| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+101cortexedge Adisoft1991s TonyGFR alinx3330 spiderpc Caravelle_Zg Katalin4653 huiu_goe dandel mariushal cont dezactivat . Hurricane @ndrey 63-1143-5 aurelsandu cnusi adytm kristi kkk lifetec andreikiki redeme baiazid Simply18 manuela frank81 nenuandrei Desiro256 Spartan1948 kasapis2007 roseanu Raduku09 razvan - trenuri kristu traian M.I.C.I. raoul Vale 1nt3rp0l_106 Kriszti219 daniel_c George33 lokomo69 Amiralul cristi ar membru inactiv rich1974 alex1987 DPS AlexandruC iuli.hard COSTACHE MIHAIL didinul Norbi ravers75 lovekomotive allred Re6/6 TVlad incepator Goanga MariusM membru exclus bostanescu gigel lapsanszkitamas rizelgeorgel2004 dany90 NicuS cstefan AndiCFR mureseanu_976 riciu cfr500 vanchorusebulgaria EuroNight sorin cont inactiv AlexD ionutz85 Ciprian andreiutzu ionutz72 Warrior12 The Legend cardinal Vitosa Teodor Adirmvl bybyutza Vlad Costin.H Luna DUAL Dr2005 pannonia express Nesebar Rarau avram ldh80 IonutCFR2009 Adrian78 Andrey_tm 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Raduku09
Numarul mesajelor : 169 Varsta : 33 Localizare : Brasov Reputatie : 5269 Data de inscriere : 08/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 29 Noi 2012, 19:29 | |
| va rog ajutatima si pe mine cu o dilema.Cum se masoara distanta intre doua staii,sau alfel zis de exemplu pe o linie simpla,de unde se realizeaza distanta?,de la sfarsitul unei statii,primul macaz de la intrare sau semnalul de intrare,ori pornind de la axul statiei(mijlocul).Spre exemplu stiu din BAR ca exista o limitare de viteza de 50 pe o linie intre km 3+100 si 3+150 cum fac sa depistez asta pe Google Earth,de unde incep masurarea distantei. Multumesc frumos. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 29 Noi 2012, 19:35 | |
| Acel 3+100 este în funcţie de bornele kilometrice (nu de distanţa intre staţii) şi depinde, la fiecare linie în parte, de locul de unde începe numerotarea bornelor (de unde e KM 0). Dacă ştii poziţia kilometrica a staţiei (cea din dreptul axului clădirii), poţi estima cam pe unde e restricţia. Ce linie te interesează? poate te pot ajuta. |
|
| |
Raduku09
Numarul mesajelor : 169 Varsta : 33 Localizare : Brasov Reputatie : 5269 Data de inscriere : 08/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 29 Noi 2012, 19:38 | |
| E linia 316....si am vazut in BAR restrictie intre Brasov si Harman intre 3+100 si 3+150...dar numi imaginez unde ar putea fi,eu ma gandeam ca e la cele doua poduri,dar nu. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 29 Noi 2012, 19:43 | |
| 3+150 este în zona trecerii la nivel cu centura Braşov. Acolo unde intră în DN 11. Probabil sunt ceva probleme la acea trecere. |
|
| |
Raduku09
Numarul mesajelor : 169 Varsta : 33 Localizare : Brasov Reputatie : 5269 Data de inscriere : 08/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 29 Noi 2012, 20:03 | |
| mersi foarte frumsos,deci km 0 pe linia 316 ar fi axul statiei Brasov no?.....daca vreau sa masar eu mai apoi distanta. insa te mai rog ceva,tot pe aceasta linie unde se afla restrictia de 70 intre km 43+100 si 43+400 e intre Sf Gheorghe si Bodoc,ca cea dintre Bodoc si Malnas Bai de 30 banuiesc ca nu mai e reala pentru ca am vazut poze cu o noua bariera.(eu toate limitarile si restrictiile le spun din BARul de pe 2009). Daca doreste cineva sa ma ajute cu limitarile si restrictiile actuale de pe L316 si M300 de la Brasov-Stupini-Bod......ii sunt foarte recunoscator. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 29 Noi 2012, 20:15 | |
| Trenurile IR 1695/1696 in varianta actuala au intarzieri la sosire? Mersi mult. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 29 Noi 2012, 20:17 | |
| Pentru Raduku09
Aici e o situaţie specială. Km 0 al liniei 316 nu e in axul staţiei Braşov, ci undeva mai la sud, printre blocuri, în locul unde era vechea gara Braşov. Bornele au rămas de pe vremea aia.
Între 43+100 şi 43+400 e o curbă la stânga cu rază mică, de aceea, probabil e restricţie. E a doua curbă la ieşire din Bodoc spre Malnaş. |
|
| |
rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6179 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 30 Noi 2012, 23:39 | |
| Buna seara si La Multi Ani! As dori sa intreb daca stie cineva un nr TELVERDE de la CFR care sa mearga si pe alt operator decat ROMTELECOM. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 01 Dec 2012, 11:43 | |
| Impiegatii de miscare de pe sectiile inchiriate de privati sunt anagajati ai CFR Infrastructura? |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 01 Dec 2012, 11:49 | |
| |
|
| |
63-1143-5
Numarul mesajelor : 136 Varsta : 36 Localizare : Linia CF 700 km 11+400 Reputatie : 5242 Data de inscriere : 03/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 01 Dec 2012, 11:54 | |
| Care a fost pretul de achizitie a unei locomotive ASEA in anul 1966 ? |
|
| |
EuroNight V.I.P Member
Numarul mesajelor : 328 Varsta : 33 Localizare : Ploiesti Reputatie : 4921 Data de inscriere : 04/05/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 02 Dec 2012, 19:33 | |
| Are cineva idee de ce, CFR Calatori transforma IR 1347 in ultima lui zi de circulatie in ICN 12347 de la Curtici ?! Chiar erau pierderile atat de mari daca mai ramanea o zi ca si IR ? Pe langa asta mai sta si in Curtici o ora ...doua... |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 02 Dec 2012, 21:36 | |
| Eu stau si ma intreb de ce rusii de la Saratov accepta acest ocol al trenului Saratov-Varna (1015 si 1014 pe teritoriul nostru) prin Buc-Videle-Giurgiu Nord-Ruse-Varna cand mai scurt era prin Buzau-Fetesti-Medgidia-Negru Voda-Varna si ca timp de mers si ca numar de km? Aceeasi intrebare o am si despre internationalul belarusilor Minsk-Varna (1003 si 1004 in Romania) Are cineva idee de ce nu mai circula trenuri internationale de ani buni prin Negru Voda? Exceptand trenul Buc-Medgidia-Negru Voda-Varna de acum cativa ani. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 02 Dec 2012, 22:57 | |
| - Marius 926 a scris:
- Eu stau si ma intreb de ce rusii de la Saratov accepta acest ocol al trenului Saratov-Varna (1015 si 1014 pe teritoriul nostru) prin Buc-Videle-Giurgiu Nord-Ruse-Varna cand mai scurt era prin Buzau-Fetesti-Medgidia-Negru Voda-Varna si ca timp de mers si ca numar de km?
Aceeasi intrebare o am si despre internationalul belarusilor Minsk-Varna (1003 si 1004 in Romania) Are cineva idee de ce nu mai circula trenuri internationale de ani buni prin Negru Voda? Exceptand trenul Buc-Medgidia-Negru Voda-Varna de acum cativa ani. Pentru ca probabil asa il cer si bulgarii, nu cred ca ruta este stabilita doar de catre CFR ci in colaborare . Intre Negru Voda si Kardam ar trebui reintrodus pass-control si doar pentru cateva trenuri sporadice nu se merita deranjul . Plus de asta ar fii si starea infrastructurii pe ruta propusa de tine , nici la noi si nici la bulgari nu pare prea stralucita . |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 02 Dec 2012, 23:00 | |
| Ce mai conteaza cateva ore in plus sau in minus la cate zile fac pe drum si au vagoane de dormit deci stau acolo linistiti pana ajung . |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|