|
| Automotoare clasa 77 Malaxa | |
|
+121DUAL JanTuhovcak cont.dezactivat. ANDU2100HP bogdan.perejuc Lumunita Stana Dutzu TVlad redeme Bobby_TM DAS 2011 elm Desiro256 Jhonyla Cont.dezactivat Katalin4653 Radu.B bochety allred Lafont 63-1143-5 ATM AndreiStefan Cont dezactivat NicuS Vitosa Costin.H Adirmvl Radu Tudor baghi kasapis2007 Luna @ndrey Balto Kriszti219 daniel_c Silver popovici Alex Ionut Goanga ionutz85 vanderjas Bogdan-Razvan IonutChircu Marius Iulian 060-EA078 Grigor Andrey_tm AndiCFR M.I.C.I. cfr500 nenuandrei Dr2005 AlexCta rich1974 laur 133 nokia2010 impuls Teodor mishu88 Semaca cristyadaX ldh80 EA1clony106 Marius PrisecaruFlorin 82016031 AlexD cont inactiv VeV TONIghtwish dandee pannonia express rumpf1 decward buldozer2 bogdan srl Adrian78 micropalla automotor ionut_te stefan_br marius_catalin84 Caravelle_Zg Zoly87 cata jionutz Razvan razwy stinky vrabieionut Nesebar alex.alexus.tm Ionutz cortexedge lovekomotive mureseanu_976 biokosmy Gabry Gabriel ultras AMX 97-0548-4 srazvi Malaxa-77 didinul Norbi mariuskl discoid21 Horea kristi kkk sulzer MariusM KQQ Vlad Lde 2100 Benbe COSTACHE MIHAIL orestte pisti91 cristi CFR DonVILLy myster2008 125 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6469 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 10 Feb 2013, 02:18 | |
| Poate că singura lor şansă de a mai circula în condiţii cât de cât acceptabile era proiectul de modernizare complexă propus de PentroUtilaj Câmpina. Cu suspensii îmbunătăţite ce permit ridicarea vitezei la 100 km/h şi ameliorează disconfortul rulării pe două osii, plus o regândire a ambientului interior la alte standarde de caliate, nu cred că erau chiar de lepădat. Din păcate, normativele actuale impuse de AFER limitează circulaţia automotoarelor din această clasă la maxim 250 000 km între două RR-uri şi poate că nu şi-ar fi meritat investiţia. În aceeaşi situaţie sunt LVT-urile, malaxa 700 şi 1000. Totuşi, dacă exista într-adevăr bunăvoinţă se puteau găsi soluţii alternative de amortizarea a costurilor mai mari de modernizare. De exemplu, se putea opta pentru un motor Volvo mai puternic din gama Penta şi transformare lor în cuplu-unităţi alcătuite din vagon motor plus remorcă cu post de conducere (cum sunt LVT-urile). În varianta aceasta, diferenţa dintre preţul modernizării actuale (la standarde de lumea a treia) şi varianta îmbunătăţită substanţial era sustenabilă, călătorul era mai mulţumit, pasionatul încântat etc. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 10 Feb 2013, 11:15 | |
| - cristi CFR a scris:
- @ muresanu
?
Sunt 6 DA-uri la licitatie si chiar si cu alea , daca se vand, se va obtine undeva la maxim 4.000.000 lei. Ce numere au cela 6 DA-uri si a carui depou apartin? |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 10 Feb 2013, 11:21 | |
| Ce nu-mi place la Malaxa modernizata la Petroutilaj faptul ca accesul calatorilor se poate face doar pe o usa pe o parte a automotorului. Eu zic ca accesul trebuia sa se faca prin mijloc , iar compartimentul motorului trebuia mutat intr-un capat al automotorului. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 10 Feb 2013, 15:01 | |
| Motorul Volvo e mai mic (ca dimensiuni) faţă de ,,celebrul" D2156... dar CFR Călători a cerut în mod expres să fie compartiment separat pentru motor, deşi Petroutilaj se oferise să adauge scaune deasupra lui (de altfel, cine a călătorit cu astfel de automotoare a remarcat spaţiul mai mare din interior şi numărul mai mare de scaune). Oricum, e diferenţă ca de la cer la pământ între cele două motoare... motorul Volvo nici nu îl simţi, pe când la D2156 vibrează şi gara. Şi mai e şi consumul de carburant, foarte redus. Tocmai de aceea sunt de părere că trebuie revizuit urgent tot parcul de Malaxe cu motor Volvo şi pus a lucru, pentru că avem extrem de multe trenuri formate din LDH/DA + 1 sau 2 vagoane. _________________ :TTT:
|
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6469 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 10 Feb 2013, 21:11 | |
| Parcă era pe undeva o listă cu malaxele 900 reparate la Marub, dar nu mai dau de ea.
Eu ştiu de următoarele: 990, 979, 971, 962, 951, 970, 940, 920, 977, 918, 907, 928, 980, 922, 967, 944, în total 16 bucăţi. Am omis ceva? |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 10 Feb 2013, 23:28 | |
| La 905 ,o parte suruburile care fixau scaunele au sarit. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6640 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 17 Feb 2013, 12:45 | |
| Eu nu sunt pentru casarea lor la gramada, atata timp cat se mai pot moderniza (CU CAP). Cu atat mai putin pentru casarea clasei 78, care are si avantajul designului reusit. Intrebarea mea insa...se mai pot moderniza? totusi, sunt construite prin anii 40, in ce stare sunt sasiul/structura de rezistenta, tabla de pe ele? cat mai rezista? de minune ca au rezistat si pana acum, tinand cont de conditiile de exploatare si mai ales de intretinere. |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6469 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Dum 17 Feb 2013, 20:56 | |
| - ATM a scris:
- Eu nu sunt pentru casarea lor la gramada, atata timp cat se mai pot moderniza (CU CAP). Cu atat mai putin pentru casarea clasei 78, care are si avantajul designului reusit. Intrebarea mea insa...se mai pot moderniza? totusi, sunt construite prin anii 40, in ce stare sunt sasiul/structura de rezistenta, tabla de pe ele? cat mai rezista? de minune ca au rezistat si pana acum, tinand cont de conditiile de exploatare si mai ales de intretinere.
Sigur că se pot moderniza cu cap, există un proiect rezonabil dar nu şi interes din partea beneficiarului. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Lun 18 Feb 2013, 13:17 | |
| la Cehi s-a putut sa se modernizeze http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_854.php
Pana la urma toate modernizarile facute de CFR Calatori au fost niste contracte umflate cu niste baieti destepti |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi 21 Feb 2013, 11:27 | |
| In prezent pe 701 PL.Sud-Urziceni sunt 4 malaxe si anume : 77-0901-7 cu 77-0999-1 si 77-0974-4 cu 77-0975-1 ele circuland pe cateva trenuri de pe linia 701.
Marti 2 malaxe sosite in Sud la 13:00 au adus peste 70 de calatori, iar pentru celelalte 2 care urmau sa plece la Urziceni la 13:30 la ora 13:05 aveau deja peste 40 de calatori. Calatorilor le sunt verificate biletele fie la urcare fie sunt lasati sa urce apoi nasii o ia dintr-un capat cu controlul, verifica tot automotorul apoi sta la usa iar la urcare verifica biletele. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi 21 Feb 2013, 12:17 | |
| O Malaxa are 56 de locuri, 70 de călători încap lejer în două unităţi. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi 21 Feb 2013, 12:19 | |
| 64 locuri scrie ca are, m-am urcat si da 64 sunt. Dar sunt unele inguste rau un pic mai inguste ca cele din autobuze un nene la peste 50 ani 100% va ocupa 2 locuri. Totusi e bine ca nu circula goale si in minus, nasi facandu-si treaba ca la carte. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Joi 21 Feb 2013, 12:51 | |
| În cazul de faţă, Malaxa 900 e trenul perfect pentru numărul ăla de călători... mai ales dpdv al consumului. _________________ :TTT:
|
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8444 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Lun 25 Feb 2013, 11:56 | |
| 977 in Piatra cu un R catre Caracal. 915 in Fiscalia cu R 2075 de la Piatra. Da, erau 4 AM, 2 plecau la 17 spre Podu Olt, iar celalte doua inapoi spre Piatra la 16 : 35. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa Lun 25 Feb 2013, 12:05 | |
| Si cele de Podu Olt se intorc la Valcea cu 2464, nu? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Automotoare clasa 77 Malaxa | |
| |
| | | | Automotoare clasa 77 Malaxa | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |