|
| Rame TE din Romania,seria 26-17 | |
|
+84Simo1971 dan tm mielutu zburator tcm Katalyn florin.lifticariu M.I.C.I. 92Dragos Cont.dezactivat Tomi13leu halmarius Vitosa TVlad KOSTYK cipi muntean Sergiu rmn Hurricane Dutzu Katalin4653 Radu.B lapsanszkitamas Goanga rizelgeorgel2004 Adirmvl marius_catalin84 EuroNight kuepall andreiutzu cardinal Radu Tudor cstefan Andrey_tm Stere Serban didinul mishu_edm Dr2005 AndiCFR Teodor Nk11 AlexD LanceR Luna Marius Cosmin5 Balto DUAL The Legend Horea36 get. cont dezactivat . catalinu' George Adrian78 lovekomotive decward mureseanu_976 ATM ldh80 19jimmy84 Gabry Gabriel VeV Boracik AMX 97-0548-4 stegaru bogdan srl pisti91 mishu88 MariusM srazvi cortexedge cont inactiv Nesebar FeroFan97 didi Norbi KQQ alex.alexus.tm kristi kkk COSTACHE MIHAIL tudor_vl razwy Lde 2100 Stratan-Tttggvv myster2008 88 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Dum 07 Apr 2013, 11:13 | |
| Desi face pe PL.Sud-Urziceni, noua statie de domiciliu a lui TE 115 : windows 7 screen shot |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Mar 09 Apr 2013, 20:02 | |
| WTF, cred ca e prima data (ma rog, din 80 incoace, cel putin) cand Basarabul are rame TE...ce naiba se-ntampla? or avea in plan s-o modernizeze si au alocat-o deja statiei care o va folosi??? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Mar 09 Apr 2013, 20:07 | |
| am inteles ca vrea sa se desfiinteze remiza de la Ploiesti si probabil ca au si trecut-o pe Basarab. Celelalte vagoane 20-54/55 sau 19-55 si 20-50 sunt de Basarab asta ar fi fost mai singura care mai era de Ploiesti. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Mar 09 Apr 2013, 20:17 | |
| - ATM a scris:
- WTF, cred ca e prima data (ma rog, din 80 incoace, cel putin) cand Basarabul are rame TE...ce naiba se-ntampla? or avea in plan s-o modernizeze si au alocat-o deja statiei care o va folosi???
Nici poveste , cred ca dispare revizia de vagoane Ploiesti si din cauza asta vagoanele care fac trenurile din zona Ploiesti vor avea statia de domiciliu Bucuresti Basarab fata de Ploiesti Sud cum erau inainte . Cu aceasta ocazie poate se gandesc sa prelungeasca trenurile 3023/3024 la Bucuresti ca bine ar mai fi sa fie 3023 din Bucuresti la 03:00 si 3024 sa ajunga pe la 23:00 . |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Mar 09 Apr 2013, 21:05 | |
| ...din cate trenuri forma Ploiestiul (Maneciu, Slanic, Slobozia, Brasov, Targoviste, chiar si spre Buzau-Ghimes)...acum sa se desfiinteze revizia?!!? asta e inca un exemplu de cat de jos se afunda CFR-ul de la an la an.
Miscarea asta, daca se va concretiza, va-nsemna ca vrand nevrand rama asta TE va trebui sa ajunga si la Bucuresti (revizii, curatenie etc). Adica vor exista regio catre Ploiesti facute si cu 19-80 (la rang de clasa a 2-a) comparativ cu un tren facut de o rama TE. Sa mai vorbesti de discrepante. |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Mar 09 Apr 2013, 21:08 | |
| - ATM a scris:
- ...din cate trenuri forma Ploiestiul (Maneciu, Slanic, Slobozia, Brasov, Targoviste, chiar si spre Buzau-Ghimes)...acum sa se desfiinteze revizia?!!? asta e inca un exemplu de cat de jos se afunda CFR-ul de la an la an.
Miscarea asta, daca se va concretiza, va-nsemna ca vrand nevrand rama asta TE va trebui sa ajunga si la Bucuresti (revizii, curatenie etc). Adica vor exista regio catre Ploiesti facute si cu 19-80 (la rang de clasa a 2-a) comparativ cu un tren facut de o rama TE. Sa mai vorbesti de discrepante. Pe M700 se face cu 19-83 la rang de clasa a 2 asa ca nu e un caz singular! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Mar 09 Apr 2013, 21:26 | |
| - ATM a scris:
Miscarea asta, daca se va concretiza, va-nsemna ca vrand nevrand rama asta TE va trebui sa ajunga si la Bucuresti (revizii, curatenie etc). Adica vor exista regio catre Ploiesti facute si cu 19-80 (la rang de clasa a 2-a) comparativ cu un tren facut de o rama TE. Sa mai vorbesti de discrepante. Cat de curand ii expira revizia iar la cuplurile TE nu se mai fac revizii , inca nu s-a hotarat soarta lor , ori le fac Acvila ori le trimit la fier vechi , dar la Bucuresti nu cred ca va ajunge ci va ramane pe o linie moarta din Ploiesti . |
| | | Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6320 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Mar 09 Apr 2013, 21:29 | |
| - Karpaty a scris:
- ATM a scris:
Miscarea asta, daca se va concretiza, va-nsemna ca vrand nevrand rama asta TE va trebui sa ajunga si la Bucuresti (revizii, curatenie etc). Adica vor exista regio catre Ploiesti facute si cu 19-80 (la rang de clasa a 2-a) comparativ cu un tren facut de o rama TE. Sa mai vorbesti de discrepante. Cat de curand ii expira revizia iar la cuplurile TE nu se mai fac revizii , inca nu s-a hotarat soarta lor , ori le fac Acvila ori le trimit la fier vechi , dar la Bucuresti nu cred ca va ajunge ci va ramane pe o linie moarta din Ploiesti . Ai dreptate nu se fac revizii nici macar la 20-76 din Ploiesti dapai la TE-uri! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Mar 09 Apr 2013, 22:30 | |
| Dacă se închide revizia (şi e în plan de vreo 3 ani să se închidă, ca şi Giurgiu - care între timp s-a închis), or să trebuiască să mute vagoanele alea reci... eventual să le ducă înapoi în Griviţa, că Depoul Ploieşti e plin cu TE, 19/20/21-47/57. La TE nici eu nu cred că se va mai face ceva.
Ca fapt divers, revizia aia nu prea mai deserveşte nimic... trenurile de Buzău se fac cu vagoane de Buzău, cele de Bucureşti au vagoane de Bucureşti, iar cele de Braşov pot primi vagoane de acolo. Slănicul e privat, pe Târgovişte nu mai circulă trenuri de călători, iar linia de Măneciu e închisă. Rămâne Urziceniul, unde se pot folosi motoare sau roti vagoane de Basarab. Îndrăznesc să spun că cu 3 Z6100 nu ar ai fi nevoie de vagoane nici la Buzău. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Mier 10 Apr 2013, 02:12 | |
| Brasovul nu mai are decat un singur tren care ajunge la Ploiesti 3024/3023 care oricum e cu vagoane de Brasov, doar ce doarme peste noapte de la 22:10 la 04:30 aproape 6 ore.
Daca e adevarat ca nu vor mai circula TE-urile vechi dupa expirarea ultimei revizi atunci trebuie sa faca un ultim drum cu aceste TE-uri fanii TE-urilor vechi.
La Ploiesti doar TE 115 mai e in circulatie pana la 21.04.2013 daca nu cumva mai prelungeste cu inca 6 luni si face pe trenurile de pe Ploiesti-Urziceni in special pe 7113 la 20:10 din PL.Sud. |
| | | Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6029 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Mier 10 Apr 2013, 09:01 | |
| Sincer imi plac f multe aceste TE-uri si vechi si noi mai ales acele vechi ,totusi sa speram ca le vor face acvile si nu le vor duce la fier vechi pacar de ele ar fi super sa devina toate Acvile |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Rame TE din Romania Mier 10 Apr 2013, 09:40 | |
| Problema este ca acel scop pentru care au fost proiectate si fabricate aceste rame TE cu zeci de ani in urma nu mai exista astazi! Ramele TE au fost proiectate pentru a transporta mari mase de oameni- muncitori navetisti in special- pe distante scurte si medii! Trenurile formate din rame TE (de obicei cate doua astfel de rame) erau rentabile atunci cand transportau cca 1000-1500 calatori la un schimb (si nici unul din ei nu mergea cu nasul, toti muncitorii avand abonament prin intreprindere), iar tractiunea se realiza fie cu 040-DHC (pe linii neelectrificate) sau 040-EC (pe linii electrificate)! Ori aceste conditii astazi nu mai pot fi indeplinite!
Nici proiectul de transformare in rame Acvila nu mi se pare foarte inspirat! In locul acestor rame Acvila (care fiind tractate cu locomotive LDE reprezinta risipa de combustibili si lubrifianti) mult mai potrivite ar fi fost niste automotoare noi sau rame electrice noi- vezi cazul Poloniei! Din pacate in Romania nu se fabrica la ora actuala automotoare sau rame electrice noi, eventual dupa o licenta straina- Bombardier, Adtranz, Stadler, Newag, PESA, etc! |
| | | Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6029 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Mier 10 Apr 2013, 10:17 | |
| asa este din pacate la noi in romania nu mai sunt calatorii de acum zeci de ani imi povestea tata ca pe vremuri pe relatia Belcesti Iasi megeau cate 2 astfel de Rame TE calatori urcanduse si pe ele din lipsa de locuri mergeau pe scari locmotiva asta dupa ce treceau de Podu Iloie unde linia nu mai era electrificata prin 2006 cand mai era CFR era o singura rama TE in care mergeau vreo 100 de oameni sa zic dar bineinteles toti mergeau cu nasu |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Mier 10 Apr 2013, 11:04 | |
| Acestea sint rame sau cupluri etajate?
Eu stiam ca in livret asa scria Cuplu etajat, de unde sint rame acuma? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Mier 10 Apr 2013, 14:35 | |
| Nu stiu ce inteleg cei din domeniul feroviar prin cuplu, dar dictionarul spune ca un cuplu presupune doua unitati, persoane, etc. Cu alte cuvinte o pereche, nu 4 unitati/indivizi. Dar, repet, poate in domeniu se foloseste "cuplu" si pentru asa ceva.
Cat despre rame, din cate am citit, ar fi gresita denumirea asta pentru TE-uri, pentru ca trebuie sa aiba macar un post de conducere, chiar daca nu pot fi deplasate fara o locomotiva. In cazul RIO-urilor, spre exemplu, este corecta denumirea de rame, pentru ca au un post de conducere.
Referitor la ce a scris ldh, da, au fost ok pana acum... vreo 20 de ani, cand erau fabrici, combinate, etc. si cu 15000 de angajati, deci chiar si 5000 de oameni intr-un schimb. Cum azi nu prea mai avem fabrici, iar transportul auto a castigat teren, nu isi mai au rostul, avand capacitate de transport de vreo 400 de lucuri (sau foarte aproape de numarul asta). Stiu ca nemtii au facut si cupluri, in sensul propriu al cuvantului, de astfel de vagoane, care ar fi meritat modernizate, daca nu pentru trenuri Regio, pentru care un DMU sau doua ori un EMU ar fi suficiente, atunci pentru IR-uri. Cu sase locuri in compartiment ar fi fost ceva de capul lor, dar daca le transformi in acvile pe unde le trimiti? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 | |
| |
| | | | Rame TE din Romania,seria 26-17 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |