| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+101cortexedge Adisoft1991s TonyGFR alinx3330 spiderpc Caravelle_Zg Katalin4653 huiu_goe dandel mariushal cont dezactivat . Hurricane @ndrey 63-1143-5 aurelsandu cnusi adytm kristi kkk lifetec andreikiki redeme baiazid Simply18 manuela frank81 nenuandrei Desiro256 Spartan1948 kasapis2007 roseanu Raduku09 razvan - trenuri kristu traian M.I.C.I. raoul Vale 1nt3rp0l_106 Kriszti219 daniel_c George33 lokomo69 Amiralul cristi ar membru inactiv rich1974 alex1987 DPS AlexandruC iuli.hard COSTACHE MIHAIL didinul Norbi ravers75 lovekomotive allred Re6/6 TVlad incepator Goanga MariusM membru exclus bostanescu gigel lapsanszkitamas rizelgeorgel2004 dany90 NicuS cstefan AndiCFR mureseanu_976 riciu cfr500 vanchorusebulgaria EuroNight sorin cont inactiv AlexD ionutz85 Ciprian andreiutzu ionutz72 Warrior12 The Legend cardinal Vitosa Teodor Adirmvl bybyutza Vlad Costin.H Luna DUAL Dr2005 pannonia express Nesebar Rarau avram ldh80 IonutCFR2009 Adrian78 Andrey_tm 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 04 Aug 2012, 13:12 | |
| - lovekomotive a scris:
- Stie cineva din ce vagoane este formata garnitura trenului Interregio 1958? Ce serii de vagoane sunt la clasa a II-a si la clasa I.
IR 1958 are 2 grupe, de Suceava si Botosani formate din vagoane 20-49 2xx la clasa a 2a si la clasa I 19-76 plus un vagon cuseta. In Marasesti primeste grupa de Iasi formata din vagoane 21-31, 11-31 plus cuseta. |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 04 Aug 2012, 13:37 | |
| |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 05 Aug 2012, 15:13 | |
| Cumva garnitura lui IR1593 Buc-Rosiori N formeaza RE9399 Rosiori N-Craiova? Aceeasi intrebare si pentru RE9388 formeaza IR1592? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 05 Aug 2012, 17:32 | |
| RE 9398 formeaza IR 1592 si 1593 formeaza RE 9399 |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 05 Aug 2012, 21:34 | |
| Si-aminteste cineva seriile vagoanelor de la cele 2 garnituri 360/361? stiu ca era destul de scurt parca 6 vag apoi mai stiu ca pentru Serbia avea 1 vag dormitor sau cuseta (?) apoi 1-2 (?) vag seria 20-50 (B) si 1 vag 39-50 (AB) (ultimile ajungand sigur la anularea internationalului la Revizia de Vagoane Buc Obor), celelalte se de(a)tasau in Timisoara, intreb pentru ca vreau sa fac legatura cate din cele de la 360/361 au ajuns pe sezoniere.
@karpaty: nu contest veridicitatea informatiilor tale despre o posibila reintroducere a acestui tren din septembrie dar mai degraba au anulat IC591/594 pana in septembrie sa faca rost de vag pentru sezoniere decat acest tren international 360/361. In general CFR cand a anulat un tren international acela a fost trecut la "amintiri". Nu stiu cat de eficient e acest tren pe intreaga distanta dar eu as prefera in locul lui un tren IR Buc-Timisoara si retur iar din Timisoara mai departe spre Serbia alt tren de legatura decat sa circule asa de dragul ca vrea vreun pasionat sau altul. Eu daca as avea o putere as introduce trenuri internationale la ore si pe rute accesibile si ca durata de mers si ca legatura internationala evident si compunerea pe masura numai daca ar fi profitabile altfel "raus". Numai ca acesti domni care stabilesc mersul si compunerea trenurilor sunt in paralel cu fenomenul CFR iar eu unul i-as da afara neconditionat si absolut pe toti acei trantori care nu-si vad serios de obligatiile serviciului. Cred ca 50-60% din cei actuali nu mai au ce cauta in CFR, e nevoie urgenta de tineret dornic de treaba. S-a dus vremea acordului global cand 2-3 munceau si altii 5 se plimbau prin hale, trebuie sa facem ceva in viata nu sa trecem ca gasca prin apa... |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 05 Aug 2012, 22:42 | |
| 1 dormitor,1 20-50 ,(1 20-50 circula facultativ) + 1 39-50,20-50 urile erau de Basarab,grupa Timisoara era compusa din 1x 19-70 + 2 x 22-96,ultima vreme a circulat doar cu 2x 22-96.
O filmare din 2010. https://www.youtube.com/watch?v=ZbaRu0t6sIo
https://www.youtube.com/watch?NR=1&v=8rV9HhO9s1I&feature=endscreen |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 06 Aug 2012, 00:23 | |
| Intre Teius si Sighisoara sunt intarzieri. Cred ca toate trenurile au pe acolo. Stie cineva de ce? |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 06 Aug 2012, 01:01 | |
| - adirmvl a scris:
- Intre Teius si Sighisoara sunt intarzieri. Cred ca toate trenurile au pe acolo. Stie cineva de ce?
Lucrarile de modernizare de la Danes, unde se circula pe un singur fir :roll: |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 06 Aug 2012, 15:43 | |
| +lucrari de ridicare a vitezei peste macaze in Medias , ca asa fac romanii scufundam acum niste bani acolo ca peste 5 luni sa ne apuc de modernizat sa schimbam din nou la ele. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 06 Aug 2012, 15:53 | |
| Mda... Am vazut ca se circula pe un singur fir. Stie cineva cat ar trebui sa dureze lucrarile? Macar pe hartie, ca in practica stim cu totii ca vor dura mai mult... Inca ceva. In dumbraveni am vazut ca erau scoase ceva sine. Cum te uiti din tren la cladirea garii in partea stanga. Sunt linii folosite pentru manevra sau garat vagoane... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 06 Aug 2012, 19:52 | |
| La 1632 pe relatia Bucuresti-Mangalia se ataseaza vagoane din Buc ? este trenul la care pretul este cel mai mic intre Bucuresti si Mangalia pentru ca se aplica reducerea de 10% din cauza ca din Ct. la Mangalia circula ca RE . |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 06 Aug 2012, 20:21 | |
| https://www.youtube.com/watch?v=IzVcZXdTSWY Doar in BV cele 3x20-31 |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 06 Aug 2012, 23:07 | |
| mai nou cele 3 vag 20-31 au fost schimbate cu 2 21-76 si 1 21-86. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 06 Aug 2012, 23:11 | |
| - paall a scris:
- mai nou cele 3 vag 20-31 au fost schimbate cu 2 21-76 si 1 21-86.
Probabil 20-31 au ajuns pe Deva-Sighisoara .. asa postase Adrian.Oricum asta e un lucru bun ca 76 e peste 31. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 06 Aug 2012, 23:24 | |
| Am o nelamurire: din cate stiu nu mai poti lua bilet de la casa daca mai sunt sub 3 minute pana sa plece trenul din statie? Dar daca trenul are, sa zicem, 20 de minute intarziere, se mai tine cont de cele trei minute inainte de plecarea trenului prevazuta in mers? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|