|
| Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 | |
|
+73mariuscfrbucuresti marius_catalin84 florin94 sorinache96 alex1987 Luna IonutChircu mielutu zburator Katalyn bubu nokia2010 cosmin br Spartan1948 Vitosa buldozer2 IonutCFR2009 CalinPiatraNeamt Adrian78 Radu Tudor Katalin4653 Razvan Tudor ANDU2100HP Dutzu AndreiStefan Lafont Caravelle_Zg Alex Avram EuroNight decward Adirmvl Nesebar REGIOTRANS12 cfr500 andreiutzu membru inactiv ionutz85 The Legend Teodor Kriszti219 19jimmy84 Andrey_tm srazvi LanceR Marius Iulian nenuandrei 060-EA078 cont inactiv AlexD Nk11 Dr2005 AndiCFR ATM FeroFan97 Hurricane Horea36 pannonia express basil DUAL jimmy nitramonium kristi kkk bogdan srl COSTACHE MIHAIL vrabieionut PrisecaruFlorin Vlad12 didi MariusM razwy mureseanu_976 tudor_vl Lde 2100 myster2008 77 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Dum 28 Oct 2012, 18:50 | |
| Cel mult astea ar fi fost justificate pentru personale. Nu stiu cati ar plati tariful de clasa I pentru a merge cu personalul, in conditiile in care oricum poti merge si la clasa I cu bilet de a II-a... Asa, in loc de un intreg vagon, 4X6 locuri ar fi fost, sa zicem, justificate.
Daca tot am dat-o un pic in off topic, simt nevoie sa-mi... vars un pic oful... In sensul ca nu inteleg de ce vagoane compartimentate, mult mai comode decat 21-47, sunt tinute la gard, in timp ce pe 201, pe Sibiu-Vintu, etc, sunt revopsite si folosite in continuare mizeriile de 21-47... Pur si simplu nu vad logica in asta...
La fel, nu inteleg de ce vagoane de clasa I isi asteapta sfarsitul, in loc sa fie puse pe trenuri Regio, evident, cu tarif de clasa a II-a. Daca tot faci 3:30 de la Valcea la Sibiu macar sa ai parte de un minimum de confort... |
| | | tudor_vl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 447 Varsta : 34 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6296 Data de inscriere : 04/05/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Dum 28 Oct 2012, 19:23 | |
| - adirmvl a scris:
- Cel mult astea ar fi fost justificate pentru personale. Nu stiu cati ar plati tariful de clasa I pentru a merge cu personalul, in conditiile in care oricum poti merge si la clasa I cu bilet de a II-a... Asa, in loc de un intreg vagon, 4X6 locuri ar fi fost, sa zicem, justificate.
Daca tot am dat-o un pic in off topic, simt nevoie sa-mi... vars un pic oful... In sensul ca nu inteleg de ce vagoane compartimentate, mult mai comode decat 21-47, sunt tinute la gard, in timp ce pe 201, pe Sibiu-Vintu, etc, sunt revopsite si folosite in continuare mizeriile de 21-47... Pur si simplu nu vad logica in asta...
La fel, nu inteleg de ce vagoane de clasa I isi asteapta sfarsitul, in loc sa fie puse pe trenuri Regio, evident, cu tarif de clasa a II-a. Daca tot faci 3:30 de la Valcea la Sibiu macar sa ai parte de un minimum de confort... Banuiesc ca se merge pe principiul ca trenurile Regio sunt strict facute pentru navetisti si sunt putini cei care folosesc trenurile Regio pentru a circula pe distante lungi. Din acest motiv nu se justifica folosirea de vagoane clasa I sau a vagoanelor compartimentate pentru ca fiind multi calatori trebuie sa existe un spatiu de mobilitate destul de mare. Plus ca, oficial, garniturile trenurilor Regio nu mai trebuie sa contina vagoane de clasa I (desi stim foarte bine ca de multe ori acest aspect nu este respectat). In mod normal pe trenurile Regio trebuie folosite ori vagoane necompartimentate ori automotoare. Vagoane de clasa I sau vagoane compartimentate mai vechi ar trebui folosite pe trenurile Regio Express. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Dum 28 Oct 2012, 19:34 | |
| Mda... RE... Nu mai pot astia din conducerea CFR-ului de rangul asta... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25579 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Dum 28 Oct 2012, 22:00 | |
| S-a făcut contract de revizie pentru 21-47, 19-47, 19-54, 20-50, 20-59 şi 20-55 + RR la 20-83 şi câteva 20-76 (adică alea rămase prin revizii, de şirul de la Ploieşti nu s-au atins). Şi parcă mai era pe site o licitaţie pentru RP-uri la TE-urile nemodernizate şi la 20-49 din prima serie. Restul rămâne la gard. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| | | | EuroNight V.I.P Member
Numarul mesajelor : 328 Varsta : 33 Localizare : Ploiesti Reputatie : 4925 Data de inscriere : 04/05/2012
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Vin 30 Noi 2012, 18:07 | |
| Astazi am vazut 2 vagoane 20-50 proaspat revizuite in revizia Grivita. |
| | | Alex Avram User Dezactivat
Numarul mesajelor : 2610 Varsta : 30 Localizare : FETESTI-langa gara unde se aud non-stop goarne+glasu rotilor de tren Reputatie : 8378 Data de inscriere : 20/06/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Mar 04 Dec 2012, 20:32 | |
| 19-50 by Alex Avram, on Flickr |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8344 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Dum 16 Dec 2012, 14:08 | |
| Un material interesant despre vagoanele Osshd-Y(fabricație Veb Waggonbau Goerlitz)
http://www.deutschefotothek.de/obj86007267.html |
| | | Caravelle_Zg V.I.P Member
Numarul mesajelor : 857 Varsta : 33 Localizare : Arad, România Reputatie : 6568 Data de inscriere : 05/09/2009
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Joi 17 Ian 2013, 06:49 | |
| |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Joi 24 Ian 2013, 12:57 | |
| Sighisoara, septembrie 2012. 018, in compunerea lui 3538 (Sighisoara-Brasov). [img] [/img] |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Joi 24 Ian 2013, 15:36 | |
| Acum are 3 x 20-31 ... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Joi 24 Ian 2013, 16:49 | |
| Trenul asta R 3531/3538 Brasov-Sighisoara si retur nu avea garnitura lui 3023/3024 PL.Sud-Brasov-PL.Sud ?? Ori nu e o regula sa circule in fiecare zi cu garnitura lui 3023/3024 ?? Nu ca nu mi-ar place 20-31 pe un Regio dar dimineata 3023 ajunge in Brasov la 07:14 si la 07:40 ar pleca ca 3531 spre Sighisora in felul asta calatori directi de la 3023 la 3531 ( daca ar fi ) nu ar mai cobori in Brasov pentru shimbarea trenului. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Joi 24 Ian 2013, 17:15 | |
| Nu cred ,20-31 ajung mai rpd spre Mircurea ciuc decat sa le trimita la voi ... Cred ca ala e ultimul tren ,la ce compunere din vag praf are.Anul trecut 21-47,si din alea in ultimu hal.. Acum ce are 3023? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Joi 24 Ian 2013, 17:23 | |
| pai avea 2 vag 20-54/55 cu 1 vagon 19-50 dar acum vad ca are 3 vag 20-54/55. 20-31 nu au ajuns la noi si nu vor ajunge si pe vagoane scria Brasov-Sighisoara asta vara plus ca a mai zis cineva de schimbul asta 3023/3024 cu 3531/3538 de aceea am intrebat. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 Joi 24 Ian 2013, 18:51 | |
| Da si mai merg la Sfantu Gheorghe... 20-31 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 | |
| |
| | | | Vagoane seria 19-50,20-50 si 39-50 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |