|
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+89Vlad Singeorzan norbert.laurb Balto billy752-istu 63-1143-5 Codrut1985 rizelgeorgel2004 cristy79 maris.constantin florin29sv luciaZ Jhonyla kasapis2007 cristi CFR The Legend Razvan Tudor Lafont frank81 ALEXCFR Bobby_TM didinul IonutCFR2009 TVlad Sabik Karl FeroFan97 Marius Iulian Cont dezactivat Norbi Teodor Sergiu rmn cont dezactivat . AlexD dincarazvan49 pannonia express Laur TonyGFR COSTACHE MIHAIL riciu bogdan srl Amiralul vanchorusebulgaria Silver cfr500 razwy Vale alex1987 ionutz85 mtk Mihay mihai_cfr_bacau Warrior12 EuroNight Ryan Anderson membru inactiv MariusM NicuS baiazid Tomi13leu Radu.B Adirmvl alex.alexus.tm Adrian78 Luna IR1822 halmarius BL82 mureseanu_976 Alex Avram DUAL Rarau Vitosa Spartan1948 ATM kristi kkk Radu Tudor Goanga manuela Dr2005 Katalin4653 92Dragos huiu_goe ravers75 Vlad AndiCFR allred tudor_vl Andrey_tm Nesebar 93 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Lun 04 Feb 2013, 22:05 | |
| |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8758 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mar 05 Feb 2013, 14:38 | |
| |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6604 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 06 Feb 2013, 16:30 | |
| Dupa ce au iesit 20-83 urile de pe Bucuresti-Comanesti din revizie, cele 2 20-76 care le-au inlocuit au trecut pe IR1663/1662. Asadar, IR 1662 astazi: EA2003 22-76(011)+19-55+20-68+20-76+20-76+20-68(007,cu RTI proaspat) |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Mier 06 Feb 2013, 23:48 | |
| Azi 2464 (Podu Olt-Babeni) a avut o cumpunere de exceptie: o cazatura de 21-47, tras de o portocala. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 07 Feb 2013, 22:22 | |
| IR 1821/2 a ramas la 3 vagoane de clasa compunerea : 44-31-029, 2 x WLAB(de regula 71-31) ,20-76 , 19-80 ,20-76.
Ultima editare efectuata de catre DUAL in Joi 07 Feb 2013, 22:32, editata de 1 ori |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 07 Feb 2013, 22:29 | |
| Ieri 3502 a avut 20-55 + 20-55. |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6604 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 09 Feb 2013, 19:15 | |
| 3006 a sosit cu EA1-209 26-16 36-16 26-16 84-16. Au fost decuplate atat 209 cat si 26-16le din spatele ei, iar 3009 a plecat cu EA1-329 si 3 vagoabe.
Automotorul 96-2021-2 a plecat fara calatori cu IR 1525.
IR 1572 - TE 004 si atat, dar suficient.
IR 1741 - EA-008 si 10 vagoane: 20-49 19-56 20-49 44-31 71-31 71-31 20-55 19-55 20-55 71-31 |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 09 Feb 2013, 19:31 | |
| Off-topic @allred EA329 (TM) cu 3009? cu ce tren a venit azi 329? |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8758 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 09 Feb 2013, 22:57 | |
| Interesant ca Dep. Timisoara face R 3009.. cu ce se intoarce a doua zi? 3002 sau 3004? |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 10 Feb 2013, 02:46 | |
| Deci grupa de Zalau din nou cu 20-55 .. eu cred ca la o pereche e 20-55 la cealalta e 20-49 |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6604 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 10 Feb 2013, 10:40 | |
| - AndiCFR a scris:
- Interesant ca Dep. Timisoara face R 3009.. cu ce se intoarce a doua zi? 3002 sau 3004?
Se intoarce cu 3002 in DT alaturi de o ploiesteanca. Tind sa cred ca vine cu 1692 SirDual, 1641 are grupa de Zalau si avea un A si un B (20-49.0) |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 10 Feb 2013, 11:44 | |
| Nu e prima data cand EA 329 trage R 3009, saptamana asta ori miercuri ori joi a fost din nou la datorie pe acest tren.
IR 1641 are si in prezent A si B.
In zilele de duminica R 3006 are 5 etajate, in GDN EA-ul si primele 2 etajate raman in gara iar celelate 3 pleaca inapoi la Brasov ca R 3009.
Cel mai paguba tren de dupa IR 1582 pe M300 Buc-Brasov este IR 1647 cu 20-83, 20-83 + 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, Cuseta, Dormitor. Trenul asta il vad de 4-5 ori pe saptamana iar la plecarea din PL.Vest spre Campina la vagoanele clasa nu are peste 120 de calatori. Nu sunt vagoane dar sunt trenuri care le plimba vagoane goale doar de dragul de a avea trenuri lungi. Nici pe retur IR 1648 nu straluceste deloc bate vantul la greu pana la Ploiesti Vest cand se mai urca cativa navetisti de capitala.
IR 1647/1648 ar fi fost arhi-suficienta o compunere de genul 20-83, 20-83 + 22-96, 19-83, 20-83, Cuseta, Dormitor.
Alta prostie marca CFR - IR 1582 pleaca zilnic de GDN spre Brasov cu 5 vagoane ( 19-83, 20-83, 20-83, 20-83, 84-96 ) aproape goale, intr-o zi din cursul saptamani nu avea 100 de calatori in tot trenul, iar la intoarcere la fel IR 1583 miercuri seara in PL.Vest avea la 84-96 = 5 calatori, la 20-83 ( 15, 20, 18 ) iar la 1-a nu avea decat 6 calatori. Ar fi putut sa umble la compunerea lui sa o modifice si in GDN sa lase 2 vagoane 20-83 iar pe Buc-Bv sa mearga cu numai 3 vagoane desi aici ar fi fost bine sa scoata A-ul si sa ramana 20-83, 84-96, 20-83. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8094 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 10 Feb 2013, 13:52 | |
| Eu cred ca era mai bine sa combine 1647/1648 Bucuresti - Bistrita / Tirgu Mures cu 1643/1644 Bucuresti - Sighet atat la dus cat si la intors iar fiecare grupa sa aiba maxim 4-5 vagoane (in functie de necesitati), astfel :
1644 / 1643 Sighet > Bucuresti : 20-83, 20-83, 44-31, 71-31 1648 / 1647 Bistrita > Bucuresti (atasat in Sararel la coada lui 1644) : 19-83, 20-83, 44-31, 71-31 1640 / 1649 Tirgu Mures > Bucuresti (atasat in Deda la coada lui 1644 / 1648) : 20-83, 20-83, 44-31
In primul rand, pe sensul Saratel - Brasov sunt 3 trenuri de noapte intr-un interval de 2 ore (1642, 1644, 1648).
In al doilea rand, inutilitatea grupei de Ilva Mica din 1643 ce plimba aerul si calatori necivilizati la rang de regio (!) pe Ilva - Cluj - Ilva. La asa ceva ma asteptam sa se foloseasca 20-59, 19-57, 20-50 sau etajate 26-16 iar vagoanele 22-96 / 22-76 / 19-76 transportate INCHISE pentru salubrizare la Cluj si inapoi. Cum vine asta ? Duci trenul la salubrizat la Cluj, cand sunt transportate la Ilva pentru 1644 sunt tot accesibile calatorilor, deci tot se strange gunoi si mizerie, prin urmare e zero barat ce se face.
O alta consecinta a combinarii acestor 2 trenuri : iasa din traseu o masina (in principiu cea de Brasov de la 1648/1647), bazandu-ne pe faptul ca depoul Cluj poate sa-si aduca EA-ul de la Beclean la Dej - Cluj pentru revizii.
Prin combinarea tuturor trenurilor, se schimba si mersul, in acest fel m-as astepta ca "semi-fictivul" 1649 Bucuresti - Tirgu Mures sa faca rocada cu 4501 Miercurea Ciuc - Tirgu Mures (practic sa se inverseze orele de sosire), astfel incat 4501 sa preia elevii care intra la 8 dimineata in scoli iar 1649 sa circule ca RE cu oprire DOAR la Reghin. Cine are abonament la 1649 sa fie obligat sa plateasca rezervarea de loc si atat, pentru a se asigura ca nu vor fi vandalizate Railjet-urile de navetisti.
In final, ma astept ca toti calatorii din cele 3 orase si de pe traseu sa fie tratati la fel in mod egal folosind aceleasi vagoane si nu serii "dedicate" pe fiecare grupa. _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI
Ultima editare efectuata de catre mureseanu_976 in Dum 10 Feb 2013, 14:03, editata de 1 ori |
| | | Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8376 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 10 Feb 2013, 14:03 | |
| R.11011: EA+26-16+36-16*+20-54+20-50+19-50** *Grupa de Fetesti **Grupa de Bucuresti Obor Am revenit cu compunerea lu 11015 : EA 336+26-16+36-16+20-54+20-50+19-50+20-55+20-54+20-50 ciudat mi s-a parut ca din Fetesti a plecat cu 8 vagoane cand alte trenuri pleaca cu 2-3 vagoane pe dinstante mai mari de 100km...........si de la OBOR a venit cu ultimele 3 vagoane si din Fetesti i-a bagat compunerea lu 11011 de dimineata
Ultima editare efectuata de catre Alex Avram in Dum 10 Feb 2013, 18:48, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 10 Feb 2013, 14:10 | |
| - DUAL a scris:
- Deci grupa de Zalau din nou cu 20-55 .. eu cred ca la o pereche e 20-55 la cealalta e 20-49
Daca te referi la 1741 , acesta nu are grupa de Zalau ci de Baia Mare , grupa de Zalau merge cu 1641 si are doar 2 vagoane A+B ; 20-49 + 19-55 Prea mult nu cred ca vor mai circula separat aceste trenuri 1641 1643 1647 , cumva se vor combina si va disparea unu din ele , dar daca combina 1647 cu 1643 asta inseamna ca se ajunge prea devreme in Mures si in Bistrita si atunci ar putea sa faca in felul urmator , sa plece Bistrita cu Muresul si Sighet la 21 iar Satu Mare 1641 sa fie pus la 18 cu grupa lui de Zalau , astfel orele de sosire la destinatie sunt rezonabile nu cu noaptea in cap . O alta anulare pe care o pot face este sa anuleze 1741 , suplimenteaza pe 1641 pentru cine merge la Satu Mare si suplimenteaza pe 1631 pentru cine merge la Cluj si Oradea , si asa mai eliminam din trenuri , doar asta e si tendinta nu ? sa tot eliminam din ele . p.s.-nu sunt de acord cu 20-83 pe Sighet , acolo e bine asa cum e cu 22-96 , cand am fost de Craciun cu el am stat singurel intr-un compartiment si am dormit linistit , pe Mures si Bistrita nu le folosesc deci acolo din punctul meu de vedere pot sa ramna 20-83 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |