| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+110CalinPiatraNeamt Bobby_TM dany90 sytrus ANDU2100HP iuli.hard iustialex marcelbanu AMX 97-0548-4 Ryan Anderson Caravelle_Zg cristy79 ionutz72 Goanga ATM cristyadaX phnegativ ionutz85 raven234 Amiralul Radu.B alexmorph3us florin29sv brotybreaza frank81 Arsen22 IonutCFR2009 arianul vadaniel05 Cont dezactivat Polpot TonyGFR Andrey_tm baiazid tzifrea dandel bostanescu 2 razvan - trenuri Ciprian user dezactivat... 92Dragos cristi CFR alex03bv Balto alex.alexus.tm Jhonyla rizelgeorgel2004 redeme ldh80 costi_dumitru Norbi Caspar MariusM COSTACHE MIHAIL EuroNight Gabry Gabriel Adisoft1991s tudor_vl aurelsandu Hurricane florin.lifticariu Florin C mureseanu_976 Dutzu Karl discoid21 cardinal lifetec TVlad Sabik DPS Simply18 Radu The Legend Vale FeroFan97 AndreiStefan andreiutzu AlexD pannonia express vanchorusebulgaria Katalin4653 halmarius huiu_goe kristi kkk manuela riciu spiderpc cont dezactivat . AndiCFR @ndrey Teodor cfr500 Vitosa Warrior12 lapsanszkitamas DUAL Rarau Adrian78 NicuS KOSTYK alinx3330 Vlad Costin.H Alex Avram Dr2005 Adirmvl Spartan1948 allred Nesebar 114 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8095 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 16 Iun 2013, 16:10 | |
| Trebuie sa existe o paritate la numarul de Elodii trimise la maghiari. Daca Brasovul da 4 masini, tot 4 masini trebuie sa dea si Aradul. Cum Aradul are 2 Elodii fara indusii MAV (583 si 763), s-a decis transferul lor la Bucuresti, iar ceilalti la randul lor vor da aradenilor masinile 802 si 880, demult introduse in serviciu transfrontalier. _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 16 Iun 2013, 16:23 | |
| Nu de alta dar se apropie sezonul estival si n-au electrice disponibile bucurestenii. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 16 Iun 2013, 16:48 | |
| O sa mai vina inca 2 locomotive 477 de la softronic pe langa astea de la Arad. Eu stiam ca mai sunt 3 terminate la softronic de mult dar nu au fost achitate iar daca vin 2 din ele pare ca si 671 si 888 in sfarsit au fost achitate. |
|
| |
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4695 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: IR 12766 Dum 16 Iun 2013, 22:21 | |
| Astazi IR 12766 la Cluj pe langa vagoanele "in dotare" a primit inca un vagon 20-49 de Satu Mare care este in drum spre Iasi. Sunt curios daca cineva pe forum stie ceva despre acest vagon: De ce i-a fost atasat IR 12766? Era un caz unic, sau asa se va face in viitor, desi eu nu vad ce rost ar avea? Vagonul era 20-49 014-5 cu statia de domiciliu Satu Mare. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 16 Iun 2013, 22:26 | |
| Circula cu calatori sau sigilat? |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Iun 2013, 01:02 | |
| Dupa care sistem sunt inmatriculate locomotivele? In sensul ca au fost fabricate peste 1000 sau 1500 de Sulzere, 888 din seria 47, etc? Sau sunt numarate toate locomotivele din Romania? |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5566 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Iun 2013, 01:15 | |
| xx-yyyy-z, unde: xx=clasa (ex: 60, 41, 82) yyyy=numarul de parc (adica a cate locomotiva din clasa respectiva a fost produsa) Sunt numarate de la 0 pentru fiecare clasa. z=cifra de control; avea un algoritm mai ciudat dupa care se calcula, dar l-am uitat.
Intre timp s-a trecut la numerotarea UIC, dar majoritatea materialului rulant foloseste numerotarea aceasta inca. Oricum sunt multe inadvertente intre numarele locomotivelor si realitatea de pe teren. |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6121 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Iun 2013, 03:54 | |
| Pentru aflarea cifrei de control se adună toate cifrele seriei, înmulțindu-le pe cele de pe poziții pare cu 2 (iar dacă prin înmulțire da un număr peste 9, atunci se adună fiecare din cifrele acestuia), apoi se scade din 10 ultima cifră a numărului obținut (în caz că ultima cifră e 0, se ia cifra de control 0).
Ex.: 60-1520-?
6*1 + 0*2 + 1*1 + 1 + 0 (5*2 = 10) + 2*1 + 0 *2 = 10 (deci se alege cifra de control 0) Așadar avem 60-1520-0.
Nu toate clasele încep de la (0)001, de exemplu clasa 62 e doar varianta cu Vm = 120 km/h a clasei 60. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Iun 2013, 08:09 | |
| - adirmvl a scris:
- Dupa care sistem sunt inmatriculate locomotivele? In sensul ca au fost fabricate peste 1000 sau 1500 de Sulzere, 888 din seria 47, etc? Sau sunt numarate toate locomotivele din Romania?
Delfinul 888 are acest număr deoarece provine din 40-0888-4, a 888-a locomotiva electrică 6 osii produsă la Craiova pentru CFR. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Iun 2013, 08:51 | |
| La 060-DA s-a început de la 060-DA-001 pentru toţi destinatarii (CFR + fabrici). Au existat vreo 20 de 060-DA-001. Locomotivele din seria 62 au numerele amestecate cu 60 (adică dacă avem 62-1376, 60-1376 nu există), valabil şi pentru 40/41/42, 80/81 şi 69/73. La 477/476 s-a păstra numărul EA-ului (888 în cazul nostru). În schimb, CFR Marfă şi-a numerotat ED-urile de la 001... oricum, ideea e să nu existe două de 474 001, dacă se alocă o serie nouă unei locomotive, se poate începe de la 001. AFER alocă aceste numere (şi alocă numere complete UIC, dar în trafic intern nu e obligatoriu a fi inscripţionate pe locomotive, deocamdată).
40-0888 e al 888-lea EA pentru CFR produs, nu neapărat al 888-lea EA fabricat, că EA-uri au mai mers şi în Bulgaria şi Iugoslavia. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13809 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Iun 2013, 09:00 | |
| - Dr2005 a scris:
40-0888 e al 888-lea EA pentru CFR produs, nu neapărat al 888-lea EA fabricat, că EA-uri au mai mers şi în Bulgaria şi Iugoslavia. Aşa am zis şi eu. |
|
| |
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4695 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Iun 2013, 10:12 | |
| - adirmvl a scris:
- Circula cu calatori sau sigilat
Circula cu calatori, s-au dat si locuri cu bilet in vagon |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13106 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Iun 2013, 10:29 | |
| Baieti, multumesc pentru raspunsuri. Sabik, 20-49 vad ca au fost modernizate de la Aiud: http://www.uvaiud.ro/en/products-a-services/passenger-vehicle/2049.html O fi fost acolo pentru ceva probleme de rezolvat si acum l-au pus iar la drum. Dar legat de statia de domiciliu, nu e primul vagon care nu circula pe un traseu care nu are legatura cu ea. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 17 Iun 2013, 12:45 | |
| 20-49 fără climatizare au fost făcute de SIRV Braşov, care a subcontractat o parte din vagoane către UV Aiud şi SIRV Caransebeş (acelaşi holding). Pe toate este trecut, la revizie, SIRV Braşov
20-49.2 (climatizate) au fost făcute de Remarul 16 februarie Cluj, lucrările de caroserie făcându-se la UV Aiud şi echiparea la Cluj (o parte din vagoane) sau complet la Aiud (altă parte). La revizie e trecut Remarul 16 Februarie pe toate. _________________ :TTT:
|
|
| |
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5554 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 19 Iun 2013, 10:15 | |
| Intrebare pentru cei din zona de vest(Arad) IR 72 are intarziere la sosire in Arad, intreb asta deoarece planific o calatorie in vacanta cu legatura la autocar din Arad timpul de transfer e mic(30 min)? multumesc anticipat! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|