| Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii) | |
|
+89ldh80 TVlad dan tm Katalyn ALEXCFR stefan_br IonutCFR2009 Lafont user dezactivat... cfr500 Cont.dezactivat cristy79 Sergiu rmn Vlad Jhonyla DanyCfrPascani FeroFan97 AndiCFR mishu88 Radu Tudor bogdan.perejuc membru dezactivat , Dutzu KOSTYK lifetec Spartan1948 allred Katalin4653 baiazid ANDU2100HP Norbi Adirmvl KQQ DPS Dr2005 popovici cristi ar Adisoft1991s Andrey_tm Boracik Luna electrica912 alexmorph3us AlexD LanceR 040EC100 Nk11 Cosmin5 Ionutz decward cristi CFR cristyadaX sergiu88 ATM Caravelle_Zg redeme andreiutzu Cito sorinucu The Legend kristi kkk DUAL MariusM alinutz23 catalinu' Vitosa membru inactiv iuli.hard alinx3330 Nesebar Adrian78 Axwell21 mureseanu_976 VeV didinul alex.alexus.tm jionutz srazvi cont inactiv vrabieionut bogdan srl ultras lovekomotive eclat_de_lune orestte myster2008 Hurricane Lde 2100 COSTACHE MIHAIL 93 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6202 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii) Lun 17 Sept - 22:51 | |
| Daca s-au bagat pe IR, unde tin oamenii bagajele??? Cand le-am prins pe personalele Iasi-Bacau eram nevoit sa tin bagajele pe jos, poate ar trebui sa faca compartiment de bagaje ca la Regiotrans ... |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii) Mar 18 Sept - 9:05 | |
| Circula pe Bucuresti-Ploiesti.Sud doar pe IR 1557 si IR 1554 PL.Sud-PL.Vest-Buc.Nord. In zona Moldovei lasam pe cei de acolo sa raspunda. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii) Mar 18 Sept - 10:44 | |
| - bogdan srl a scris:
- Daca s-au bagat pe IR, unde tin oamenii bagajele??? Cand le-am prins pe personalele Iasi-Bacau eram nevoit sa tin bagajele pe jos, poate ar trebui sa faca compartiment de bagaje ca la Regiotrans ...
Dar la motoarele de la RT spatiul ala inainte era cu scaune? Clasa I? |
|
| |
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8670 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii) Mar 18 Sept - 10:56 | |
| - adirmvl a scris:
- Dar la motoarele de la RT spatiul ala inainte era cu scaune? Clasa I?
Nu, automotoarele asa au fost proiectate! |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii) Mar 18 Sept - 10:58 | |
| Mersi de raspuns. Oricum, spatiul ala fiind chiar langa motor, ar fi fost cam nasol locul pentru clasa I... Cat despre spatiile pentru bagaje, la orice vagon (da, am un fix cu asta, dar pentru ca sunt patit, si nu doar odata)... |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii) Sam 22 Sept - 8:12 | |
| Hm...inclin in continuare sa cred ca ramele Acvila sunt un proiect OK pentru regio, dpdv al calatorului, dar daca e sa gandim "contabiliceste-tehniceste" le ajunge din urma varsta...daca nu ma-nseala memoria au venit in Ro prin anii 60-70...frana pe sabot...cam prea multi ani la bord pentru tabla respectiva ca sa le mai reconstruim...evident, calator fiind, dati-mi oricand o Acvila comparativ cu un TE dar totusi...dilema, sa gandesc cu sufletul sau cu capul? Pe de alta parte, civilizat vorbind (si folosesc cuvantul cu indulgenta...) ar fi ca trenurile de navetisti , de scurt parcurs, sa aiba vagoane etajate, constuite special pentru flux mare/holuri adecvate etc.Cum etajate noi n-o sa se cumpere neam, folosim ce avem. Tinand cont ca cu 26-26 am cam terminat, s-a recirculat tot ce se putea (apropo, mai e vreunul nemodernizat?) acu CFR se uita si se scarpina-n cap la ce-a ramas, TE...sa le taiem, sa le modernizam? de unde o iesi comisionul mai mare, ha? |
|
| |
Hurricane V.I.P Member
Numarul mesajelor : 509 Localizare : Iasi Reputatie : 6260 Data de inscriere : 27/04/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii) Sam 22 Sept - 12:18 | |
| Eu nu inteleg de ce noi suntem mai cu mot, de ce trebuie sa vedem aceste vagoane la fier vechi. Adica altii pot moderniza aceste vagoane asa cum trebuie si sa circule cu ele. Ca ele sunt modernizate asa cum sunt si ca CFR-ul le folosteste cum nu trebuie e alta poveste. Eu as vedea aceste vagoane pe un traseu de maxim 2 ore si cu un mers cadentat.
Acum le vrem la fier vechi dar peste ani vom importa vagoanele etajate de la DB AG.
26-26 mai sunt 5 la Pascani si mai erau 2 in Basarab, nu stiu ce au patit in urma incendiului. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii) Sam 22 Sept - 14:08 | |
| Eu as face altceva cu TEurile, poate parea SF dar eu le-as vedea cu boghiurile reproiectate sa tina V.max 160km/h, la parter sa aiba dormitoare si sus ceva semi panoramic cu scaune de Cls1. Sa fie ceva frumos si elegant, pentru R si RE avem 20-68 si 21-87 sau din seriile mai bune cu 86 de locuri sau 26-16 cu scaune de tramvai . Totul e sa se vrea, daca nu se vrea, putem sa vorbim inca 20 de ani ca tot ne pacalim singuri. Bine, asta intr-o tara civilizata, la noi momentan 21-47 pe anumite rute de R e mai mult decat suficient. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii) Sam 22 Sept - 14:15 | |
| AlexD, chiar nu suna rau ce zici tu, dar daca le faci vedere semipanoramica sus, deci faci asta pentru zi, ce rost isi au dormitoarele de jos? Sau sa fie facute pentru trenurile de noapte si sa poata calatorii admira stelele? |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii) Sam 22 Sept - 14:19 | |
| Pai au rost dormitoarele jos, ai mai mult spatiu, ca proiectant te poti 'desfasura' mai bine . Ai inteles ideea? Ziua stai sus in fotoliu la o cafea/ziar/barfa si seara bagi cornul in perna jos Si mi-a mai venit o idee, in capetele vagoanelor unde sunt saloanele "normale" sa se faca ceva cu cate 2 mese unde se poate servi cate ceva, bine deja gandesc prea departe... |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii) Sam 22 Sept - 14:24 | |
| Da, dar atunci ar insemna sa faci vagoanele astea pentru Express-uri cu care sa vezi Europa... Altfel ziua trage degeaba locomotiva partea de dormitoare si noaptea o buna parte din locurile de sus. D-asta zic ca e un pic ciudata propunerea ta luata asa. |
|
| |
KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6054 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii) Sam 22 Sept - 15:09 | |
| Cele scrise mai sus conduc catre ideea unui "Hardsleeper" (SYW) sau "Softsleeper" (SRW) utilizat in China. Acolo sunt vagoane etajate "individuale" (gen 26-16) si sunt mai inalte; am inteles ca au 4,75m, nu 4,63 ca TE-ul
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii) Sam 22 Sept - 17:18 | |
| - Hurricane a scris:
- Eu nu inteleg de ce noi suntem mai cu mot, de ce trebuie sa vedem aceste vagoane la fier vechi. Adica altii pot moderniza aceste vagoane asa cum trebuie si sa circule cu ele. Ca ele sunt modernizate asa cum sunt si ca CFR-ul le folosteste cum nu trebuie e alta poveste. Eu as vedea aceste vagoane pe un traseu de maxim 2 ore si cu un mers cadentat.
Acum le vrem la fier vechi dar peste ani vom importa vagoanele etajate de la DB AG.
26-26 mai sunt 5 la Pascani si mai erau 2 in Basarab, nu stiu ce au patit in urma incendiului. In ce tara ai vazut TE modernizat in afara de Romania ? In Germania au disparut , si in Polonia sunt taiate la fier vechi , deci .............. Ca vom lua etajatele de la DB e un lucru bun , nu se compara etajatele lor cu ale noastre chiar daca au aceeasi varsta , la ei au fost ingrijite , la noi .................... nu suporta comparatie . |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii) Sam 22 Sept - 22:43 | |
| Poate nu am explicat clar ce ma retine in a le accepta modernizarea acestor 42 de presupuse Acvila. Nu ma deranjeaza constructia lor din Razboiul Rece sau ca sunt etajate, D-ne fereste - ma gandesc insa la calitatea cutiei, a structurii de rezistenta si a starii tehnice. Oricat am fi de obisnuiti cu ele, trebuie sa recunoastem ca tabla lor si-a cam trait traiul, si boghiurile sunt totusi depasite. Da, acum, in momentul actual, 120 km/h sunt arhisuficienti pentru RO dar daca le modernizeaza, trebuie sa isi amortizeze banii bagati intr-o perioada de timp ...care nu e mai mica de (dau cu presupusa) 9-10 ani. Uitati-va la 20-55, modernizarea lor a avut loc prin 1999-2000. Mai tine tabla pe TE 7-8 ani, mai tin boghiurile? daca gasim niste rame la care sa se raspunda cinstit DA, atunci Ok catre modernizare, din punctul meu de vedere.
Avand o cutie si un tren de rulare bun, practic la o modernizare nu prea exista limite realiste in produsul finit Pot sa le faca daca vor si cusete, si bord-restaurant, si vagoane de dormit superlux clasa 1 cu 3 compartimente jos si observation-car sus...mai greu e sa mai iasa din tara cu ele, pentru ca 120 km/h si neautorizarea UIC sunt niste lucruri de luat in calcul.
PS. Nu cred ca avem in tara la ora actuala tehnicieni care sa stie sa (re)proiecteze un boghiu de etajat la 160 km/h. |
|
| |
Hurricane V.I.P Member
Numarul mesajelor : 509 Localizare : Iasi Reputatie : 6260 Data de inscriere : 27/04/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii) Lun 24 Sept - 18:02 | |
| @karpaty
daca tin bine minte pe forumul drehscheibe-online.de am vazut o rama CD. Poate incurc cu ceva rama poloneza... La Polonezi nu au fost taiate toate TE-urile, circula atat rama din 2 unitati cat si rama cu 3 unitati, arata putin mai bine ca TE-urile noastre.
Ca fapt divers Cehii au reconditionat o rama de 4 unitati, arata ca scoasa din fabrica acum 30 de ani, culoarea si insciptiile sunt autentice CSD. CFR-ul nu o sa faca asa ceva!
August 2012: http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,6051909,6051909
Ultimile 20 de TE-uri au ajuns la CFR in 1977.
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii) | |
| |
|
| |
| Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii) | |
|