|
| Informaţii generale | |
|
+101costi_dumitru rizelgeorgel2004 allred lapsanszkitamas mariuskl riciu George33 mihai71 Norbi NicuS AlexandruC Adirmvl Radu Tudor Goanga membru exclus AMX 97-0548-4 alex1987 Vale andreiutzu Raduku09 Costin.H EuroNight Andrey_tm The Legend mihai_cfr_bacau COSTACHE MIHAIL 19jimmy84 cristyadaX Kriszti219 bostanesku gigel laur 133 eu cristi ar Teodor Karl mureseanu_976 xeonchv srazvi DAS 2011 IonutChircu dan ciprian Polpot Gabry Gabriel rich1974 Gaby005 Marius Iulian redeme stefan_br Ciprian Vlad Silver Rarau ravers75 Luna Florin C Laur Alex Avram Caravelle_Zg 1nt3rp0l_106 orestte Cito membru inactiv cardinal kristi kkk IonutCFR2009 seby1998 pannonia express bostanescu gigel DPS traian user dezactivat... DUAL alinx3330 cnusi Nesebar TonyGFR popovici manuela decward cortexedge Adrian78 Balto halmarius tuborgtnp cont dezactivat . ionutz72 cont inactiv nenuandrei razvan - trenuri Marius didinul Vitosa AndiCFR Razvan AlexD mtk Scoop cristi CFR ionutz85 Razvan Tudor Dr2005 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5391 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mar 08 Mai 2012, 17:26 | |
| - rich1974 a scris:
- cristyadaX a scris:
- Vlad a scris:
- CFR-isti au acel permis cu 6 foi cum zici tu dar au si autorizatie (acum se numeste carte de calatorie) valabila doar cu ordin de deplasare.
Unde?..pe ce regionale?Pe Timisoara nu exista asa ceva :-|..Sau e probabil numai in interes de serviciu. dragul meu.... pai atunci daca este asa de rau sa lucrezi la CFR de ce nu isi dau demisia? drepturile astea castigate pe banii altora sunt tactica clasica de a dezbina si a conduce. le dai unora drepturi si pe ceilalti da-i incolo... DIN CAUZA ANGAJATILOR CFR A AJUNS COMPANIA IN HALUL ASTA. de sus pana jos....as vrea sa-i vad cum circula la amtrak in quiet cars, sper ca intelegi ce vreau sa zic! eu stii de ce as vrea sa plateasca si ei? nu ca m-as ingrasa eu....dar as vrea sa vada pe pielea lor cat costa un bilet sau abonament. sa vedem daca mai au chef sa fumeze, vorbeasca tare, bea, etc. in trenuri....mai ales regio. bine, probabil ca vor merge cu dubele la cat de parliti sunt. am toata lipsa de respect pentru angajatii cfr.
Ai toata lipsa de respect pentru angajatii CFR?Vad ca te pricepi sa generalizezi..dar nu ma i-au cu tine in gura pentru ca orcum nu are rost..nu se schimba nimic...si ca fapt divers..daca ar fuma si ar vorbi tare si daca ar bea NUMAI CFR-isti astea pe care ii dispretuiesti cu atata pasiune..credema..CFR-ul ar arata impecabil...se fura intradevar..dar..DE CE?...sau ti sar parea corect sa se fure numai de sus unde is salarii de la 2000 de lei?...sau vrei tu sa-mi spui ca NUMAI LA CFR SE FURA??si ca restul institutiilor functioneaza perfect..absolut perfect pentru ca nu lucreaza CFR-isti acolo?.Gratuitati pe calea ferata nu beneficiaza numai angajatii feroviari din Romania..ci in multe state..deci prin urmare aceste beneficii nu trebuie considerate un impact asupra bugetului companiei..Incerci sa-mi explici un paradox |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 09 Mai 2012, 09:01 | |
| - Vlad a scris:
- CFR-isti au acel permis cu 6 foi cum zici tu dar au si autorizatie (acum se numeste carte de calatorie) valabila doar cu ordin de deplasare.
Cica autorizatia e valabila doar pe locomotiva in tren trebuie delegatie sau permis care pe Craiova costa 70 Ron!! |
| | | cnusi
Numarul mesajelor : 80 Reputatie : 4846 Data de inscriere : 07/11/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 09 Mai 2012, 13:44 | |
| informatia corecta este urmatoarea: autorizatia de acces pe locomotiva este data numai personaluli care are drept de control ori drept de verificare(L,SCB,M,etc).Cartea de calatorie este numai pentru deplasarea de la domiciliu la serviciu,deplasarea pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu insotite de ordin de deplasare si numai pe raza regionalei.Permisul este pentru deplasare in interes personal (pentru care se plateste impozit). |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 17 Mai 2012, 14:54 | |
| In gara Arad s-au adus 60000 de traverse noi se va incepe lucrul la 5 linii in grupa A Intre Curtici si Arad se va lucra 800m pe zi cu trenul minune iar in spate se va putea circula cu 70km/h
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Joi 17 Mai 2012, 16:13, editata de 1 ori |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 17 Mai 2012, 15:43 | |
| - adrian78 a scris:
- In gara Arad s-au adus 60000 de traverse noi se va incepe lucrul la 5 linii in grupa A
Intre Curtici si Arad se va lucra 800m pe zi cu trenul minune de lucru iar in spate se va putea circula cu 70km/h Sa speram ca nu mai cresc timpii foarte mult ca si-asa sunt varza (17km in 30')...Astaldi aia care lucreaza manual , prost si neingrijit (latin) stii cumva daca au mai castigat vreo licitatie , ca ei lucreaza manual si intarzierile se tin lant... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 17 Mai 2012, 19:07 | |
| - popovici a scris:
- Astaldi aia care lucreaza manual , prost si neingrijit (latin) stii cumva daca au mai castigat vreo licitatie , ca ei lucreaza manual si intarzierile se tin lant...
Sunt ocupaţi cu metroul din Drumul Taberei (din păcate... au început de câteva luni şi zilnic ne cade curentul că rup băieţii cabluri). Nu ştiu dacă se mai aruncă la altceva. _________________ :TTT:
|
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 17 Mai 2012, 19:22 | |
| - cnusi a scris:
- informatia corecta este urmatoarea: autorizatia de acces pe locomotiva este data numai personaluli care are drept de control ori drept de verificare(L,SCB,M,etc).Cartea de calatorie este numai pentru deplasarea de la domiciliu la serviciu,deplasarea pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu insotite de ordin de deplasare si numai pe raza regionalei.Permisul este pentru deplasare in interes personal (pentru care se plateste impozit).
Informatie absolut completa si corecta. |
| | | 19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8564 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 18 Mai 2012, 18:54 | |
| Cateva date pesimiste ale Institutului National de Statistica privind transportul feroviar de la noi din tara:
In anul 2010 comparativ cu anul 2005 se constata urmatoarele scaderi:
-numarul locomotivelor a scazut cu 11,0%, de la 2061 locomotive in 2005 la 1834 locomotive in 2010 (locomotive existente in inventar la sfarsitul anului); -numarul vagoanelor pentru trenuri de marfa a scazut cu 27,1%, de la 59 mii vagoane in 2005 la 43 mii vagoane in 2010 (vagoane de marfa existente in inventar la sfarsitul anului); -numarul vagoanelor pentru trenuri de pasageri a scazut cu 11,2%, de la 5523 vagoane in 2005 la 4904 vagoane in 2010 (vagoane de pasageri existente in inventar la sfarsitul anului); -cantitatea de marfuri transportate a scazut cu 23,2%, de la 69 mil. tone in 2005 la 53 mil. tone in 2010; -transportul national si international de pasageri a scazut cu 30,4%, de la 92 mil. pasageri in 2005 la 64 mil. pasageri in 2010.
Nota: Datele pentru anul 2010 sunt provizorii
sursa: INS - Institutul National de Statistica |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 18 Mai 2012, 19:54 | |
| - 19jimmy84 a scris:
- Cateva date pesimiste ale Institutului National de Statistica privind transportul feroviar de la noi din tara:
In anul 2010 comparativ cu anul 2005 se constata urmatoarele scaderi:
-numarul locomotivelor a scazut cu 11,0%, de la 2061 locomotive in 2005 la 1834 locomotive in 2010 (locomotive existente in inventar la sfarsitul anului); -numarul vagoanelor pentru trenuri de marfa a scazut cu 27,1%, de la 59 mii vagoane in 2005 la 43 mii vagoane in 2010 (vagoane de marfa existente in inventar la sfarsitul anului); -numarul vagoanelor pentru trenuri de pasageri a scazut cu 11,2%, de la 5523 vagoane in 2005 la 4904 vagoane in 2010 (vagoane de pasageri existente in inventar la sfarsitul anului); -cantitatea de marfuri transportate a scazut cu 23,2%, de la 69 mil. tone in 2005 la 53 mil. tone in 2010; -transportul national si international de pasageri a scazut cu 30,4%, de la 92 mil. pasageri in 2005 la 64 mil. pasageri in 2010.
Nota: Datele pentru anul 2010 sunt provizorii
sursa: INS - Institutul National de Statistica un link? e comunicat de presa sau ce e? |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 18 Mai 2012, 20:06 | |
| uite ce zice si Antena 3 , nu stiu ce sursa au cei de la A3
Infrastructura "prăbuşeşte" CFR-ul. Numărul pasagerilor care merg cu trenul s-a înjumătăţit
Numărul călătorilor care merg cu trenul s-a redus aproape la jumătate în ultimii şapte ani, potrivit statisticilor Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii.
Operatorii de transport pe calea ferată, inclusiv CFR Călători, au anunţat că au transportat în 2011 doar 61 milioane de pasageri, în scădere puternică faţă de anul 2004, atunci când circa 100 milioane de pasageri utilizau anual calea ferată, informează Agerpres.
Statisticile arată, în cursul anului trecut, circa 61 de milioane de persoane au utilizat calea ferată, atât prin operatorul naţional cât şi prin operatorii privaţi.
Numărul lor este în scădere şi comparativ cu cel din 2010, atunci când compania a înregistrat 64,27 milioane pasageri, faţă de 70,33 milioane pasageri în 2009 şi 78,25 milioane de pasageri în 2008.
Cifra a scăzut puternic având în vedere faptul că, în 2004, numărul de călători depăşea 100 de milioane anual, însă, starea infrastructurii a făcut ca timpul de parcurs să crească odată cu restricţiile de viteză, iar pasagerii s-au reorientat către alte mijloace de transport.
Din cele 61 de milioane de pasageri, circa 240.000 au utilizat cursele internaţionale, şi aici in scădere comparativ cu 2010, atunci când cifra era de 442.000 de pasageri.
Viteza medie comercială a trenurilor de pasageri a rămas destul de redusă comparativ cu ţările din Uniunea Europeană, respectiv 43 de kilometri pe oră.
Dacă în ceea ce priveşte pasagerii, calea ferată pierde teren, nu acelaşi lucru se poate spune despre transportul de mărfuri.
În 2011, au fost transportate 60,72 milioane tone, în creştere comparativ cu 2010, atunci când au fost transportate 52,93 milioane tone, şi cu 2009, când transportul de marfă pe calea ferată a ajuns la 50,59 milioane tone.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 18 Mai 2012, 20:27 | |
| A scazut numarul de calatorii pentru ca oamenii si-au luat masini personale mai ales in perioada 2006-2008 boomului economic si creditului cu buletinul apoi tarifele la bilete aproape s-au dublat in ultimii 5 ani a venit si criza plus transportul auto alternativ al microbuzelor viteza de circulatie scade an de an si ne mai plangem de ce nu mai sunt calatorii!! Daca s-ar circula si la noi macar cu o medie de 80-100km/h altfel ar fi situatia si ar scadea si numarul de marfa transportat cu auto!! Cand se va termina coridorul un mare parc logistic se va muta de la Curtici la Ploiesti!! |
| | | 19jimmy84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3168 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8564 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 18 Mai 2012, 20:47 | |
| - Rarau a scris:
un link?
e comunicat de presa sau ce e? Uite aici link-ul: http://www.insse.ro/cms/rw/pages/romania%20in%20cifre.ro.do
Ultima editare efectuata de catre 19jimmy84 in Vin 18 Mai 2012, 21:08, editata de 1 ori |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 18 Mai 2012, 21:05 | |
| Acest lucru se intampla in conditiile politicii actuale , indiferent de guvern si culoare se descurajeaza transpoortul pe calea ferata , exista mult haos si multe programe si strategii , obiective , intalniri , conferinte , promisiuni si atat . Nimic concret , nici o masura de bun simt , doar vorbe , mai degraba o dezordine asa cum exista in general in societatea noastra ,, de tranzitie'' .
Lucrurile se pot schimba insa foarte repede , societatea si publicul in general sunt receptivi la normalitate daca li se ofera aceasta stare iar in acest moment nu putem vorbi de aceste lucruri ... |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 18 Mai 2012, 21:56 | |
| Eu mi-as dori sa vad astfel de statistici dar nu asa intre ani apropiati.Ci de exemplu o comparatie a anului 2010 cu 1985. Cate locomotive erau atunci si cate mai sunt acum, cati calatori circulau atunci sau cate trenuri. Cred ca o astfel de statistica ne-ar lasa pe toti uimiti!
Nu existau cosciuge pe roti, muncitorii care faceau naveta erau cu sutele de mii, vremuri care nu ne vine sa credem ca au existat cand privim starea de astazi a tarii noastre! |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 18 Mai 2012, 22:33 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- Eu mi-as dori sa vad astfel de statistici dar nu asa intre ani apropiati.Ci de exemplu o comparatie a anului 2010 cu 1985. Cate locomotive erau atunci si cate mai sunt acum, cati calatori circulau atunci sau cate trenuri.
Cred ca o astfel de statistica ne-ar lasa pe toti uimiti!
În cursul anului 2010, comparativ cu anul 2009, majoritatea modurilor de transport au înregistrat scãderi. Transportul aerian a înregistrat o evolutie constant crescãtoare în perioada 2007-2010. Transportul rutier a înregistrat o scãdere din punct de vedere al cantitãtilor de mãrfuri, cu 40,3% faþã de anul 2009 si cu 51,0% fatã de anul 2007.Transportul rutier 2007 2008 2009 2010 Mãrfuri transportate mil. tone 357 365 293 175 Parcursul mãrfurilor mild. tone-km 60 56 34 26 poti cere aceste informatii de la INS Pentru informaþii, cumpãrarea publicatiilor si contractarea de abonamente, vã rugãm sã apelati la: Biroul de Diseminare a Datelor si Publicatiilor Statistice al INS (Tel.: 0213181871; 0213177770; 0213181824/ interior 1278, 2479), (http://www.insse.ro)/ e-mail: datestat@insse.ro |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |