|
| Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
+76Cont dezactivat The Legend roseanu alex.alexus.tm 1nt3rp0l_106 Katalin4653 alex1987 Norbi Andrey_tm ionutz85 membru exclus kristi kkk romaniaetc rich1974 Costin.H Kriszti219 laur 133 cstefan Radu Tudor nenuandrei ravers75 DAS 2011 buldozer2 user dezactivat... Rarau membru inactiv mishu_edm srazvi Stratan-Tttggvv 060-EA078 redeme mureseanu_976 iDorin tuborgtnp Silver eu ionutz72 cont dezactivat . alex03bv mihaiuc pannonia express stefan_br vanchorusebulgaria Laur didinul cardinal rizelgeorgel2004 DPS saint COSTACHE MIHAIL IonutCFR2009 Vale cont inactiv popovici DUAL lovekomotive Dr2005 Adrian78 Tomi13leu Vlad calin941-2 cristi CFR AndiCFR bogdan srl ATM manuela dandel halmarius AlexD traian razvan - trenuri Nesebar Luna Vitosa get. Alex Avram 80 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 01:09 | |
| Se ataseaza o grupa de vagoane Mav. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 01:11 | |
| - cristi CFR a scris:
- Se ataseaza o grupa de vagoane Mav.
Cristi, nu aia ne intereseaza. Ne intereseaza de ce un tren international care circula intre 2 capitale opreste in aproape fiecare sat intre Szolnok si Budapest. Il puteau baga la 15 minute urma Daciei ca tren personal (szemely). Este inadmisibil ! Dupa palma primita de la austrieci acuma ne-au dat-o si ungurii. Ni le meritam sau nu, asta sa ziceti voi. _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 01:13 | |
| Oricum Muntenia va fi cel mai rau tren International , mai bine ramanea la aceeasi ora care e Dacia dar limitat la Budapest , asa au schimbat si ora de circulatie face si mai mult (pleaca mai tarziu cu o ora si are si un mers groaznic pe teritoriul Ungariei) |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 01:17 | |
| Și Dacia prindea uneori întârzieri (ex.: 1 aug 2011) chiar și de două ore pe teritoriul Ungariei... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 01:20 | |
| - redeme a scris:
- Și Dacia prindea uneori întârzieri chiar și de două ore pe teritoriul Ungariei...
Eu am mers cu el de mai multe ori si a ajuns la fix in Budapesta . Oricum mare p r o s t i e cu acest Muntenia dar asta e , probabil cine vrea sa calatoreasca in alte tari sa foloseasca alte mijloace de transport ca trenurile Romanesti sunt pe duca atat interne cat si Internationale . |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 01:28 | |
| Mă refeream la 347-2 Viena - București (2h la sosirea în Lokoshaza). Cât despre această „strategie” eu nu pot s-o înțeleg... să te trambalezi cu bagajele (nu puține, mai ales!) când într-un tren, când într-altul, mai pierzi legături, mai alergi pe scări să ajungi la alt peron... Nu știu, chiar este careva căruia să-i placă așa ceva?! Nu înțeleg cine sau ce i-a pus să scoată vagoane directe ca București - Berlin sau Timișoara - Muenchen... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 01:38 | |
| Zic ei "lipsa de calatori" desi ma indoiesc sa nu existe atata timp cat autocarele sunt pline dar aici intervine si pretul , daca la autocar dai 100 de euro din Buc la Berlin si la tren dai 120 , 130 , 150 automat calatorul opteaza pentru autocar , pretul e principalul factor decisiv in alegerea operatorului de transport , si acest tarif la clasa 2 ca daca ar fi bilet la dormitor ar fi dublu cat la autocar si categoric nu merge nimeni . |
| | | iDorin
Numarul mesajelor : 44 Varsta : 48 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5179 Data de inscriere : 05/11/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 02:11 | |
| - mureseanu_976 a scris:
- Vi se pare normal ca DACIA (Nu Muntenia ca-i tot acelasi tren, dar limitat la parcurs) sa fie folosit pe post de tren personal la unguri ???
Pe post de tren regio e si internationalul de Beograd, pe teritoriul Serbiei. |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5656 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 02:14 | |
| Pai fiecare aplica ce plan tarifar vrea pentru trenuri. In cazul trenurilor internationale depind multe lucruri. Fiind vorba aici de vagoanele CFR, e necesara plata la MAV a TUI-ului pentru utilizarea infrastructurii MAV. Daca prin diferenta de tarif intre tren local si tren de rang la MAV il constituie decontul TUI-ului pentru acel tren, atunci da, mi se pare normal ! |
| | | iDorin
Numarul mesajelor : 44 Varsta : 48 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5179 Data de inscriere : 05/11/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 02:15 | |
| - redeme a scris:
- Nu înțeleg cine sau ce i-a pus să scoată vagoane directe ca București - Berlin sau Timișoara - München...
Este nevoie de un acord intre companiile feroviare din Romania si Germania. |
| | | 060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5656 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 02:24 | |
| Este nevoie si de acord, dar mai mult este nevoie sa se asigure undeva revizia vagoanelor. Orice vehicul feroviar are un anumit numar de kilometri care poate rula intre doua revizii mai mari. In plus de asta este nevoie de igienizarea, echiparea vagoanelor dar si de durata maxima de ore admise pentru personalul de lucru de pe vagon. O rezivie la 2000 km a vagonului presupune sa stea cateva ore intr-o grupa, unde sa se faca tot ce trebuie ( alimentare cu apa, revizie frane, echipamente, si toate cele)... Stationarea inseamna timp iar timpul inseamna bani,iar partea comerciala are de pierdut. Plus de asta, unde faci schimbul de tura al echipei de pe vagon ? Orele de odihna la domiciliu nu le poti asigura, iti trebuie schimb.
Sunt foarte multe aspecte care se iau in calcul. Iar daca se ia in calcul fluxul de calatori , necesarul unei asemenea rute, cumulat cu toate cele de mai sus, se trage linie si nu iese profit cat trebuie, singura varianta e sa se renunte... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 05:49 | |
| Orele de odihnă ale personalului de vagon?! Păi la noi era câte un singur naş pe fiecare vagon de dormit şi ăla mergea până la Vinea cu vagonul, după aia făcea paturile, făcea curat şi mai trăgea şi un pui de somn, toate astea în vreo 4 ore (din care scădem întârzierea...). Dar cum în România, după Braşov (spre Arad) nu prea mai urca/cobora nimeni de la vagonul de dormit, evident că naşul se băga într-un compartiment şi băga somn până la vamă.
--- Legat de numărul de călători, la tarifele practicate de CFR (de exemplu, un bilet până la Budapesta cu IR1346 costă la fel cât unul cu IC Ister, deşi cel din urmă e IC), nu-i de mirare că nu mergea nimeni până la Munechen sau Venezia cu trenul, mai ales că, cu autocarul nu faci 11 ore de la Bucureşti la Curtici, iar de la unguri o ţii numai pe autostrăzi. Şi, desigur, dacă îţi planifici călătoria cu o lună (minim) înainte, poţi găsi chiar bilete de avion la preţ convenabil, iar cu avionul faci o oră jumate + o oră pentru formalităţi + o oră până la aeroport, dar tot ajungi mai repede decât cu trenul. _________________ :TTT:
|
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5780 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 09:28 | |
| Haideti sa o luam altfel: acest Dacia/Muntenia era sa nu supravietuiasca deloc anul acesta; pana la urma circula la Viena in sezon si in extra-sezon pana la Budapesta. Exista totusi doua trenuri de noapte Bucuresti - Budapesta, pentru care CFR probabil trebuie sa plateasca taxe la MAV. Si tot probabil, ii costa mai putin daca il combina cu trenul regional pe parcursul maghiar. Eu personal prefer sa faca mai mult (timpul total suplimentar este de o ora) decat sa nu mai existe deloc.
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 09:53 | |
| Apai daca CFr nu e in stare, sint trenuri din Budapesta catre Viena, ca sa nu mai spun ca in Wien Westbhf, erau destule trenuri spre restul Europei pline. Chiar cu vagoane portauto. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6049 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 Joi 12 Ian 2012, 11:31 | |
| - redeme a scris:
- Cât despre această „strategie” eu nu pot s-o înțeleg... să te trambalezi cu bagajele (nu puține, mai ales!) când într-un tren, când într-altul, mai pierzi legături, mai alergi pe scări să ajungi la alt peron... Nu știu, chiar este careva căruia să-i placă așa ceva?!
Nu înțeleg cine sau ce i-a pus să scoată vagoane directe ca București - Berlin sau Timișoara - Muenchen... Am fost o singura data cu trenul de la Bucuresti la Brienz (Elvetia) cu un timp limitat de schimb de tren in Viena (10-15') si tot atat la Zurich incat nu-mi mai trebuie asa drum lung cu trenul in viata mea ! Si am plecat cu dormitorul pana la Viena dar , pentru ca trebuia sa ajung pana se inchidea hotelul la Brienz (la 00.00 canci receptie ) va jur ca n-am avut timp sa-mi cumpar nimic de mancare in garile de schimb , nici macar o apa !!!! Asta a fost in 2008 cu ocazia CE de fotbal cand Transalpinul de Zurich era singura legatura buna a Romaniei cu Elvetia insa acum lucrurile s-au schimbat , exista legaturi atat din Budapesta cat si din Viena cu schimburi sau fara (se mai schimba la Salzburg) la mai putin de 2 ore cu Vestul , fie ca ne indreptam spre Germania fie spre Elvetia... Daca pierzi Railjet ai OEC (echivalent IC la noi ) imediat la jumatate de ora... In concluzie , nu trebuie sa bazaim atata vreme cat legaturile Romaniei cu Vestul s-au imbunatatit gratie MAV , OBB dar si CFR care trimite mai multe trenuri spre Budapesta ca acum cativa ani ! Hai sa fim seriosi , asa zisa trambalare a bagajelor este piece of cake avand in vedere faptul ca intotdeauna la ei trenul de legatura parcheaza fix vis-a-vis ! Si ca o parere personala , faptul ca nu mai avem vagoane directe mai mult de Budapesta ne indica faptul ca Europa ne ia de urechi si ne indeamna prieteneste sa ne punem si noi la punct odata coridorul 4 !!!! Constanta - Budapesta ar trebui sa se faca dupa finalizarea coridorului 4 in doar 10 ore !!!!! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2011-2012 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2011-2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |