Numarul mesajelor : 323 Reputatie : 5414 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Mar 2013, 01:42
not much yes. But if u have 10-12 IR trains to change in 5 days it becomes a Big Deal
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6907 Data de inscriere : 15/03/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Mar 2013, 01:46
vanchorusebulgaria a scris:
not much yes. But if u have 10-12 IR trains to change in 5 days it becomes a Big Deal
If time isn't a problem for you,you may want to travel by Regio trains.It's cheaper.
vanchorusebulgaria V.I.P Member
Numarul mesajelor : 323 Reputatie : 5414 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Mar 2013, 11:27
Well it will be the final day of our 5-day travel and I wished going to Sinaia but never mind next time We want to cover big distances and many routes so not possible travelling with Regio trains. Anyway, gonna have some walk in Ploiesti and then catch IR 460
Talking about IR 460 on the first day of travel from Bulgaria how could I buy my seat reservation ? Because in Bulgaria they said they can't sell me any seat reservation for Romanian trains
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Mar 2013, 21:55
@DUAL @Andi cfr Mai stiti compunerea lui IC346/347 din decembrie/ianuarie ? Vreau sa-mi fac o idee dupa ce vad cate vagoane clasa si cate dormitoare/cusete are daca ar fi tren util prelungit la Constanta in sezonul estival. Macar asa de fantezie Merci
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Mar 2013, 22:07
Compunerea e cam aceeasi de cativa ani .. In esenta a pierdut doar A'ul... 21-90,21-90 ,21-90,21-90,88-96,40-70,71-70,70-91. Budapesta Vienna
Anul trecut era cam aceasi compunere doar cu 3 dormitoare,si toate compunerea circula la Viena.Ah si era sa uit,cand circula la viena complet ,346 pleaca cu dormitoarele in fata,nu cu B'urile cum face acum ,ca sa le lase la Budapesta.
Ultima editare efectuata de catre DUAL in Mier 20 Mar 2013, 22:09, editata de 1 ori
Warrior12
Numarul mesajelor : 157 Reputatie : 4706 Data de inscriere : 03/06/2012
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Mar 2013, 22:09
Mi se pare aiurea ca un tren international sa fie prelungit la Constanta ... Scopul acestor trenuri este de a lega capitale sau orase mari cu foarte multi locuitori , nu 100 - 200 de mii de locuitori... Asa ca nu mai spera degeaba.
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Mar 2013, 22:11
Warrior cauta istoria CFR,cauta Dacia, si Wiener Walzer .Apoi studiaza internatioanle in alte tari,si o sa vezi cat de mult gresesti ... PS intr-un an veneau vagoane CD de la Praga la Cluj @ Marius 926,daca e sa analizam , de-a lungul timpului cand Dacia avea grupa de Budapesta circulam 2x21-86 pt Budapesta,10-70,Wrmz,2x21-90,WLA,WLA,AcBc,comp standard pt Wiena,apoi cand a circula la Viena in 2009 ,A,Wrmz,4xB(21-90),71-70 nemodernizat,40-70,WLAB OBB,AcBc OBB .. Desigur pot da si seriile dar nu ne incalzeste..
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8340 Data de inscriere : 27/08/2008
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Mar 2013, 22:20
DUAL a scris:
Compunerea e cam aceeasi de cativa ani .. In esenta a pierdut doar A'ul... 21-90,21-90 ,21-90,21-90,88-96,40-70,71-70,70-91. Budapesta Vienna
Anul trecut era cam aceasi compunere doar cu 3 dormitoare,si toate compunerea circula la Viena.Ah si era sa uit,cand circula la viena complet ,346 pleaca cu dormitoarele in fata,nu cu B'urile cum face acum ,ca sa le lase la Budapesta.
Vagon clasa 1 în trafic internațional n-a avut cam din 1994 așa, la doar un an de când se numește Dacia Expres.
Compunerea 1993:
LE + Bmee(CFR 422) + Bmee(CFR 423) + Dmsz(ÖBB) + WLABmee(CFR 404) + Bc(CFR 405) + A(CFR 406) + Bmee(CFR 407) + Bm(ÖBB 408) + Bm(ÖBB 409) + Bm(ÖBB 410) + Grupă românească de curtici de care nu sunt sigur(B-A-B - ?!)
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Mar 2013, 22:38
@Warrior dar e normal sa stea garnitura in Grivita de azi pana maine (~21 ore) in conditiile in care sunt pauze lungi intre trenurile Buc-Constanta ? de la 14.00 pana la 20.10 oha tren sau in sens invers Constanta-Buc de la 5.15 pana la 13.30 iar pauza. Bine fantezia asta a mea era cu privire la sezonul estival cand in conditiile in care e criza asta de vagoane se putea prelungi 347/346 la Constanta.
pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5779 Data de inscriere : 25/02/2010
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 20 Mar 2013, 22:41
Eu am fost in ianuarie cu 346 si avea vagon cl. 1 Bucuresti - Budapesta (nr. 409 - 10-70 sau 10-90)
Dual: vagoanele CD care veneau la Cluj erau Budapesta - Cluj (nu Praga - Cluj).
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 21 Mar 2013, 00:20
pannonia express a scris:
Dual: vagoanele CD care veneau la Cluj erau Budapesta - Cluj (nu Praga - Cluj).
Se forma din IC 130 / 131 "MORAVIA" Bohumin - Budapest, iar de-acolo primea numarul 365 /364 si o lua spre Cluj fara sa detaseze vreun vagon. Deci in teorie "tren direct" Bohumin (CZ) - Cluj (RO)
_________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 21 Mar 2013, 00:46
Asa murii .. spune-le ;de mentionat ca ungurii isi formau IC ul lor Delia/Daria(ceva de genul) din cele 2 vagoane 21-90 pe care le trimiteam la Budapesta. @MariusM te invit cu placere sa urmaresti asta,ca e cel mai recent vagon clasa 1'a(A) in trafic international care l-am avut
Apoi te invit sa vizionezi videoclipul asta de la minutul 8:16
Nu ma contrazic cu cineva fara argumente.. Poftim argumentele .. si da a fost BAB ,A'ul nostru international era 19-50/80.B urile 21-80.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 21 Mar 2013, 01:26
Marius 926 a scris:
@Warrior dar e normal sa stea garnitura in Grivita de azi pana maine (~21 ore) in conditiile in care sunt pauze lungi intre trenurile Buc-Constanta ? de la 14.00 pana la 20.10 oha tren sau in sens invers Constanta-Buc de la 5.15 pana la 13.30 iar pauza. Bine fantezia asta a mea era cu privire la sezonul estival cand in conditiile in care e criza asta de vagoane se putea prelungi 347/346 la Constanta.
De aceeasi parere sunt si eu , legaturile bune atrag calatorii si trenul Dacia chiar ar putea sa mearga la CT , conteaza mult sa fie o legatura directa cu un pret promotional , cum avem acum Bucuresti-Viena un pret promotional de 39 euro asa ar putea sa mearga la CT si sa fie Constanta-Viena cu un pret de 49 euro , cu siguranta ar avea calatori dar trebuie un director in CFR care sa faca treaba buna , cineva care sa se gandeasca si pentru noi calatorii nu doar pentru buzunarul lor .
Wiener Walzer era Constanta-Zurich prin 1980 , atunci se putea sa avem legaturi bune cu toata Europa desi noi nu ieseam din tara asa cand ne tuna noua dar veneau straini la noi , chiar era si un tren "Mamaia Expres" Praha-Oradea-Mangalia ; "Nord Orient Expres" Warszawa-Oradea-Giurgiu-Burgas si multe altele , consultati mersul trenurilor vechi din anii '80 si sa vedeti cate legaturi internationale aveam .
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 21 Mar 2013, 08:26
Trebuie să asiguri legături când ai călători. E drept, vara, probabil orice tren Bucureşti - Constanţa (indiferent de unde vine) s-ar umple. Însă, dacă trenul - venind pe M300 - vine întârziat cu 2 ore, s-ar putea să nu mai fie atractiv pentru bucureşteni, iar ungurii care ar veni la Mamaia clar nu ar putea umple atâtea vagoane. Mai e şi problema că vagoanele vor trebui cumva să ajungă în revizie (practica ne-a arătat că de la Budapesta la Bucureşti se înfundă WC-urile - cu ţigări şi PET-uri - iar vagoanele ajung să arate ca o groapă de gunoi. Or să le ducem aşa până la Constanţa nu ştiu cât ,,succes" o să aibă). Poate mai simplu ar fi să fie doar o cuşetă / vd care să facă ruta asta, la Bucureşti să rămână la peron şi să se ataşeze la alt tren.
_________________ :TTT:
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 21 Mar 2013, 11:47
Nu prea vin IC urile de pe M300 intarziate.. ca-s umflati bine timpii ... Nu acelasi lucru putem spune despre M800... fie dus/intors.
@MariusM ,ultima data la inceputul anului 2011 cand am avut vagon cls 1'a mai departe de Budapesta.Pana la Budapesta inca mai avem vagoane de cls 1'a in international. [youtube] https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=g3vsX6ZNRlc&NR=1 [/youtube]