| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+71kasapis2007 Czirjak Arpad Katalin4653 allred KOSTYK 92Dragos lokomo69 Radu cardinal KQQ Adirmvl sp59 IR1822 vrugby Sergiu rmn AlexandruC NicuS Radu Tudor bochety Teodor manuela romaniaetc ionutz85 mirceamilitaru dave alex1987 AndiCFR Costin.H get. Razvan Tudor dementhor riciu M.I.C.I. DUAL Capsuneanu bostanescu gigel brutusel Vlad Rarau halmarius kristi kkk eu Nk11 andreiutzu alliens Adrian78 Dr2005 traian nenuandrei COSTACHE MIHAIL razvan - trenuri rizelgeorgel2004 cstefan IonutCFR2009 Luna bostanesku gigel ravers75 dan_dinca alexmorph3us AlexD DPS popovici laur 133 cont dezactivat . TVlad Alex Avram Vitosa Kriszti219 Silver ldh80 Nesebar 75 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Sept 2012, 13:02 | |
| Evident ca le respecta: testarea mecanicilor se face, evident si din regulamentul de semnalizare (care prezinta semnalizarea cu trepte multiple de viteza). Culorile, cifrele astea nu le confunzi pe teren pentru ca inaintea portiunilor unde este folosita semnalizarea TMV apar indicatoare specifice (TMV/BLA4I) si tu ca mecanic stii ce indicatii posibile pot da ele. Plus ca zonele acestea ar trebui sa le stii si fara sa vezi indicatoarele. - Citat :
- Și aici permiteți-mi să PLEDEZ în favoarea bla: de ce să nu lași un tren să circule cu viteza maximă admisă, dacă blocul din față e liber?
Pai unde iti limiteaza fara rost TMV-ul viteza? Semnalizarea asta a aparut pentru viteze mai mari (<=160k/h). La astfel de viteza drumul de franare creste si, prin urmare trebuie sa franezi mai din timp. Cei care au implementat sistemul s-au gandit ca cea mai buna solutie ar fi introducerea unei indicatii care sa iti prelungeasca "vizibilitatea" cu inca un sector de bloc. Adica :la semnalizarea clasica daca vezi un semnal de trecere ce arata Verde stii sigur ca urmatorul semnal poate in cel mai rau caz, sa-ti arate Galben, iar urmatorul dupa el iti va arata Rosu. Prin urmare cel putin doua blocuri de linie vor fi libere in fata ta. La semnalizarea cu TMV daca un semnal iti arata Verde, urmatorul dupa el iti poate arata Verde clipitor, iar abia apoi urmeaza la rand Galben si Rosu. Prin urmare mai ai semnalizat inca un bloc de linie iar mecanicul are timp suficient sa franeze. Si un alt lucru semnalizat este viteza in abatere prin cele doua indicatoare luminoase: cel de sus pentru viteza restrictionate imediat de acel semnal, iar cel de jos pentru viteza prevestita. Adica daca vezi un semnal de intrare care iti arata, de exemplu 6(sus)+Verde+3(jos): peste macazul/macazele deservite de semnalul de intrare viteza este de 60km/h, iar peste macazul/macazele deservite de urmatorul semnal este de 30k/h. Ca in Romania nu prea e practica..asta e partea a doua. Statia Focsani s-a centralizat electronic si s-au montan semnale TMV dar degeaba: macazele sunt tot pentru viteza de 30 km/h, iar statia se afla pe o sectie unde viteza maxima e de 80km/h. Plus ca la intrarea dinspre Marasesti (cap Y) e limitare de 30. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Sept 2012, 13:37 | |
| |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Sept 2012, 13:46 | |
| In cazul trenurilor care au atasari/detasari de vagoane pentru a se pastra sensul lor. Si pentru trenurile care merg pana la Mangalia pentru atasa mai repede locomotiva diesel. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Sept 2012, 13:55 | |
| 1632 nu mai merge pana la Mangalia deci nu avea de ce sa schimbe locomotiva sau sa detaseze vagoane.. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Sept 2012, 15:03 | |
| @AndiCFR au ramas inexplicabil asa si 1822-1 si 1632-1 probabil pana in decembrie la noul mers. Daca la 1632 mai exista (?) grupa de Brasov se mai intelege desi puteau in Constanta s-o inverseze insa la 1822 e inexplicabil ca nu mai are grupa de Bucuresti ca in sezonul estival.
@NicuS in cazul trenurilor cu grupe de vag ce merg in sezon la Mangalia nu pentru atasarea mai repede a locom diesel in Constanta ci pentru ca la Mangalia ar necesita timp pentru prelucrarea trenului si linii de manevra plus "mii" de manevre inutile. Asa e din anii '80 cu rebrusarea anumitor trenuri in Constanta. Nu doar trenurile Rapide si Accelerate in vechiul rang rebrusau (unele) in Cta iti dau exemplu si de tren Personal 8001 pleca la 4 si ceva din Buc Obor Cta sos la 9 si ceva si circula prin Ramificatia Medeea pentru ca avea in compunere (pe langa vag A si B) T si F si pentru a nu mai face in Cta manevre inutile cu ele se dezlegau de la tren iar locom le regara la liniile 9 sau 10 cele de langa linia 1 apoi locom "pleca" spre Grupa Tehnica unde este si dormitorul personalului de tren. Bine asta se intampla demult nu ca acum de vedem liniile 7 si 8 pline de locom vorba aia dupa 1998 "ne-am smecherit"... |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Sept 2012, 15:28 | |
| Inseamna ca in perioada ante 90, si P 8005, 8204/8201, 8205, 8214/8211 circulau prin Ram. Medeea, avand acelasi timp de mers (10 Min) cu cel al P 8001.
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Lun 17 Sept 2012, 15:34, editata de 1 ori |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Sept 2012, 15:31 | |
| IR 1632 are grupa de Brasov,3 vagoane. Macar ar putea sa faca sa mearga mai repede trenul pe Ram.Medeea pentru ca viteza e extrem de scauzuta. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Sept 2012, 15:58 | |
| @IonutCFR2009 da asa este, la cele de rang Personal circulau prin Ramif Medeea cele cu vagoane posta si mesagerie. Cauta in arhiva mersul trenurilor si vezi trenurile si anii cand au circulat prin Ramif Medeea.
@Andi asa o sa ramana pana se apuca de reabilitarea garii Constanta. E mai simplu si "usor" sa restrictioneze linia la 15 si 30 km/h decat s-o readuca pe asta in cauza la cum era odata cu 50. Sa nu mai zic de unele cu 5 Km/h decat sa le inchida. Pentru grupa de Brasov l-au lasat prin Ramif Medeea. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Sept 2012, 16:19 | |
| M-am prins,ca sa nu piarda timp in Brasov sa scoata grupa prin fata,adica sa scoata si locomotiva |
|
| |
Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5090 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Sept 2012, 17:17 | |
| @Marius 926 Pe ce portiuni se circula in 1995 cu 140 km/h? multumesc. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Sept 2012, 17:58 | |
| Pantelimon-Fetesti fir 1 si 2 (desi in livret era de la Buc Baneasa in realitate erau limitari cu 110 si 120) si Saligny Est-Palas fir 2 |
|
| |
Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5090 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Sept 2012, 18:02 | |
| Vagoane aveam pt 140? ca alea din perioada aia atata "duceau" maxim din cate tin minte... Locomotive ma gandesc ca EA seria 41 facea serviciu atuncea pe M 800. Faceau si EC seria 44? Pe insula tot 100 era maxim? Multumesc de raspuns! |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Sept 2012, 20:13 | |
| Ce intrebare! Evident ca erau vag apte 140. Nu, nu erau EC-uri seria 44 la tractiune pe Constanta. Trenurile pe Constanta atunci le faceau exclusiv mecanicii de Buc si nu avea Depoul BC EC44 in dotare. Totusi pe atunci in 1995 erau EC-uri ale Fetestiului dar le vedeai exclusiv numai la localele de Fetesti-Buc Obor. Da pe insula era cu 100. Nu-mi mai aduc aminte daca in acel an era restrictie cu 70 pe insula intre Ovidiu si Dunarea pe vechiul pod ingropat in anii '70 (vechiul pod fiind amplasat pe actualul traseu ptr cine nu cunoaste istoria acestei linii 800) Un amanunt important pe care am omis sa-l tastez mai devreme pe podurile "construite de Ceausescu" se circula cu 100 km/h nu ca acum cu 30 si "stau sa cada". Si tot in acel an (1995) s-au inchis podurile construite de ing Saligni, poduri pe care in ultimii ani de functionare mai treceau doar marfare si care erau limitate la 50 km/h. PS am impresia ca tu stiai toate astea dar ai vrut sa-mi testezi cunostintele |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Sept 2012, 20:21 | |
| Ceferistii fac ceva cu magistrala asta ca sa nu se mai circule asa incet intre Branesti si Sarulesti? |
|
| |
Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5090 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 17 Sept 2012, 20:32 | |
| - Marius 926 a scris:
- Ce intrebare!
Evident ca erau vag apte 140. Nu, nu erau EC-uri seria 44 la tractiune pe Constanta. Trenurile pe Constanta atunci le faceau exclusiv mecanicii de Buc si nu avea Depoul BC EC44 in dotare. Totusi pe atunci in 1995 erau EC-uri ale Fetestiului dar le vedeai exclusiv numai la localele de Fetesti-Buc Obor. Da pe insula era cu 100. Nu-mi mai aduc aminte daca in acel an era restrictie cu 70 pe insula intre Ovidiu si Dunarea pe vechiul pod ingropat in anii '70 (vechiul pod fiind amplasat pe actualul traseu ptr cine nu cunoaste istoria acestei linii 800) Un amanunt important pe care am omis sa-l tastez mai devreme pe podurile "construite de Ceausescu" se circula cu 100 km/h nu ca acum cu 30 si "stau sa cada". Si tot in acel an (1995) s-au inchis podurile construite de ing Saligni, poduri pe care in ultimii ani de functionare mai treceau doar marfare si care erau limitate la 50 km/h.
PS am impresia ca tu stiai toate astea dar ai vrut sa-mi testezi cunostintele In legatura cu vagoanele, te-am intrebat deoarece din cate stiu eu majoritatea din parcul cfr de atunci (daca nu toate, nu stiu sigur), erau prevazute cu viteza maxima de 140 km/h, gen 20-50, 20-59, 20-47, 20-57 etc. Nu stiam chiar atatea , dar am un livret de prin 2002, cand se mai circula cu 140 intre Ciulnita si Fetesti si Medgidia-Palas Dar nu pe ambele fire, nu mai stiu sigur trebuie sa-l caut... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|