|
| Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 | |
|
+73mariuscfrbucuresti marius_catalin84 florin94 sorinache96 alex1987 Luna IonutChircu mielutu zburator Katalyn bubu nokia2010 cosmin br Spartan1948 Vitosa buldozer2 IonutCFR2009 CalinPiatraNeamt Adrian78 Radu Tudor Katalin4653 Razvan Tudor ANDU2100HP Dutzu AndreiStefan Lafont Caravelle_Zg Alex Avram EuroNight decward Adirmvl Nesebar REGIOTRANS12 cfr500 andreiutzu membru inactiv ionutz85 The Legend Teodor Kriszti219 19jimmy84 Andrey_tm srazvi LanceR Marius Iulian nenuandrei 060-EA078 cont inactiv AlexD Nk11 Dr2005 AndiCFR ATM FeroFan97 Hurricane Horea36 pannonia express basil DUAL jimmy nitramonium kristi kkk bogdan srl COSTACHE MIHAIL vrabieionut PrisecaruFlorin Vlad12 didi MariusM razwy mureseanu_976 tudor_vl Lde 2100 myster2008 77 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6032 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Sam Mai 16, 2015 3:11 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- 20-59 mai sunt prin Moldova, pe la Piatra Neamţ, probabil ajung şi pe la Iaşi (că am impresia că acolo au domiciliul).
Ca fapt divers, o parte din sursele statice recuperate de pe 20-59 (că erau noi) au ajuns pe 19/21-80-uri. Da prin Moldova mai circula vagoane 20-59 cu statia de domiciliu Suceava, mai este activ si un 20-50 040 de Iasi un 19-50 020 de Suceava, 11-47 130 de basarab, 19-47 031 de buzau cu revizia din decembrie 2014, tot cu revizia din Decembrie 2014 sunt si 21-47 582 (Buzau) si inca un vagon vechi de Buzau dar nu-i mai retin seria parca tot un 21-47 |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Sam Mai 16, 2015 11:25 pm | |
| - ATM a scris:
Dar de cand e poza? langa 20-50-le respectiv se observa un 20-57 Astra ghilotina (poate transformat in 20-59)...dar eu credeam ca vagoanele astea au fost retrase de peste un an si jumatate...? m-as bucura sa aflu ca mai circula, chiar daca Ardealul e cam departe de mine. Poza este din 30 aprilie, anul curent. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Dum Mai 24, 2015 1:19 pm | |
| |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Lun Mai 25, 2015 1:04 pm | |
| Mai rau e ca unii le vor la trenuri de rang superior |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| | | | IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6224 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Lun Mai 25, 2015 4:00 pm | |
| Eu zic ca cel mai rau e ca au fost lasate sa ajunga in halul asta...Ca si 19/21-80...cred ca era mai ieftin sa le intretinem in loc sa cumparam vagoane noi. Cu banii aruncati pe vagoane noi mult mai incomode (gen 21-87 sau 20-49.2 in care de multe ori am nimerit instalatie de AC stricata) s-ar fi putut reabilita/mentine la standarde civilizate infrastructura. Asa avem vagoane "lux", care merg tot cu 40/h |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Lun Mai 25, 2015 4:11 pm | |
| - IonutChircu a scris:
- Eu zic ca cel mai rau e ca au fost lasate sa ajunga in halul asta...Ca si 19/21-80...cred ca era mai ieftin sa le intretinem in loc sa cumparam vagoane noi. Cu banii aruncati pe vagoane noi mult mai incomode (gen 21-87 sau 20-49.2 in care de multe ori am nimerit instalatie de AC stricata) s-ar fi putut reabilita/mentine la standarde civilizate infrastructura. Asa avem vagoane "lux", care merg tot cu 40/h
Pana si dormitoarele AVA 70-91 WLABmee sunt cumparate doar pentru "reclama". In rest gasesti executie interioara proasta in ele si inghesuiala, nefiind inalte ca WLABmh ex-DB (actualele 71-31). Cred ca 70-50-urile WLAB se puteau moderniza superb in asa maniera incat sa poata circula la nevoie pe Viena. Cu excesul de vagoane 20-50 s-ar putea gasi o solutie : convertite la modernizare in vagoane cuseta pentru a inlocui in viitor 40-31 AcBcmee (DB Bcmh, Bctum257) respectiv 50-30 Bcm care imbatranesc (avand intre 48 si 50 ani vechime). _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Lun Mai 25, 2015 6:28 pm | |
| [quote="mureseanu_976"]Pana si dormitoarele AVA 70-91 WLABmee sunt cumparate doar pentru "reclama". In rest gasesti executie interioara proasta in ele si inghesuiala, nefiind inalte ca WLABmh ex-DB (actualele 71-31). Cred ca 70-50-urile WLAB se puteau moderniza superb in asa maniera incat sa poata circula la nevoie pe Viena. Nu cred că ai mers cu 70-91... exceptând finisajele de pe coridor, relativ slăbuţe, cabinele sunt foarte confortabile, chiar dacă nu prea ai loc în patul de sus. Prin comparaţie, 71-70-urile trosnesc din toate încheieturile şi au pereţii crăpaţi de la vibraţii. Săptămâna viitoare o să merg cu dormitoare MAV sau CD (nu ştiu de care or fi pe Metropol, Wagonweb spune că sunt vagoane CD, de la OCSE mi s-a spus că sunt vagoane MAV), sper să nu nimeresc nişte vechituri contemporane cu 70-50-urile noastre (e drept, la ei linia e bună), mai ales că voi fi după o operaţie (mâine merg la spital). - Citat :
- Cu excesul de vagoane 20-50 s-ar putea gasi o solutie : convertite la modernizare in vagoane cuseta pentru a inlocui in viitor 40-31 AcBcmee (DB Bcmh, Bctum257) respectiv 50-30 Bcm care imbatranesc (avand intre 48 si 50 ani vechime).
Despre boghiul Goerlitz... numai de bine, nu are ce să mai caute la vagon de dormit/cuşetă, pe Valea Jiului te zboară din pat. Sunt ca barca pe valuri, anul trecut mi-am amintit cum dormeam prin 20-47-uri (deşi alea erau pe boghiu MD) de la Craiova la Timişoara la personal (cu schimbare la Orşova) sau de la Vinţu la Sibiu. E drept, s-ar fi putut realiza cuşete înlocuindu-se boghiurile cu boghiuri Y32RS, pentru că soluţia a funcţionat foarte bine pe 20-76 (care e printre cele mai confortabile vagoane de drum lung) şi 20-83. Sau ca vagoane pe trenuri R de mediu parcurs (adică din cele care se apropie de limita de 230 km), deşi nu vor mai avea voie pe interoperabile. _________________ :TTT:
|
| | | Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6032 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Lun Mai 25, 2015 8:54 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- mureseanu_976 a scris:
- Pana si dormitoarele AVA 70-91 WLABmee sunt cumparate doar pentru "reclama". In rest gasesti executie interioara proasta in ele si inghesuiala, nefiind inalte ca WLABmh ex-DB (actualele 71-31). Cred ca 70-50-urile WLAB se puteau moderniza superb in asa maniera incat sa poata circula la nevoie pe Viena.
Nu cred că ai mers cu 70-91... exceptând finisajele de pe coridor, relativ slăbuţe, cabinele sunt foarte confortabile, chiar dacă nu prea ai loc în patul de sus. Prin comparaţie, 71-70-urile trosnesc din toate încheieturile şi au pereţii crăpaţi de la vibraţii. Săptămâna viitoare o să merg cu dormitoare MAV sau CD (nu ştiu de care or fi pe Metropol, Wagonweb spune că sunt vagoane CD, de la OCSE mi s-a spus că sunt vagoane MAV), sper să nu nimeresc nişte vechituri contemporane cu 70-50-urile noastre (e drept, la ei linia e bună), mai ales că voi fi după o operaţie (mâine merg la spital).
Despre boghiul Goerlitz... numai de bine, nu are ce să mai caute la vagon de dormit/cuşetă, pe Valea Jiului te zboară din pat. Sunt ca barca pe valuri, anul trecut mi-am amintit cum dormeam prin 20-47-uri (deşi alea erau pe boghiu MD) de la Craiova la Timişoara la personal (cu schimbare la Orşova) sau de la Vinţu la Sibiu. E drept, s-ar fi putut realiza cuşete înlocuindu-se boghiurile cu boghiuri Y32RS, pentru că soluţia a funcţionat foarte bine pe 20-76 (care e printre cele mai confortabile vagoane de drum lung) şi 20-83. Sau ca vagoane pe trenuri R de mediu parcurs (adică din cele care se apropie de limita de 230 km), deşi nu vor mai avea voie pe interoperabile. Nu stiu daca boghiurile Goerlitz de la vagoanele cuseta difera cu ceva de cele de la 21-31, dar eu cand am mers cu 21-31 din Eforie pana-n Iasi m-am simtit ok, mi s-au parut mult mai silentioase decat minden-deutz, boghiurile vagonului 20-68 facea ca toti dracii mai ales cand frana si nu mai spun ca la anumite "hopuri" se auze un zgomot ciudat . Plus ca-n macaze, Goerlitz nu se zbenguia asa tare. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Lun Mai 25, 2015 11:31 pm | |
| - Karpaty a scris:
- AndiCFR a scris:
- Mai rau e ca unii le vor la trenuri de rang superior
Mai sunt si bolnavi si dusi rau cu capul. Eu n-am auzit pe nimeni să zică așa ceva, că în starea în care sunt merită să facă pe IR. Da, dacă ar fi rămas ca acum 20 de ani, erau o treabă, eu unul le regret, și le-aș prefera unei catastrofe 20-49.0 dacă ar fi întreținute. Așa cum sunt, abia au ce căuta pe R. Păcat de ele, niște vagoane superbe din toate punctele de vedere, inclusiv estetic... |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Vin Mai 29, 2015 2:14 pm | |
| Nu au ce sa mai caute in circulatie pe serviciul comercial asa vechituri! Exceptie situatiile exceptionale, gen calamitate/accident ce a inactivat alte vagoane si sa fie folosite astea temporar sau trenuri/rute pe unde gradul de necivilizare al calatorilor este foarte mare si nu merita sa distruga vagoane mai noi. In rest de acord sa se intretina cateva exemplare pentru trenuri turistice, sa se puna sa circule macar odata pe saptamana la cate un tren de lung parcurs pentru nostalgici, dar atat! Fara serviciu comercial. Sau daca e sa faca serviciu comercial sa fie clasa a 3. Cel putin 19-50 clar nu mai sunt vagoane de clasa 1 pentru standardele anului 2015. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Vin Mai 29, 2015 3:31 pm | |
| Motivele alora ar fi ca au scaune comode si... cam atat. Dotari 0, vara se face sauna, iarna ingheti in ele, daca lasi geamul jos se ridica inapoi la prima zgaltaitura, deci ori le lasi la Regio de discriminati ori le modernizezi calumea si le pui la trenuri IR. Suntem in 2015 si inca umblam cu vechituri, luxul nostru de pe unele trenuri de rang superior le gasesti afara la trenuri Regio iar in trenurile lor de rang superior te simti ca la hotel.. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Vin Mai 29, 2015 3:54 pm | |
| - AndiCFR a scris:
- Motivele alora ar fi ca au scaune comode si... cam atat. Dotari 0, vara se face sauna, iarna ingheti in ele, daca lasi geamul jos se ridica inapoi la prima zgaltaitura, deci ori le lasi la Regio de discriminati ori le modernizezi calumea si le pui la trenuri IR. Suntem in 2015 si inca umblam cu vechituri, luxul nostru de pe unele trenuri de rang superior le gasesti afara la trenuri Regio iar in trenurile lor de rang superior te simti ca la hotel..
Perfect de acord, in vest daca mergi la IC/EC/ICE ai mocheta pe jos, clima/prize nici nu se pune problema sa lipseasca, confortul este ca la hotel iar la Regio este exact ce avem noi la IR. Problema la noi este gradul de civilizatie care lipseste si orice vagon pui in compunerea trenurilor dupa un timp ajunge devastat. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Vin Iun 12, 2015 4:26 am | |
| - Cel putin 19-50 clar nu mai sunt vagoane de clasa 1 pentru standardele anului 2015. a scris:
Teoretic, daca e sa ne luam strict dupa cerintele legislatiei si dupa caracteristicile constructive, ar putea inca efectua serviciu de cls. 1 pe trenuri Regio. Uman vorbind, lipsa aerului conditionat si starea lor jalnica ar insemna o bataie de joc sa taxezi un calator onest la tarif de cls 1. Desi, recunosc, 19/20-50 sunt mai afectate decat alte serii de vagoane de eterna intrebare: cine-i de vina ca vagonul arata ca dupa razboi? calatorii care distrug sau proprietarul care nu le-ntretine? cerc vicios... |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15508 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Joi Ian 14, 2016 6:45 pm | |
| Astazi in Costesti si in Slatina am vazut doua garnituri care fiecare aveau in compunere si cate un vagon 19-50 nou noute cu statia de domiciliu Craiova carora le-au fost facute revizia luna trecuta, am vazut ca si colegul nostru DB Robert a surprins un astfel de vagon pe sectia 201. Stiti cumva cate vagoane au avut parte de revizie? Vor mai urma si altele? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 | |
| |
| | | | Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |