|
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+76Cont dezactivat The Legend roseanu alex.alexus.tm 1nt3rp0l_106 Katalin4653 alex1987 Norbi Andrey_tm ionutz85 membru exclus kristi kkk romaniaetc rich1974 Costin.H Kriszti219 laur 133 cstefan Radu Tudor nenuandrei ravers75 DAS 2011 buldozer2 user dezactivat... Rarau membru inactiv mishu_edm srazvi Stratan-Tttggvv 060-EA078 redeme mureseanu_976 iDorin tuborgtnp Silver eu ionutz72 cont dezactivat . alex03bv mihaiuc pannonia express stefan_br vanchorusebulgaria Laur didinul cardinal rizelgeorgel2004 DPS saint COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 Vale cont inactiv popovici DUAL lovekomotive Dr2005 Adrian78 Tomi13leu Vlad calin941-2 cristi CFR AndiCFR bogdan srl ATM manuela dandel halmarius AlexD traian razvan - trenuri Nesebar Luna Vitosa get. Alex Avram 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 12:01 | |
| - popovici a scris:
- Hai sa fim seriosi , asa zisa trambalare a bagajelor este piece of cake avand in vedere faptul ca intotdeauna la ei trenul de legatura parcheaza fix vis-a-vis !
Când trebuie să fugi cu gențile după tine că ICE a avut întârziere și celălalt ICE aproape pleacă nu mai este deloc piece of cake... Și depinde și de cât de mare e gara respectivă, într-una gen Jena Paradies sau Fulda legătura e vis-a-vis, dar în gările mari... Acum nu e nicio problemă dacă ai timp mai multișor la dispoziție, atâta că ești limitat să te „fixezi” în zona în care trage vagonul trenului de legătură (apropo, nu e întotdeauna chiar acolo, nimeni nu-i perfect). |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 14:36 | |
| - redeme a scris:
- popovici a scris:
- Hai sa fim seriosi , asa zisa trambalare a bagajelor este piece of cake avand in vedere faptul ca intotdeauna la ei trenul de legatura parcheaza fix vis-a-vis !
Când trebuie să fugi cu gențile după tine că ICE a avut întârziere și celălalt ICE aproape pleacă nu mai este deloc piece of cake... Și depinde și de cât de mare e gara respectivă, într-una gen Jena Paradies sau Fulda legătura e vis-a-vis, dar în gările mari... In mod cert nu are nici un rost sa ne plangem de asa ceva atata timp cat intazieri pe la ei nu prea exista (vorbesc in principal aici de Germania deoarece im Austria sunt inrazieri destul de dese pe Westbahn iarna) ... La Viena care este gara mare zic eu intotdeauna Dacia era parcat langa Transalpin (legatura fiind la cca 40' insa se tinea cont ca Dacia mai intarzie) iar de la Viena in sus mi-e foarte greu sa cred ca exista exceptii in acest sens deoarece intarzierile nu sunt o regula ca la noi si apar exceptional... Eu imi mentin parerea ca vagoanele dormitor pe distante foarte mari (mai mult de Viena) nu prea isi au rostul atata timp cat trenul ajunge dimineata si ai trenuri la intervale bune in toate directiile ... In plus , e bine sa-ti mai dezmortesti un pic si hemoroizii ... |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 16:03 | |
| Daca eu eram sef la CFR Corona oprea in toate haltele pana la Brasov.Daca in Romania este ICN,era Rapid si avea opriri mai putine ca Isterul cand intra in Teius,nu vii tu sa iti bati joc de calatorul roman.. asta am postat si eu cateva pagini in urma,trebuia stabilit la rangul de IR si trimis asa pana la Vienna.. ungurii sunt jmecheri dar pana la urma tot de noi depind.Si ce daca ataseaza grupa de vagoane unguresti?crezi ca nu se urcau in 21-90 uri ?cand nu dau la Arad cu sacu de gunoi in el(ca au fost unele momente) era plin de PET uri cu scris in ungureste prin tren.. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 16:45 | |
| Oricum 21-90 nu mai e apt de tren IC asa ca ori pe Regio la ei sau pe IR la noi tot aia e . Cat despre Corona nu trebuie comparat confortul vagoanelor MAV cu 21-90 CFR ca nu suporta comparatie , vagoanele MAV chiar sunt apte pentru IC desi la noi circula pe IR . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 17:07 | |
| Marius Dual se referea "sa moara si capra vecinului" adica daca la ei opreste in toate haltele sa opreasca si la noi la fel Corona de ce sa fim mai prejos!! |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5656 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 17:16 | |
| Haideti sa ne documentam putin si tehnic, dar sa ne si gandim putin logic inainte sa scriem niste pareri. Nu vreau sa va suparati pe mine, dar cel putin ultimele doua pagini din acest subiect pe care le-am citit sunt pline de comentarii "a la hoarta de pe iutub". Doar acolo am mai vazut pareri aruncate asa. Este ok ca ne spunem parerea, dar daca vrem ceva mai mult decat sa fim "o alta voce anonima", e obligatoriu necesar sa ne si documentam minimal macar.
Este obligatorie odihna personalului indiferent unde lucreaza el. Si e obligatorie mai ales la domiciliu.Legea muncii confirma asta, pe langa regulamentul instructional al CFR. Deci da! Este obligatorie obligatorie odihna ! Si tot fara sa va suparati, orice argument impotriva acestui aspect, pe care il consider lamurit este penibil. Eu am explicat ceva ce asa e pe niste reglementari. "Toma necredinciosul" poate sa continue in sens invers de acum incolo, deoarece nu eu ma umplu de penibil !
Conform carei instructii, reglementari sau fise UIC 21-90 nu mai e apt pentru international/IC ? Care vagoane MAV de pe Corona discutati ? Cele construite in anii '60-'70 ? Tarifarea pe teritoriu strain se aplica fie sub conventie pentru decontarea TUI, sau altfel prin decontare reciproca in functie de traficul existent de ambele parti pe ambele retele. Si va spun ca este documentat ceea ce afirm.
Pe de alta parte sustin in continuare asemenea rute cu o asemenea lungime nu sunt ceva profitabil, mai ales pentru CFR. Motivul este simplu : costurile de exploatare depasesc veniturile. E un calcul matematic simplu, pe care il poate face oricine, si nu are nevoie de alte argumente gen "eu cred ca".
O seara buna ! |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 18:01 | |
| Pai sa zicem asa ami pe sleau ce a vrut sa zica karpaty despre 21-90 ca nu sunt apte IC , nu au prize,nu au supraveghere video si sunt foarte vechi(ca ele sunt apte UIC pt IC) .. dar eu zic ca ,vagoane vechi care inca rezista cu brio ,functioneaza usile perfect mai ales cele de la compartiment,au AC,au 6 locuri care e un lux in zilele noastre , mai ales cum e 21-86 pt international rupere de oase si crima cand sunt persoane care nu stiu sa taca din gura... Iar la comparatia cu Bvmz ul unguresc serie (21-91 daca nu ma insel) cu ce e mai prejos un 21-90 ? Mai ales ca nici ala nu are priza si mai ales ca 21-90 ul nostru poate acomoda mai multe persoane pe hol unde este dotat cu scaune retractabile din perete ,lucru pe care multa lume de aici de pe forum nu-l stie .Sau vreti sa vorbim despre faptul ca la 140 la ora nu se aude absolut nimic nici macar in cabinele de deasupra boghiului .. Aceste vagoane daca ar fi dotate cu alte fotolii in genul celor din 10-91 si 2 amarate de prize ar fi bune pentru inca 20 de ani .. Sunt un calatof frecvent al lui 346 si nici un tren nu ma face sa ma simt mai bine ca acesta,nici chiar 1824 cand avea 22-96/76 care sunt de altfel vagoane extraordinare... @ dl Tofan .. daca era IR de la noi pana la austrieci nu era neaparat un tren rentabil,dar era o alternativa celorlalte mijloace de transport,si la un pret destul de rezonabil .. trenul a fost/este/nu stiu daca va fii la scumpirile aplicat de CFR, pana la urma un mijloc de transport social. offtopic eu am observat ca la trenurile romanesti pe teritoriul Ungariei se ataseaza vagoane si probabil(sper sa nu vorbesc desteptii) calatorii care circula in regim intern nu platesc catre CFR (indirect prin MAV) .. pe cand trenurile lor sunt facute cu garniturile noastre,iar daca mergi de la Arad la Mures probabil ajung in buzunarul MAV, pt noul IR Mures. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 18:54 | |
| Incepand cu data de 14 si 15 ianuarie se anuleaza toate trenurile de pe rutele PL.Sud-Maneciu si retur si PL.Sud-Targoviste si retur. |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5656 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 18:59 | |
| - DUAL a scris:
@ dl Tofan .. daca era IR de la noi pana la austrieci nu era neaparat un tren rentabil,dar era o alternativa celorlalte mijloace de transport,si la un pret destul de rezonabil .. trenul a fost/este/nu stiu daca va fii la scumpirile aplicat de CFR, pana la urma un mijloc de transport social. offtopic eu am observat ca la trenurile romanesti pe teritoriul Ungariei se ataseaza vagoane si probabil(sper sa nu vorbesc desteptii) calatorii care circula in regim intern nu platesc catre CFR (indirect prin MAV) .. pe cand trenurile lor sunt facute cu garniturile noastre,iar daca mergi de la Arad la Mures probabil ajung in buzunarul MAV, pt noul IR Mures. De acord cu tine in ce priveste asta. O alternativa intotdeauna este o idee buna. Vorba aceea, o alternativa e o alternativa. Din pacate asta este tot ceea ce avem la dispozitie pentru moment iar principala cauza pentru care lucrurile stau asa, este sa fim bine intelesi :starea infrastructurii ! O companie cu o infrastructura care permite o VITEZA COMERCIALA de 60 si ceva, nu poate emite pretentii de legaturi proprii cu tot continentul ori de colaborari cu operatori externi in privinta asta. Sa nu uitam ca viteza comerciala recomandata de UIC la IC/EC/EN este 120. Deocamdata asa stau lucrurile si trebuie sa ne multumim cu ce e. Peste cativa ani, mai putem discuta si despre legaturi externe mai multe, eventual cand se va termina modernizarea culoarului 4. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 19:56 | |
| Runda 3 a inchiderilor continua cu :
1. Ploiesti - Maneciu 2. Ploiesti - Târgoviste
Ultima zi de activitate 14.01.2012
3. Strehaia - Motru
Ultima zi de activitate 16.01.2012 _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Stratan-Tttggvv V.I.P Member
Numarul mesajelor : 100 Varsta : 35 Localizare : Constanta Reputatie : 5851 Data de inscriere : 23/02/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 13 Ian 2012, 01:40 | |
| Okey , CFR-ul nu e rentabil pe rute mari dar MAV-ul de ce are vagon direct cu Zurich sau cu Hamburg si Caile ferate Rusesti cum de-si permit sa tina un tren Nice-Moscova , eu cred ca e vorba si de negocierea tarifelor si de omenie pana la urma . Dar stim toti cum e romanul nostru cand ajunge la putere . Bun , ungurii nici ei nu au liniile prea bune dar au marketing bun. |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5780 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 13 Ian 2012, 09:41 | |
| Budapesta - Hamburg si Budapesta - Zürich sunt totusi distante mai mici decat echivalentele lor de la Bucuresti. Budapesta - Hamburg se face "peste zi" cu un EC iar trenul de Zürich "exista" probabil in mare parte datorita faptului ca trece prin Viena, unde de fapt se ataseaza vreo 7 vagoane ÖBB, in plus fata de cele 3 ale MAV care vin de la Budapesta.
Trenul Moscova-Nice este un fel de "nava amiral" a RZD, la fel ca si noul tren Moscova-Paris. Cel mai ieftin bilet costa 400 de euro. Eu ma indoiesc ca in Romania ar exista oameni dispusi sa plateasca 400 de euro pentru un bilet la vagon de dormit direct Bucuresti - Paris care ar face vreo 40 de ore, cand avionul face 3 ore, si costa cateodata si 30 de euro...
Cum s-a mai discutat, posibilitati de legatura sunt destule. Si cu 3-4-5 schimbari se poate ajunge cam oriunde in Europa.
|
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 13 Ian 2012, 10:07 | |
| Are dreptate Mitza , plus de asta e greu sa compari Rusia care este o putere din toate punctele de vedere (Moscova este cel mai scump oras din lume si asta spune multe ) cu Romania care este pe ultimul loc in UE la toate capitolele care tin de nivelul de trai ... Dincolo de comentarii de genul daca au sau nu clienti , daca renteza sau nu , rusii nu se dezmint de imperialism adica de a arata ca inca sunt o putere si o forta , lucru pe care Romania nu il poate impartasi veci !
Parerea mea strict subiectiva (a se citi pielea mea) cu privire la subiect este ca era mai comod sa te trezesti la Viena decat la Budapesta , cel putin iarna este destul de incomod sa mai schimbi si la Budapesta (mai trebuie si forinti ) daca mergi mult mai mult decat pana la Viena iar doritori erau destui indiferent de anotimp...Faptul ca nu exista vagon direct pana la Berlin sau nu stiu unde la capatul Europei nu este o tragedie , tragedie este ca nu avem vagon direct pana la Viena decat vara si nu se stie cat o sa tina si minunea asta...
Insa , pe ansamblu , nu numai parerea mea , a ta sau a CFR conteaza in acest trio deoarece planurile OBB de extindere a serviciului Railjet spre si dinspre estul Europei incep sa se arate ... Din cate am inteles OBB doreste sa-si extinda serviciul Railjet in perioada urmatoare chiar si pana la Varsovia (urmeaza a fi inlocuit EC Polonia Varsovia-Villach ) precum si in Cehia , Slovenia sau Slovacia asa ca sa nu va mirati daca peste 5 ani toate trenurile IC de legatura intre estul Ungariei si Budapesta vor fi inlocuite de Railjet iar serviciul extins inclusiv in Romania (pana la Arad sau mai mult in functie de cum vor decurge lucrarile de modernizare in Romania) Apai sa vedeti voi atunci cand va trebui sa mai schimbati o data si la Arad trenul ...
Motivul principal al expansiunii OBB in Europa centrala si de est va fi dat si de concurenta pe care Railjet o va primi cat de curand din partea companiei DB care va trimite mai multe trenuri ICE spre Austria , de data asta cu 250km/h... Austria are multe Railjet si cam trebuie sa scape de ele... |
| | | Stratan-Tttggvv V.I.P Member
Numarul mesajelor : 100 Varsta : 35 Localizare : Constanta Reputatie : 5851 Data de inscriere : 23/02/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 13 Ian 2012, 12:00 | |
| Da dar n-ati inteles ideea mea . Nici RZD-ul si nici cei de la MAV care trimit vagon pe Zurich nu scot profit .Ca oricum daca vrei sa mergi rapid de la Budapesta la Hamburg te urci in avion . Sau rusii care tin marile trenuri prin siberia , credeti ca au profit ? Sau PKP-ul care va venii la vara in Varna , va avea profit ?
Da , ar fii o idee , cei de la OBB sigur ar dori sa-si mareasca flota de Railjeturi si sa controleze ei mare parte din Europa dar sa mai aiba si cu cine .Cehii sunt langa ei , au acel Pendolino de viteza , Polonezi isi modernizeaza parcul de vagoane + cateva taurusuri , noi ce avem ? Desiro ? Ce sa faci la noi gara la Arad ?? Daca tot ar fii sa vina Railjetu pana la Arad , eu ( parere in gluma ) zic sa punem toate trenurile internationale de la Arad si Oradea . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Vin 13 Ian 2012, 12:18 | |
| Cehii au comandat 16 rame RailJet cele refuzate de 0BB pe care le vor folosi la trenurile internationale si trenuri IC pe rute interne la tractiune folosind locomotivele Skoda 380!!Poate nu avem noi bani sa calatorim prin Europa cu toate ca si de la CFR au niste preturi prohibitive dar poate cu legaturile astea ar veni turisti germani austrieci care ar vrea sa viziteze Romania!! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |