in acest fel linia aeroportului nu ar intersecta decit M 900 undeva la macaze in Bucuresti Nord.
hai sa mutam topicul la linia spre aeroportul Otopeni.
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 21 Feb 2013, 11:44
De construit se poate construi si nu ar fi greu, pentru ca terasamentul exista (cel ce trece pe sub liniile spre Chitila)
Acea linie de marfa din al patrulea link e de fapt firul III K.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 21 Feb 2013, 18:49
Oare nu ar fi mai avantajoasa formula osiilor BO-BO-BO decat CO-CO?
http://en.wikipedia.org/wiki/EP20
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 21 Feb 2013, 22:14
@cardinal, incerc eu sa te lamuresc, dai o bere Am salvat o schita nu mai stiu de unde, are cateva greseli minore in sensul ca liniile 1B(asarab), 2B si 3 B sunt invers in realitate: 3B, 2B, 1B, 4B iar langa linia 3B dar de proportii mai mici este si linia 5B (electrificata dar inchisa de cativa ani, se pot primi/expedia de pe aceasta linie maxim 1 Locom+5 vag). De la macazul nr 44 linia continua in Grupa Tehnica Basarab primiri/expedieri. A doua greseala: linia directa 3A (din Buc Nord) e de fapt linia 3k (directa spre Chitila) cu derivatii spre linia 900 Videle/Craiova/Timisoara (firul 1 dupa halta Basarab iar firul 2 dupa Podul Grant) si nu Ploiesti cum spune autorul schitei. Am rugamintea sa nu se supere pentru folosirea ei fara aprobare, ii multumesc pentru intelegere. Revenim la problema ta cardinal cand vi de la Buftea/Chitila dupa cum vezi directa e linia 4A (din Buc Nord Grupa A ca d-aia ii spune 4A). Apoi in acelasi timp (simultan) se pot face urmatoarele combinatii de primiri/expedieri trenuri in Gr A: -primiri/expedieri liniile 1 sau 2 sau 3 spre Chitila, Videle/Craiova/Timisoara sau Grupa Tehnica Basarab primiri/expedieri -primire linia 4 din directia Chitila (firul 2 de la Chitila)) -expediere linia 5 spre Chitila (firul 1 spre Chitila) sau Galati/Urziceni SAU primire linia 5 de la Galati/Urziceni -primiri/expedieri linia 6 spre Constanta -primiri/expedieri liniile 7-14 spre Grivita Expeditii (linia directa), Depou (ultima linie din josul schitei care are si rol de expeditii Grivita) dar si Grupa A Tehnic pe scurt AT (ce are macaz, logic spre stanga in apropierea Podului Grant). In mod real trenurile spre Gr AT au parcursul peste macazurile 18-19-34 apoi continua in paralel cu linia Constantei (prima Grivita trecuta in schita) dar in functie de "inghesuiala" traficului si pentru descongestionarea lui se mai folosesc si liniile Grivita Expeditii si Depou. Si cand te gandesti ca linia Depou (Grivita din josul schitei) s-a "asternut" odata cu reconfigurarea si extinderea liniilor 11-12-13-14 ale Garii de Nord imediat dupa 1989, ce "chin" era pana atunci pe operatorii de trafic sa trimita trenuri si locom doar pe doua linii in directiile Nord Gr A, AT si/sau Depou. Chin in sensul sa respecte graficul de circulatie al trenurilor si Lenutelor (Locomotivelor in limbajul lor). Se mai pot face multe combinatii de primiri/expedieri trenuri nu numai varianta prezentata mai sus unde vorbeam de cele simultane. Una din ele e si intrebarea pusa mai demult pe forum la care n-am primit raspuns: "de la ce linie limita maxima posibila se pot expedia simultan trenuri in directiile 900/3k respectiv 1000 (300/500)?" raspunsul era 6 pentru 900/3k respectiv 7 pentru 1000.
Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Joi 21 Feb 2013, 22:40, editata de 4 ori
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 21 Feb 2013, 22:22
mersi, dau si doua beri, daca vii prin Galati linia 3K e cumva cea pe care vin personalele care ajung in Basarab ? ca 5022 ?
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 21 Feb 2013, 22:36
Da. Lasa cand vi tu pe la Bucuresti
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 21 Feb 2013, 22:38
in Bucuresti numai sunt in trecere, spre o comuna suburbana.
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 21 Feb 2013, 22:42
Marius 926 a scris:
A doua greseala: linia directa 3A (din Buc Nord) e de fapt linia 3k (directa spre Chitila) cu derivatii spre linia 900 Videle/Craiova/Timisoara (linia 1 dupa halta Basarab iar linia 2 dupa Podul Grant) si nu Ploiesti cum spune autorul schitei. Am rugamintea sa nu se supere pentru folosirea ei fara aprobare, ii multumesc pentru intelegere.
Nici o problema. Nu ma supar. Schia asta e prima facuta de mine cu statia Bucuresti Nord cand am inceput sa ma documentez despre aceasta gara si de aceea are asa multe greseli. Acum o cunosc mai bine. P.S. Numerele macazurilor le-am pus din burta.
Firul 3K e direct spre Chitila linia 3 si mai departe, firul I spre Titu (901)
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 21 Feb 2013, 22:56
Vlad scuzele mele, dar nu mai stiam de unde am schita. Vizavi de micile erori lasa ca si eu am editat mesajul de cateva ori , in orice caz schita e corecta doar am cautat sa corectez micile erori, idem tu in mesajul tau.
Ca o completare la postul trecut, anul trecut intrebam de ce controlorii de trafic de la Regulatorul Bucuresti expediaza trenurile IR1681 (pl 14.00) si IC583 (pl 16.00) de la grupul de linii cu acces comun 9-14 (nu mai stiu exact care) cu o oarecare intarziere datorata gararii trenurilor de la Balotesti, nu le mai caut numerele dar soseau la 14.01 respectiv 16.01 la linia 13 ("batuta in cuie" cativa ani pentru trenurile de Balotesti) cand studiind schita aveau si alte posibilitati: expeditia in grafic a trenurilor de Constanta (liniile 9-14) respectiv sosirea/plecarea de la grupul de linii cu acces comun 7-8 a trenurilor de Balotesti fara suprapunerea lor la plecare/sosire. Ma rog, sunt niste proceduri de lucru stabilite la nivel inalt la inceputul anului calendaristic cfr dar stateam asa si ma gandeam 'ma daca au si alte posibilitati de ce procedeaza asa?'
discoid21
Numarul mesajelor : 250 Localizare : Oradea Reputatie : 5906 Data de inscriere : 14/07/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 26 Feb 2013, 10:25
Salut tuturor!
Am şi eu o mică întrebare. Am exprimat-o şi pe topicul dedicat automotoarelor, însă nu strică să o postez şi aici. Aşadar:
Anul trecut (2012) prin noiembrie, într-o dimineaţă foarte devreme am văzut trecând un automotor Malaxa 78 vopsit în albastru cu dungă albă, de la gara Oradea spre direcţia Arad. Întrebarea este: Mai circula Malaxa? Ce număr de tren este, că mă gândesc că o fi un regio. Ce număr de tren şi pe ce traseu circulă? Dacă cursa dus (tur) este dimineaţa, când este cursa întors(retur)?
Mulţumesc anticipat!
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 26 Feb 2013, 10:29
discoid21 , am dat raspunsul la topicul automotoare , acel malaxa face trenurile 3111/3114 Arad-Oradea-Arad .
_________________
discoid21
Numarul mesajelor : 250 Localizare : Oradea Reputatie : 5906 Data de inscriere : 14/07/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 26 Feb 2013, 11:02
Citat :
discoid21 , am dat raspunsul la topicul automotoare , acel malaxa face trenurile 3111/3114 Arad-Oradea-Arad .
Multumesc, Karpaty!
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
Subiect: R 2182 Mier 27 Feb 2013, 16:04
Luni, 4 martie dimineata de la Rachita Hm(M 212) vreau sa ajung la Alba Iulia cat mai repede. M-am gandit ca pornesc dimineata cu R 2182 pana la Simeria, si de acolo ma duc mai departe cu IR 1620. Conform infofer.ro am 15 minute in Simeria. Poate sa-mi spuna cineva daca R 2182 de obicei intarzie la Simeria, sau ajunge conform orarului?
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 27 Feb 2013, 16:17
Nu intarzie 2182 .. Schimbul il poti face si in Deva,pentru ca 1620 o sa vina pe aceeasi linie(linia 2 in Deva). IR 1620 o sa-l recunosti usor ca va avea 3 vagoane ).. rosu albastru rosu .Te sfatuiesc sa iti cumperi biletul pentru abele trenuri din timp.. ca in cazul in care apar probleme pe drum,sa poti sa schimbi trenurile fara sa mai treci pe la casa de bilete.
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 27 Feb 2013, 19:25
DUAL a scris:
Nu intarzie 2182 .. Schimbul il poti face si in Deva,pentru ca 1620 o sa vina pe aceeasi linie(linia 2 in Deva). IR 1620 o sa-l recunosti usor ca va avea 3 vagoane ).. rosu albastru rosu .Te sfatuiesc sa iti cumperi biletul pentru abele trenuri din timp.. ca in cazul in care apar probleme pe drum,sa poti sa schimbi trenurile fara sa mai treci pe la casa de bilete.