|
| Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu | |
|
+75bubu yeu1 cardinal marius664 alex.alexus.tm ets2oltromânia florrinel ciprian71 Vitosa Daniel Trifu DAS 2011 lifetec sp59 Vice30 Dionis ravers75 StefanD_ mircea.predoni Katalyn ldh.ro tzifrea Goanga lapsanszkitamas mielutu zburator TonyCFR vatmanul alinutz23 Sabik strainu dan tm impuls NicuS Silviu Sintea riciu Desiro256 Sorinus Razvan Tudor Vlad kristi kkk sorinucu Petre_IFTE cortexedge Balto cristi CFR laur 133 cristi ar AlexD Dr2005 alliens alex.barac.5 huiu_goe baiazid marcelbanu cont dezactivat . Andrey_tm rizelgeorgel2004 Katalin4653 Ionutz fugera Nesebar athosga Vale TVlad cfr500 Adirmvl roseanu alex1987 DUAL AlexandruC Cont dezactivat didinul popovici razvan - trenuri Adrian78 AndiCFR 79 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Joi 01 Iun 2017, 15:58 | |
| În apropiere de Dumbrăveni există progrese în ceea ce privește montarea aparatelor de cale din cap X. În stație, progresele sunt minore. Se lucra la drumul rutier, în schimb. La intrarea în stație, situația e aceeași ca anul trecut însă peroanele au fost aproape integral finalizate, la fel și pasajele pietonale. August 2016, aceeași gară. Din Dumbrăveni trenul pleacă la ora programată, însă din cauza lucrărilor se deplasează cu 10-15 km/h (OC). Dacă de obicei mi se părea că toată lumea doarme pe șantier, atunci, pe 5 mai, pe o vreme oribilă, se lucra cu un spor uimitor în câteva locuri. Menționez că nici nu se simte trecerea peste macaz, cel puțin momentan, cât e nou. Se ridicau traversele firului vechi... După ce trece de porțiunea cu 15 km/h, trenul atinge aproximativ 65-70 de km/h și trece pe podul proaspăt deschis (în această zonă se circula cu limitare pe o deviere, aceasta fiind în curs de demontare la momentul trecerii trenului prin dreptul ei). Se circulă pe firul 2 pe toată distanța Dumbrăveni - Ațel. Pe firul 1 semnalele sunt în curs de montare. (În stânga, traseul vechi) August 2016, același pod. Macazurile din Ațel sunt praf și pulbere, se intră cu 15 și se iese tot cu 15. Din aceste motive am remarcat că se preferă oprirea marfarelor pe directă și trecerea trenurilor de călători în abatere. Stația va fi desființată odată ce se vor termina lucrările. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Joi 01 Iun 2017, 16:12 | |
| |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Joi 01 Iun 2017, 16:28 | |
| Primul meu drum pe viaduct. Continuăm spre Copșa; trenul merge pe firul 1. La intrarea în Copșa Mică lucrările sunt aproape de finalizare. Se merge și cu 70, pe o scurtă, foarte scurtă porțiune. Intrăm în stație... IR 1745 așteaptă la cruce un marfar... În Copșa Mică lucrările nu au avansat enorm pe partea de peroane / clădirea stației, în schimb infrastructura feroviară e aproape gata. Se lucra la peroane. IR 1745 continuă deplasarea spre Micăsasa; firul 1 e finalizat iar firul 2 e montat în teren dar, din nou, lipsește catenara. Accelerează la 120 însă imediat frânează, deoarece intrăm pe traseul vechi. Se lucra la un pod. În apropiere de Micăsasa am surpriza de a constata 0 progres la podurile noului traseu. Până și arbuștii care au crescut pe terasament au rămas în același loc, nestingheriți. August 2016. Într-un final ajungem la Micăsasa. Mai are doar o singură linie, și aici se merge cu 15 km/h pe o distanță de aproximativ 1.2 km. Stația își trăiește ultimele sale momente, deoarece urmează să fie desființată. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Joi 01 Iun 2017, 16:53 | |
| Între Micăsasa și Lunca se circulă pe firul 1 dar, cel puțin la o primă vedere, și firul 2 e aproape finalizat. Poate în câteva luni se va putea circula pe ambele fire de la Micăsasa și până la Valea Lungă (poate chiar Blaj). Aici, lucrările se apropie de finalizare. Valea Lungă... Aici facem cruce cu IR 1746, care avea o compunere perfectă pentru pozat dar din păcate n-a fost norocul meu s-o prind. Glogoveț, finalizat. Se circulă pe fir 2 între Valea Lungă și Câmpul Libertății În Câmpul Libertății, singura linie rămasă e cu 30 km/h, de la 15 km/h, cât avea în anii trecuți. Stația va fi desființată în totalitate, fiind înlocuită cu un PO situat la câteva sute de metri mai departe, spre Micăsasa, la km. 374. Între Câmpul Libertății și Blaj lucrările au progresat considerabil. Se circulă pe fir 2 până la intrarea în Blaj. Această gară se apropie de finalizare, și dacă se menține ritmul lucrărilor se poate spera că în iulie - august 2017 aceasta va fi funcțională la capacitate maximă. August 2016. Mai 2017... După Blaj, se merge foarte bine iar lucrarea este finalizată în mare parte. Se circulă cu 120 km/h de la Crăciunel la Podul Mureș. Nu-mi explic însă diferențele între borne, dar având în vedere că, dacă ne-am lua după ele, distanța dintre stâlpi ar fi de vreo 500 de metri în unele locuri, nu mă miră prea tare. Ajungem și la pod, locul unde se încheie acest reportaj. Concluzii personale: din nu știu ce motiv, când plouă în draci, e frig, vânt și urât se lucrează cu un spor uimitor, pe aproape toate secțiunile. Când e soare, cald și frumos 3/4 din muncitori stau... și stau... și stau. Progresele sunt vizibile, există speranța ca până în iarnă să fie gata tot (în afară de Daneș - Sighișoara) și ca de la noul mers să se poată circula cu 140 pe toată distanța. Dar ce va fi, vom vedea la momentul oportun. Cine dorește să vadă mai multe imagini poate accesa albumul aici: https://www.flickr.com/photos/137623315@N08/albums/72157683767188675/with/34500930221/ |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Vin 02 Iun 2017, 00:18 | |
| pai de ce 140? nu se bate toba peste tot ca se reabiliteaza pentru 160? aceeasi tzeapa ca pe M800.... |
| | | Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3703 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Vin 02 Iun 2017, 11:29 | |
| Pe M800 se circula cu 160. De ce e tzeapa? Ca nu avem material rulant apt de 160? Asta e alta mancare de peste. Daca se fura in loc sa se cumpere trenuri Coradia, asa ne trebuie. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Vin 02 Iun 2017, 14:38 | |
| Cum sa nu avem material rulant apt pt 160 km/h?
Avem cateva locomotive + destule vagoane apte pt 160 km/h. Vagoane chiar si pt 200 km/h |
| | | Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3703 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Vin 02 Iun 2017, 16:21 | |
| Chiar tu ai spus-o. "Avem câteva locomotive".
Pai ce sa faci bre' cu "câteva" locomotive. Iti trebuie o flota intreaga ca sa asiguri servicii de 160 si asta numa pe o magistrala. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Vin 02 Iun 2017, 17:57 | |
| - Dionis a scris:
- Pe M800 se circula cu 160. De ce e tzeapa? Ca nu avem material rulant apt de 160? Asta e alta mancare de peste. Daca se fura in loc sa se cumpere trenuri Coradia, asa ne trebuie.
Fix Coradia ne trebuie nouă. Dacă pune CFR mâna pe așa ceva ai să vezi iar tren de navetiști la distanțe de 500 de km, nu ne trebuie cai verzi pe pereți. Iar vorbiți așa degeaba. Dacă s-ar reorganiza câtuși de puțin intern CFR Călători și și-ar lua Bucureștiul și Aradul înapoi toate mașinile de 160 care fac personale pe regionale unde viteza maximă e 120 km/h (cum e Galați, Iași, Cluj, Craiova) ar fi gârlă de locomotive. Nu se circulă cu 160 deoarece nu permite semnalizarea, trebuie instalat nu știu ce ERTMS în nu știu ce variantă. Trebuie asigurate multe alte lucruri pentru 160 km/h. Vagoane și locomotive avem. Se va circula cu 160 în momentul în care TOATE lucrările INCLUSIV semnalizarea vor fi fost terminate. Acum, se merge cu 140 de la Glogoveț la Curtici, dar s-ar putea ca la noul mers acolo s-o ridice la 160. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Sam 03 Iun 2017, 10:40 | |
| Coradia ăla va fi tren de lucru, e inclus în contractul de reabilitare.
160 km/h nu va fi peste tot, sunt tronsoane unde costurile ar fi nejustificat de mari. _________________ :TTT:
|
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Sam 03 Iun 2017, 11:46 | |
| Pai 160 nu este nici pe M800 care este in campie si aliniament.Se va circula in 2099 cand se va termina lucrarea cu timpii din 1940...asa se poate justifica probabil investitia... |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Sam 03 Iun 2017, 12:49 | |
| dupa cum se fac lucrurile la noi, parca era mai buna o simpla readucere a liniei la VS, cum fac sarbii, macar cu aceeasi bani se refaceau mullt mai multi kilometrii de linie....asa, inestim sume enorme si la safrsit costatam ca oricum nu putem circula cu viteza promisa din diverse motive neluate in calcul de cei care fac proiectele....decat miliarde chletuite ca sa circulam tot cu maxim 140 pe cateva sute d ekm d elinie, mai bine miliardele astea se foloseau sa se readuca macar la VS M500, M900, M300, in acest fel eram mult mai castigati, macar se circula decent pe mult mai multi kilometri si per total timpii de calatorie scadeau sensibil pe mult mai multe rute |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Sam 03 Iun 2017, 13:32 | |
| - marius664 a scris:
- Pai 160 nu este nici pe M800 care este in campie si aliniament.Se va circula in 2099 cand se va termina lucrarea cu timpii din 1940...asa se poate justifica probabil investitia...
Pe M800 se circulă cu 160 km/h. Dar nu are nimeni suficient material rulant, plus că operatorii îşi fac şi calcule de rentabilitate, nu merg cu 160 doar de dragul de a merge cu 160. Nu cred că idealul nostru în viaţă trebuie să fie Serbia, o ţară în care fiecare îşi face dreptate cu Kalaşnikovul, iar corupţia e la ea acasă, mai ceva ca în România (de fapt, corupţii din ţările vecine Serbiei îşi găsesc refugiu acolo, vezi Ghiţă). _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Sam 03 Iun 2017, 13:42 | |
| - Dr2005 a scris:
- marius664 a scris:
- Pai 160 nu este nici pe M800 care este in campie si aliniament.Se va circula in 2099 cand se va termina lucrarea cu timpii din 1940...asa se poate justifica probabil investitia...
Pe M800 se circulă cu 160 km/h. Dar nu are nimeni suficient material rulant, plus că operatorii îşi fac şi calcule de rentabilitate, nu merg cu 160 doar de dragul de a merge cu 160.
Nu cred că idealul nostru în viaţă trebuie să fie Serbia, o ţară în care fiecare îşi face dreptate cu Kalaşnikovul, iar corupţia e la ea acasă, mai ceva ca în România (de fapt, corupţii din ţările vecine Serbiei îşi găsesc refugiu acolo, vezi Ghiţă). Hai sa nu exageram nu e Serbia oaia neagra am venit sambata trecuta din Grecia prin Serbia lucreaza in ritm intens la autostrada spre Macedonia cu niste viaducte si tuneluri care la noi nu o sa fie in 30 de ani sa nu mai vorbim de infrastructura feroviara cu piatra sparta noua probabil fara restrictii dar cu putine trenuri Eu stau si ma intreb cu mama naibii mai circula atatea trenuri la noi de marfa cand infrastructura e penibila Inca mai exista patrule militarizate in Serbia |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu Sam 03 Iun 2017, 22:52 | |
| - Dr2005 a scris:
Pe M800 se circulă cu 160 km/h. Dar nu are nimeni suficient material rulant, plus că operatorii îşi fac şi calcule de rentabilitate, nu merg cu 160 doar de dragul de a merge cu 160.
. Dragos ,pe cati km din cei 220 se circula cu 160??? Sau reformulez, cati au VS 160 km/h? Cu cat se circula pe poduri dunarene, cu cat se circula prin Fetesti ori Ciulnita? Magistrala asta a inghitit miliardul de euro si inca nu e gata, iar timpii cresc de la mers la mers cu cateva minute pt ca apar noi restrictii.Intre timp tarile africane inaugureaza linii noi in avans si au proiecte la care noi doar visam.Asa ca despre ce vorbim, de 40 km de 160km/h...Hai sa visam in continuare si sa gasim scuze, la asta nu ne intrece nimeni... |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu | |
| |
| | | | Lucrari de reabilitare pe M300 Sighisoara-Coslariu | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |