Vineri (13.aprilie) cand m-am intors de la Arad , am facut cruce cu 1007 in Ortisoara, avea de tractat vagoane cu containere Pacat ca nu e si vopsita...
electrica912
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 27 Localizare : Pascani Reputatie : 5606 Data de inscriere : 07/06/2011
si o poza in care apare si dl Mihail Costache fotografiind
Iata ce am fotografiat:
Si poza care am facut-o cand m-a surprins LanceR
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11404 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Locomotive operatori privati Sam 28 Apr 2012, 22:03
de azi,din Gara de Nord,d-ale GFR-ului
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11404 Data de inscriere : 17/02/2011
Subiect: Re: Locomotive operatori privati Sam 28 Apr 2012, 22:04
si doua surori,tot de azi
Caravelle_Zg V.I.P Member
Numarul mesajelor : 857 Varsta : 33 Localizare : Arad, România Reputatie : 6569 Data de inscriere : 05/09/2009
Subiect: Re: Locomotive operatori privati Dum 29 Apr 2012, 21:13
91-53-0-476-555-4 în Arad, 29.04.2012
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6961 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 03 Mai 2012, 02:34
Iat-o pe 845-003-8 în București Sud legată la multe vagoane Habis. 2 mai 2012
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5942 Data de inscriere : 14/04/2010
Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 03 Mai 2012, 13:09
Frumoase poze..oare ce putere are? parca e mai slaba ca un ldh (80....81)
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6961 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 03 Mai 2012, 13:23
Razvan a scris:
Frumoase poze..oare ce putere are? parca e mai slaba ca un ldh (80....81)
Mulțumesc! Nu este mai slabă, are un motor cu o putere puțin mai mare. Important e să-și facă treabă și să dea cât mai puține rateuri pe parcurs. Iată în continuare un mic videoclip și text despre acest tip de locomotivă:
Locomotiva BR204 (DR V100) de la DB Schenker în Gara București Sud, 2 mai 2012
La început de mai, întâmplarea a făcut ca locomotiva 86-0081-9 (fosta LDH45-389) de la Suceava a făcut în aprilie o reparație cu ridicare (RR) în cadrul companiei REC București. Așadar roșcata locomotivă diesel-hidraulică urma să parcurgă o distanță de aproximativ 470 de kilometri, stația de plecare fiind București Sud.
Aici am întâlnit o activitate FeRoviaRă interesantă, operatorii trenurilor fiind CFR Marfă cu vagoane Rils, DB Schenker cu vagoane Habis, GFR cu Fabls-uri de la fabrica de sticlă Stirom. De la amiază și până la miezul nopții, liniile stației București Sud sunt parcurse de locomotive diesel-hidraulice sau diesel-electrice, realizând manevre, probe de frână, revizii, plecări la drum.
În cazul DB Schenker, pentru că despre acest operator vorbim acum, sosise după-amiaza în jurul orei 17 în Gara București Sud cu o navetă de Habis-uri cu europaleți, urmând ca la 19 să plece în direcția Băneasa. Locomotiva de tracțiune a fost 845-003-8, iar dacă vorbim ”pe nemțește”, este o locomotivă din Germania, diesel-hidraulică, clasată ca BR204 / DR 114/115. Locomotivele (6 la număr conform colegului meu pasionat de trenuri, AlexCta) au sosit în România în cursul anului 2011 și au făcut reparații capitale la EuroEst Constanța.
Zgomotoase, înalte, cu geamuri mici și capote laterale largi și cu o cabină de conducere îngustă, acestea sunt dotate cu motoare puternice supraalimentate cu 12 cilindri în V de 1400 sau 1500 CP (MWJ 12 KVD 18-21 AL5), oferind o viteză maximă de circulație de 80 km/h. Masa este de 64 de tone, iar lungimea ei are 14 metri. În fine, mai multe informații cu privire la performanțele locomotivelor, puteți găsi în link-urile de mai jos: http://www.bahnfrau.de/bahnfrau/html/br_v100_dr.html și http://www.v100-online.de/index.php?nav=1000001 .
Ne bucurăm că în peisajul feroviar românesc apar locomotive cu față nouă, unele mai cosmetizate, altele mai îngrijite sau mai cârpite și, în fond, puse la treabă, iar traficul feroviar de marfă fiind, încet-încet, mai atractiv pentru operatorii economici.
Ultima editare efectuata de catre mishu88 in Joi 03 Mai 2012, 14:09, editata de 1 ori
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5942 Data de inscriere : 14/04/2010
Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 03 Mai 2012, 13:42
Cred ca asta e modelul de 900 cp daca nu ma insel,am citit in pag din link-ul de mai sus,si cred ca mai spunea cineva mai demult pe aici de asta(puterea)..asadar asta e rivalul ldh-ului vechi 1250 sau nou (cls 84 1360cp/motor CAT)....si masina asta e ok,dar si cls 84 mie i-mi place...
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7015 Data de inscriere : 25/04/2010
Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 03 Mai 2012, 13:47
Astea au 1500CP, 1100kW.
mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6961 Data de inscriere : 12/02/2009
Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 03 Mai 2012, 13:49
Razvan a scris:
Cred ca asta e modelul de 900 cp daca nu ma insel,am citit in pag din link-ul de mai sus,si cred ca mai spunea cineva mai demult pe aici de asta(puterea)..asadar asta e rivalul ldh-ului vechi 1250 sau nou (cls 84 1360cp/motor CAT)....si masina asta e ok,dar si cls 84 mie i-mi place...
Răzvan, cred că voiai să spui 900 kW. Conform wikipedia, locomotivele V100 au puteri cuprinse între 736 kW și 1100 kW. Înmulțești cu 1,36 și îți dă puterea în CP. Unde anume s-a menționat puterea de 900 kW? Am văzut în câteva fotografii ale lui AlexCta că sunt din clasa BR 204 (DR 114 sau DR115), deci motoarele sunt fie de 1400 CP (DR 114), fie de 1500 CP (DR 115).
Da, sigur că sunt ”rivali” în clasa locomotivelor diesel-hidraulice. Ca să vorbim de gusturi, îmi place schema de vopsire, așezarea facilă a componentelor suspensiei și a motorului/transmisiei, dar când am auzit-o cum pornește și cum îi face motorul la tracțiune....... Rămân fan al H-urilor noastre. Motoarele Maybach și Sulzer oferă un sunet mai ”frumos”. Ori poate m-am învățat cu ele. Asta așa... ca să o dăm în d-ale plăcutului.
Practic, contează ca locomotiva să-și facă treaba și să ducă trenuri la destinație în timpii stabiliți cu consum de combustibil cât mai mic.
P.S.Eddye a scris:
Astea au 1500CP, 1100kW.
Ești sigur că au 1500CP, Eduard? Cred că ai dreptate, dar ai vreo sursă din care menționezi acest lucru?
Ultima editare efectuata de catre mishu88 in Joi 03 Mai 2012, 14:22, editata de 4 ori
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7015 Data de inscriere : 25/04/2010
Subiect: Re: Locomotive operatori privati Joi 03 Mai 2012, 13:54
1100kW*1,36=1496CP uite de aici reiese: Motor la DR 114: model MWJ 12 KVD 18-21 AL5 DR 114: 1100 kW Eu am calculat dupa modelele marcate de tine, nimic altceva, si iese 1496 CP. Sursa e unul din site-urile date de tine...
Ultima editare efectuata de catre P.S.Eddye in Joi 03 Mai 2012, 13:56, editata de 1 ori