Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu

In jos 
+75
bubu
yeu1
cardinal
marius664
alex.alexus.tm
ets2oltromânia
florrinel
ciprian71
Vitosa
Daniel Trifu
DAS 2011
lifetec
sp59
Vice30
Dionis
ravers75
StefanD_
mircea.predoni
Katalyn
ldh.ro
tzifrea
Goanga
lapsanszkitamas
mielutu zburator
TonyCFR
vatmanul
alinutz23
Sabik
strainu
dan tm
impuls
NicuS
Silviu Sintea
riciu
Desiro256
Sorinus
Razvan Tudor
Vlad
kristi kkk
sorinucu
Petre_IFTE
cortexedge
Balto
cristi CFR
laur 133
cristi ar
AlexD
Dr2005
alliens
alex.barac.5
huiu_goe
baiazid
marcelbanu
cont dezactivat .
Andrey_tm
rizelgeorgel2004
Katalin4653
Ionutz
fugera
Nesebar
athosga
Vale
TVlad
cfr500
Adirmvl
roseanu
alex1987
DUAL
AlexandruC
Cont dezactivat
didinul
popovici
razvan - trenuri
Adrian78
AndiCFR
79 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Urmatorul
AutorMesaj
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 01 Iun 2017, 15:58

În apropiere de Dumbrăveni există progrese în ceea ce privește montarea aparatelor de cale din cap X. În stație, progresele sunt minore. Se lucra la drumul rutier, în schimb. La intrarea în stație, situația e aceeași ca anul trecut însă peroanele au fost aproape integral finalizate, la fel și pasajele pietonale.

DSCN2946

DSCN2947

DSCN2948

August 2016, aceeași gară.

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Dscn1011

Din Dumbrăveni trenul pleacă la ora programată, însă din cauza lucrărilor se deplasează cu 10-15 km/h (OC). Dacă de obicei mi se părea că toată lumea doarme pe șantier, atunci, pe 5 mai, pe o vreme oribilă, se lucra cu un spor uimitor în câteva locuri. Menționez că nici nu se simte trecerea peste macaz, cel puțin momentan, cât e nou.

DSCN2949

DSCN2950

Se ridicau traversele firului vechi...

DSCN2952

După ce trece de porțiunea cu 15 km/h, trenul atinge aproximativ 65-70 de km/h și trece pe podul proaspăt deschis (în această zonă se circula cu limitare pe o deviere, aceasta fiind în curs de demontare la momentul trecerii trenului prin dreptul ei). Se circulă pe firul 2 pe toată distanța Dumbrăveni - Ațel. Pe firul 1 semnalele sunt în curs de montare.

(În stânga, traseul vechi)
DSCN2954

August 2016, același pod.

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Dscn1012

DSCN2955

DSCN2959

DSCN2960

Macazurile din Ațel sunt praf și pulbere, se intră cu 15 și se iese tot cu 15. Din aceste motive am remarcat că se preferă oprirea marfarelor pe directă și trecerea trenurilor de călători în abatere. Stația va fi desființată odată ce se vor termina lucrările.

DSCN2961

DSCN2962

Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 01 Iun 2017, 16:12

După Ațel, revenim pe firul 1. Firul 2 este montat în teren, s-a pus și balast dar lipsește catenara.

DSCN2964

În apropiere de Bratei, progresele sunt foarte, foarte limitate și în continuare se circulă pe fir vechi.

DSCN2967

DSCN2968

DSCN2970

August 2016. Observând situația la fața locului pot spune că nu s-a schimbat nimic aparent, însă nu am poze cu care să dovedesc. De când s-a schimbat compunerea ideală a trenului cu cea prezentă e mai greu cu reportajele și pozatul. Și cu relaxatul mai ales.

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Dscn1013

În apropiere de Mediaș situația este mult mai bună. Firul 2 este montat în teren, lipsește doar catenara. În Gara Mediaș în sine șantierul a progresat enorm de la stadiul în care se găsea acum 1 an (cel de loc proaspăt bombardat de trupele sovietice în înaintare).

DSCN2972

DSCN2975

DSCN2978

Din Mediaș se iese pe firul 1. Pentru o foarte scurtă distanță mergem iar cu 85-90 km/h, însă imediat trenul frânează. În zona podurilor Târnava firul vechi este în curs de demontare și, precum deja știți, se circulă cu 50 km/h pe noul traseu.

DSCN2982

PO Târnava. Este în curs de finalizare.

DSCN2984
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 01 Iun 2017, 16:28

Primul meu drum pe viaduct.

DSCN2985

DSCN2986

Continuăm spre Copșa; trenul merge pe firul 1.

DSCN2988

La intrarea în Copșa Mică lucrările sunt aproape de finalizare. Se merge și cu 70, pe o scurtă, foarte scurtă porțiune.

DSCN2990

Intrăm în stație...

DSCN2992

IR 1745 așteaptă la cruce un marfar...

DSCN2998

DSCN3000

În Copșa Mică lucrările nu au avansat enorm pe partea de peroane / clădirea stației, în schimb infrastructura feroviară e aproape gata. Se lucra la peroane. IR 1745 continuă deplasarea spre Micăsasa; firul 1 e finalizat iar firul 2 e montat în teren dar, din nou, lipsește catenara. Accelerează la 120 însă imediat frânează, deoarece intrăm pe traseul vechi. Se lucra la un pod.

DSCN3004

În apropiere de Micăsasa am surpriza de a constata 0 progres la podurile noului traseu. Până și arbuștii care au crescut pe terasament au rămas în același loc, nestingheriți.

DSCN3006

DSCN3007

August 2016.

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Dscn1110

Într-un final ajungem la Micăsasa. Mai are doar o singură linie, și aici se merge cu 15 km/h pe o distanță de aproximativ 1.2 km. Stația își trăiește ultimele sale momente, deoarece urmează să fie desființată.

DSCN3010
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 01 Iun 2017, 16:53

Între Micăsasa și Lunca se circulă pe firul 1 dar, cel puțin la o primă vedere, și firul 2 e aproape finalizat. Poate în câteva luni se va putea circula pe ambele fire de la Micăsasa și până la Valea Lungă (poate chiar Blaj). Aici, lucrările se apropie de finalizare.

DSCN3013

Valea Lungă... Aici facem cruce cu IR 1746, care avea o compunere perfectă pentru pozat dar din păcate n-a fost norocul meu s-o prind.

DSCN3017

DSCN3020

Glogoveț, finalizat. Se circulă pe fir 2 între Valea Lungă și Câmpul Libertății

DSCN3023

În Câmpul Libertății, singura linie rămasă e cu 30 km/h, de la 15 km/h, cât avea în anii trecuți. Stația va fi desființată în totalitate, fiind înlocuită cu un PO situat la câteva sute de metri mai departe, spre Micăsasa, la km. 374.

DSCN3025

DSCN3027

Între Câmpul Libertății și Blaj lucrările au progresat considerabil. Se circulă pe fir 2 până la intrarea în Blaj. Această gară se apropie de finalizare, și dacă se menține ritmul lucrărilor se poate spera că în iulie - august 2017 aceasta va fi funcțională la capacitate maximă.

DSCN3030

DSCN3032

DSCN3034

August 2016.

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Dscn1111

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Dscn1112

Mai 2017...

DSCN3039

După Blaj, se merge foarte bine iar lucrarea este finalizată în mare parte. Se circulă cu 120 km/h de la Crăciunel la Podul Mureș. Nu-mi explic însă diferențele între borne, dar având în vedere că, dacă ne-am lua după ele, distanța dintre stâlpi ar fi de vreo 500 de metri în unele locuri, nu mă miră prea tare.

DSCN3040

Ajungem și la pod, locul unde se încheie acest reportaj.

DSCN3042

Concluzii personale: din nu știu ce motiv, când plouă în draci, e frig, vânt și urât se lucrează cu un spor uimitor, pe aproape toate secțiunile. Când e soare, cald și frumos 3/4 din muncitori stau... și stau... și stau. Progresele sunt vizibile, există speranța ca până în iarnă să fie gata tot (în afară de Daneș - Sighișoara) și ca de la noul mers să se poată circula cu 140 pe toată distanța. Dar ce va fi, vom vedea la momentul oportun.

Cine dorește să vadă mai multe imagini poate accesa albumul aici:

https://www.flickr.com/photos/137623315@N08/albums/72157683767188675/with/34500930221/
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5430
Data de inscriere : 27/06/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Icon_minitimeVin 02 Iun 2017, 00:18

pai de ce 140? nu se bate toba peste tot ca se reabiliteaza pentru 160? aceeasi tzeapa ca pe M800....
Sus In jos
Dionis




Numarul mesajelor : 211
Varsta : 41
Localizare : Paris
Reputatie : 3703
Data de inscriere : 12/05/2015

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Icon_minitimeVin 02 Iun 2017, 11:29

Pe M800 se circula cu 160. De ce e tzeapa? Ca nu avem material rulant apt de 160? Asta e alta mancare de peste. Daca se fura in loc sa se cumpere trenuri Coradia, asa ne trebuie.
Sus In jos
https://train-sim.ro
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7105
Data de inscriere : 28/03/2009

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Icon_minitimeVin 02 Iun 2017, 14:38

Cum sa nu avem material rulant apt pt 160 km/h?

Avem cateva locomotive + destule vagoane apte pt 160 km/h. Vagoane chiar si pt 200 km/h
Sus In jos
Dionis




Numarul mesajelor : 211
Varsta : 41
Localizare : Paris
Reputatie : 3703
Data de inscriere : 12/05/2015

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Icon_minitimeVin 02 Iun 2017, 16:21

Chiar tu ai spus-o. "Avem câteva locomotive".

Pai ce sa faci bre' cu "câteva" locomotive. Iti trebuie o flota intreaga ca sa asiguri servicii de 160 si asta numa pe o magistrala.
Sus In jos
https://train-sim.ro
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Icon_minitimeVin 02 Iun 2017, 17:57

Dionis a scris:
Pe M800 se circula cu 160. De ce e tzeapa? Ca nu avem material rulant apt de 160? Asta e alta mancare de peste. Daca se fura in loc sa se cumpere trenuri Coradia, asa ne trebuie.

Fix Coradia ne trebuie nouă. Dacă pune CFR mâna pe așa ceva ai să vezi iar tren de navetiști la distanțe de 500 de km, nu ne trebuie cai verzi pe pereți. Iar vorbiți așa degeaba.
Dacă s-ar reorganiza câtuși de puțin intern CFR Călători și și-ar lua Bucureștiul și Aradul înapoi toate mașinile de 160 care fac personale pe regionale unde viteza maximă e 120 km/h (cum e Galați, Iași, Cluj, Craiova) ar fi gârlă de locomotive.
Nu se circulă cu 160 deoarece nu permite semnalizarea, trebuie instalat nu știu ce ERTMS în nu știu ce variantă. Trebuie asigurate multe alte lucruri pentru 160 km/h. Vagoane și locomotive avem.
Se va circula cu 160 în momentul în care TOATE lucrările INCLUSIV semnalizarea vor fi fost terminate. Acum, se merge cu 140 de la Glogoveț la Curtici, dar s-ar putea ca la noul mers acolo s-o ridice la 160.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Icon_minitimeSam 03 Iun 2017, 10:40

Coradia ăla va fi tren de lucru, e inclus în contractul de reabilitare.

160 km/h nu va fi peste tot, sunt tronsoane unde costurile ar fi nejustificat de mari.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Icon_minitimeSam 03 Iun 2017, 11:46

Pai 160 nu este nici pe M800 care este in campie si aliniament.Se va circula in 2099 cand se va termina lucrarea cu timpii din 1940...asa se poate justifica probabil investitia...
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5430
Data de inscriere : 27/06/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Icon_minitimeSam 03 Iun 2017, 12:49

dupa cum se fac lucrurile la noi, parca era mai buna o simpla readucere a liniei la VS, cum fac sarbii, macar cu aceeasi bani se refaceau mullt mai multi kilometrii de linie....asa, inestim sume enorme si la safrsit costatam ca oricum nu putem circula cu viteza promisa din diverse motive neluate in calcul de cei care fac proiectele....decat miliarde chletuite ca sa circulam tot cu maxim 140 pe cateva sute d ekm d elinie, mai bine miliardele astea se foloseau sa se readuca macar la VS M500, M900, M300, in acest fel eram mult mai castigati, macar se circula decent pe mult mai multi kilometri si per total timpii de calatorie scadeau sensibil pe mult mai multe rute
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Icon_minitimeSam 03 Iun 2017, 13:32

marius664 a scris:
Pai 160 nu este nici pe M800 care este in campie si aliniament.Se va circula in 2099 cand se va termina lucrarea cu timpii din 1940...asa se poate justifica probabil investitia...
Pe M800 se circulă cu 160 km/h. Dar nu are nimeni suficient material rulant, plus că operatorii îşi fac şi calcule de rentabilitate, nu merg cu 160 doar de dragul de a merge cu 160.

Nu cred că idealul nostru în viaţă trebuie să fie Serbia, o ţară în care fiecare îşi face dreptate cu Kalaşnikovul, iar corupţia e la ea acasă, mai ceva ca în România (de fapt, corupţii din ţările vecine Serbiei îşi găsesc refugiu acolo, vezi Ghiţă).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Icon_minitimeSam 03 Iun 2017, 13:42

Dr2005 a scris:
marius664 a scris:
Pai 160 nu este nici pe M800 care este in campie si aliniament.Se va circula in 2099 cand se va termina lucrarea cu timpii din 1940...asa se poate justifica probabil investitia...
Pe M800 se circulă cu 160 km/h. Dar nu are nimeni suficient material rulant, plus că operatorii îşi fac şi calcule de rentabilitate, nu merg cu 160 doar de dragul de a merge cu 160.

Nu cred că idealul nostru în viaţă trebuie să fie Serbia, o ţară în care fiecare îşi face dreptate cu Kalaşnikovul, iar corupţia e la ea acasă, mai ceva ca în România (de fapt, corupţii din ţările vecine Serbiei îşi găsesc refugiu acolo, vezi Ghiţă).

Hai sa nu exageram nu e Serbia oaia neagra am venit sambata trecuta din Grecia prin Serbia lucreaza in ritm intens la autostrada spre Macedonia cu niste viaducte si tuneluri care la noi nu o sa fie in 30 de ani sa nu mai vorbim de infrastructura feroviara cu piatra sparta noua probabil fara restrictii dar cu putine trenuri
Eu stau si ma intreb cu mama naibii mai circula atatea trenuri la noi de marfa cand infrastructura e penibila
Inca mai exista patrule militarizate in Serbia
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 23/01/2014

Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Icon_minitimeSam 03 Iun 2017, 22:52

Dr2005 a scris:

Pe M800 se circulă cu 160 km/h. Dar nu are nimeni suficient material rulant, plus că operatorii îşi fac şi calcule de rentabilitate, nu merg cu 160 doar de dragul de a merge cu 160.

.
Dragos ,pe cati km din cei 220 se circula cu 160??? Sau reformulez, cati au VS 160 km/h? Cu cat se circula pe poduri dunarene, cu cat se circula prin Fetesti ori Ciulnita? Magistrala asta a inghitit miliardul de euro si inca nu e gata, iar timpii cresc de la mers la mers cu cateva minute pt ca apar noi restrictii.Intre timp tarile africane inaugureaza linii noi in avans si au proiecte la care noi doar visam.Asa ca despre ce vorbim, de 40 km de 160km/h...Hai sa visam in continuare si sa gasim scuze, la asta nu ne intrece nimeni...
Sus In jos
Continut sponsorizat





Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu   Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu - Pagina 43 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu
Sus 
Pagina 43 din 50Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M300 Brasov - Sighisoara
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrari de reabilitare pe M200 Curtici - Coslariu
» Lucrări de reabilitare pe M300 Predeal - Brașov

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: LUCRARI LA C.F. DIN ROMANIA-
Mergi direct la: