Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6376 Data de inscriere : 20/08/2009
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 14 Dec 2011, 11:57
E si asta o varianta, dar avand in vedere accidentul e posibil de acolo sa i se traga. Clar e ca acel geam a mai fost spart inainte, si ori a fost inlocuit doar pe interior, ori au lasat dublura lui fara sa puna altul din nou prin lipire.
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9361 Data de inscriere : 20/08/2008
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 14 Dec 2011, 13:59
Cel mai probabil, geamul a fost spart de vreo piatra din balastul de pe linie. Va dati seama ce dezordine face un asemenea accident, la asa viteza. Uitati si voi, la minutul 3:14
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Ultima editare efectuata de catre cortexedge in Mier 14 Dec 2011, 14:01, editata de 1 ori
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 14 Dec 2011, 14:01
Intr-una din poze, semnalul de trecere pe firul 1 e pe galben, de ce ?
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 14 Dec 2011, 14:07
Pentru ca urmatorul este rosu
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 14 Dec 2011, 14:10
Vlad a scris:
Pentru ca urmatorul este rosu
Asta stiu si eu. Inseamna ca poate nu avea chiar 140 trenul daca doar 2 sectoare mai avea libere in fata in momentul impactului ?! O fi mers "la galben" o perioada...
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 14 Dec 2011, 14:15
Nu. Pentru ca ar fi avut destul timp la dispozitie trenul din fata sa se departeze. Acel semnal este prevestitorul X al statiei Jegalia care, in momentul impactului era pe verde deoarece impegatul din Jegalia i-a facut parcurs de trecere pe directa, parcurs ulterior anulat datorita accidentului. Semnalul de intrare devenind rosu automat prevestitorul a devenit galben.
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 14 Dec 2011, 14:16
fiind un semnal prevestitor( se vede indicatorul in josul semnalului) indicatia permanenta este galben deoarece semnul de intrare este tot timpul pe rosu
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 14 Dec 2011, 16:27
Vlad a scris:
Nu. Pentru ca ar fi avut destul timp la dispozitie trenul din fata sa se departeze. Acel semnal este prevestitorul X al statiei Jegalia care, in momentul impactului era pe verde deoarece impegatul din Jegalia i-a facut parcurs de trecere pe directa, parcurs ulterior anulat datorita accidentului. Semnalul de intrare devenind rosu automat prevestitorul a devenit galben.
Scuze, nu vazusem indicatorul de semnal prevestitor.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 14 Dec 2011, 19:06
lovekomotive a scris:
Ia uitati-va mai cu atentie la geamul spart de la vagoan si la cel de langa el si ce observati? Nu cumva a mai fost spart si inainte, adica geamul securizat original a fost spart si inlocuit cu altul, dar dupa cum se vede mai subtire pt ca nu ocupa aceeasi pozitie in rama ca vechiul geam.
Geamurile sunt securizate şi duble. Cum geamul exterior era deja spart de mult, bucăţile sărite din (fosta) maşină au spart geamul rămas.
Vlad a scris:
Deci se poate ca structura vagonului sa nu faca fata.
Posibil, pentru că apare o depresiune foarte mare a conductei generale (de fapt, iese tot) produce şocuri destul de mari în tren, care pot să facă vagoanele acordeon.
Dragos a scris:
Inseamna ca poate nu avea chiar 140 trenul daca doar 2 sectoare mai avea libere in fata in momentul impactului ?!
Teoretic, trenul trebuie să poată frâna de la V.max la 0 pe lungimea unui bloc de linie. Dacă avea 140 şi mai avea 1km până la semnalul de galben, până la roşu putea să oprească.
_________________ :TTT:
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 14 Dec 2011, 20:02
S-a lamurit ca semnalul ala prevestitor a indicat verde in momentul dinaintea producerii evenimentului. Eu cand am vazut poza cu prevestitorul, am trait cu impresia ca e semnal de trecere si poza ar fi fost facuta imediat dupa oprirea trenului si de asta m-am mirat ca ar fi avut 140 viteza, in conditiile in care ar fi mers "la galben" dupa alt tren. Oricum, interesant ca Dacia a fost izbita cam pe axa ei laterala si a ramas pe sine 1200 de metri impinsa de locomotiva.
Mircea Hirjau
Numarul mesajelor : 198 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5622 Data de inscriere : 03/02/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 14 Dec 2011, 20:45
Socul sa simtit in tren prima data cand a lovit Dacia, a doua oara dupa descarcarea conductei generale de aer a inceput o vibratie puternica in vagoane, ulterior trenul oprindu-se din inertie dupa ce a patinat pe calea ferata (sina era un pic umeda + uleiul si motorina scurse din Dacie). Trenul avea 140 km/h si cu atat a luat in plin Dacia (am asistat la discutiile dintre mecanic si procuror). Geamul de la cel de-al doilea vagon a fost spart de un element din Dacie. In tren nu a avut nimeni nicio problema. Cu ocazia asta s-au vazut clar efectele vitezei de 140 km/h iar daca se va da voie sa se mearga cu 160 km/h, cel mai bine ar fi ca la trecerile la nivel cu calea ferata viteza maxima sa nu depaseaca sub nicio forma 140 km/h!
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 14 Dec 2011, 20:49
Cel mai bine ar fi ca trecerile la nivel să fie toate cu bariere (nu cu semibariere ca acum) care să nu poată fi depăşite.
Mă uitam acum câteva ore, cum a trecut unul pe la Mizil printre bariere (deşi era ceaţă şi nu se vedea prea bine trenul), prin faţa IR 382. Dacă eu din vagon am crezut că-l ia locomotiva (dacă ar fi avut 140 în loc de 100, probabil îl făcea zob)... a scăpat la vreo câţiva m, că a avut noroc. Şi sunt mulţi d'ăştia, dar nu sunt toţi la fel de norocoşi. Şi, pe lângă paguba lor (că poate sunt sinucigaşi oamenii), mai produc pagube foarte mari şi călătorilor şi operatorului de transport feroviar (eventul şi gestionarului de infrastructură, dacă sctrică linia).
_________________ :TTT:
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 14 Dec 2011, 20:52
Socant ce s-a intamplat acolo. Oricum, la trecerile la nivel, avand in vedere ca sunt echipate cu semibariere sau doar cu avertizare luminoasa, viteza va fi de maxim 140. Pentru 160 trebuie bariere pe ambele sensuri ale drumului rutier, de ambele parti ale caii ferate.
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Mier 14 Dec 2011, 21:34, editata de 1 ori
Mircea Hirjau
Numarul mesajelor : 198 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5622 Data de inscriere : 03/02/2010
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume Mier 14 Dec 2011, 20:54
Astia sunt niste cretini inconstienti! Din cauza dobitocului cu Dacia, trenul IR 1681 a plecat din Bucuresti la 14:05 si a ajuns in Constanta la 22:30.
alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5493 Data de inscriere : 23/10/2010
Subiect: cea mai mare paguba Mier 14 Dec 2011, 20:59
Dr2005 a scris:
Cel mai bine ar fi ca trecerile la nivel să fie toate cu bariere (nu cu semibariere ca acum) care să nu poată fi depăşite.
Mă uitam acum câteva ore, cum a trecut unul pe la Mizil printre bariere (deşi era ceaţă şi nu se vedea prea bine trenul), prin faţa IR 382. Dacă eu din vagon am crezut că-l ia locomotiva (dacă ar fi avut 140 în loc de 100, probabil îl făcea zob)... a scăpat la vreo câţiva m, că a avut noroc. Şi sunt mulţi d'ăştia, dar nu sunt toţi la fel de norocoşi. Şi, pe lângă paguba lor (că poate sunt sinucigaşi oamenii), mai produc pagube foarte mari şi călătorilor şi operatorului de transport feroviar (eventul şi gestionarului de infrastructură, dacă sctrică linia).
cea mai mare paguba care o face vreodata un inconstient din ala e asupra sanatatii mecanicului ptr ca imediat iti creste pulsul si te rogi ca sa nu il iei pe dobitoc ca sa nu il ai apoi pe constiinta si toate acestea cumulate dupa o anumita perioada dau nastere la probeleme de sanatate mecanicului.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Accidente si Incidente la CFR si in lume