|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+71kasapis2007 Czirjak Arpad Katalin4653 allred KOSTYK 92Dragos lokomo69 Radu cardinal KQQ Adirmvl sp59 IR1822 vrugby Sergiu rmn AlexandruC NicuS Radu Tudor bochety Teodor manuela romaniaetc ionutz85 mirceamilitaru dave alex1987 AndiCFR Costin.H get. Razvan Tudor dementhor riciu M.I.C.I. DUAL Capsuneanu bostanescu gigel brutusel Vlad Rarau halmarius kristi kkk eu Nk11 andreiutzu alliens Adrian78 Dr2005 traian nenuandrei COSTACHE MIHAIL razvan - trenuri rizelgeorgel2004 cstefan IonutCFR2009 Luna bostanesku gigel ravers75 dan_dinca alexmorph3us AlexD DPS popovici laur 133 cont dezactivat . TVlad Alex Avram Vitosa Kriszti219 Silver ldh80 Nesebar 75 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Sept 2012, 21:05 | |
| Deja in 2002 se schimbasera multe pe M800. Linia intrase in degradare, portiunile cu 140 erau reduse. Deja ne-am deplasat de la subiect insa pot sa-ti confirm ca Ciulnita-Fetesti era cu 140 ambele fire, Medgidia-Palas firul 1 cu 120 iar doi cu 140 asa a fost de cand s-a ridicat viteza la 140 pe M800, dar nu pot sa-ti confirm daca si firul doi Medgidia-Palas mai era in 2002 cu 140. Cauta livretul si confirma sau infirma in 2002 Buc Baneasa-Lehliu 100 Lehliu-Ciulnita 120 ? fara sa studiez alte mijloace Deja suntem off-topic iar discutia ar putea continua la nesfarsit |
| | | Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5090 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Sept 2012, 21:17 | |
| E din 2003-2004 livretul... scuze calitatea... |
| | | kasapis2007 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 607 Varsta : 29 Localizare : Cluj-Napoca/Dornesti Reputatie : 5877 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Sept 2012, 21:32 | |
| Constanta-Palas/Constanta P1 cu 75 , acum cu 60 . |
| | | roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4632 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 18 Sept 2012, 14:54 | |
| Am calatorit saptamana trecuta cu celebra Malaxa intre Mangalia si Constanta : miros de ciorapi nespalati , zgomot asurzitor de avion in picaj si multi oamen nemultumiti in cele doua vagoane , inghesuiti ca sardelele , geamantane peste geamantane , multi draci si nervi ... Oare nu se gaseau 2 sageti civilizate cu aer conditionat pentru una dintre cele mai cunoscute linii din tara sau Malaxa este singurul mijloc de transport care nu poate ingropa definitiv duba ? |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 18 Sept 2012, 15:52 | |
| Lucrarile efectuate pe M800 sunt de toata cacaua.. o sa umpleti inca 100 de pagini anul acesta la ce-o sa apara. |
| | | roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4632 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 18 Sept 2012, 16:07 | |
| - DUAL a scris:
- Lucrarile efectuate pe M800 sunt de toata cacaua.. o sa umpleti inca 100 de pagini anul acesta la ce-o sa apara.
Lucrarile de reabilitare , in fapt si mai bine spus lucrari de constructie a unei noi linii urmand in proportie de 95% actualul amplasament au fost bine facute , iar daca pe alocuri mai sunt si exceptii sa nu uitam ca mentenanta liniei este in garantie si apartine constructorului . Problemele pe M800 sunt cu totul altele : furturi poate aranjate care convin dubarilor sau , mergand mai departe , statul cu mainile in sold din partea CFR Infrastructura in raport cu problema Mostistea tot in favoarea dubarilor . Domnilor , Swietelsky si Astaldi au lucrat bine insa ca un facut , odata cu schimbarea politica inregistrata recent , CFRCalatori inregistreaza recorduri de timp negativ care se transpun in intarzieri record pe timp de vara desi si anul trecut s-a mai furat din semnalizare insa trenul facea 2h30' si sub iar lucrarile nu erau incheiate in totalitate . Sectiunea Fetesti-Ciulnita ramane un triunghi al Bermudelor cu timpi in mers de 24' desi normal este 18' iar in fapt 30' :shock: si chiar mai mult ... Si nu este singurul exemplu , tot ce s-a intamplat anul acesta nu duce decat la ideea de SABOTAJ ! |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 18 Sept 2012, 16:53 | |
| 1.Nu stiu cat de bine sunt facute cand peste 20 % din traverse sunt fisurare .. RT'ul beneficiarului(CFR) a dormit la receptia lucrarii?!? sau era la gratare si mici cand s-a facut.. Haideti totusi sa nu ne batem joc de termenul 'bine facut'... Drept dovada si numarul mare de restrictii din teren .. asta cumulandu-se la furtul de cabluri. 2.Ce treaba are politica cu aceasta lucrare de reabilitare?Sabotaj evident ca exista, ca mor dubarii daca s-ar circula la IC Bucuresti-CT fara opriri.Traim intr-o lume unde timp=bani... si daca tu faci timp mic nu-i convine la cutarescu si cutarescu .. cat despre ciorile alea ordinare,impuscati pentru ca sunt la n abateri de furt de cabluri. Swietelsky a lucrat mai bine ,dar Astaldi .... |
| | | roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4632 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 18 Sept 2012, 17:01 | |
| - DUAL a scris:
- 1.Nu stiu cat de bine sunt facute cand peste 20 % din traverse sunt fisurare
Si chiar daca ar fi asta proportia , desi nu cred , tot nu are legatura cu faptul ca acum se fac 3h30' pe Bucuresti-Constanta fata de 2h10' preconizate . Daca sunt fisurate se pot schimba usor pentru ca lucrarea este in garantie .
Ultima editare efectuata de catre roseanu in Mar 18 Sept 2012, 17:44, editata de 1 ori |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 18 Sept 2012, 17:39 | |
| Timpul suplimentar se face din restrictii si din faptul ca nu circula cu 140 conform reabilitarii.Nu se face timpul suplimentar datorita faptului ca sta trenul prin gari la cruci. |
| | | alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5715 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 18 Sept 2012, 20:50 | |
| - DUAL a scris:
- Timpul suplimentar se face din restrictii si din faptul ca nu circula cu 140 conform reabilitarii.Nu se face timpul suplimentar datorita faptului ca sta trenul prin gari la cruci.
Da se merge cu 120 si cred ca si din motive de siguranta la cat de mult se fura pe acolo nimeni nu vrea sa riste mai ales la cursele de noapte dar ce nu-mi place e ca autoritile nu fac nimic mai ales la Sarulesti unde nici acum nu s-a reparat semnalizarea si poate ca or fi si mana in mana cu hotii de aceea si eu raman la concluzia ca e vorba se sabotaj si cred ca se doreste mai degraba falimentul.Eu zic sa o privatizeze odata! |
| | | roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4632 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 18 Sept 2012, 20:55 | |
| - alexmorph3us a scris:
- Eu zic sa o privatizeze odata!
Ce sa privatizeze ? |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 18 Sept 2012, 21:11 | |
| Pai ce sa fure ?Ca lininile sunt sudate,deci eclise nu mai au de unde fura.Consumul de fier este redus la o clema si un bulon pe traversele Vossloh,de bagau Pandrol erau doar cleme,deci o furau pe buna....Singurul lucru ramas e furtul de cabluri din care traiesc foarte bine se pare,ca anul acesta n-am degete la maini de cate ori au furat cablurile.Magistralele CFR nu cred ca se vor privatiza vreodata.Dar niciodata sa nu spui niciodata. |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4851 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 19 Sept 2012, 00:41 | |
| se merge fain frumos cu 140 pe unde nu sunt portiunile afectate de furturi sau de deraierile de asta iarna.Sabotaj e in ideea in care hotii sunt mana in mana cu dubarii si cu cfristii si cu politia TF, fapt care e doar speculatie, si nici nu ar trebui sa conteze.PRoblema e ca nu se repara imediat zonele afectate, cineva a explicat de ce aici pe forum.Iar faptul ca nu exista solutii , in secolu 21 sa se supravegheze si sa se impiedice furturile, asta imi provoaca rasul.. N-a auzit nimeni de camere de supraveghere , de paza, de o echipa de 2-3 oameni care sa stea in paza, iar cand sistemul arata disfunctonalitati sa intervina... Toata treaba e clasic romaneasca, cauze multiple: un mix de nepasare, incompetenta, coruptie, tzigani, autosuficienta. Managment privat la CFr infrastructura si se rezolva |
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4827 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 19 Sept 2012, 11:42 | |
| [quote="DUAL"]Magistralele CFR nu cred ca se vor privatiza vreodata.Dar niciodata sa nu spui niciodata.[/quote]
Magistralele principalele nu se vor privatiza niciodată. Și nici liniile transcarpatice: M 502, M 501, M 300, M 201, M 202, M 900.
Pentru M 217, M 912, M 902 (aici dacă știu bine va fi electrificare, dublare + BLA), M 300 și M 900, fiind coridoare europene, există proiecte de reabilitare, se și lucrează la ele.
Mai există proiect de reabilitare totală, cu finanțare europenă și pentru M 212, aici lucrările încă nu s-au început... Care va rămâne în forma lui actuală, adică simplă, neelectrificată, dar se va introduce BLA pe toată distanța...
Există și pentru M 501 un proiect de reabilitare totală cu finanțare deja asigurată din partea europenilor, dar cu lucrările încă neîncepute... Care va rămâne în forma lui actuală, electrificată, dublă doar între Onești - Adjud, dar se va automatiza complet + bla pe toată lungimea (azi lipsește între Mihăileni - Comănești)...
Pentru M 201 există proiect de electrificare, doar din forțe prorpii, adică surse interne, care, probabil (mă gândesc eu) va fi paralelă cu preschimbarea semnalizării, în sensul că se vor preschimba cele mecanice în cele luminoase/electrice, și foarte probabil vor automatiza și schimbătoarele de cale și trecerile la nivel. BLA nu cred, că aia deja ar fi prea mult...
Toate acestea le-am văzut trecute pe site-ul Ministerului Transporturilor, nu le-am luat de la visele lui Ceașcă... |
| | | roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4632 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 19 Sept 2012, 16:12 | |
| - Czirjak Arpad a scris:
- DUAL a scris:
- Magistralele CFR nu cred ca se vor privatiza vreodata.Dar niciodata sa nu spui niciodata.
Magistralele principalele nu se vor privatiza niciodată. Și nici liniile transcarpatice: M 502, M 501, M 300, M 201, M 202, M 900.
Banuiesc ca atunci cand va referiti la ,,privatizarea magistralelor/liniilor'' va ganditi la transportul feroviar (serviciul de deservire calatori sau de marfa) si nu la infrastructura . Peste tot in lume intretinerea liniilor costa foarte mult , de aceea poate doar in Elvetia , Germania sau Austria si doar pe unele linii turistice putem vorbi de infrastructura privata dar aici totul tine de traditie si mai putin de ideea de afacere si profit. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |