| Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu | |
|
+87cristi5 neluadi c o r v i n Dionis lifetec delly ciprian71 Luna billy752-istu ets2oltromânia StefanD_ riciu mielutu zburator ravers75 marius664 Luca tgv Vice30 Desiro256 Katalyn COSTACHE MIHAIL alex.alexus.tm huiu_goe dan tm Vitosa TonyGFR Sorinus Theijs alliens Shinkasen Ionutz bubu yeu1 AndiCFR DAS 2011 laur 133 Bobby_TM alex1987 Teodor Caspar Grigor alex.barac.5 razvan - trenuri Petre_IFTE Raduku09 Mihai531 maris.constantin AlexandruC bogdan.perejuc Sabik NicuS pleto007 IonutCFR2009 Balto Jhonyla Rarau daniel_c Dr2005 gabigligor cristi CFR Adrian78 Katalin4653 The Legend baiazid gheorghita Bogdan-Razvan @ndrey Vlad cont dezactivat . cfr500 cristi ar Nesebar cortexedge TVlad halmarius ldh80 Goanga doctor cfr Sergiu rmn Caravelle_Zg roseanu Adirmvl DUAL Kriszti219 kasapis2007 AlexD Cont dezactivat Andrey_tm 91 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4631 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 28 Sept 2012, 19:26 | |
| - Kriszti219 a scris:
- DUAL a scris:
- Urasc traversele alea Vossloh numa cand ma gandesc la cum au fost facute pentru M800 .. Nu stiu de ce mama naibii nu au optat pentru Pandrol.
Pandrol sun mai de calitate sau cum? Cred ca se refera la sistemul de prindere de tip elastic Pandrol iar parerile sunt impartite , noi in Romania le-am folosit pe portiunea Predeal-Campina . |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 28 Sept 2012, 19:45 | |
| - Kriszti219 a scris:
- DUAL a scris:
- Urasc traversele alea Vossloh numa cand ma gandesc la cum au fost facute pentru M800 .. Nu stiu de ce mama naibii nu au optat pentru Pandrol.
Pandrol sun mai de calitate sau cum? Pandrolul reduce consumul de metal drastic,pentru care doar 1 clena.La Vossloh este bulon + clema aceea fluturas.Deci ciorile nu prea au ce fura pentru ca,clemele sunt foarte usoare. Pandrol se schimba foarte usor , in caz de interventie nu ti trebuie o masina de desfiletat suruburi rugine .. Pandrol sunt produse de un complex din Romania(nu dam nume) care nu da spaga la testarea loturilor de traverse,astfel ca un foarte mare procent din traversele produse sunt 100% bune.Cei care fac Vossloh nu sunt seriosi... de asta nu le suport in Romania , ca de ar fi aduse de dincolo ,nu ar fi nici o problema. @roseanu ,au fost folosite traverse Pandrol si pe M800 , si au au fost bagate si cateva abateri cu tehnologia produsa de ei. Traversa este identica,difera prinderea,deaia le zic Vossloh,Pandrol,K,etc. |
|
| |
roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4631 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 28 Sept 2012, 19:49 | |
| - DUAL a scris:
@roseanu ,au fost folosite traverse Pandrol si pe M800 , si au au fost bagate si cateva abateri cu tehnologia produsa de ei.
Da , asa e , am omis M800 insa tin minte ca au fost destule critici cu privire la acest sistem de prindere aplicat pe tronsonul Predeal-Campina ( in presa au aparut ceva informatii la acea vreme) , probabil stiu ei ceva daca nu il mai folosesc . |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 28 Sept 2012, 19:58 | |
| Eh ,noroi politic pentru a castiga anumite licitatii.. ideea e ca ,constructorul hotareste cu ce lucreaza .Aracada si Porr au lucrat cu Pandrol , Sw. si Astaldi cu Vossloh,deci prin urmare de asta implementeaza Vossloh si pe pe tronsonul Curtici-Arad km61.. ,la loturile urmatoare depinde de cine va castiga licitatia o sa avem anumite traverse. Sa nu uitam ca TGV'ul a batut recordul de viteza pe traverse Pandrol.Si eu nu-i vad pe mascaricii nostrii mai experti ca inginerii de la Alstom.Din ce stiu eu ca inginer ,probabilitatea ca sa sara clema e aceeasi cu ruperea clemei la Vossloh... deci .. trageti concluziile. Cine nu ma crede il rog sa mearga pe M800 si pe M300 si sa se uite la primul fir dat in folosita.Traversele schimbate ,cele la care au aparut fisuri se vad ,ca sunt mai albe decat cele care au fost puse original in terasament.Si apoi trageti fiecare concluziile ,nu e stiinta spatiala. La M300 se vede intre Sinaia si Busteni foarte bine,iar pe M800 la utlimul fir dat in folosita de Swietelsky |
|
| |
Caravelle_Zg V.I.P Member
Numarul mesajelor : 857 Varsta : 33 Localizare : Arad, România Reputatie : 6564 Data de inscriere : 05/09/2009
| Subiect: Stadiu lucrări modernizare staţia CFR Arad, 06.10.2012 Dum 07 Oct 2012, 01:24 | |
| |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Dum 07 Oct 2012, 10:41 | |
| Dar ce se intampla, se lucreaza sau se sta? |
|
| |
Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5089 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Dum 07 Oct 2012, 10:51 | |
| Se lucreaza intr-un ritm destul de bun... sa vedem cat va tine ca vine iarna... |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Dum 07 Oct 2012, 12:30 | |
| Se lucreaza in functie de stadiu,daca iarna vine repede,vor ramane in urma,daca nu ... probabil se vor mentine in grafic.Evident ca iarna nu poti lucra la poduri,nu poti turna beton,si multe alte chestii,dar poti pune terasamentul,poti pune catenara ,poti scoate linia veche,si mai conteaza si severitatea iernii. |
|
| |
doctor cfr Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 11 Varsta : 27 Localizare : Navodari Reputatie : 4442 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Dum 07 Oct 2012, 16:26 | |
| - AlexD a scris:
- Dar ce se intampla, se lucreaza sau se sta?
Se lucreaza tu nu vezi |
|
| |
Goanga V.I.P Member
Numarul mesajelor : 517 Varsta : 30 Localizare : Alba Iulia Reputatie : 6296 Data de inscriere : 08/02/2009
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Dum 07 Oct 2012, 16:30 | |
| - doctor cfr a scris:
- Se lucreaza tu nu vezi
Omul a pus o intrebare, nu trebuie sa fi ironic. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Lucrari de reabilitare pe M200 Joi 11 Oct 2012, 09:20 | |
| Din ce am observat (corectati-ma daca gresesc) in cazul reabilitarii liniilor CF dispunerea "straturilor"" ar fi: pamant, nisip, acel material sintetic (ce rol are ?), balast, piatra sparta. Apoi montarea traverselor si sinelor, realizarea prinderilor si sudarea cupoanelor de sina. Apoi din nou strat de piatra sparta ("burarea"), profilarea si compactarea lui. De asemenea, realizarea zidurilor de sprijin (in cazul inaltarii terasamentului). Ce nu am vazut in poze este un sistem de drenaj (care sa permita scurgerea apei din terasament! |
|
| |
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5551 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Joi 11 Oct 2012, 12:54 | |
| - ldh80 a scris:
- Din ce am observat (corectati-ma daca gresesc) in cazul reabilitarii liniilor CF dispunerea "straturilor"" ar fi: pamant, nisip, acel material sintetic (ce rol are ?), balast, piatra sparta. Apoi montarea traverselor si sinelor, realizarea prinderilor si sudarea cupoanelor de sina. Apoi din nou strat de piatra sparta ("burarea"), profilarea si compactarea lui.
De asemenea, realizarea zidurilor de sprijin (in cazul inaltarii terasamentului). Ce nu am vazut in poze este un sistem de drenaj (care sa permita scurgerea apei din terasament! Materialul geotextil are rolul de a impiedica pompajul balastului(pietrei sparte) in stratul de nisip, adica la trecerea trenului apare fenomenul de impingere(pompare) a pietrei sparte in stratul de nisip, care strat de nisip are rolul de drenare al apei pluviale. sistemul de drenaj e format din acest strat si santurile laterale de scurgere ce sistem de drenaj ai mai vrea sa apara! |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Joi 11 Oct 2012, 22:24 | |
| Cred ca prezenta tuburilor de drenaj depinde de caracteristicile de absorbtie ale terenului. Daca terenul nu e absorbant, se monteaza tubulatura de drenaj si prin ea apa e condusa gravitational catre puncte de colectare. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Vin 12 Oct 2012, 01:18 | |
| Tuburile de drenaj se monteaza doar la ziduri de sprijin si niciodata sub terasamentul pe care-l avem noi,exista alte tipuri dar intram in alte discutii.Ce a zis halmarius este corect. |
|
| |
Cont dezactivat
Numarul mesajelor : 580 Varsta : 58 Reputatie : 5376 Data de inscriere : 05/11/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu Dum 14 Oct 2012, 15:09 | |
| |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu | |
| |
|
| |
| Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu | |
|