| Locomotive operatori privati | |
|
+109tzifrea Katalin4653 REGIOTRANS12 Luna Bogdan-Razvan Mihay Teodor Caravelle_Zg electrica912 Kriszti219 andreiutzu Alex Avram Adisoft1991s Grigor AndiCFR Dr2005 R936 Karl Gaby005 AlexD Mircea Tudor Andrey_tm 040EC100 nenuandrei Goanga mishu88 060-EA078 vilhelm Vitosa LokoZEN cristi39 Cobra Criss Ciuc DUAL frank81 Desiro256 Polpot AndreiCFRBucuresti LascuB_1980 redeme cristyadaX IonutChircu Marius buldozer2 LanceR orestte Costin.H Silver puscasu decward halmarius prayda mardaryroby Nesebar Scoop Adrian78 The Legend mihai_cfr_bacau didinul AMX 97-0548-4 membru inactiv cont dezactivat . Gabry Gabriel SULZERUL 0733 Boracik Stratan-Tttggvv AlexCta ANDU2100HP electrica675 Marius Iulian Cito lokbob VeV lovekomotive EA1clony106 Zoly87 PrisecaruFlorin mureseanu_976 cont inactiv stinky marius_catalin84 Razvan cortexedge Semaca alex.alexus.tm Ionutz George Hurricane biokosmy vrabieionut fzcsm srazvi didi Mihai-Aurel maus5 MariusM EC Vlad cristi ar Horea AceKine KQQ Norbi razwy Lde 2100 COSTACHE MIHAIL pisti91 DonVILLy myster2008 113 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Mier 25 Iul 2012, 17:38 | |
| Frumos .. faruri cu led sau mi se pare ? |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8694 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Mier 25 Iul 2012, 17:48 | |
| Una din cele 2 'carpatine' pentru CTV, sigur are caterpillar. Nu inteleg de ce nu au iesit pe cutie de carpathia, cel putin asa umbla vorba anul trecut in Octombrie. Dar se pare ca cei de la Remarul s-au intrecut pe ei, detaliile de finisare sunt impecabile, ce se vada din poza. Poate vedem o poza mai clara sa ne dumerim mai bine. |
|
| |
daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5049 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Mier 25 Iul 2012, 17:50 | |
| - Re6/6 a scris:
- azi a iesit in probe locomotiva 61-0001-5 apartinand operatorului CTV , modernizata de catre Remarul 16 Februarie.
(se pare ca are motor Caterpilar)Am si o poza...dar este ff greoaie modalitatea de a posta poze pe acest site. poate mai tarziu....... nu ai mai multe informatii despre modificari? motor, putere? |
|
| |
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5531 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Mier 25 Iul 2012, 17:53 | |
| da cu led......si fara jaluzele laterale.Am prins-o greu cu telefonu`, mergea spre ...Apahida. Sa vad ce aflu de la cei din Remarul...revin cu amanunte. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Mier 25 Iul 2012, 18:23 | |
| Probabil astea sunt in acelasi regim ca si Delfinii ... noi dar cu revizie destul de deasa .. daca bagau boghiuri noi , sasiul sablat,reintarit, etc ,cutie noua, alta mancare de peste si timpul la depou mult mai mic. |
|
| |
Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6233 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Mier 25 Iul 2012, 20:50 | |
| Am vazut o poza cu ea pe alt forum si este seria 61. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Mier 25 Iul 2012, 23:36 | |
| - DUAL a scris:
- sasiul sablat
Nu ştiu dacă e o idee bună să sablezi şasiul, dar cutia cred că au sablat-o. Anul trecut era o cutie sablată de DA, nu ştiu dacă o fi tot asta sau alta: _________________ :TTT:
|
|
| |
daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5049 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 26 Iul 2012, 10:57 | |
| - DUAL a scris:
- sasiul sablat,reintarit, etc ,cutie noua, alta mancare de peste si timpul la depou mult mai mic.
sasiul si cutia nu prea influenteaza timpul de imobilizare al locomotivei |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 26 Iul 2012, 11:52 | |
| Cum nu ? credeti ca se verifica de fisuri doar in osii si roti ? |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8761 Data de inscriere : 10/06/2011
| |
| |
daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5049 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 26 Iul 2012, 15:12 | |
| - DUAL a scris:
- Cum nu ? credeti ca se verifica de fisuri doar in osii si roti ?
nu cred ca are legatura fisurarea cutiei cu sablarea osiile se verifica de fisuri la reviziile planificate, operatia are loc in orarul procesului tehnologic, neimobilizand masina extra |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 26 Iul 2012, 15:27 | |
| - daniel_c a scris:
- DUAL a scris:
- Cum nu ? credeti ca se verifica de fisuri doar in osii si roti ?
nu cred ca are legatura fisurarea cutiei cu sablarea
osiile se verifica de fisuri la reviziile planificate, operatia are loc in orarul procesului tehnologic, neimobilizand masina extra Pai cand o renoveaza cum o vopsesc daca nu o sableaza si nu o verifica de fisuri?Asta incerc eu sa spun .. Se sableaza se verifica se intareste sasiul,sa zic pe romaneste,eventual schimbate acele profile U/I care prezinta uzura si produsul sa fie nou cu revizia planificata pe distante mai mari , cum erau ele de noi cand au iesit pe poarta fabricii. |
|
| |
daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5049 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 26 Iul 2012, 15:46 | |
| - DUAL a scris:
Pai cand o renoveaza cum o vopsesc daca nu o sableaza si nu o verifica de fisuri? ne indepartam de punctul de plecare care este asta: - daniel_c a scris:
- DUAL a scris:
- sasiul sablat,reintarit, etc ,cutie noua, alta mancare de peste si timpul la depou mult mai mic.
sasiul si cutia nu prea influenteaza timpul de imobilizare al locomotivei ai vreo statistica sa sustina punctul tau de vedere? dupa parerea mea, de altfel exprimata mai sus, in urma experientei personale, nu-mi aduc aminte sa fi vazut imobilizari ale locomotivelor pentru motivele pe care le sustii mai sus |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Vin 27 Iul 2012, 02:20 | |
| Da .. la cati km se face revizia la Siemens/Trax si la cati se face la EA ? Si de ce se face asa des la EA oare? Pe masura ce primele vor inainta in varsta si kilometrii evident ca vor aparea defecte mai des,e ceva normal,dar sa nu uitam ce cele 2 foarte noi si deci tehnologia din ele beneficiaza de ce e nou in materie de redundanta,materiale,finisaje,rezistenta la uzura. |
|
| |
daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5049 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Vin 27 Iul 2012, 10:57 | |
| - DUAL a scris:
- Da .. la cati km se face revizia la Siemens/Trax si la cati se face la EA ? Si de ce se face asa des la EA oare?
imobilizari/avarii sunt mai putine la Siemens/Trax pentru ca sunt echipate cu echipamente de ultima generatie, deci mai performante, construite cu materiale de calitate, daca in cutia EA s-ar pune aceleasi ingrediente, alta ar fi performanta nu cred ca performantele locomotivei in durata de functionare fara revizii/imobilizari este data de sablarea cutiei si schimbarea literei la profilele structurii de asemenea nu trebuie omis cat costa Siemens/Trax raportat la EA |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati | |
| |
|
| |
| Locomotive operatori privati | |
|