Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente si Incidente la CFR si in lume

In jos 
+143
rich1974
baiazid
user dezactivat...
Florin C
apmatei
Mushu
Razvan Tudor
41-0876-7
vatmanul
phnegativ
Sabik
kasapis2007
Spartan1948
Tomi13leu
Simply18
Warrior12
Raduku09
lifetec
cfr500
92Dragos
AndreiStefan
19jimmy84
icbgb
get.
Jhonyla
allred
bogdan.perejuc
Alex Avram
roseanu
Cont dezactivat
lapsanszkitamas
Re6/6
Goanga
Sergiu rmn
NicuS
lokomo69
Adirmvl
Radu Tudor
ldh80
Mihay
Rarau
membru exclus
nenuandrei
Silver
EuroNight
daniel_c
didinul
Andrey_tm
popovici
stefan_br
kristi kkk
Teodor
TVlad
cstefan
cnusi
cristi ar
DAS 2011
060642
razvan - trenuri
alinx3330
DPS
Mircea Hirjau
Luna
M.I.C.I.
calin941-2
ATM
Dr2005
v43v63
AndiCFR
Balto
sp59
bostanesku gigel
cristyadaX
mishu88
Polpot
cardinal
ravers75
brandiburu
DUAL
redeme
bogdan srl
AMX 97-0548-4
marius_catalin84
Vitosa
Cito
1nt3rp0l_106
AlexD
bostanescu gigel
frank81
puscasu
Nk11
cont dezactivat .
TonyGFR
@ndrey
Adrian78
Norbi
Cobra
cristi CFR
halmarius
Gabry Gabriel
AlexCta
jionutz
ANDU2100HP
SULZERUL 0733
The Legend
razwy
Codrut1985
cont inactiv
mureseanu_976
Toma Dorel
sm-sulzer
Bobses
Nesebar
Razvan
stegaru
Amiralul
ionutz72
didi
Hurricane
vrabieionut
membru inactiv
PrisecaruFlorin
Costin.H
MariusM
buldozer2
srazvi
stinky
mardaryroby
tudor_vl
lovekomotive
Caravelle_Zg
IonutCFR2009
Ionutz
mariuskl
cortexedge
Andrei
Vlad
alex.alexus.tm
COSTACHE MIHAIL
orestte
Lde 2100
myster2008
mtk
147 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 48 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6376
Data de inscriere : 20/08/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 11:57

E si asta o varianta, dar avand in vedere accidentul e posibil de acolo sa i se traga. Clar e ca acel geam a mai fost spart inainte, si ori a fost inlocuit doar pe interior, ori au lasat dublura lui fara sa puna altul din nou prin lipire.
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator
cortexedge


Numarul mesajelor : 3087
Reputatie : 9361
Data de inscriere : 20/08/2008

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 13:59

Cel mai probabil, geamul a fost spart de vreo piatra din balastul de pe linie. Va dati seama ce dezordine face un asemenea accident, la asa viteza.
Uitati si voi, la minutul 3:14

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g


Ultima editare efectuata de catre cortexedge in Mier 14 Dec 2011, 14:01, editata de 1 ori
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 14:01

Intr-una din poze, semnalul de trecere pe firul 1 e pe galben, de ce ?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13807
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 14:07

Pentru ca urmatorul este rosu
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 14:10

Vlad a scris:
Pentru ca urmatorul este rosu

Asta stiu si eu. Inseamna ca poate nu avea chiar 140 trenul daca doar 2 sectoare mai avea libere in fata in momentul impactului ?! O fi mers "la galben" o perioada...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13807
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 14:15

Nu. Pentru ca ar fi avut destul timp la dispozitie trenul din fata sa se departeze.
Acel semnal este prevestitorul X al statiei Jegalia care, in momentul impactului era pe verde deoarece impegatul din Jegalia i-a facut parcurs de trecere pe directa, parcurs ulterior anulat datorita accidentului. Semnalul de intrare devenind rosu automat prevestitorul a devenit galben.
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8387
Data de inscriere : 03/09/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 14:16

fiind un semnal prevestitor( se vede indicatorul in josul semnalului) indicatia permanenta este galben deoarece semnul de intrare este tot timpul pe rosu
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 16:27

Vlad a scris:
Nu. Pentru ca ar fi avut destul timp la dispozitie trenul din fata sa se departeze.
Acel semnal este prevestitorul X al statiei Jegalia care, in momentul impactului era pe verde deoarece impegatul din Jegalia i-a facut parcurs de trecere pe directa, parcurs ulterior anulat datorita accidentului. Semnalul de intrare devenind rosu automat prevestitorul a devenit galben.

Scuze, nu vazusem indicatorul de semnal prevestitor.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 19:06

lovekomotive a scris:
Ia uitati-va mai cu atentie la geamul spart de la vagoan si la cel de langa el si ce observati? Nu cumva a mai fost spart si inainte, adica geamul securizat original a fost spart si inlocuit cu altul, dar dupa cum se vede mai subtire pt ca nu ocupa aceeasi pozitie in rama ca vechiul geam.
Geamurile sunt securizate şi duble. Cum geamul exterior era deja spart de mult, bucăţile sărite din (fosta) maşină au spart geamul rămas.

Vlad a scris:
Deci se poate ca structura vagonului sa nu faca fata.
Posibil, pentru că apare o depresiune foarte mare a conductei generale (de fapt, iese tot) produce şocuri destul de mari în tren, care pot să facă vagoanele acordeon.

Dragos a scris:
Inseamna ca poate nu avea chiar 140 trenul daca doar 2 sectoare mai avea libere in fata in momentul impactului ?!
Teoretic, trenul trebuie să poată frâna de la V.max la 0 pe lungimea unui bloc de linie. Dacă avea 140 şi mai avea 1km până la semnalul de galben, până la roşu putea să oprească.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 20:02

S-a lamurit ca semnalul ala prevestitor a indicat verde in momentul dinaintea producerii evenimentului. Eu cand am vazut poza cu prevestitorul, am trait cu impresia ca e semnal de trecere si poza ar fi fost facuta imediat dupa oprirea trenului si de asta m-am mirat ca ar fi avut 140 viteza, in conditiile in care ar fi mers "la galben" dupa alt tren. Oricum, interesant ca Dacia a fost izbita cam pe axa ei laterala si a ramas pe sine 1200 de metri impinsa de locomotiva.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Mircea Hirjau

Mircea Hirjau


Numarul mesajelor : 198
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5622
Data de inscriere : 03/02/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 20:45

Socul sa simtit in tren prima data cand a lovit Dacia, a doua oara dupa descarcarea conductei generale de aer a inceput o vibratie puternica in vagoane, ulterior trenul oprindu-se din inertie dupa ce a patinat pe calea ferata (sina era un pic umeda + uleiul si motorina scurse din Dacie). Trenul avea 140 km/h si cu atat a luat in plin Dacia (am asistat la discutiile dintre mecanic si procuror).
Geamul de la cel de-al doilea vagon a fost spart de un element din Dacie. In tren nu a avut nimeni nicio problema.
Cu ocazia asta s-au vazut clar efectele vitezei de 140 km/h iar daca se va da voie sa se mearga cu 160 km/h, cel mai bine ar fi ca la trecerile la nivel cu calea ferata viteza maxima sa nu depaseaca sub nicio forma 140 km/h!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 20:49

Cel mai bine ar fi ca trecerile la nivel să fie toate cu bariere (nu cu semibariere ca acum) care să nu poată fi depăşite.

Mă uitam acum câteva ore, cum a trecut unul pe la Mizil printre bariere (deşi era ceaţă şi nu se vedea prea bine trenul), prin faţa IR 382. Dacă eu din vagon am crezut că-l ia locomotiva (dacă ar fi avut 140 în loc de 100, probabil îl făcea zob)... a scăpat la vreo câţiva m, că a avut noroc. Şi sunt mulţi d'ăştia, dar nu sunt toţi la fel de norocoşi. Şi, pe lângă paguba lor (că poate sunt sinucigaşi oamenii), mai produc pagube foarte mari şi călătorilor şi operatorului de transport feroviar (eventul şi gestionarului de infrastructură, dacă sctrică linia).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 20:52

Socant ce s-a intamplat acolo. Oricum, la trecerile la nivel, avand in vedere ca sunt echipate cu semibariere sau doar cu avertizare luminoasa, viteza va fi de maxim 140. Pentru 160 trebuie bariere pe ambele sensuri ale drumului rutier, de ambele parti ale caii ferate.


Ultima editare efectuata de catre Dragos in Mier 14 Dec 2011, 21:34, editata de 1 ori
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Mircea Hirjau

Mircea Hirjau


Numarul mesajelor : 198
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5622
Data de inscriere : 03/02/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 20:54

Astia sunt niste cretini inconstienti! Evil or Very Mad
Din cauza dobitocului cu Dacia, trenul IR 1681 a plecat din Bucuresti la 14:05 si a ajuns in Constanta la 22:30.
Sus In jos
alinx3330




Numarul mesajelor : 342
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 5493
Data de inscriere : 23/10/2010

Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: cea mai mare paguba   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Icon_minitimeMier 14 Dec 2011, 20:59

Dr2005 a scris:
Cel mai bine ar fi ca trecerile la nivel să fie toate cu bariere (nu cu semibariere ca acum) care să nu poată fi depăşite.

Mă uitam acum câteva ore, cum a trecut unul pe la Mizil printre bariere (deşi era ceaţă şi nu se vedea prea bine trenul), prin faţa IR 382. Dacă eu din vagon am crezut că-l ia locomotiva (dacă ar fi avut 140 în loc de 100, probabil îl făcea zob)... a scăpat la vreo câţiva m, că a avut noroc. Şi sunt mulţi d'ăştia, dar nu sunt toţi la fel de norocoşi. Şi, pe lângă paguba lor (că poate sunt sinucigaşi oamenii), mai produc pagube foarte mari şi călătorilor şi operatorului de transport feroviar (eventul şi gestionarului de infrastructură, dacă sctrică linia).

cea mai mare paguba care o face vreodata un inconstient din ala e asupra sanatatii mecanicului ptr ca imediat iti creste pulsul si te rogi ca sa nu il iei pe dobitoc ca sa nu il ai apoi pe constiinta si toate acestea cumulate dupa o anumita perioada dau nastere la probeleme de sanatate mecanicului.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume   Accidente si Incidente la CFR si in lume - Pagina 29 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente si Incidente la CFR si in lume
Sus 
Pagina 29 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 48 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente in lume
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente si Incidente INTERNATIONAL
» Cel mai lung tren din lume

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: