| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+71kasapis2007 Czirjak Arpad Katalin4653 allred KOSTYK 92Dragos lokomo69 Radu cardinal KQQ Adirmvl sp59 IR1822 vrugby Sergiu rmn AlexandruC NicuS Radu Tudor bochety Teodor manuela romaniaetc ionutz85 mirceamilitaru dave alex1987 AndiCFR Costin.H get. Razvan Tudor dementhor riciu M.I.C.I. DUAL Capsuneanu bostanescu gigel brutusel Vlad Rarau halmarius kristi kkk eu Nk11 andreiutzu alliens Adrian78 Dr2005 traian nenuandrei COSTACHE MIHAIL razvan - trenuri rizelgeorgel2004 cstefan IonutCFR2009 Luna bostanesku gigel ravers75 dan_dinca alexmorph3us AlexD DPS popovici laur 133 cont dezactivat . TVlad Alex Avram Vitosa Kriszti219 Silver ldh80 Nesebar 75 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 04 Sept 2012, 08:33 | |
| Am plecat la Mangalia cu 1822 , a venit cu 70 minute intarziere de la Arad , la Branesti am trecut pe abatuta ca pe directa era un marfar apoi la Fundulea a oprit 5 minute dupa care a mers cu 20-30 km/h pana la Preasna unde la trecerea de nivel barierele sunt rupte , semn ca cineva cu masina le-a fortat si le-a rupt , trenul opreste se asigura si apoi trece , acum merge bine pana cand nu se stie deci am facut 1 ora din Bucuresti pana la Preasna . |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 04 Sept 2012, 08:52 | |
| - karpaty a scris:
- trenul opreste se asigura si apoi trece
O cretinatate in cel mai pur stil romanesc, eu la dadeam drumu cu 160km/h acolo sa-i lecuiasca pe prosti. Cred ca suntem singura tara pe planeta asta unde trenul opreste la trecerea de nivel, mai rau ca in filmele cu prosti. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 04 Sept 2012, 10:03 | |
| Cel mai nimerit era sa impute costul reparatiei barierei celui care a fortat-o... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 04 Sept 2012, 14:47 | |
| Am facut 3 ore 25 pana la Constanta si 5 ore pana la Mangalia cu 1822 , am ajuns la 12:30 in Mangalia restul care au venit din Bucuresti nu stiu cata intarziere au avut , asta este ............................ |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 04 Sept 2012, 15:04 | |
| - AlexD a scris:
O cretinatate in cel mai pur stil romanesc, eu la dadeam drumu cu 160km/h acolo sa-i lecuiasca pe prosti. Cred ca suntem singura tara pe planeta asta unde trenul opreste la trecerea de nivel, mai rau ca in filmele cu prosti. Ba nu, operatorul trebuie sa asigure bariera functionala. O rupe fortando unu ? Sa plateasca cine o rupe sau RCA-ul sau paguba, dar bariera trebuie reparata pentru a putea circula trenurile cu viteza mare pe acolo. La fel as pune vinovatii de accidente auto care se baga cu masina in fata trenului sa plateasca despagubiri inclusiv pentru intarzierea trenului/a altor trenuri (o parte operatorului de transport si o parte calatorilor) si pentru reparatii la locomotiva/ce se mai strica, fie din buzunar fie sa plateasca RCA-ul lor. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 04 Sept 2012, 20:54 | |
| |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 04 Sept 2012, 21:04 | |
| Interesant tabel, se desteapta CFRul si inaintam spre normalitate in al 15lea ceas? O sa fie Siemens Desiro? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 04 Sept 2012, 21:23 | |
| Probabil o să fie automotoare seria 700, sunt necesare două garnituri oricum, iar 4 automotoare sunt conservate la Tulcea, deci le pot reactiva. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 04 Sept 2012, 21:51 | |
| Mai mult ca sigur e cum zice Dr2005, Malaxa seria 700. "Depoul" Medgidia nu are personal calificat si nici hala/canal pentru revizie apt ptr automotoare Desiro cum nici Depoul Ploiesti nu are asa ceva, asta ca tot erau dubii (recunosc si eu le aveam) pana am vazut cu ce material rulant fac ploiestenii acele trenuri cadentate spre Urziceni |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 05 Sept 2012, 01:26 | |
| Cam asa ar trebui sa arate si mersul dintre Bucuresti si Constanta, cadentat la 2 ore, daca nu de acuma macar de la noul mers! |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 05 Sept 2012, 13:59 | |
| - Dr2005 a scris:
- Probabil o să fie automotoare seria 700, sunt necesare două garnituri oricum, iar 4 automotoare sunt conservate la Tulcea, deci le pot reactiva.
Dupa cum arata mersul cadentat, sunt necesare 3 garnituri plus una de rezerva. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 08 Sept 2012, 14:23 | |
| Fac treaba buna cu trenurile astea cadentate, dar ce facem la vara viitoare sa zicem ca lumea se invata cu aceste trenuri cum mai "strecoara" ei sezonierele? Alta nedumerire: stiam ca dupa sezonul estival terasamentul se mai degradeaza dupa atatea trenuri grele, era un program de mentenanta linie cu inchidere intre 9.05-11.30 cum se mai realizeaza acum cand deja se introduc aceste "carute" pe sine? Deci dupa cum vad eu mersul asta cadentat nu mai e timp si de mentenanta. Sa vedem cum se pregatesc ei ptr sezonul viitor. Si iar zic "deci" nu se intrevede nici in viitor dublarea acestei sectii macar acolo pe unde se poate realiza. La capitolul negative al acestui nou mers stai cate o ora in Cta ptr trenul de Mangalia uneori si mai mult vezi cazul trenurilor 8201, 1681, 8693, 583, 1682, 1821 mai ales la asta. Traiane... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 08 Sept 2012, 17:52 | |
| Poate de la mersul următor sezonierele se vor limita la Constanţa sau se vor încadra în trasele acestor trenuri cadenţate... _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 08 Sept 2012, 19:57 | |
| - Dr2005 a scris:
- Poate de la mersul următor sezonierele se vor limita la Constanţa sau se vor încadra în trasele acestor trenuri cadenţate...
La cat de intarziate vin din tara , sa vezi tu cadentare. |
|
| |
traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5136 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Sam 08 Sept 2012, 20:05 | |
| Despre ce cadentate vorbiti mai, vor reveni trenurile personale la ora la care au fost in primavara, treziti-va din vis...Alea sezoniere de Oradea, Timisoara etc. au intarzieri de ore iar voi vorbiti de cadentare? :roll: Vad ca se tot lauda rahatii astia de la CFR ca au pus compania pe profit in doar 1 an de zile, dar cu ce pret? Al scoaterii unor grupe importante, existente inca de pe vremea lui Ceausescu? (Resita, Sighet etc.) Al punerii legaturilor din Bucuresti la ore-lumina? Hai ca vara mai e cum mai e, da' sa stai iarna in Gara de Nord vreo 7 ore iti ingheata nadragii... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|