Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+110
CalinPiatraNeamt
Bobby_TM
dany90
sytrus
ANDU2100HP
iuli.hard
iustialex
marcelbanu
AMX 97-0548-4
Ryan Anderson
Caravelle_Zg
cristy79
ionutz72
Goanga
ATM
cristyadaX
phnegativ
ionutz85
raven234
Amiralul
Radu.B
alexmorph3us
florin29sv
brotybreaza
frank81
Arsen22
IonutCFR2009
arianul
vadaniel05
Cont dezactivat
Polpot
TonyGFR
Andrey_tm
baiazid
tzifrea
dandel
bostanescu 2
razvan - trenuri
Ciprian
user dezactivat...
92Dragos
cristi CFR
alex03bv
Balto
alex.alexus.tm
Jhonyla
rizelgeorgel2004
redeme
ldh80
costi_dumitru
Norbi
Caspar
MariusM
COSTACHE MIHAIL
EuroNight
Gabry Gabriel
Adisoft1991s
tudor_vl
aurelsandu
Hurricane
florin.lifticariu
Florin C
mureseanu_976
Dutzu
Karl
discoid21
cardinal
lifetec
TVlad
Sabik
DPS
Simply18
Radu
The Legend
Vale
FeroFan97
AndreiStefan
andreiutzu
AlexD
pannonia express
vanchorusebulgaria
Katalin4653
halmarius
huiu_goe
kristi kkk
manuela
riciu
spiderpc
cont dezactivat .
AndiCFR
@ndrey
Teodor
cfr500
Vitosa
Warrior12
lapsanszkitamas
DUAL
Rarau
Adrian78
NicuS
KOSTYK
alinx3330
Vlad
Costin.H
Alex Avram
Dr2005
Adirmvl
Spartan1948
allred
Nesebar
114 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 44 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
vanchorusebulgaria
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 323
Reputatie : 5414
Data de inscriere : 09/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Icon_minitimeMier 20 Mar 2013, 01:42

not much yes. But if u have 10-12 IR trains to change in 5 days it becomes a Big Deal Very Happy
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6907
Data de inscriere : 15/03/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Icon_minitimeMier 20 Mar 2013, 01:46

vanchorusebulgaria a scris:
not much yes. But if u have 10-12 IR trains to change in 5 days it becomes a Big Deal Very Happy

If time isn't a problem for you,you may want to travel by Regio trains.It's cheaper.
Sus In jos
vanchorusebulgaria
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 323
Reputatie : 5414
Data de inscriere : 09/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Icon_minitimeMier 20 Mar 2013, 11:27

Well it will be the final day of our 5-day travel and I wished going to Sinaia but never mind next time Smile We want to cover big distances and many routes so not possible travelling with Regio trains. Anyway, gonna have some walk in Ploiesti Smile and then catch IR 460 Smile Cool

Talking about IR 460 on the first day of travel from Bulgaria how could I buy my seat reservation ? Because in Bulgaria they said they can't sell me any seat reservation for Romanian trains
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Icon_minitimeMier 20 Mar 2013, 21:55

@DUAL
@Andi cfr
Mai stiti compunerea lui IC346/347 din decembrie/ianuarie ?
Vreau sa-mi fac o idee dupa ce vad cate vagoane clasa si cate dormitoare/cusete are daca ar fi tren util prelungit la Constanta in sezonul estival. Macar asa de fantezie Very Happy
Merci
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Icon_minitimeMier 20 Mar 2013, 22:07

Compunerea e cam aceeasi de cativa ani Smile .. In esenta a pierdut doar A'ul...
21-90,21-90 ,21-90,21-90,88-96,40-70,71-70,70-91.
Budapesta
Vienna

Anul trecut era cam aceasi compunere doar cu 3 dormitoare,si toate compunerea circula la Viena.Ah si era sa uit,cand circula la viena complet ,346 pleaca cu dormitoarele in fata,nu cu B'urile cum face acum ,ca sa le lase la Budapesta.


Ultima editare efectuata de catre DUAL in Mier 20 Mar 2013, 22:09, editata de 1 ori
Sus In jos
Warrior12




Numarul mesajelor : 157
Reputatie : 4706
Data de inscriere : 03/06/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Icon_minitimeMier 20 Mar 2013, 22:09

Mi se pare aiurea ca un tren international sa fie prelungit la Constanta ... Scopul acestor trenuri este de a lega capitale sau orase mari cu foarte multi locuitori , nu 100 - 200 de mii de locuitori... Asa ca nu mai spera degeaba.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Icon_minitimeMier 20 Mar 2013, 22:11

Warrior cauta istoria CFR,cauta Dacia, si Wiener Walzer Smile.Apoi studiaza internatioanle in alte tari,si o sa vezi cat de mult gresesti Smile... PS intr-un an veneau vagoane CD de la Praga la Cluj Wink
@ Marius 926,daca e sa analizam , de-a lungul timpului cand Dacia avea grupa de Budapesta circulam 2x21-86 pt Budapesta,10-70,Wrmz,2x21-90,WLA,WLA,AcBc,comp standard pt Wiena,apoi cand a circula la Viena in 2009 ,A,Wrmz,4xB(21-90),71-70 nemodernizat,40-70,WLAB OBB,AcBc OBB .. Desigur pot da si seriile dar nu ne incalzeste..
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8340
Data de inscriere : 27/08/2008

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Icon_minitimeMier 20 Mar 2013, 22:20

DUAL a scris:
Compunerea e cam aceeasi de cativa ani Smile .. In esenta a pierdut doar A'ul...
21-90,21-90 ,21-90,21-90,88-96,40-70,71-70,70-91.
Budapesta
Vienna

Anul trecut era cam aceasi compunere doar cu 3 dormitoare,si toate compunerea circula la Viena.Ah si era sa uit,cand circula la viena complet ,346 pleaca cu dormitoarele in fata,nu cu B'urile cum face acum ,ca sa le lase la Budapesta.

Vagon clasa 1 în trafic internațional n-a avut cam din 1994 așa, la doar un an de când se numește Dacia Expres.

Compunerea 1993:

LE + Bmee(CFR 422) + Bmee(CFR 423) + Dmsz(ÖBB) + WLABmee(CFR 404) + Bc(CFR 405) + A(CFR 406) + Bmee(CFR 407) + Bm(ÖBB 408) + Bm(ÖBB 409) + Bm(ÖBB 410) + Grupă românească de curtici de care nu sunt sigur(B-A-B - ?!)

Budapesta
Viena

Sursa

Compunerea 1994:

LE + Bmee(CFR 422) + Bmee(CFR 423) + Dmsz(ÖBB) + WLABmee(CFR 404) + Bc(CFR 405) + Bmee(CFR 406) + Bmee(CFR 407) + Bmee(CFR 408) + Bm(ÖBB 409)+ WR/BarBafmd + B(1) + A(2) + B(3)

Budapesta
Viena
Curtici

Sursa
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Icon_minitimeMier 20 Mar 2013, 22:38

@Warrior
dar e normal sa stea garnitura in Grivita de azi pana maine (~21 ore) in conditiile in care sunt pauze lungi intre trenurile Buc-Constanta ? de la 14.00 pana la 20.10 oha tren sau in sens invers Constanta-Buc de la 5.15 pana la 13.30 iar pauza. Bine fantezia asta a mea era cu privire la sezonul estival cand in conditiile in care e criza asta de vagoane se putea prelungi 347/346 la Constanta.
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member
pannonia express


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 40
Localizare : Brasov
Reputatie : 5779
Data de inscriere : 25/02/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Icon_minitimeMier 20 Mar 2013, 22:41

Eu am fost in ianuarie cu 346 si avea vagon cl. 1 Bucuresti - Budapesta (nr. 409 - 10-70 sau 10-90)

Dual: vagoanele CD care veneau la Cluj erau Budapesta - Cluj (nu Praga - Cluj).
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8092
Data de inscriere : 07/02/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Icon_minitimeJoi 21 Mar 2013, 00:20

pannonia express a scris:
Dual: vagoanele CD care veneau la Cluj erau Budapesta - Cluj (nu Praga - Cluj).

Se forma din IC 130 / 131 "MORAVIA" Bohumin - Budapest, iar de-acolo primea numarul 365 /364 si o lua spre Cluj fara sa detaseze vreun vagon. Deci in teorie "tren direct" Bohumin (CZ) - Cluj (RO) Cool

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Icon_minitimeJoi 21 Mar 2013, 00:46

Asa murii Very Happy .. spune-le ;de mentionat ca ungurii isi formau IC ul lor Delia/Daria(ceva de genul) din cele 2 vagoane 21-90 pe care le trimiteam la Budapesta.
@MariusM te invit cu placere sa urmaresti asta,ca e cel mai recent vagon clasa 1'a(A) in trafic international care l-am avut

Apoi te invit sa vizionezi videoclipul asta de la minutul 8:16



Nu ma contrazic cu cineva fara argumente.. Poftim argumentele Wink .. si da a fost BAB ,A'ul nostru international era 19-50/80.B urile 21-80.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Icon_minitimeJoi 21 Mar 2013, 01:26

Marius 926 a scris:
@Warrior
dar e normal sa stea garnitura in Grivita de azi pana maine (~21 ore) in conditiile in care sunt pauze lungi intre trenurile Buc-Constanta ? de la 14.00 pana la 20.10 oha tren sau in sens invers Constanta-Buc de la 5.15 pana la 13.30 iar pauza. Bine fantezia asta a mea era cu privire la sezonul estival cand in conditiile in care e criza asta de vagoane se putea prelungi 347/346 la Constanta.

De aceeasi parere sunt si eu , legaturile bune atrag calatorii si trenul Dacia chiar ar putea sa mearga la CT , conteaza mult sa fie o legatura directa cu un pret promotional , cum avem acum Bucuresti-Viena un pret promotional de 39 euro asa ar putea sa mearga la CT si sa fie Constanta-Viena cu un pret de 49 euro , cu siguranta ar avea calatori dar trebuie un director in CFR care sa faca treaba buna , cineva care sa se gandeasca si pentru noi calatorii nu doar pentru buzunarul lor . Mad

Wiener Walzer era Constanta-Zurich prin 1980 , atunci se putea sa avem legaturi bune cu toata Europa desi noi nu ieseam din tara asa cand ne tuna noua dar veneau straini la noi , chiar era si un tren "Mamaia Expres" Praha-Oradea-Mangalia ; "Nord Orient Expres" Warszawa-Oradea-Giurgiu-Burgas si multe altele , consultati mersul trenurilor vechi din anii '80 si sa vedeti cate legaturi internationale aveam . Sad

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Icon_minitimeJoi 21 Mar 2013, 08:26

Trebuie să asiguri legături când ai călători. E drept, vara, probabil orice tren Bucureşti - Constanţa (indiferent de unde vine) s-ar umple. Însă, dacă trenul - venind pe M300 - vine întârziat cu 2 ore, s-ar putea să nu mai fie atractiv pentru bucureşteni, iar ungurii care ar veni la Mamaia clar nu ar putea umple atâtea vagoane. Mai e şi problema că vagoanele vor trebui cumva să ajungă în revizie (practica ne-a arătat că de la Budapesta la Bucureşti se înfundă WC-urile - cu ţigări şi PET-uri - iar vagoanele ajung să arate ca o groapă de gunoi. Or să le ducem aşa până la Constanţa nu ştiu cât ,,succes" o să aibă).
Poate mai simplu ar fi să fie doar o cuşetă / vd care să facă ruta asta, la Bucureşti să rămână la peron şi să se ataşeze la alt tren.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Icon_minitimeJoi 21 Mar 2013, 11:47

Nu prea vin IC urile de pe M300 intarziate.. ca-s umflati bine timpii ... Nu acelasi lucru putem spune despre M800... fie dus/intors.


@MariusM ,ultima data la inceputul anului 2011 cand am avut vagon cls 1'a mai departe de Budapesta.Pana la Budapesta inca mai avem vagoane de cls 1'a in international.
[youtube] https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=g3vsX6ZNRlc&NR=1 [/youtube]
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 22 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 22 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 44 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Informaţii generale

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: