| Locomotive operatori privati | |
|
+109cardinal Mihai Nicolae elm Andrei Andras CristyanC qew00 Tonyno ets2oltromânia TonyCFR Katalyn deconectat alinx3330 dan tm mircea.predoni IonutChircu pisti91 calatorprinromania tcm cont inactiv . bogdan.perejuc andreiutzu ATM DanyCfrPascani LascuB_1980 M.I.C.I. Alextasy 92Dragos Costin.H lapsanszkitamas riciu @ndrey Elful alex.alexus.tm Simply18 spsdc7 Balto c o r v i n Cont.dezactivat Mihay Petre_IFTE Lafont razvan22 marcelbanu adrian.vidican.9 EuroNight Spartan1948 razwy MariusM Bobby_TM lifetec Mihai531 Dutzu maus5 redeme REGIOTRANS12 Mushu daniel_c cortexedge Alex Avram electrica675 membru dezactivat , Vlad Vitosa Mihai-Aurel Sergiu rmn ORWO Katalin4653 allred KOSTYK NicuS Silver florin.lifticariu AndreiStefan Amiralul Cont dezactivat Gaby005 Marius The Legend Gabry Gabriel nenuandrei Desiro256 COSTACHE MIHAIL decward 19jimmy84 George Re6/6 Andrey_tm Luna Adisoft1991s kasapis2007 Adirmvl cont dezactivat . Dr2005 Goanga mureseanu_976 DUAL Teodor Grigor DPS didinul AMX 97-0548-4 cont inactiv AndiCFR Adrian78 TonyGFR ANDU2100HP LanceR AlexD Nesebar 113 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Locomotive operatori privati Lun 06 Aug 2012, 17:59 | |
| Poze si informatii despre locomotivele operatorilor privati din Romania! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Lun 06 Aug 2012, 18:18 | |
| |
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11403 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Mar 07 Aug 2012, 11:37 | |
| Busteni,august 2012 |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10610 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 09 Aug 2012, 20:40 | |
| e la putere GFR-ul in romania mai mult decat toti privatii la un loc si compania de stat cfr marfa ....pacat de schema lor de vopsire care e oribila |
|
| |
TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6384 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 09 Aug 2012, 20:53 | |
| - ANDU2100HP a scris:
- e la putere GFR-ul in romania mai mult decat toti privatii la un loc si compania de stat cfr marfa ....pacat de schema lor de vopsire care e oribila
Adevarat, pe Valea Prahovei s-a ajuns ca din 5 marfare 2-3 sa fie ale GFR, majoritatea trenuri de cazane, CFR Marfa cu cazane nu mai exista aproape deloc in aceasta zona. Schema de vopsire ros-albastra ar fi trebuit sa fie schimbata la toate locomotivele in cea "Rolling Stock", dar vad ca nu s-a mai intamplat asta |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10610 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 09 Aug 2012, 21:09 | |
| Asta e sugestia mea pentru GFR : daca ar avea schema asta de vopsire siar fi meritat din plin reputatia pe care o are , se spune pe caile ferate romane la momentul acesta ca geferu e o forta (e o schema de vopsire care avut mare succes ... pentru CFR-ul din anii 89-90' care era tot o fosta forta imensa .. e o comparatie cat se poate de aviabila sursa pozei Marian Dascalu http://cfr.stfp.net/Pic/60/60-0786-8D_LO%5E:1.jpg |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 09 Aug 2012, 21:45 | |
| Sunt la putere pentru ca au fost favorizati politic au luat vagoane si locomotive moca de la CFR Marfa si dupa ce castiga contracte lucra murdar scumpesc prestatiile si mai au si datori prin banci destul de mari!!Om trai si om vedea!! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 09 Aug 2012, 22:01 | |
| - adrian78 a scris:
- Om trai si om vedea!!
Parca vad ca GFR preia la iarna si CFR Marfa... |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 09 Aug 2012, 23:02 | |
| Deja se vopsesc altfel gefericile.. uitati-va la 803. |
|
| |
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7014 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 09 Aug 2012, 23:16 | |
| Aia e asa numa' la un post....kitch, ce sa mai....gen...nu mai zic eu care, ca m-am inselat cu 106, 106 arata bine pe langa sora-sa, ca sa zic asa.... |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Vin 10 Aug 2012, 10:55 | |
| - TonyGFR a scris:
- ANDU2100HP a scris:
- e la putere GFR-ul in romania mai mult decat toti privatii la un loc si compania de stat cfr marfa ....pacat de schema lor de vopsire care e oribila
Adevarat, pe Valea Prahovei s-a ajuns ca din 5 marfare 2-3 sa fie ale GFR, majoritatea trenuri de cazane, CFR Marfa cu cazane nu mai exista aproape deloc in aceasta zona. Schema de vopsire ros-albastra ar fi trebuit sa fie schimbata la toate locomotivele in cea "Rolling Stock", dar vad ca nu s-a mai intamplat asta Trenuri de marfa e ies din Lukoil Ploiesti : Benzina si Motorina = Darste, Nasaud, Cluj.Napoca, Palas, Galati, Govora, Arad, Semenic, Drobeta Turnu Severin, Socola, Jilava Slovacia. CSI Benzia = Dornesti, Cristesti Defecte = Brazi si Dej. GPL/Propilena = PL.Est pentru Bulrom Ploiesti, Vadeni, I.L.Caragiale, Serbia, Girugiu Nord pentru Bulgaria si altele Goale foste titei = Moinesti, Ciresu, Independenta, Dej. Pe langa acestea mai sunt si cateva raritati cum ar fi Sulf si Cocs dar astea foarte foarte rar si mai sunt cateva CSI-uri ulei. Benzina si motorina sunt cam 2-3 trenuri la 24 ore, foste titei 1-2 trenuri la 36 ore, Gpl-uri cam 5 vag la 12 ore. Din combinat mai pleaca si cazane CFR Marfa dar astea sunt rare si parca ultima data a plecat spre Galati o naveta. Din ce imi aduc aminte Darste pleaca cam la 2-3 zile cu maxim 25 vagoane, Palasul e cel mai greu adica cel mai lung ca nr de vagoane si tonaj, iar Dornestiul e cel mai sprinten si pleaca din combinat numai noaptea si are 30-31 de CSI-uri si 2 sigurante. Din cate am vazut aceste trenuri de marfa sunt trase de GFR. |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10610 Data de inscriere : 16/06/2010
| |
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24346 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Lun 13 Aug 2012, 17:31 | |
| |
|
| |
AMX 97-0548-4 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1300 Varsta : 29 Localizare : ARAD Reputatie : 6956 Data de inscriere : 20/09/2009
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Lun 13 Aug 2012, 20:56 | |
| Ineu, 13.08.2012 60-0716-5 Gurahont, 11.08.2012 60-0705-8 |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6471 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati Lun 13 Aug 2012, 21:04 | |
| Deci TFG a luat trenurile de piatră pentru culoar în zona Arad! Pentru Daneş- Aţel cară la greu GFR de la Racoş, peste 100 de navete la prima strigare. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive operatori privati | |
| |
|
| |
| Locomotive operatori privati | |
|