|
| Reportaje feroviare - Teodor. | |
|
+14mishu88 Gabry Gabriel nenuandrei Radu Tudor TVlad Dr2005 Norbi Adrian78 COSTACHE MIHAIL Vlad Kriszti219 IonutCFR2009 razvan - trenuri Teodor 18 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
basa
Numarul mesajelor : 65 Varsta : 26 Localizare : Pascani , M500 Reputatie : 4834 Data de inscriere : 04/11/2011
| Subiect: Re: Reportaje feroviare - Teodor. Mar 11 Sept 2012, 13:37 | |
| Frumos reportajul , cum a fost in dimitrov? |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Reportaje feroviare - Teodor. Mar 11 Sept 2012, 13:40 | |
| Multumesc ! Pot sa spun ca m-a surprins. Un Dimitriov nu se poate compara cu Malaxa. ( cel putin asa credeam eu) Ma asteptam sa mi se dea stomacul peste cap, dar chiar a mers foarte bine. A fost prima oara cand am mers cu acest tip de vagon. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Reportaje feroviare - Teodor. Mar 11 Sept 2012, 14:48 | |
| In poze sinele sunt serpuite. Asa au iesit in poze sau chiar in halul ala se prezinta? |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Reportaje feroviare - Teodor. Mar 11 Sept 2012, 15:18 | |
| Asa sunt, la cum arata sinele, trenul merge perfect, in medie cu 40 km / h, ba chiar in unele locuri cred ca a atins si 50. Intre Burdea si Costesti a mers cu 25 - 30 km / h. |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Reportaje feroviare - Teodor. Dum 21 Oct 2012, 13:30 | |
|
Ultima editare efectuata de catre Teodor in Dum 21 Oct 2012, 13:33, editata de 1 ori |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Reportaje feroviare - Teodor. Dum 21 Oct 2012, 13:30 | |
| |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Reportaje feroviare - Teodor. Dum 21 Oct 2012, 13:32 | |
| |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Reportaje feroviare - Teodor. Lun 17 Dec 2012, 22:35 | |
|
Ultima editare efectuata de catre Teodor in Lun 17 Dec 2012, 22:47, editata de 3 ori |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Reportaje feroviare - Teodor. Lun 17 Dec 2012, 22:35 | |
| |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Reportaje feroviare - Teodor. Lun 17 Dec 2012, 22:56 | |
| |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Reportaje feroviare - Teodor. Mar 18 Dec 2012, 09:10 | |
| Turnu Rosu a ajuns punct de oprire? nu pot sa cred, acolo era Arhiva CFR, sper sa nu ajunga o ruina ca alte cladiri.A fost una dintre cele mai mari gari(ca si cladire) din mediul rural fiind gara de granita pentru MAV si administratie, desi granita era la Riul Vadului unde era si o remiza si toate dotarile pentru schimbarea masinilor si partizilor de tren CFR.Se poate observa ca intre aceste doua puncte nu sint localitati sau alte opriri importante.
Acum inteleg de ce trenurile care veneau la Turnu Rosu de la noul mers circula pina la Ciineni.A ramas gara de cruce valea marului si s-a desfiintat Turnu Rosu :shock:
Pacat de cladire. ________________
Nu ai insistat pe inima de incalecare/descalecare a liniei inguste, pe starea ei la viaductul autostrazii.Poza dinainte de Mohu este cu viaductul peste linia ingusta? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Reportaje feroviare - Teodor. Mar 18 Dec 2012, 10:11 | |
| Da Turnu Rosu figureaza ca "h" in noul mers . |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Reportaje feroviare - Teodor. Dum 21 Iul 2013, 02:37 | |
| Deoarece a trecut ceva vreme de cand nu am mai Postat niciun reportaj, revin cu unul nou realizat pe sectia 909 : Rosiori Nord - Alexandria - Zimnicea. Operatori feroviar : RegioTrans & CFR. ( pana la Alexandria ) Expeditie feroviara realizata impreuna cu colegul si prietenul Caravelle_Zg. 15.07.2013. Am plecat din Rosiori Nord cu R 14148 la ora 11 : 00. Acest tren este trecut pe site-ul celor de la RT ca si cum ar circula direct pana la Alexandria, insa trebuie schimbat in Rosiori Nord. Bun, ne indreptam catre Rosiori Est, statia din care se ramifica si M 908 : Rosiori Nord - Turnu Magurele. In apropiere de Rosiori Est. Semnalul de intrare ce indica liber in abatere cu viteza redusa, semnalul urmator ordona oprirea. Doua drezine. Prima statie, Rosiori Est. Semnal mecanic de ramificatie ce da indicatia : liber in directia 2 ! Directia 1 fiind catre Turnu Magurele. Linia ce duce catre Turnu Magurele. Ne indreptam catre Peret hc. Peret hc. Ne continuam drumul catre Plosca HM. Prevestitorul mecanic ce da indicatia : liber cu viteza stabilita, semnalul urmator indica liber cu viteza stabilita. Semaforul de intrare. Plosca HM. In continuare catre Buzescu h. Buzescu h. |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Reportaje feroviare - Teodor. Dum 21 Iul 2013, 02:56 | |
| Ne reluam drumul catre halta Alexandria Nord. Halta Alexandria Nord. Semafor de intrare in Alexandria, aceeasi indicatie ca si cel de intrare in Rosiori Est. Un R al CFR-ului, ce urma sa plece catre Rosiori Nord. Alexandria.Aceeasi poveste ca si in Rosiori Nord, numai ca invers. In Rosiori arata ca putem continua cu acelasi tren direct din Caracal pana la Alexandria, cand colo trebuia schimbat defapt in Rosiori Nord. Aici la Alexandria, conform site-ului trebuia schimbat trenul si sa continuam pana la Zimnicea cu R 14135, cand colo defapt continuam cu acelasi tren. In fine, plecam din Alexandria. Un LDH calsa 86 presupun in curtea unei fabrici, la iesire din Alexandria. Halta Alexandria Sud. In teren este trecuta ca P.O. KM 220. Halta Tiganesti. Halta Branceni. Halta Smardioasa. Linia urca catre Pauleasa. Halta Pauleasa.
Ultima editare efectuata de catre Teodor in Dum 21 Iul 2013, 03:08, editata de 1 ori |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Reportaje feroviare - Teodor. Dum 21 Iul 2013, 03:03 | |
| Ne indreptam catre Soimu. Imediat apare si halta Soimu, satul in sine fiind la aproape 3 km. fata de halta. Linia coboara oferind un peisaj foarte frumos. Cred ca aici era halta Ulmulet, niciun tren nu opreste in aceasta halta. O poza putin mai off-topic, dar amuzanta spun eu. Salutul naturii in apropierea Dunarii. Ne pregatim sa ajungem in statia finala, Zimicea. Prevestitorul statiei. Semnalul de intrare. Si statia finala, Zimnicea ! Cea mai sudica localitate a Romaniei ! Biroul de miscare al statiei. Cam acestea fiind spuse, va multumesc ca ati urmarit acest reportaj si sper ca v-a placut ! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Reportaje feroviare - Teodor. | |
| |
| | | | Reportaje feroviare - Teodor. | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |