Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+101
cortexedge
Adisoft1991s
TonyGFR
alinx3330
spiderpc
Caravelle_Zg
Katalin4653
huiu_goe
dandel
mariushal
cont dezactivat .
Hurricane
@ndrey
63-1143-5
aurelsandu
cnusi
adytm
kristi kkk
lifetec
andreikiki
redeme
baiazid
Simply18
manuela
frank81
nenuandrei
Desiro256
Spartan1948
kasapis2007
roseanu
Raduku09
razvan - trenuri
kristu
traian
M.I.C.I.
raoul
Vale
1nt3rp0l_106
Kriszti219
daniel_c
George33
lokomo69
Amiralul
cristi ar
membru inactiv
rich1974
alex1987
DPS
AlexandruC
iuli.hard
COSTACHE MIHAIL
didinul
Norbi
ravers75
lovekomotive
allred
Re6/6
TVlad
incepator
Goanga
MariusM
membru exclus
bostanescu gigel
lapsanszkitamas
rizelgeorgel2004
dany90
NicuS
cstefan
AndiCFR
mureseanu_976
riciu
cfr500
vanchorusebulgaria
EuroNight
sorin
cont inactiv
AlexD
ionutz85
Ciprian
andreiutzu
ionutz72
Warrior12
The Legend
cardinal
Vitosa
Teodor
Adirmvl
bybyutza
Vlad
Costin.H
Luna
DUAL
Dr2005
pannonia express
Nesebar
Rarau
avram
ldh80
IonutCFR2009
Adrian78
Andrey_tm
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
cfr500




Numarul mesajelor : 2599
Varsta : 24
Reputatie : 7370
Data de inscriere : 18/11/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Icon_minitimeVin 14 Dec 2012, 13:06

De ce se merge, deobicei, cu cel de-al doilea pantograf?
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5563
Data de inscriere : 23/07/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Icon_minitimeVin 14 Dec 2012, 13:43

In cazul in care pantograful de deasuprea postului din care se conduce s-ar rupe, ar cadea peste echipamentul de pe acoperis (disjunctor, descarcator, celalalt pantograf) si ar produce pagube acestora, locomotiva devenind inutilizabila. Daca in schimb este ridicat pantograful opus si acesta se rupe, el va cadea doar peste vagoane, fara sa produca alte daune locomotivei.
Sus In jos
vanchorusebulgaria
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 323
Reputatie : 5414
Data de inscriere : 09/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Icon_minitimeSam 15 Dec 2012, 17:52

Is there a WI FI connection at Brasov station ? Or some online tables for Romanian trains in real time ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Icon_minitimeSam 15 Dec 2012, 19:52

There is no real-time monitoring system for Romanian trains available to general public. There is a tracking system available only to CFR employees, but the train position is manually modified by the station personnel after the train passes there (or, in most cases, comunicated through CFR's phone system to the dispatcher, 'cause many small station have no electricity).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Icon_minitimeSam 15 Dec 2012, 20:15

Dr2005 a scris:
... 'cause many small station have no electricity).
Are you sure about that?!
Nu de altceva,dar pe sectiile cu sistemul IRIS implementat,in statiile unde raporteaza operatorul, o face pt simplul motiv ca nu e deservita de niciun agent.
Phone system to the dispatcher impune sa ai electricity pt a functiona,nu? Very Happy
Pls no offence,dar lasi impresia ca suntem din lumea a 3-a....
vanchorusebulgaria a scris:
Is there a WI FI connection at Brasov station ?
No,dont have free WI FI connection in Brasov station,but have many free hotspots in Brasov center.
http://free-hotspot.groopli.com/index.php?address=brasov&option=com_google_maps&view=world&lang=en&Itemid=16793
http://www.trustive.com/hotspots/Romania/Brasov/
http://www.wificafespots.com/wifi/city/RO--Brasov
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Icon_minitimeSam 15 Dec 2012, 20:42

ionutz72 a scris:
Nu de altceva,dar pe sectiile cu sistemul IRIS implementat,in statiile unde raporteaza operatorul, o face pt simplul motiv ca nu e deservita de niciun agent.
Înseamnă că nu raportează pe toate secţiile? Că la Scăeni (unde circula CFR Călători pe vremuri, că din ianuarie s-a dus) era un singur bec în toată gara, în birou la IDM, tras de la o casă. Pe lângă becul ăla, sigur NU avea calculator, că doar intram peste el să cumpăr bilet. La Văleni tot un singur bec era, iar la cantonul de la Izvoarele nu era nici ăla, doar lanterna şi radioul cu baterii ale paznicului barierei.

Citat :
Phone system to the dispatcher impune sa ai electricity pt a functiona,nu? Very Happy
Dacă ai telefon cu fir, nu ai nevoie de curent electric acolo unde ai telefonul, ci doar la centrală. Mă îndoiesc că e ditamai centrala telefonică în fiecare HM.
Sistemul de telefonie al CFR e similar cu cel al Romtelecom ca mod de funcţionare. Dacă nu am curent în casă, asta nu îmi afectează postul telefonic (bine, dacă am telefon cordless sau alte minunăţii din astea da... dar la un telefon cu taste simplu sau la ,,banalul" EM-72 cu disc clar nu trebuie curent, am testat asta de multe ori... apoi mi-am testat nervii cu cei de la Enel, că robotul îmi cerea să tastez 1, lucru imposibil de la telefonul cu disc).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8413
Data de inscriere : 16/01/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Icon_minitimeSam 15 Dec 2012, 20:47

A propos de telefoane, la Pitesti cabinele de acar sint dotate cu telefon cu baterie locala (adica cu manivela); rudimentar, dar eficient si fara alimentare externa.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Icon_minitimeSam 15 Dec 2012, 21:17

Si inca functionale ?
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Icon_minitimeSam 15 Dec 2012, 21:52

@Dr2005
Corect,dar telefonul ala unde se leaga? La statia urmatoare? La PTTR? Ce distante sunt intre statii acolo?
Nu contest ca sunt cazuri izolate cum zici tu,dar mi greu sa cred ca un punct de sectionare ca o statie sau hm. nu are statie radio,telefon TTR, legatura cu op.RC(in unele statii si cu Energodispecer),respectiv legatura directa cu statiile vecine; care toate se leaga la un repartitor TTR(un fel de centrala) ce exista in fiecare statie.
Si culmea,toate astea merg cu electricity,nu?
PS: vorbim de puncte de sectionare (visavis de IRIS),nu cantoane sau bariere,care pana la urma sunt legate la statia de care apartin.
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8413
Data de inscriere : 16/01/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Icon_minitimeSam 15 Dec 2012, 23:34

Luna a scris:
Si inca functionale ?

Da.
Sus In jos
dandel

dandel


Numarul mesajelor : 244
Varsta : 45
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 28/10/2010

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: R3009   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Icon_minitimeDum 16 Dec 2012, 13:34

A calatorit cineva cu R3009? Este solicitat ? Este format din etajate ?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Icon_minitimeDum 16 Dec 2012, 13:42

e compus din 3 etajate garnitura trenului R 3006 Brasov-Buc.Nord, solicitat nu cred ca este decat pe sectorul Buc.Nord-PL.Vest de navetisti si vinerea sa cred ca e full in rest e un Regio normal ca si celelalte regio de pe ruta asta doar ca pe Buc-Campina are mai putine opriri.

In prima zi ajunsese la PLoiesti Vest cu maxim 100 de calatori, si a plecat spre Brasov cu vreo 60-70.
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6602
Data de inscriere : 02/08/2012

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Icon_minitimeDum 16 Dec 2012, 13:58

Legat de 3009, acesta va opri si in Chitila la ora 19:20, incepand cu 19.12.2012
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Icon_minitimeDum 16 Dec 2012, 14:06

3009 este o ambitie prosteasca din partea CFR punct . Daca vroiau sa atraga multi calatori trebuia sa il puna dimineata la 7-8 si seara la 19-20 sa se intoarca din Brasov , atunci ar fi avut trenul plin .

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Bdeem_8496_a
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Icon_minitimeDum 16 Dec 2012, 14:13

Karpaty a scris:
atunci ar fi avut trenul plin .

De data asta iti dau dreptate, chiar ar fi fost minunat un RE de la ora 8 spre BV, sau R d'asta cu mai putine opriri.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri   Întrebări şi răspunsuri - Pagina 58 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 58 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: