Defapt Malaxele sunt oile negre ale CFR Calatori care strica imaginea companiei pe langa vagoanele 19/20 - 47/57 si TE nemodernizate. Daca si-au pus in plan sa le modernizeze , trebuia sa le puna pe boghiuri sau daca nu sa le puna pe pneuri http://fr.wikipedia.org/wiki/Fichier:Micheline_XM_5005_EST.JPG http://en.wikipedia.org/wiki/Micheline. O alta varianata: sudura sinelor. In rest trebuiau schimbate geamurile, scaune moi si de ce nu si clima. Un alt inconvenient la cele modernizate la Campina este ca accesul calatorilor se face pe o usa in fiecare cabina, usa de pe partea cealalta e pentru mecanic. DAR LUCRUL CEL MAI BUN ESTE SA FIE CASATE, CA NU LE MAI SUPORT!!!
daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5046 Data de inscriere : 25/05/2012
Cum să pui boghiuri sub cutii de 10m lungime? Nici tramvaiele nu sunt atât de scurte, iar Malaxele astea nu trebuie să se înscrie în curbe cu raza de 14m. Trebuia modificată suspensia, dar CFR Călători a refuzat.
_________________ :TTT:
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
Cum să pui boghiuri sub cutii de 10m lungime? Nici tramvaiele nu sunt atât de scurte, iar Malaxele astea nu trebuie să se înscrie în curbe cu raza de 14m. Trebuia modificată suspensia, dar CFR Călători a refuzat.
Ceva asemanator a circulat in Franta. http://trainpolygonal.free.fr/AutorSNCF.htm
AMX 97-0548-4 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1300 Varsta : 29 Localizare : ARAD Reputatie : 6954 Data de inscriere : 20/09/2009
Eu am spus ca cel mai bine le sta taiate la fier vechi si incadrate la sectia topitorie de la Galati .
Pe mine nu ma deranjeaza/intereseaza vechimea unui vehicul, ci cat de util e. Poate sa fie si de 200 de ani dupa mine, daca merge ok si competitiv cu cele noi calatoresc cu placere cu el, poate sa fie si de 5 luni, daca nu e bun de nimic sa nu il vad. Vor sa le tina in circulatie ? Sa asigure confort similar cu cele mai noi si demn de anul in care traim.
baghi
Numarul mesajelor : 13 Reputatie : 4496 Data de inscriere : 16/08/2012
Asa cum am mai spus aici, peste maxim 2 saptamani va mai pleca inca un automotor la Ploiesti. Pana la finalul anului mai sunt in discutie a fi modernizate inca 2 bucati. Campina a incercat sa imbunatateasca atat suspensia cat si confortul scaunelor dar nu a gasit pana acum intelegere la conducerea CFR-ului. Proiectul pentru o alta suspensie exista dar trebuie aprobat de SNCFR.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
Deocamdata nu s-a ridicat problema lui. La Campina a fost adus atunci cand s-a facut curatenie la MARUB. Deocamdata se discuta numai de cele din seria 77.
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9707 Data de inscriere : 02/11/2008
Automotorul 947 verde cu interior clasic era vorba ca se va repara asa cum este pentru a fi pastrat in scop turistic, ce se mai stie de acest lucru ?
Deocamdata este in curte la Campina impreuna si cu alte automotoare verzi. Acestea vor fi probabil ultimele care vor intra in modernizare, daca SNCFR-ul va continua acest proiect. Cand a venit de la MARUB la Campina intradevar se stia ca se vrea restaurarea luiin varianta clasica, dar pana acum nu s-a discutat nimic despre asta.