|
| Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|
+8392Dragos MariusM Sabik stefan_br Andrey_tm cont dezactivat . KQQ Jhonyla TVlad NicuS Costin.H marius_catalin84 mariusmarius Norbi user dezactivat... Alex Avram Lafont cristy79 ALEXCFR EuroDance alex.alexus.tm Karl Teodor ATM billy752-istu vanchorusebulgaria brotybreaza @ndrey redeme AndreiStefan Adrian78 rizelgeorgel2004 pannonia express colonelu81 Radu Tudor 19jimmy84 mishu88 florin29sv Vale manuela mtk cristi CFR Warrior12 Cont dezactivat huiu_goe Luna lifetec COSTACHE MIHAIL bogdan srl Marius Iulian traian Spartan1948 mureseanu_976 Shinkasen riciu DUAL Nicolae Adirmvl kristi kkk laur 133 adytm membru inactiv Rarau Adisoft1991s Ryan Anderson AlexandruC allred AndiCFR Vitosa cfr500 Vlad orestte baiazid dandel AlexD Radu.B Katalin4653 Dr2005 razvan - trenuri Tomi13leu Nesebar IonutCFR2009 cardinal 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Radu.B
Numarul mesajelor : 208 Varsta : 37 Localizare : Frunzanesti, linia secundara 801 Reputatie : 4694 Data de inscriere : 08/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin Dec 07, 2012 11:04 am | |
|
Ultima editare efectuata de catre Radu.B in Vin Dec 07, 2012 11:05 am, editata de 1 ori (Motiv : .) |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin Dec 07, 2012 11:23 am | |
| Sa stii un lucru, calatorii vor afla mai greu ce-i drept si de trenurile TFC si nu se vor mai intoarce la CFR cand vor vedea curatenie, siguranta(paza), pret decent. In cartea MT nu sunt trecute si trenurile privatilor de pe magistrale. |
| | | Radu.B
Numarul mesajelor : 208 Varsta : 37 Localizare : Frunzanesti, linia secundara 801 Reputatie : 4694 Data de inscriere : 08/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin Dec 07, 2012 12:11 pm | |
| Si se mai spune ca nu saboteaza CFR privatii... Oricum, cu perechea asta de regio Galati-Bucuresti-Galati a TFC, CFR si-a pierdut din start cativa clienti ce vin des la Bucuresti. O sa am grija sa-mi anunt vecinii si rudele (si am neamul cam mare ) de acest tren, ca sa nu mai dea o carca de bani cretinilor de la CFR, ca nu merita. Daca reusesc sa fac macar un singur calator de-al CFR sa treaca la TFC pe trenul asta, ma voi simti foarte bine. In momentul asta, privatii reprezinta viitorul transportului feroviar de calatori. Asta e parerea mea. |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5393 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin Dec 07, 2012 12:17 pm | |
| Pana la urma care e problema? Calatorul alege cu ce tren sa mearga si acest lucru il face in functie de mai multi factori : pret, confort, orarul trenurilor etc. Pe de alta parte de ce atata suparare ca CFR baga trenuri in coada sau inaintea trenurilor private? Este foarte bine, din toata aceasta "lupta"calatorul are de castigat: mai multe trenuri, mai multe optiuni. Vrei sa mergi cu Compania Nationala de Cai Ferate sau vrei sa mergi cu trenurile private -este foarte simplu! V-ati pus intrebarea de ce trenurile private nu adopta un plan tarifar, altul decat cel al CFr ului ? Poate nu am cunostinte in domeniu, este vreo lege care impune un tarif minimal la transportul pe calea ferata? Singurul lucru bun pe care l-au adus operatorii privati in raportul calitate - pret sunt trenurile regio care circula pe magistrale cu foarte putine opriri. Concurenta este binevenita in orice domeniu...parerea mea! |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin Dec 07, 2012 12:26 pm | |
| - Radu.B a scris:
- Puteau sa afiseze si trenurile TFC, iar denumirea putea fi ''Tablou de garare a trenurilor in statia CF Braila'', dar de ce sa afle ''*rost*i aia de calatori'' ca au tren regio privat direct catre si dinspre Bucuresti, cand pot merge la tarife uriase cu trenurile lor Inter-Regio si Intercity? Voi, cei care ati cumparat cartea CFR ma puteti lamuri: trenurile privatilor sunt incluse in ea? Ma refer la cele care circula pe magistrale, la comun cu CFR, ca scetiile secundare stiu ca apar.
Care sabotaj :shock: , hai sa nu aruncam cu cuvinte care nici macar nu se potrivesc contextual ca sa nu confundam mai mult alegatoriul . In primul rand observ ca afisul sau ce este acela este pus de SNCF CFR Calatori si nu de catre cei de la gara , iar astea doua sunt chestiuni tot atat de distincte precum institutiile prefectura si primarie . Acum te intreb si eu pe tine, tu daca iti deschizi o macelarie si langa tine mai e un nene care desfasoara aceeasi activitate, tu ce faci , pui un panou afara pe care afisezi si produsele/preturile lui sa-i faci reclama ca fraierul sau cum? Hai sa ne intelegem odata pentru totdeauna, societatea CFRCalatori chiar daca nu este un S.R.L. iar actiunile sale apartin statului roman adica noua tuturor, ea tot legilor comerciale se supune si nu poate si nu este obligata de nici un fel sa se combine cu privatii pe vreo hartie a sa proprie fara contract in acest sens iar contractul bineinteles ca nu poate fi impus ci doar cerut de catre una din parti . Pana si proprietarul sau administratorul garii in cauza trebuie sa aibe sau sa stipuleze clar intr-un contract cu cei de la CFR Calatori sau orice companie privata vrei tu optiunea/obligativitatea de a afisa mersul trenurilor respectiv fie pe carton , hartie sau afisaj electronic . Nimic nu se mai face in tara asta fara un contract, daca cei de la CFR Calatori nu vor pe buna dreptate sa-i primeasca pe privati pe panoul lor personal nimic nu-i impiedica pe privati sa-si afiseze mersul lor fara cei de la CFR Calatori dar pentru acest lucru trebuie sa plateasca... Sincer , eu sunt foarte mahnit cand observ ca unii au transformat niste fapte de comert, capitaliste normale intr-un nejustificat si absurd razboi personal . - AlexD a scris:
- In cartea MT nu sunt trecute si trenurile privatilor de pe magistrale.
Daca spuneti ca trenurile privatilor de pe sectiile interoperabile nu apar in cartea Mersul Trenurilor (eu personal nu am vazut/citit cartea) cu siguranta nu exista o intelegere comerciala in acest sens cu C.N.C.F.R. CFR S.A. care este si beneficiarul acestei carti , adica compania care pe romaneste a dat banul sa iasa cartea . Nimeni nu ii impiedica pe privati sa-si scoata propriile carti cu mersul trenurilor proprii si sa le comercializeze insa asa cum ei nu investesc doi bani pentru niste flyere publicitare nici nu o sa vedeti veci asa ceva de la ei. @Dandel, piata romanesca feroviara nu este liberalizata in adevaratul sens al cuvantului, din punct de vedere real concurential mai avem de asteptat liberalizarea tarifelor . In acest moment atat privatii cat si CFR Calatori sunt obligati prin lege sa respecte tarifele si rangurile fixate de catre Ministerul Transporturilor , acelasi care emite legi prin care se subventioneaza acest tip de transport public .
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Vin Dec 07, 2012 12:50 pm, editata de 2 ori |
| | | orestte V.I.P Member
Numarul mesajelor : 364 Varsta : 50 Localizare : Timisoara Reputatie : 6267 Data de inscriere : 28/10/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin Dec 07, 2012 12:45 pm | |
| Trenurile Regiotrans apar in cartea "Mersul trenurilor" atat cel de Bucuresti - Craiova cat si cel de Iasi sau Timisoara, trenuri care circula pe sectiile interoperabile. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin Dec 07, 2012 12:45 pm | |
| |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin Dec 07, 2012 12:54 pm | |
| Ei au tren spre Munchen si Zurich, sigur o sa aiba unul si spre Romania. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin Dec 07, 2012 12:56 pm | |
| Deci in Braila plecarile de la noul mers sunt la linia 5... linie de manevra (fara peron, fara copertina...) si sosirile la linia 1. Sa inteleg ca se apuca sa demonteze liniile 3 si 4 in plina iarna... |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin Dec 07, 2012 12:58 pm | |
| Linia 5 e linie de primiri-expedieri. O linie de manevra e dotata cu semnale de manevra, nu de iesire (cum e linia 5). Probabil vor amenaja un peron acolo. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin Dec 07, 2012 1:05 pm | |
| Mda... oricum, pentru plecari era mai nimerit sa aloce linia 1 unde exista conditii de asteptare a unui tren, iar sosirile sa fie la linia 5, unde practic doar cobori si traversezi liniile aflate in constructie... |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin Dec 07, 2012 1:07 pm | |
| Dar care e stadiul lucrarilor la liniile 2 si 3? Poate vor fi terminate si folosite in curand. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin Dec 07, 2012 1:21 pm | |
| Linia 2 poate... linia 3 nu cred. Iar linia 2 fara peron, la care se lucreaza... e degeaba, cel mult va fi utilizata ca directa pentru marfa (spre Galati). |
| | | Radu.B
Numarul mesajelor : 208 Varsta : 37 Localizare : Frunzanesti, linia secundara 801 Reputatie : 4694 Data de inscriere : 08/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin Dec 07, 2012 1:56 pm | |
| Parerea mea e ca linia 5 din Braila a fost alocata pentru plecarile spre Faurei din ratiuni pur tehnice.Sa nu uitam totusi ca Braila e statie de tranzit, nu punct terminus. Prin urmare un tren care soseste in gara doar stationeaza cateva minute si pleaca, nu ramane in statie. Adica e mai usor sa trimiti un tren la linia 5 si sa plece mai departe spre Faurei de acolo pentru ca aceasta linie ofera acces mai facil in firul 2. Un tren care vine pe F2 de la Galati ca sa intre la linia 1 abatuta trebuie sa treaca pe diagonala, sa traverseze F1 si abia dupa aceea la abatuta. Acelasi proces si la iesirea de la linia 1 abatuta catre F2 spre Faurei, ceea ce inseamna atat timpi de mers mai mari din cauza restrictiei de viteza in abatere, cat si blocarea primirii-expedierii simultane in/din statie a mai multor trenuri. Iar daca ai un tren ce vine dinspre Faurei pe F1 in acelasi timp cu cel spre Faurei ce te faci? Unul din ele trebuie tinut in semnalul de intrare pana il expediezi pe celalalt. Si uite asa se produc intarzieri masive la ambele trenuri. Si inca o situatie posibila. Introduci trenul X din directia Galati la linia 1, iar in timpul asta se apropie din sens opus un tren de marfa cu trecere fara oprire prin Braila. Aici sunt 2 posibilitati: 1. Tii trenul de calatori la linia 1 pana trece trenul de marfa, caz in care se prodduce intarzierea trenului de calatori; 2. Expediezi trenul de calatori si opresti marfarul in semnalul de intrare, caz in care acesta intarzie. Deci, care ar fi solutia logica pentru a se evita asemenea incidente? Exact solutia aleasa in prezent, aceea de a se folosi linia 5 pentru trenurile ce merg pe firul 2. Ceea ce am scris mai sus sunt doar 2 dintre situatiile posibile in cazul in care s-ar fi ales solutia gararii trenurilor de calatori ce vin dinspre Galati la linia 5. Ca aceasta nu are peron e alta treaba, se poate incropi ceva acolo care sa tina loc de peron. Asta inseamna lucrarile de modernizare, dar romanul nostru asa e mereu. Vrem modernizare, dar fara sa fim afectati. Ei bine, asta nu prea se poate. Sper sa nu fi deranjat cu postarea mea totusi
Ultima editare efectuata de catre Radu.B in Vin Dec 07, 2012 1:59 pm, editata de 1 ori (Motiv : .) |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) Vin Dec 07, 2012 2:40 pm | |
| - dandel a scris:
Pe de alta parte de ce atata suparare ca CFR baga trenuri in coada sau inaintea trenurilor private? Este foarte bine, din toata aceasta "lupta"calatorul are de castigat: mai multe trenuri, mai multe optiuni. Supararea este pentru ca sunt 2 trenuri unul dupa celalalt de exemplu astea de la Galati la Buzau care mai circula si noaptea nu o va duce bine TFC dar nici CFR-ul pentru ca e noapte si calatori sunt mai putini decat ziua, fie ele si Regio si mergand la capitala, TFC-ul si CFR-ul din bucati unde mai punem ca CFR-ul pleaca la 23:34 si ajunge la Buc.Bas la 06:44 iar TFC-ul e direct si face mult mai putin. Si acum problema nr 1 este ca CFR-ul ca sa mai castige cativa calatori ( au vazut ca le merge bine privatilor cu R cu mers de IR ) au intervale orare mari pe aproape toate magistralele unde nu circula nici un tren fie el R,IR sau privat acolo ar fi fost nevoie de tren Regio de la CFR cu mers de IR, nu sa bage la 15-20 min in fata sau in spatele privatului, dar cu 2 trenuri probabil doar vinerea o sa mearga pline ( cazul lui 3009 vs 14061 cu plecare la 19:30 desi acum s-a modificat ora la 17:52 ) sau duminica/luni in cazul celor 2 trenuri care vin de la Galati spre Capitala si exemplele pot continua. 3009 un fel de Regio Expres se va intoarce la Buc.Nord cu garnitura lui 3004 sau cu IR 1648 sau IR 1644 cand putea lejer sa se intoarca solo tot ca R cu mers de IR sunt destule intervale orare din Brasov spre Bucuresti cand nu e nici un tren. Ideea e ca CFR ar fi trebuit sa faca un mers cu mai multe trenuri pe timp de zi ( Regio ) nu sa bage aproape la aceasi ora cand este si privatul in felul asta castiga si privatul si CFR-ul asa vor merge ambele cu cativa calatori in nici un caz pline. Trebuia sa lase privatul cu trenurile lui si CFR sa bage Regio sprintene la orele la care nu exista nici privat si nici Regio Lent de la CFR in felul asta se mai mai dispareau si cativa din blatisti de pe IR care ar fi mers cu Regio dar daca exista 3-4 regio intr-o ora jumate pe acelasi traseu si in timpul zilei 3-4 ore nici un Regio blatistul se urca cu bani care i-ar fi dat la Regio in IR si ai da la nas, cazul trenurlor IR de pe Buc-Ploiesti si retur.
Ultima editare efectuata de catre Katalyn in Vin Dec 07, 2012 2:47 pm, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2012-2013 (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |