|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+110CalinPiatraNeamt Bobby_TM dany90 sytrus ANDU2100HP iuli.hard iustialex marcelbanu AMX 97-0548-4 Ryan Anderson Caravelle_Zg cristy79 ionutz72 Goanga ATM cristyadaX phnegativ ionutz85 raven234 Amiralul Radu.B alexmorph3us florin29sv brotybreaza frank81 Arsen22 IonutCFR2009 arianul vadaniel05 Cont dezactivat Polpot TonyGFR Andrey_tm baiazid tzifrea dandel bostanescu 2 razvan - trenuri Ciprian user dezactivat... 92Dragos cristi CFR alex03bv Balto alex.alexus.tm Jhonyla rizelgeorgel2004 redeme ldh80 costi_dumitru Norbi Caspar MariusM COSTACHE MIHAIL EuroNight Gabry Gabriel Adisoft1991s tudor_vl aurelsandu Hurricane florin.lifticariu Florin C mureseanu_976 Dutzu Karl discoid21 cardinal lifetec TVlad Sabik DPS Simply18 Radu The Legend Vale FeroFan97 AndreiStefan andreiutzu AlexD pannonia express vanchorusebulgaria Katalin4653 halmarius huiu_goe kristi kkk manuela riciu spiderpc cont dezactivat . AndiCFR @ndrey Teodor cfr500 Vitosa Warrior12 lapsanszkitamas DUAL Rarau Adrian78 NicuS KOSTYK alinx3330 Vlad Costin.H Alex Avram Dr2005 Adirmvl Spartan1948 allred Nesebar 114 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Iun 2013, 10:18 | |
| Am si eu cateva intrebari, sper sa ma ajutati: - Exista cuseta cu 2 locuri? (sau doar cu 4 si 6) - Circula cuseta cu 2 locuri pe IR 1856 (Suceava - Constanta) ? - In mersul trenurilor apare ca, daca vrei sa ajungi din Suceava la Mangalia, mergi cu IR 1856 pana in Constanta, apoi pana la Mangalia cu R 13783 . Pai si oamenii isi vor muta bagajele la 7 dimineata in alt tren pentru inca cativa km? sau vor circula aceleasi vagoane doar ca sub forma de regio si diesel. Cuseta circula pana la Mangalia sau doar pana la Constanta? In fiecare an a fost tren A/IR Suceava Nord - Mangalia, fara legaturi...acum trebuie sa schimbi trenul?? la cate geamantane au turistii, o sa fie un chin...
|
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8669 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Iun 2013, 10:56 | |
| IR 1856 circula din data de 21.06.2013 in relatia Suceava - Mangalia. Pleaca din Suceava la 22:14 si ajunge la Mangalia la 09:27. |
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Iun 2013, 11:37 | |
| Eu am cautat pentru data de azi si mi-au dat legaturi, nu am stiut ca modifica iar, credeam ca trenul de pe 15 iunie va fi pana in 9 septembrie.
Multumesc Norbi !
Raman intrebarile cu cuseta, cu 2 locuri, daca ma poate ajuta cineva? |
| | | florin29sv
Numarul mesajelor : 102 Reputatie : 4428 Data de inscriere : 28/01/2013
| Subiect: raspuns cusete Mier 19 Iun 2013, 12:34 | |
| Nu există cuşetă cu două locuri.... la cuşetă sunt doar 4 sau 6
Două paturi sunt doar la vagonul de dormit... atentie ca preturile sunt foarte mari la vagon de dormit
oricum pe trenul Suceava-mangalia nu a fost vagon de dormit in anii anteriori si nici acum nu cred ca va fi
doar pe Suceava - Bucuresti si Iasi - Timisoara sunt vagoane de dormit... ma refer la relatia Suceava... preturile sunt mari de tot repet poti face o simulare pe CFRcalatori.ro |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| | | | florin29sv
Numarul mesajelor : 102 Reputatie : 4428 Data de inscriere : 28/01/2013
| Subiect: Distribuirea inexplicabila a vagoanelor cuseta la Suceava Mier 19 Iun 2013, 17:14 | |
| Subliniez din nou o chestiune pe care o cosnider inexplicabila. Anume ca sezonierul Suceava-Mangalia nu are maccar o amarata de cuseta desi anul trecut era omor pe locurile in aceasta.....
Am remarcat ca recent trenul care pleaca de la Suceavas pre Bucuresti la 22.50 a primit o cuseta care se adauga la vagonul de dormit, Practic, acum din Suceava spre capitala sunt doua trenuri de noapte, amebele cu cate o cuseta si un vagon de dormit. Este cererea de pe acestea atat de mare ? nu putea ajunge o cuseta pe Suceava-Mangalia in conditiile in care spre mare, cel putin in iulie si august, gradul de ocupare era garantat spre 100% ?
Decizii inexplicabile cel putin din punctul meu de vedere. |
| | | ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5901 Data de inscriere : 27/08/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Iun 2013, 18:06 | |
| Sa stii ca este cerere. De cand am noul job cu garzi in spital mai tot timpul, foarte rar mai merg acasa. Ultima data cand am mers trenul IR1753 era foarte aglomerat. Foarte multi calatori sosesc cu IR72 si se urca in trenul de suceava. Eu am ramas blocat cand in sambata de florii in acest an, efectiv nu mai erau locuri la vagonul de dormit. Am incercat sa mi iau si mi s a zis ca la vagonul de dormit nu mai sunt locuri. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Iun 2013, 22:59 | |
| - florin29sv a scris:
- Subliniez din nou o chestiune pe care o cosnider inexplicabila. Anume ca sezonierul Suceava-Mangalia nu are maccar o amarata de cuseta desi anul trecut era omor pe locurile in aceasta.....
Am remarcat ca recent trenul care pleaca de la Suceavas pre Bucuresti la 22.50 a primit o cuseta care se adauga la vagonul de dormit, Practic, acum din Suceava spre capitala sunt doua trenuri de noapte, amebele cu cate o cuseta si un vagon de dormit. Este cererea de pe acestea atat de mare ? nu putea ajunge o cuseta pe Suceava-Mangalia in conditiile in care spre mare, cel putin in iulie si august, gradul de ocupare era garantat spre 100% ?
Decizii inexplicabile cel putin din punctul meu de vedere.
este sesizare la ministrul iesean fenechiu la ir iasi-mangalia sa aiba 2 cusete.la ramura suceava-marasesti care se ataseaza la iasi-mangalia ar trebui sa rupa o cuseta de la dorna sau sv-bucuresti de noapte dar se pare ca nu vor. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Iun 2013, 23:13 | |
| care IR72 ? ala Bucuresti Timisoara Arad ? - ionutz85 a scris:
- . Foarte multi calatori sosesc cu IR72 si se urca in trenul de suceava. Eu am ramas blocat cand in sambata de florii in acest an, efectiv nu mai erau locuri la vagonul de dormit. Am incercat sa mi iau si mi s a zis ca la vagonul de dormit nu mai sunt locuri.
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Iun 2013, 00:54 | |
| Pentru CFR CALATORI este greu sa bage vagoane cuseta si dormit pe trenurile care nu pleaca din Bucuresti. Daca ar detasa vagoane si angajatii in alte orase principale ale tarii ar fii posibil dar nu se doreste datorita incapacitatii. Cine nu este din Bucuresti "nu are voie sa circule" cu aceste tipuri de vagoane foarte utile noaptea pe drum lung. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Iun 2013, 04:11 | |
| - Citat :
- Cine nu este din Bucuresti "nu are voie sa circule" cu aceste tipuri de vagoane foarte utile noaptea pe drum lung.
Logică de 2 lei... Singura revizie de vagoane de dormit şi cuşetă este la Bucureşti. Pentru Iaşi - Timişoara, de exemplu, însoţitorii pleacă câte 3 zile de acasă (Bucureşti - Iaşi - Timişoara sau invers). Nu ai nevoie de studii economice ca să realizezi că pentru un tren sau 2, cu câte 1 vagon cuşetă/de dormit nu se merită să pregăteşti o armată întreagă de oameni la revizie pentru întreţinerea vagoanelor. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Iun 2013, 09:36 | |
| Dar ce pregatirea lui peste au insotitorii aia de la dormitoare si cusete?Si ce pregatire le trebuie in revizie? iti trebuie doar sa golesti rezervorul WC si sa ii bagi apa.
Ca au niste insotitori de toata jena, grasi, stirbi, transpirati, reped calatori, sictiriti daca ceri o informatie.
Cuseta care soseste dimineata in Timisoara nord cu 1695 se ataseaza la 13.50 la 12766 circula la Iasi . se intoarce la Timisoara si pleaca la Bucuresti Nord cu 1696.
Dormitorul si cuseta la celalalt tren se intorc din Timisoara la iasi si de acolo merg la Bucuresti. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Iun 2013, 09:59 | |
| Însoţitorii ăia trebuie să facă tot, ei răspund de vagon... trebuie să schimbe aşternuturile, să măture, să se asigure că vagonul e alimentat cu apă... austriecii au câte 2 oameni pe fiecare vagon + şef de tren peste vagoanele lor (la Dacia când erau 2 vagoane OBB erau 5 austrieci cu ele).
Ăia de la revizie trebuie să ştie să revizuiască vagonul. Or dacă ei n-au mai văzut în viaţa lor vagon pe MD cu patină şi roţi monobloc ori pe GP200... _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Iun 2013, 10:20 | |
| - dan tm a scris:
- Dar ce pregatirea lui peste au insotitorii aia de la dormitoare si cusete?Si ce pregatire le trebuie in revizie? iti trebuie doar sa golesti rezervorul WC si sa ii bagi apa.
Ca au niste insotitori de toata jena, grasi, stirbi, transpirati, reped calatori, sictiriti daca ceri o informatie.
Cuseta care soseste dimineata in Timisoara nord cu 1695 se ataseaza la 13.50 la 12766 circula la Iasi . se intoarce la Timisoara si pleaca la Bucuresti Nord cu 1696.
Dormitorul si cuseta la celalalt tren se intorc din Timisoara la iasi si de acolo merg la Bucuresti. Eu am tot circulat cu 1822 la cuseta si sunt foarte multumit de serviciile CFR.. Nici unul din insotitori nu a fost dupa descrierea ta.Chiar foarte amabili dimineata ,cu intarzierile de rigoare nu te trezeau cu noaptea in cap.Foarte foarte OK. Ce mi se pare mie stupid ?! Un tren CFR are tonaj pe care nu-l atinge niciodata.. Iar vagoanele cuseta/dormitor se sigileaza foarte usor.Astfel ele pot fi trimise periodic cu alte trenuri la Bucuresti,iar insotitorii pot fi din Iasi/Timisoara.. Nu e musai sa fie din Bucuresti!Gandirea asta cretineasca ca totul dar absolut totul trebuie sa se faca din Bucuresti ne pune bete in roate de 24 ani!In Bucuresti nu umbla cainii cu covrigi in coada,si oamenii de acolo nu sunt superiori provinciei in nici un fel.. Ba as adauga ca majoritatea e sub nivelul de civilizatie al provinciei.Doar ca ai METROU in oras,nu esti mai civilizat. Pe motivul asta WRmz/WRlee urile noastre circula goale in regim international... In loc sa trimita un bucurestean pana la Deva de ex,si de acolo pana la Bupdapesta un altul ,prefera sa-l trimita GOL! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 20 Iun 2013, 10:37 | |
| Confirm si eu cele spuse de dan tm , insotitorii de vagon sunt spagari , niste grasi unflati care au facut avere pe carca CFR , am la servici 2 colege ai caror soti sunt insotitori de vagon pe vagoanele de dormit , ce spaga si ce boerie este in familiile lor nu vreau sa va spun , pe cursele internationale dupa ce ies din tara nu ii verifica nimeni cati calatori au in vagon si daca le taiau bilete deci se baga in buzunar la greu , deci cunosc cazuri concrete si cand le-am spus sa ma ajute si pe mine sa intru acolo se codeau ca nu se poate , ca nu sunt locuri , etc etc .
Cand am mers la o cuseta pe un tren International mai exact pe Bucuresti-Atena am vrut sa merg la cuseta din Thesaloniki la Atena , ma duc la insotitorul de vagon si ii spun ce vreau , el a ramas mirat ca de ce vreau la cuseta cand pot merge la clasa dar vroiam sa dorm dupa care zice da ok , ma baga intr-o cuseta de clasa 1 si zice ca pretul este 24 de euro (bilet aveam Balkan Flexi Pass) dar ne intelegem dupa care pleaca , mai stau 10-15 minute , trenul se pune in miscare si vine sa imi ceara bani cand imi spune "hai sa vedem" la care scot 10 euro sa ii dau si zice : numai atat , nu prea te lasa inima de mai mult ! :shock: Cam asta este treaba cu insotitorii de la CFR . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |