|
| Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|
+8392Dragos MariusM Sabik stefan_br Andrey_tm cont dezactivat . KQQ Jhonyla TVlad NicuS Costin.H marius_catalin84 mariusmarius Norbi user dezactivat... Alex Avram Lafont cristy79 ALEXCFR EuroDance alex.alexus.tm Karl Teodor ATM billy752-istu vanchorusebulgaria brotybreaza @ndrey redeme AndreiStefan Adrian78 rizelgeorgel2004 pannonia express colonelu81 Radu Tudor 19jimmy84 mishu88 florin29sv Vale manuela mtk cristi CFR Warrior12 Cont dezactivat huiu_goe Luna lifetec COSTACHE MIHAIL bogdan srl Marius Iulian traian Spartan1948 mureseanu_976 Shinkasen riciu DUAL Nicolae Adirmvl kristi kkk laur 133 adytm membru inactiv Rarau Adisoft1991s Ryan Anderson AlexandruC allred AndiCFR Vitosa cfr500 Vlad orestte baiazid dandel AlexD Radu.B Katalin4653 Dr2005 razvan - trenuri Tomi13leu Nesebar IonutCFR2009 cardinal 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 15 Feb 2013, 21:36 | |
| Ca l-au scos nu-mi pare rau si asa nu avea legatura cu Botosaniul. |
| | | Vale
Numarul mesajelor : 250 Varsta : 43 Localizare : Tirgu Mures Reputatie : 4990 Data de inscriere : 08/12/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 15 Feb 2013, 21:56 | |
| Pai atunci sa scoata toate trenurile care nu au legatura cu Botosaniul! |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6120 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 15 Feb 2013, 22:00 | |
| - Karpaty a scris:
- Trenul 1859/1858 Iasi-Vatra Dornei-Iasi a fost anulat definitiv .
În decembrie avea EA + 2 vagoane și maxim 20 călători (asta în condițiile în care oricum circula doar în week-end). Nu știu dacă este mai rentabilă o astfel de compunere (EA 5100 kW + 2 vag) decât un Desiro (și mă refer în primul rând la costuri)... |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 15 Feb 2013, 22:16 | |
| |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin 15 Feb 2013, 22:21 | |
| Ar fi o idee ca trenurile Regio Iasi-Suceava sa aibe grupa pt. Botosani. Daca ar veni vorba sa fie puse rame/automotoare treaba e cam complicata. Ar merge niste trenuri hibrid (cu tractiune electrica si Diesel). http://ziuadecj.realitatea.net/economie/primul-tren-hibrid-din-lume-produs-la-cluj--61278.html |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
| | | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 16 Feb 2013, 08:11 | |
| - ctln1991 a scris:
Ar trebui scos si IC Suceava-Bucuresti , defapt toate trenurile de calatori care nu opresc in Veresti. Veresti nu e HM. Daca o statie e sau nu Hm. nu e un criteriu dupa care se stabilesc opririle unui tren, ci numarul de calatori. Expresul Iasi - Timisoara de acum 15 ani nu oprea in gari precum Vatra Dornei, Ilva Mica, Beclean, Gura Humorului, Veresti, Pascani, etc dar oprea intr-o halta comerciala si anume Vatra Dornei Bai... |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6454 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 16 Feb 2013, 10:47 | |
| - ctln1991 a scris:
- Vale a scris:
- Pai atunci sa scoata toate trenurile care nu au legatura cu Botosaniul!
Ar trebui scos si IC Suceava-Bucuresti , defapt toate trenurile de calatori care nu opresc in Veresti. Veresti nu e HM. Pai ar trebui scoase si cursele locale,caci daca in Veresti nu opresc trenuri de lung parcurs, alea de scurt sigur nu o sa aduca celebrii si numerosii calatori pentru Botosani,asadar,o dam din prostie in prostie ? Mai comod si rentabil ar fi Desiro electric, pentru ca ar putea sa circule combinat pana la Veresti cu varianta diesel,la siguranta,iar de acolo ar detasa si ar merge la Botosani,dar adevarat zici(chiar daca esti nepriceput ,dar posturi tampite scrii) ca ar fi un pic mai greu (Bombardier+Siemens nu prea se pupa!). Tentativele de tren IC din ziua de azi, sunt adevarate aberatii,alta data IC Mihai Eminescu, pe toata distanta Iasi-Bucuresti N avea o singura oprire( te las sa o ghicesti) si timpi de mers de vis in ziua de azi,chiar si pe coridoarele modernizata,si era aceasi situatie pe aproape toate liniile inportante ale retelei,nu numai pe magistrale. Off, o intrebare pentru cei care ar putea lua vre-o masura,o limitare in privinta postarii pentru o perioada de timp,lasand numai posibilitatea de a citi, nu se poate lua,nu de alta, dar devenim partasi la scrierea unui roman cu p....i |
| | | brotybreaza
Numarul mesajelor : 12 Varsta : 47 Localizare : Breaza Reputatie : 5477 Data de inscriere : 14/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 16 Feb 2013, 11:24 | |
| de circulatia acestor trenuri 1623 si 1624,eu m-am tot lovit...dar nu am putu si beneficia din cauza ca aceste trenuri NU OPRESC in BREAZA....dar ele opresc totusi in statii mult "mai importante" ca de ex;BUFTEA,PERIS,COMARNIC....TIMISU DE SUS, VALEA LARGA....sunt tare buni acesti "ceferisti" care fac trasarea trenurilor. dupa parerea mea sunt praf si pulbere..si cam asa este si COMPANIA pe care o deservesc... |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5393 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 16 Feb 2013, 11:40 | |
| - brotybreaza a scris:
- de circulatia acestor trenuri 1623 si 1624,eu m-am tot lovit...dar nu am putu si beneficia din cauza ca aceste trenuri NU OPRESC in BREAZA....dar ele opresc totusi in statii mult "mai importante" ca de ex;BUFTEA,PERIS,COMARNIC....TIMISU DE SUS, VALEA LARGA....sunt tare buni acesti "ceferisti" care fac trasarea trenurilor. dupa parerea mea sunt praf si pulbere..si cam asa este si COMPANIA pe care o deservesc...
Si Breaza este o statie /halta la fel de "importanta" la fel cum sunt BUFTEA, COMARNIC, etc. De la Bucuresti pana la Brasov majoritatea trenurilor IR nu ar trebui sa aiba opriri in BUFTEA, BREAZA, COMARNIC, VALEA LARGA, TIMIS...ETC. De ce? Foarte simplu: respectivele statii stau foarte prost la vanzarea biletelor pentru trenurile IR. |
| | | brotybreaza
Numarul mesajelor : 12 Varsta : 47 Localizare : Breaza Reputatie : 5477 Data de inscriere : 14/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 16 Feb 2013, 12:18 | |
| daca este sa o luam dupa vanzarea biletelor la trenurilor IR ...cam tot cfr-ul sta prost....eu cred ca trenurile de cursa lunga ar trebui sa faca legatura intre orase....si nu sa nu spui ca Breaza nu este un asa oras mai putin impotant ...chiar daca nu se compara cu celelate statiuni de pe valea prahovei...dar eu zic ca este mai important decat Valea Larga PERIS..etc. totusi ....cum sa ajunga un turist intr-o staiune daca acele trenuri IR ..cum spui nu ar trebui sa opreasca...cu ce sa ajunga de ex .din Targu Mures??.....eu iti spun ca si in BREAZA mai vin turisti......de aceea s-a ajuns aici cu cfr-ul nu exista legaturi ..si mers de tren defectuos .si opriri in gari nejustificate sau mai bine spus opriri ale unor trenuri IR pt ei.(cfr)....eu spun ca mai si vin turisti aici in Breaza ...dar cu maxi taxi...ca dupa parea unora ...nu opresc aceste trenuri.....dar daca te uiti in istoricul de mers al trenurilor..aceste trenuri IR transformate din Accelerate si Rapide..asta asa ca sa mai gaseasca un mod de a umfla pretul, opreau in BREAZA.. dar te rog sa te uiti si la mersul trenurilor particulare pe aceasta ruta sa vezi ca un tren R particular...merge mai bine si nu are aceste opri...dar totusi in Breaza opresc...poate ca asa au considerat ei.....dar tu crezi ca daca nu aveau vanzare la ele le opreau??? .. eu nu ma impac cu ideea ca un tren de rang IR sa opreasca in comune si intr-un oras NU...mai ales ca este declarat si statiune? :z6: |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5393 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 16 Feb 2013, 13:12 | |
| - brotybreaza a scris:
- daca este sa o luam dupa vanzarea biletelor la trenurilor IR ...cam tot cfr-ul sta prost....eu cred ca trenurile de cursa lunga ar trebui sa faca legatura intre orase....si nu sa nu spui ca Breaza nu este un asa oras mai putin impotant ...chiar daca nu se compara cu celelate statiuni de pe valea prahovei...dar eu zic ca este mai important decat Valea Larga PERIS..etc. totusi ....cum sa ajunga un turist intr-o staiune daca acele trenuri IR ..cum spui nu ar trebui sa opreasca...cu ce sa ajunga de ex .din Targu Mures??.....eu iti spun ca si in BREAZA mai vin turisti......de aceea s-a ajuns aici cu cfr-ul nu exista legaturi ..si mers de tren defectuos .si opriri in gari nejustificate sau mai bine spus opriri ale unor trenuri IR pt ei.(cfr)....eu spun ca mai si vin turisti aici in Breaza ...dar cu maxi taxi...ca dupa parea unora ...nu opresc aceste trenuri.....dar daca te uiti in istoricul de mers al trenurilor..aceste trenuri IR transformate din Accelerate si Rapide..asta asa ca sa mai gaseasca un mod de a umfla pretul, opreau in BREAZA..
dar te rog sa te uiti si la mersul trenurilor particulare pe aceasta ruta sa vezi ca un tren R particular...merge mai bine si nu are aceste opri...dar totusi in Breaza opresc...poate ca asa au considerat ei.....dar tu crezi ca daca nu aveau vanzare la ele le opreau??? .. eu nu ma impac cu ideea ca un tren de rang IR sa opreasca in comune si intr-un oras NU...mai ales ca este declarat si statiune? :z6: Pana sa se schimbe rangul trenurilor in Breaza opreau toate acceleratele, si observam atunci cand calatoream cati calatori coborau sau se urcau la majoritatea trenurilor, cateodata nimeni. Intervalele cele mai solicitate sunt cele de dupa amiaza (acum acoperit de IR1636) in week end cand studentii vin acasa, de aceea nu cred ca CFR a luat decizia de a suprima anumite opriri din Breaza ...degeaba. Calatoresc foarte mult cu trenul, mai ales pe Valea Prahovei si am calatorit de asemenea si cu trenurile R -particulare, am vazut ce segment de calatori se urca/coboara din Comarnic si din Breaza: foarte multi studenti-! (duminica , respectiv vinerea) Din punctul meu de vedere in Breaza opresc destule trenuri IR pentru cerintele de acolo, iar in Comarnic opresc nejustificat de multe trenuri IR. De acord cu tine in ceea ce privesc opririle din Buftea si din Valea Larga...sunt aberante! Sunt de acord ca nu poti compara Breaza cu Buftea, de exemplu, insa catre Breaza din Bucuresti (si retur) se calatoreste cu maxi taxi si asta nu pentru ca CFR nu ofera servicii de calitate, ci pentru ca distanta din Halta pana in oras este destul de mare si calatorilor le este mai la indemana sa ajunga direct in centru decat sa urce dealul de la gara pana in oras. Sunt de acord cu tine si in ceea ce priveste statutul de statiune al orasului Breaza, insa nu cred ca este frecventata de foarte multi turisti, la Breaza mergi pentru clima blanda de care se bucura zona si pentru a te relaxa. Sincer sa fiu , nu cunosc sa existe acolo ceva baze de tratament, hoteluri , etc. ci doar pensiuni agroturistice. In concluzie : marele dezavataj al orasului Breaza este pozitionarea garii, asta in primul rand, in al doilea rand comoditatea calatorilor de a se deplasa la gara pentru a lua trenul in detrimentul microbuzului,fapt ce genereaza traficul relativ redus de calatori in timpul saptamanii care sa calatoreasca cu trenuri IR. Si puterea scazuta de cumpararea poate fi un criteriu care duce la lipsa calatorilor, un student sau un pensionar ce prefera? Sa calatoreasca cu un IR sau cu un R care are mers de IR? |
| | | brotybreaza
Numarul mesajelor : 12 Varsta : 47 Localizare : Breaza Reputatie : 5477 Data de inscriere : 14/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Sam 16 Feb 2013, 15:33 | |
| in mare parte sunt de acord cu tine si eu circul cu trenul mai ales ca-i place f mult si baietelului meu.,..eu nu am spus ca cfr-ul nu are conditii bune,dar asta nu se imtampla de mult timp.de aceea m-am enervat pt ca vrand sa merg cu trenul si la mare si la bucuresti sau brasov m-am lovit de aceste trenuri care numai opresc in BREAZA...dar au opriri in alte statii...care eu unul nu le vad mai importante decat o o oprire si in breaza....chiar asa mare pierdere era pt cfr o oprire a trenului de 1 min..hai sa fim seriosi...ca asta se putea scoate din mers....mai ales ca acum s-a imbunatatit structuara de cale ferata intre bucuresti si predeal,pt acest lucru s-a intamplat dupa ce s-a terminat lucrarile si asta sti si tu..de acord ca foarte putin calatori se urca sau se urcau din breaza..dar sa nu uitam cum mergea trenurile si timpi de parcursi avea pana in 2012!..eu cred ca trebui totusi incurajat ca omul sa vina acum la tren..nu sa-i taiem din start aceasta obtiune si aceea de anumai opri trenul....eu unul prefer trenul desi am si masina.....eu nu am vrut oprirea tutror trenurilor IR in breaza ci a anumitor unora dintre ele.( ex intre 8.38 si 12.25 in breaza numai este nici un tren spre brasov,desi trec pe aici 4 IR...iar intre 12.25 si 16.05 iar nu ai cu ce pleca spre bv..nu zic ,ai departe..e drept in acest interval trece doar in Ic....dar eu zic ca e putea pune unul...deci spre bv nu ai nici untren Ir sa opreasca aici ..deci ele circula..macar unul din ele era bun...si apoi se vde ca in intervalul 19-22..sunt inghesuite ....iar in directia bucuresti in intervalul 9AM si 15.00pm nu ai cu ce pleca...in cond in care trec 3 IR 2 spre bucuresti si unul spre IASi...eu la asta m-am referit... da asa e,pozitia garii nu este deloc favorabila pt oras....mai ales ca o lunga perioada de timp drumul principal de acces a fost oribil..dar de anul trecut drumul s-a asfaltat...si vad acum ca foarte multi fa ce fac si eu vin cu masina la gara si plec cu trenul ... In Breaza sa sti ca nu vin asa putin turisti cum sti ...si spun asta ca si eu am rasmas surprins cand am vrut sa rezerv pt un grup de 24 de pers din Alba Iulia si nu am gasit loc decat cu sfarsitul lunii martie.aici sunt totusi si 2 baze de tratament si un hotel..de 3 stele....si mai si acel Colegiu miltar cu elevi din toata tara....cu vin....cum pot ..si unii mai vor si cu trenul si coboara in alte garii si apoi ajung la breaza....si-ti spun asta pt am vazut ca se face asta si eu am nevoit sa cobor in campina ...asa mie nu mi se pare normal.. m-am lovit de aceste anomalii ale mersul trenurilor mai ales intr-o zona unde se mai circula cu trenul si vreau sa calatoresc cu trenul mai ales cu cele IR pun mai bun confort si de timp si de alte motive...pe care le sti si tu.. numai bine ! |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5412 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Dum 17 Feb 2013, 08:50 | |
| - Vlad a scris:
- ctln1991 a scris:
Ar trebui scos si IC Suceava-Bucuresti , defapt toate trenurile de calatori care nu opresc in Veresti. Veresti nu e HM. Daca o statie e sau nu Hm. nu e un criteriu dupa care se stabilesc opririle unui tren, ci numarul de calatori.
Expresul Iasi - Timisoara de acum 15 ani nu oprea in gari precum Vatra Dornei, Ilva Mica, Beclean, Gura Humorului, Veresti, Pascani, etc dar oprea intr-o halta comerciala si anume Vatra Dornei Bai... tren expres de noapte iasi-timisoara nord-iasi care a circulat prin anii 90 si avea opriri in suceava-campulung mold-mestecanis-dorna bai-dej calatori-cluj napoca-teius-alba-deva-arad ,oprea in dorna bai dat fiind faptul ca acolo e statiunea propiuzisa si fluxul de calatori.ce rost avea sa opreasca in dorna de unde nu se urca nimeni. din cate imi aduc aminte parca oprea si in gura humor intr-unul din anii in care a circulat. distanta era parcursa in 13 ore fata de 17 ore cat facea acceleratul 345/348/347/346 care pleca din iasi si timisoara la circa 2 ore distanta fata de expres .si acceleratul avea in compunere o cuseta sau dormit (numai stiu exact) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |