| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+110CalinPiatraNeamt Bobby_TM dany90 sytrus ANDU2100HP iuli.hard iustialex marcelbanu AMX 97-0548-4 Ryan Anderson Caravelle_Zg cristy79 ionutz72 Goanga ATM cristyadaX phnegativ ionutz85 raven234 Amiralul Radu.B alexmorph3us florin29sv brotybreaza frank81 Arsen22 IonutCFR2009 arianul vadaniel05 Cont dezactivat Polpot TonyGFR Andrey_tm baiazid tzifrea dandel bostanescu 2 razvan - trenuri Ciprian user dezactivat... 92Dragos cristi CFR alex03bv Balto alex.alexus.tm Jhonyla rizelgeorgel2004 redeme ldh80 costi_dumitru Norbi Caspar MariusM COSTACHE MIHAIL EuroNight Gabry Gabriel Adisoft1991s tudor_vl aurelsandu Hurricane florin.lifticariu Florin C mureseanu_976 Dutzu Karl discoid21 cardinal lifetec TVlad Sabik DPS Simply18 Radu The Legend Vale FeroFan97 AndreiStefan andreiutzu AlexD pannonia express vanchorusebulgaria Katalin4653 halmarius huiu_goe kristi kkk manuela riciu spiderpc cont dezactivat . AndiCFR @ndrey Teodor cfr500 Vitosa Warrior12 lapsanszkitamas DUAL Rarau Adrian78 NicuS KOSTYK alinx3330 Vlad Costin.H Alex Avram Dr2005 Adirmvl Spartan1948 allred Nesebar 114 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6028 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 22.03.13 13:19 | |
| locomotiva 62-0972-0 aparatine cumva depoului Iasi ? Si pe unde umbla ? |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 22.03.13 13:23 | |
| Intre ce ani a existat rangul Cursa? Ce diferente erau fata de celelalte ranguri (preturi, opriri, material rulant, etc.)? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 22.03.13 13:25 | |
| - Dutzu a scris:
- locomotiva 62-0972-0 aparatine cumva depoului Iasi ?
Si pe unde umbla ? A apartinut. Nu stiu daca mai apartine. Ultima data am vazut-o conservata in depoul Ploiesti |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 22.03.13 15:47 | |
| in romania ce ecartament este?mersi |
|
| |
lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5791 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 22.03.13 16:43 | |
| 1435 mm =standard 760 mm liniile cu ecartament ingust (CFI si CFF) |
|
| |
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8340 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 22.03.13 17:04 | |
| - adirmvl a scris:
- Intre ce ani a existat rangul Cursa? Ce diferente erau fata de celelalte ranguri (preturi, opriri, material rulant, etc.)?
Rangul Cursă a fost înglobat în rangul Personal în 1996. Diferență mare față de personale nu prea erau ca material rulant ci mai mult ca rută și opriri, unele personale fentând anumite halte și puncte de oprire, dar cursele - în marea lor majoritate - oprind peste tot și circulând pe rute mai scurte ca personalele. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 22.03.13 17:33 | |
| De asemenea trenurile cursa circulau pe distante scurte, iar personalele circulau pe distante lungi. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 22.03.13 17:36 | |
| Multumesc pentru raspunsuri. Pai da, si acum R-urile tin loc de Curse. |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 23.03.13 13:36 | |
| de ce r 2072 circula de la podu olt la piatra olt |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 23.03.13 20:15 | |
| - Vlad a scris:
- De asemenea trenurile cursa circulau pe distante scurte, iar personalele circulau pe distante lungi.
Imi aduc aminte ca acuma vreo 25 de ani echivalentul trenului 3001 Cluj Napoca-Bucuresti era anuntat tren cursa lunga |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 23.03.13 22:32 | |
| - dan1503 a scris:
- de ce r 2072 circula de la podu olt la piatra olt
Maine voi incerca sa aflu, iar daca aflu voi reveni cu un reply. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Intrebari si raspunsuri 24.03.13 0:07 | |
| As avea si eu o intrebare mai "tehnica": la vagoanele de calatori - seriile tip UIC de dupa 1964- (19-40, 20-40, 19-47, 20-47, 19057 si 20-57) , din punct de vedere tehnic, ar fi posibila translatarea lor pe boghiuri de ecartament larg ? Din cate stiu, in practica nu s-a facut niciodata asa ceva, insa tehnic cred ca ar posibila inlocuirea unor boghiuri de ecartament normal MD-33 cu boghiuri de ecartament larg! Ar mai ramane problema sistemului de cuplare: locomotivele ucrainene/moldovenesti au cupla semiautomata SA-3. Niste trenuri de calatori mai dese, care sa circule intre Suceava si Cernauti, respectiv intre Iasi si Chisinau sau Iasi si Balti, formate din vagoane romanesti (si care sa fie translatate pe ecartament larg la Vadu Siret si Ungheni) ar fi binevenite! Pana la urma si Basarabia si nordul Bucovinei sunt foste (si poate viitoare!) teritorii romanesti, iar doar o singura pereche de tren intre Suceava si Cernauti mi se pare mult prea putin! |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6118 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 24.03.13 0:39 | |
| Cel puțin în ceea ce privește trenurile între Iași și Chișinău sau Iași și Bălți, nu cred că ar fi nevoie de așa ceva, deoarece Remiza de vagoane nr. 1 Chișinău are în parc destule vagoane care ar putea fi transpuse cu ușurință pe ecartament european (și la care înlocuirea cuplei la primul și ultimul vagon nu este problematică). Problema ar fi că cetățenii moldoveni fără pașaport românesc au nevoie de viză, iar dacă România ar intra în Schengen regimul vamal ar deveni chiar mai drastic.
Pe de altă parte, trenurile Iași - Ungheni CFM sunt destul de bine corelate ca orar cu trenurile locale spre/dinspre Chișinău și Bălți, mai exact cu excepția tr. 1063, care nu cred că prezintă foarte mare interes pentru călătorii moldoveni, ai legătura în cel mult 2h (majoritatea între 45 min și 1h30). |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 24.03.13 14:47 | |
| - dan1503 a scris:
- de ce r 2072 circula de la podu olt la piatra olt
Numai sambata merge pana la Piatra Olt :shock: Astazi merge pana la Caracal. |
|
| |
Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri 24.03.13 19:37 | |
| - dan1503 a scris:
- de ce r 2072 circula de la podu olt la piatra olt
ma refer de la sibiu trebuia sa plece.de ce pleaca acum de la podu olt? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|