Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+71
kasapis2007
Czirjak Arpad
Katalin4653
allred
KOSTYK
92Dragos
lokomo69
Radu
cardinal
KQQ
Adirmvl
sp59
IR1822
vrugby
Sergiu rmn
AlexandruC
NicuS
Radu Tudor
bochety
Teodor
manuela
romaniaetc
ionutz85
mirceamilitaru
dave
alex1987
AndiCFR
Costin.H
get.
Razvan Tudor
dementhor
riciu
M.I.C.I.
DUAL
Capsuneanu
bostanescu gigel
brutusel
Vlad
Rarau
halmarius
kristi kkk
eu
Nk11
andreiutzu
alliens
Adrian78
Dr2005
traian
nenuandrei
COSTACHE MIHAIL
razvan - trenuri
rizelgeorgel2004
cstefan
IonutCFR2009
Luna
bostanesku gigel
ravers75
dan_dinca
alexmorph3us
AlexD
DPS
popovici
laur 133
cont dezactivat .
TVlad
Alex Avram
Vitosa
Kriszti219
Silver
ldh80
Nesebar
75 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 60, 61, 62 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5564
Data de inscriere : 23/07/2012

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Icon_minitimeLun 17 Sept 2012, 13:02

Evident ca le respecta: testarea mecanicilor se face, evident si din regulamentul de semnalizare (care prezinta semnalizarea cu trepte multiple de viteza). Culorile, cifrele astea nu le confunzi pe teren pentru ca inaintea portiunilor unde este folosita semnalizarea TMV apar indicatoare specifice (TMV/BLA4I) si tu ca mecanic stii ce indicatii posibile pot da ele. Plus ca zonele acestea ar trebui sa le stii si fara sa vezi indicatoarele.
Citat :
Și aici permiteți-mi să PLEDEZ în favoarea bla: de ce să nu lași un tren să circule cu viteza maximă admisă, dacă blocul din față e liber?
Pai unde iti limiteaza fara rost TMV-ul viteza?
Semnalizarea asta a aparut pentru viteze mai mari (<=160k/h). La astfel de viteza drumul de franare creste si, prin urmare trebuie sa franezi mai din timp. Cei care au implementat sistemul s-au gandit ca cea mai buna solutie ar fi introducerea unei indicatii care sa iti prelungeasca "vizibilitatea" cu inca un sector de bloc. Adica :la semnalizarea clasica daca vezi un semnal de trecere ce arata Verde stii sigur ca urmatorul semnal poate in cel mai rau caz, sa-ti arate Galben, iar urmatorul dupa el iti va arata Rosu. Prin urmare cel putin doua blocuri de linie vor fi libere in fata ta. La semnalizarea cu TMV daca un semnal iti arata Verde, urmatorul dupa el iti poate arata Verde clipitor, iar abia apoi urmeaza la rand Galben si Rosu. Prin urmare mai ai semnalizat inca un bloc de linie iar mecanicul are timp suficient sa franeze.
Si un alt lucru semnalizat este viteza in abatere prin cele doua indicatoare luminoase: cel de sus pentru viteza restrictionate imediat de acel semnal, iar cel de jos pentru viteza prevestita. Adica daca vezi un semnal de intrare care iti arata, de exemplu 6(sus)+Verde+3(jos): peste macazul/macazele deservite de semnalul de intrare viteza este de 60km/h, iar peste macazul/macazele deservite de urmatorul semnal este de 30k/h.
Ca in Romania nu prea e practica..asta e partea a doua. Statia Focsani s-a centralizat electronic si s-au montan semnale TMV dar degeaba: macazele sunt tot pentru viteza de 30 km/h, iar statia se afla pe o sectie unde viteza maxima e de 80km/h. Plus ca la intrarea dinspre Marasesti (cap Y) e limitare de 30.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8757
Data de inscriere : 10/06/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Icon_minitimeLun 17 Sept 2012, 13:37

Zona unde se circula foarte incet este Branesti-Sarulesti si Perisoru-Ciulnita pe firul 2. Toata linia e modernizata mai putin garile Ciulnita si Fetesti.

Poze..undeva pe M800

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 DSC06769

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 DSC06770

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 DSC06771

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 DSC06772

Ajungem si la podul peste Dunare

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 DSC06775

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 DSC06777

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 DSC06778

Cernavoda Pod

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 DSC06780

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 DSC06781

Constanta

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 DSC06782

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 DSC06783

PS: O intrebare: De ce se pierd 15 minute pe bucla la intrarea in Constanta? De ce nu circula toate trenurile pe M800 pe langa revizia de vagoane Constanta?
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5564
Data de inscriere : 23/07/2012

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Icon_minitimeLun 17 Sept 2012, 13:46

In cazul trenurilor care au atasari/detasari de vagoane pentru a se pastra sensul lor. Si pentru trenurile care merg pana la Mangalia pentru atasa mai repede locomotiva diesel.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8757
Data de inscriere : 10/06/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Icon_minitimeLun 17 Sept 2012, 13:55

1632 nu mai merge pana la Mangalia deci nu avea de ce sa schimbe locomotiva sau sa detaseze vagoane..
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Icon_minitimeLun 17 Sept 2012, 15:03

@AndiCFR au ramas inexplicabil asa si 1822-1 si 1632-1 probabil pana in decembrie la noul mers. Daca la 1632 mai exista (?) grupa de Brasov se mai intelege desi puteau in Constanta s-o inverseze insa la 1822 e inexplicabil ca nu mai are grupa de Bucuresti ca in sezonul estival.

@NicuS in cazul trenurilor cu grupe de vag ce merg in sezon la Mangalia nu pentru atasarea mai repede a locom diesel in Constanta ci pentru ca la Mangalia ar necesita timp pentru prelucrarea trenului si linii de manevra plus "mii" de manevre inutile. Asa e din anii '80 cu rebrusarea anumitor trenuri in Constanta.
Nu doar trenurile Rapide si Accelerate in vechiul rang rebrusau (unele) in Cta iti dau exemplu si de tren Personal 8001 pleca la 4 si ceva din Buc Obor Cta sos la 9 si ceva si circula prin Ramificatia Medeea pentru ca avea in compunere (pe langa vag A si B) T si F si pentru a nu mai face in Cta manevre inutile cu ele se dezlegau de la tren iar locom le regara la liniile 9 sau 10 cele de langa linia 1 apoi locom "pleca" spre Grupa Tehnica unde este si dormitorul personalului de tren. Bine asta se intampla demult nu ca acum de vedem liniile 7 si 8 pline de locom vorba aia dupa 1998 "ne-am smecherit"...
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Icon_minitimeLun 17 Sept 2012, 15:28

Inseamna ca in perioada ante 90, si P 8005, 8204/8201, 8205, 8214/8211 circulau prin Ram. Medeea, avand acelasi timp de mers (10 Min) cu cel al P 8001.


Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Lun 17 Sept 2012, 15:34, editata de 1 ori
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8757
Data de inscriere : 10/06/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Icon_minitimeLun 17 Sept 2012, 15:31

IR 1632 are grupa de Brasov,3 vagoane.

Macar ar putea sa faca sa mearga mai repede trenul pe Ram.Medeea pentru ca viteza e extrem de scauzuta. Evil or Very Mad
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Icon_minitimeLun 17 Sept 2012, 15:58

@IonutCFR2009 da asa este, la cele de rang Personal circulau prin Ramif Medeea cele cu vagoane posta si mesagerie. Cauta in arhiva mersul trenurilor si vezi trenurile si anii cand au circulat prin Ramif Medeea.

@Andi asa o sa ramana pana se apuca de reabilitarea garii Constanta. E mai simplu si "usor" sa restrictioneze linia la 15 si 30 km/h decat s-o readuca pe asta in cauza la cum era odata cu 50. Sa nu mai zic de unele cu 5 Km/h decat sa le inchida.
Pentru grupa de Brasov l-au lasat prin Ramif Medeea.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8757
Data de inscriere : 10/06/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Icon_minitimeLun 17 Sept 2012, 16:19

M-am prins,ca sa nu piarda timp in Brasov sa scoata grupa prin fata,adica sa scoata si locomotiva Wink
Sus In jos
Sergiu rmn

Sergiu rmn


Numarul mesajelor : 487
Varsta : 38
Localizare : Arad
Reputatie : 5090
Data de inscriere : 25/04/2012

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Icon_minitimeLun 17 Sept 2012, 17:17

@Marius 926 Pe ce portiuni se circula in 1995 cu 140 km/h? multumesc.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Icon_minitimeLun 17 Sept 2012, 17:58

Pantelimon-Fetesti fir 1 si 2 (desi in livret era de la Buc Baneasa in realitate erau limitari cu 110 si 120) si Saligny Est-Palas fir 2
Sus In jos
Sergiu rmn

Sergiu rmn


Numarul mesajelor : 487
Varsta : 38
Localizare : Arad
Reputatie : 5090
Data de inscriere : 25/04/2012

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Icon_minitimeLun 17 Sept 2012, 18:02

Vagoane aveam pt 140? ca alea din perioada aia atata "duceau" maxim din cate tin minte... Locomotive ma gandesc ca EA seria 41 facea serviciu atuncea pe M 800. Faceau si EC seria 44? Pe insula tot 100 era maxim? Multumesc de raspuns!
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Icon_minitimeLun 17 Sept 2012, 20:13

Ce intrebare!
Evident ca erau vag apte 140.
Nu, nu erau EC-uri seria 44 la tractiune pe Constanta.
Trenurile pe Constanta atunci le faceau exclusiv mecanicii de Buc si nu avea Depoul BC EC44 in dotare. Totusi pe atunci in 1995 erau EC-uri ale Fetestiului dar le vedeai exclusiv numai la localele de Fetesti-Buc Obor.
Da pe insula era cu 100.
Nu-mi mai aduc aminte daca in acel an era restrictie cu 70 pe insula intre Ovidiu si Dunarea pe vechiul pod ingropat in anii '70 (vechiul pod fiind amplasat pe actualul traseu ptr cine nu cunoaste istoria acestei linii 800)
Un amanunt important pe care am omis sa-l tastez mai devreme pe podurile "construite de Ceausescu" se circula cu 100 km/h nu ca acum cu 30 si "stau sa cada". Si tot in acel an (1995) s-au inchis podurile construite de ing Saligni, poduri pe care in ultimii ani de functionare mai treceau doar marfare si care erau limitate la 50 km/h.

PS am impresia ca tu stiai toate astea dar ai vrut sa-mi testezi cunostintele Wink
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8757
Data de inscriere : 10/06/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Icon_minitimeLun 17 Sept 2012, 20:21

Ceferistii fac ceva cu magistrala asta ca sa nu se mai circule asa incet intre Branesti si Sarulesti?
Sus In jos
Sergiu rmn

Sergiu rmn


Numarul mesajelor : 487
Varsta : 38
Localizare : Arad
Reputatie : 5090
Data de inscriere : 25/04/2012

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Icon_minitimeLun 17 Sept 2012, 20:32

Marius 926 a scris:
Ce intrebare!
Evident ca erau vag apte 140.
Nu, nu erau EC-uri seria 44 la tractiune pe Constanta.
Trenurile pe Constanta atunci le faceau exclusiv mecanicii de Buc si nu avea Depoul BC EC44 in dotare. Totusi pe atunci in 1995 erau EC-uri ale Fetestiului dar le vedeai exclusiv numai la localele de Fetesti-Buc Obor.
Da pe insula era cu 100.
Nu-mi mai aduc aminte daca in acel an era restrictie cu 70 pe insula intre Ovidiu si Dunarea pe vechiul pod ingropat in anii '70 (vechiul pod fiind amplasat pe actualul traseu ptr cine nu cunoaste istoria acestei linii 800)
Un amanunt important pe care am omis sa-l tastez mai devreme pe podurile "construite de Ceausescu" se circula cu 100 km/h nu ca acum cu 30 si "stau sa cada". Si tot in acel an (1995) s-au inchis podurile construite de ing Saligni, poduri pe care in ultimii ani de functionare mai treceau doar marfare si care erau limitate la 50 km/h.

PS am impresia ca tu stiai toate astea dar ai vrut sa-mi testezi cunostintele Wink
In legatura cu vagoanele, te-am intrebat deoarece din cate stiu eu majoritatea din parcul cfr de atunci (daca nu toate, nu stiu sigur), erau prevazute cu viteza maxima de 140 km/h, gen 20-50, 20-59, 20-47, 20-57 etc.
Nu stiam chiar atatea Very Happy , dar am un livret de prin 2002, cand se mai circula cu 140 intre Ciulnita si Fetesti si Medgidia-Palas Dar nu pe ambele fire, nu mai stiu sigur trebuie sa-l caut...
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 61 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 61 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 32 ... 60, 61, 62 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1983 Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: