|
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+76Cont dezactivat The Legend roseanu alex.alexus.tm 1nt3rp0l_106 Katalin4653 alex1987 Norbi Andrey_tm ionutz85 membru exclus kristi kkk romaniaetc rich1974 Costin.H Kriszti219 laur 133 cstefan Radu Tudor nenuandrei ravers75 DAS 2011 buldozer2 user dezactivat... Rarau membru inactiv mishu_edm srazvi Stratan-Tttggvv 060-EA078 redeme mureseanu_976 iDorin tuborgtnp Silver eu ionutz72 cont dezactivat . alex03bv mihaiuc pannonia express stefan_br vanchorusebulgaria Laur didinul cardinal rizelgeorgel2004 DPS saint COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 Vale cont inactiv popovici DUAL lovekomotive Dr2005 Adrian78 Tomi13leu Vlad calin941-2 cristi CFR AndiCFR bogdan srl ATM manuela dandel halmarius AlexD traian razvan - trenuri Nesebar Luna Vitosa get. Alex Avram 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 24 Iun 2012, 14:44 | |
| @DUAL: zici ministerial de 1557/1554? din luna Mai cel putin eu il vad cu Acvila.
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 24 Iun 2012, 14:52 | |
| si 1573 ,1575...intrebare pt 3 ore facute cu un tren cu grad mare de ocupare bagi vagon cu 66 locuri sau 88 de locuri ?! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 24 Iun 2012, 15:58 | |
| - DUAL a scris:
- Ce conditii de IC nu ti ofera ?te crezi la DB?Uita te ce circula pe IC in Polonia/Ungaria etc ... Eu ma plimb cu 1346 si 346 mai des ca voi toti la un loc,si nu stiu cum o tot bagati pe aia cu scaunele rupte ... unde ? cand ? vreti sa va pozez fiecare scaun din vagoane?La baie intr-adevar mai este cate un vagon uneori ca mai gasesti oglinda sparta ,sau uscator de maini ciordit .. dar hey traiesti in Romania ,si specimenele nu stau doar in ferentari/rahova/pantelimon
Sa nu ti zici ca la astia mentionati mai sus nici priza nu este la IC ... si la noi ai priza pe R si la privat. 21-90 face 3 trenuri in total .. din care unul e de funduri ministeriale,iar alalt e din lipsa de 22-96 pt CFR Nu i mai tine tu parte la 21-90 ca sunt jeguri , astea nu sunt conditii de IC , am vorbit cu simpli calatori care prefera sa mearga cu alte trenuri in loc sa mearga cu 346 ca sunt jeguri acele vagoane . Cand am fost cu el acum cateva luni avea intr-un compartiment 2 scaune pe care nus e putea sta , unu era gaurit si iesea o sarma din el si altu era groapa , asa ceva nus e trimite la Viena , bine ar fi sa dispara din peisaj acest tren daca nu le schimba vagoanele mai bine dispare . |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 24 Iun 2012, 16:04 | |
| Eu cred ca trebuie 20-49, seria 200, cu AC, si atunci Karpaty nu va mai avea nimic de zis. Domnule, sunt cele mai bune vagoane ale noastre, cum poti sa zici ca-s jeguri? Pe acelasi principiu, la cati ani schimbi plusul scaunelor din masina proprie, pt. ca vrei nu vrei, se jegosesc dupa ceva ani? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 24 Iun 2012, 16:17 | |
| - kristi kkk a scris:
- Eu cred ca trebuie 20-49, seria 200, cu AC, si atunci Karpaty nu va mai avea nimic de zis. Domnule, sunt cele mai bune vagoane ale noastre, cum poti sa zici ca-s jeguri? Pe acelasi principiu, la cati ani schimbi plusul scaunelor din masina proprie, pt. ca vrei nu vrei, se jegosesc dupa ceva ani?
Nu nu trebuie 20-49 200 , trenul Dacia trebuie facut cu vagoane moderne nu jegosenii de 20 de ani in circulatie cu vopseaua sarita , pete de rugina , jeg pe jos si pe scaune , trenul sa fie facut de OBB ca ei au vagoane curate si frumoase nu ca noi , dar lasa ca poate il scoate de la noul mers . |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 24 Iun 2012, 17:02 | |
| - Dr2005 a scris:
- cardinal a scris:
- IC ala e un jeg de tren:
- nu opreste Barbosi - nu se poate deschide geamul După principiul ăsta toate IC-urile sunt nişte jeguri. Şi mie mi se pare un jeg IC 346/347 că nu opreşte în Bucureşti Basarab h., aşa că în loc să fac 30 de minute şi un bilet de tramvai până acolo trebuie să fac 45 şi 2 bilete până la Gara de Nord + alergatul sute de metri prin gară după bilete, apoi după tren stai ma, comparatia ta nu e buna, pai eu daca ma duc de la Barbosi la gara mare, iau trenul, si apoi trec fara oprire prin Barbosi, pierd lejer o ora, si chiar atunci vineri ies de la serviciu, acea ora face diferenta dintre a scapa sau a lua trenul bine, e doar cazul meu si al lui IC 574 |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 24 Iun 2012, 18:03 | |
| aa.. nu-s curate .. pai dupa ideea asta cam nici un tren al nostru nu i sufiecient de curat pentru internationale spre Vest .. aia-i clar .. stai linistit ca am la activ tone de curse cu 346 si garantat nu trimit astia vagon la Viena care sa aiba sarmele din el scoase la scaun,iar daca se intampla ceva se intampla pe traseu iar la intoarcere o sa putrezeasca in Grivita ... nu numai ca au ani foarte multi in exploatare dar uita-te la 20-55 vagoane mai noi deja sunt ciuruite ... ca 21-47 si 20-57 nu erau nici pe vremuri trenuri de internationale... 21-90 e cel mai silentios vagon care-l avem e cel mai rapid de clasa a 2 oa care-l avem .. inafara de 96 nu ai altceva de 200 e cel mai placut ambient in el e printre singurele vagoane care poate merge oriunde .. inafara de abur suporta orice. Uita-te ce circula pe dincolo si mai vorbim ... iar daca tu vrei sa mergi la Viena intr un 21-86 care circula pe conventie .. nu ai decat,dar nu poti pretinde sa vina sa ti faca tie OBB ul trenul..... Daca voiai sa zici ceva cu cap,ziceai da domle circula ca IRE in Romania .. asa cum circula in Austria ca de la granita pana la Viena nu opreste si nu are nici regim de IC. Eu zic asa .. daca speli un 21-90 temeinic in interior .. si ii inlocuiesti oglinzile sparte de la baie si pui masinile de uscat mainile furate din baie .. e peste IC urile ce circula la vecinii cu care ne putem noi compara ... nu OBB SNCF si DB... Pana sa ajungem noi la rangul ala draga karpaty invatam sa mergem cu bilet mai intai .. sa nu scuipam pe jos si sa nu punem picioarele pe scaune in tren,si aici lista continua pana poimaine dimineata....................................................
Cat despre calatori care nu merg cu 346 .. da ce frate .. exista si carutze ,sa mearga cu carutza din partea mea.Lipsa de calatori nu prea duce trenul respectiv
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 24 Iun 2012, 18:27 | |
| Ce te agiti tu draga DUAL pentru acel 346 si aceste 21-90 , tare curios sunt cum reactionezi daca il anuleaza de la noul mers , pe bune , sa ramana doar Ister de noapte si Pannonia de zi pe relatia Bucuresti-Budapesta , cred ca ai fi in stare sa faci greva foamei in fata la minister , la urma urmei este un tren amarat care daca ei vor il tin sau il anuleaza nu conteaza ce vrem noi si daca OBB vrea trenuri de viteza si fara intarziere pe relatia Budapesta-Viena atunci cu siguranta zboara din peisaj Dacia , cum Belgrad si Sofia nu mai au legatura cu Viena asa si Bucuresti poate sa ramana fara aceasta legatura dar asta ramane de vazut ce va fi . 21-90 da sunt silentioase , sunt vagoane bune dar eu ma refer strict la cum au ajuns , au multi ani in exploatare si curatenia in ele lasa de dorit , probabil si cred cu siguranta ca o curatenie adevarata este facuta in Viena cand ajunge nu in Bucuresti , in Bucuresti curatenia este facuta la repezeala cum de altfel se face in toate trenurile CFR , inteleg ca iti plac aceste vagoane care au atatia ani in spate de exploatare dar fara nici macar o imbunatatire dar haide totusi sa vedem adevarul despre cum au ajuns indiferent daca ne place sau nu asta e adevarul nu e normal si firesc asa ? Eu personal daca vreau sa merg la Viena sa sti ca prefer sa merg cu ceva pana la Brasov de acolo sa iau pe Corona pana la Budapesta si apoi un Rail Jet astfel beneficiez de conditii mult mai bune indiferent ca schimb pe mine nu ma deranjeaza . |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 24 Iun 2012, 19:06 | |
| Pai ma deranjeaza ca ziceti ca vagoanele sunt proaste .. nu romanul ca-i crescut in copac .. sincer nu ma intreseaza de 346,dar e cel mai bun tren care-l avem .. si de ce nu zboara din peisaj .. simplut pentru ca nu e facut de OBB,noi ca CFR platim acest tren.Asa ca nu au cum sa-l zboare .. e problema Sofiei si Belgradului ca nu au legaturi cu lmea civilizata... cand se va termina podul... or sa aiba.. dar pana atunci ramane noi .. agatati de un fir cu Europa ... 99% dintre oameni nu prefera sa schimbe.Sincer daca nu mi-ar fi asa indiferent si eu as fi comod .. daca iau autobuzu nu ma dau 2 statii jos mai inainte din el sa schimb alt autobuz (care ar avea mai multe locuri sa zicem),daca am ceva ce merge unde vreau eu .. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Dum 24 Iun 2012, 23:41 | |
| OBB nu o să bage în veci vagoane spre România... poate doar când om avea linii de 200 km/h şi o putea să meargă Railjet-ul până la noi (adică în vreo 500 de ani). Djea pe Budapesta OBB cam insistă să bage numai RJ, cred că Dacia e ultimul tren ,,clasic" care mai circulă pe acolo. Dacia doar până la Budapesta e cam în plus, e cam aproape de Ister. Nu mai zic că 1346/1347 (când a circulat) nu a fost inclus în ofertele internaţionale, deci biletul costa dublu faţă de Ister. Desigur, Ister era subevaluat (2 vagoane, probabil ca să forţeze călătorii să meargă la cuşetă), în vreme ce 1346/1347 căra aer, că-i durea pixul să ataşeze vagoanele lui 1346/1347 la Ister. Confortul din 21-90-uri are legătură cu călătorii... e plin de ,,discriminaţi", inclusiv în Ungaria (şi au acte, că trec vama), nu mai zic de la Arad la Simeria unde se umple de tuciurii care dau buzna prin compartimente în încercarea de a juli ceva sau de a-ţi da un telefon cu meniu în chineză ori şmanglit din alt vagon contra unor sume de bani sau a unor obiecte pe care le văd la tine. Dacia/Muntenia e un tren care nu mai are ce căuta în circulaţie (singurii călători civilizaţi urcă din Simeria/Deva spre Bucureşti ,,pentru că ăsta e IR - adică era atunci - şi merge prin Ardeal, e mai bine pe acolo decât prin Oltenia" - explicaţia unei călătoare), ar trebui în trafic intern lăsat doar Bucureşti - Alba Iulia şi retur. Se poate suplimenta Ister, eventual cu 21-70 (acelea sunt mult mai confortabile, chiar dacă nu sunt pe Y32), 2 asemenea vagoane + un dormitor + 2 cuşete ar fi suficiente, iar în sezon să plece garnitura asta la Viena (în felul ăsta am scăpa şi de 21-76/86, că alea nu-s apte de internaţional şi nu corespund circulaţiei în Austria). Iată cum arată scaunele dintr-un vagon MAV (care mai era şi compartimentat) cu care am venit de la Praga la Budapesta. Vi se pare că seamănă cu cele de AVA200? Vă spun eu că sunt mult peste. Nu mai zic că distanţa de la Praga la Budapesta este cam aceeaşi cu cea de la Bucureşti la Budapesta. D'aia Praga - Budapesta se face în 7 ore şi Budapesta - Bucureşti în 16. _________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Lun 25 Iun 2012, 04:01, editata de 1 ori (Motiv : literă în plus) |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 25 Iun 2012, 00:05 | |
| Doctore .. alea sunt 21-91MAV .. o sa postez cand revin la PC ul meu unde am arhivele despre ce vorbnesc .. Oricum ca tren o sa vedem cum sta treaba cu Dacia .. la ce vagoane are, ar fi apt 160,200 .. cu noul restaurant |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 25 Iun 2012, 04:02 | |
| Dacia nu ar fi apt de mai mult de 160 km/h fin cauza cuşetelor. Ştiu ce vagoane sunt cele de MAV, doar am călătorit cu ele. Fotoliile sunt mult peste cele de AVA200, aş fi preferat să facă ungurii ICN 346/347 cu aşa ceva _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 25 Iun 2012, 04:12 | |
| Gresit , cat timp a circulat Muntenia se putea merge cu el pe relatia Bucuresti-Budapesta cu 29 euro si pe Brasov-Budapesta cu 19 euro , acum ca este Dacia este oferta pe el cu 39 euro pentru Bucuresti-Viena , deci trenul este inclus in oferte . Vagoanele MAV , cel prezentat in poza este superior fata de 21-90 al nostru , am mers si eu cu astfeld e vagon din Cluj la Budapesta acum 2 ani si pot spune ca m-am simtit mult mai bine ca in 21-90 si culmea tot la Viena mergeam doar ca am mers prin Cluj si am schimbat 3 trenuri , vagoanele MAV chiar arata bine si pe afara si pe interior . Pe relatia Budapesta-Viena circula 3 trenuri clasice in prezent , Dacia Bucuresti-Viena ; Budapesta-Zurich si Budapesta-Munchen , adevarat ca OBB vrea ca pe aceasta relatie sa dispara trenurile clasice si sa ramana RJ de asta am si spus ca e posibil sa dispara Dacia de la noul mers si varianta buna pentru Dacia este sa circule la Berlin sau Hamburg cum am mai prezentat in alta discutie combinarea a celor 2 trenuri adica Dacia cu trenul Budapesta-Hamburg si ceva oferte ar fi bine venite de exemplu Bucuresti-Budapesta 29 euro ; Bucuresti-Praha 39 euro si Bucuresti-Berlin 49 euro , problema e alta la vagoane , nu cred ca Germania accepta vagoanele noastre 21-90 doar daca fac ei trenul probabil sau mai e posibilitatea ca sa ramana doar pe relatia Bucuresti-Praha , variante sunt acum depinde si ce vrea CFR sa aibe la international . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 25 Iun 2012, 06:42 | |
| - karpaty a scris:
- Gresit , cat timp a circulat Muntenia se putea merge cu el pe relatia Bucuresti-Budapesta cu 29 euro si pe Brasov-Budapesta cu 19 euro
Dar doar atât, invers (Budapesta - Bucureşti) nu era posibil. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Lun 25 Iun 2012, 12:45 | |
| - Dr2005 a scris:
- karpaty a scris:
- Gresit , cat timp a circulat Muntenia se putea merge cu el pe relatia Bucuresti-Budapesta cu 29 euro si pe Brasov-Budapesta cu 19 euro
Dar doar atât, invers (Budapesta - Bucureşti) nu era posibil. Ba da , puteai lua biletul de aici de la agentie sau din gara pentru Budapesta-Bucuresti , scrie si pe site asta si am si intrebat la agentia nr. 2 din Buc . oferta este valabila doar pentru trenurile : - 406/407 Corona (Brasov, Cluj Napoca – Budapesta) - 366/367 Harghita (Brasov, Targu Mures – Budapesta) - 472/473 Ister (Bucuresti, Brasov – Budapesata) - 374/375 Pannonia (Brasov – Budapesta) - 372/373 Transilvania (Sibiu – Budapesta) - 362/363 Biharia (Cluj Napoca – Budapesta) - 364/365 Ady Endre (Cluj Napoca – Budapesta) - 376/377 Mures (Targu Mures – Budapesta) - 1346/1347 Muntenia (Bucuresti, Brasov – Budapesta) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |