Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 09 Apr 2013, 16:38
Ce se montează acum în staţii nu e centralizare electronică (CE)?
_________________ :TTT:
Ciprian
Numarul mesajelor : 116 Reputatie : 5293 Data de inscriere : 20/09/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 09 Apr 2013, 21:43
Dr2005 a scris:
Ce se montează acum în staţii nu e centralizare electronică (CE)?
In statiile modernizate se monteaza centralizare electronica, daca acestea sunt mici si/sau CFR nu are bani de investitii se pastreaza vechea centralizare CED aceasta putand fi interfata cu CE.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 14 Apr 2013, 23:56
Intre Budapesta si Veszprem am vazut ca pe bucati bune din traseu sina era imbracara in ambele parti cu cauciuc... sau asta parea sa fie. La fel au facut si la Cluj, cu liniile de tramvai, pentru a amortiza din zgomot. Si acolo are acelasi rol?
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 15 Apr 2013, 01:19
La ce te referi?Sina de cale ferata imbracata in cauciuc ?La liniile de tramvai se foloseste acel cauciuc,pentru a uniformiza trecerea rotilor masinii peste sine,si pentru a atenua vibratiile,care au un efect negativ asupra cladirilor de pe bulevardele cu tramvaie,si multe altele ..La Bucuresti s-a folosit sina sudata,apoi imbracata in membrana bituminoasa . La sinele alea de tramvaie intre traversa si sina se afla o membrana din plastic cauciucat(sau invers,ca nu prea am habar cum se numeste ala) pentru a atenua vibratia transmisa de osie sinei,si apoi traversei .. similar cu prinderile Pandrol , Vossloh si K(aici plastic).
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 15 Apr 2013, 09:55
La materialul ala negru de pe o parte si cealalta a sinei. Imaginea asta e din Cluj (apartine lui radub, de pe tramclub).
Vizitato Vizitator
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 18 Apr 2013, 15:19
stampila pe anul 2012-2013 la elevi pana cand e valabila pt reducere de tren?pana cand incepe scoala sau cand se termina?
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 18 Apr 2013, 16:10
Pana cand incepe anul scolar nou (adica prin septembrie 2013).
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 18 Apr 2013, 16:16
Teoretic până la 1 octombrie pentru elevi şi 15 octombrie pentru studenţi (2 săptămâni după ce începe anul 2013/2014). De regulă aşa e, dar dacă e vreun eveniment major (gen concert Scorpions) imediat dau telegramă şi anulează tot, ca să facă planul de amenzi şi bilete de taxare în tren.
_________________ :TTT:
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 19 Apr 2013, 17:42
Se poate transporta zahar vrac in saci in vagoane de tip containere ?
La fel aceasi intrebare si despre ingrasaminte chimice, si daca stie cineva sa exista vreo trasa a unui operator de marfa de la Tg.Mures ( Azomures ) prin Deda-Siculeni-Ghimes-Adjud-Buzau-Fetesti-Constanta.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 19 Apr 2013, 18:49
Katalyn a scris:
Se poate transporta zahar vrac in saci in vagoane de tip containere ?
La fel aceasi intrebare si despre ingrasaminte chimice, si daca stie cineva sa exista vreo trasa a unui operator de marfa de la Tg.Mures ( Azomures ) prin Deda-Siculeni-Ghimes-Adjud-Buzau-Fetesti-Constanta.
Zaharul se transporta in Hbils de catre CTV de la Constanta la Oradea pe M800 M900 pana la Craiova dupa pe M202 pana la Simeria apoi Arad si pe M310 la Oradea
Acuma vreo doua saptamani am vezut niste Eacsuri de la CFR Marfa in gara Simeria cu saci de ingrasaminte mergea spre Curtici..
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 19 Apr 2013, 20:00
Katalyn a scris:
Se poate transporta zahar vrac in saci in vagoane de tip containere ?
La fel aceasi intrebare si despre ingrasaminte chimice, si daca stie cineva sa exista vreo trasa a unui operator de marfa de la Tg.Mures ( Azomures ) prin Deda-Siculeni-Ghimes-Adjud-Buzau-Fetesti-Constanta.
Da, orice se poate transporta in containere, inclusiv masini gata asamblate dar in containere de 12 metri
Saptamana aceasta au plecat 2 navete de containere (20-24 platforme Rgs / Sgs / Sgns) cu cate 2 containere de 6 metri de la varii operatori (China Shipping, MSC, Evergreen, Maersk, etc). Aceste navete Azomures au destinatii exotice (de exemplu Algeria si China). Fiind si de rang prioritar, navetele de containere au intotdeauna masina impingatoare pe portiunea Tirgu Mures Sud - Deda. In ultimele 3-4 luni, aceste trenuri pleaca la ore foarte tarzii (11-12 noaptea) si imi este imposibil sa le prind la asemenea ore
Pentru tine special un film de anul trecut din mai :
_________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 19 Apr 2013, 23:37
La munca un coleg care nu se pricepe prea bine mi-a spus ca firma noastra insoteste ( pazeste ) trenurile cu zahar din Port la Urziceni, cica ar fi dat drumul la o fabrica de zahar, si tot din port pana la Oradea dar ca transporta zaharul vrac in saci in 2 containere/vagon.
Apoi a mai spus ca a luat si transportul de Azomures, azot sau ingrasaminte chimice, cica tot cu containere pe ruta Tg.Ms-Siculeni-Adjud-Bz-Ct, cateva trase de fier a CFR Marfa plus nu stiu ce tren care vine de la unguri prin Episcopia Bihor si merge pana la Baia.Mare sau Satu Mare dar nu a precizat si cu ce e incarcat.
Vizitato Vizitator
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 20 Apr 2013, 03:41
Ceasul de la forum nu il modifica nimeni? E pe ora sarbilor ungurilor etc...
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 21 Apr 2013, 01:26
unde as putea gasi tarifele de taxare in tren ?!
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
Subiect: Etajate la Simeria Dum 21 Apr 2013, 08:26
M-am uitat la acest cab view de langa Simeria, si apa in jur de 5-6 etajate 26/36-16.
https://youtu.be/4UsfdfWJ-xg?t=1m12s
Videoul e din 2009. Intrebarea mea este: vagoanele apartineau de Simeria?; daca da unde au fost duse(recent eu nu am vazut vagoane de acest fel la Simeria) si de ce a fost luat decizia de mutarea lor?
Totusi ar fi bine ca unele trenuri regio care deservesc zona Ilia-Deva(-Simeria) sa aiba mai multe locuri decat 2 sau 3 vagoane gen 20-55 pot sa ofere. I-ar folosirea vagoanelor 26-16 ar fi ideal in locul acestor vagoane.