|
| Rame TE din Romania,seria 26-17 | |
|
+84Simo1971 dan tm mielutu zburator tcm Katalyn florin.lifticariu M.I.C.I. 92Dragos Cont.dezactivat Tomi13leu halmarius Vitosa TVlad KOSTYK cipi muntean Sergiu rmn Hurricane Dutzu Katalin4653 Radu.B lapsanszkitamas Goanga rizelgeorgel2004 Adirmvl marius_catalin84 EuroNight kuepall andreiutzu cardinal Radu Tudor cstefan Andrey_tm Stere Serban didinul mishu_edm Dr2005 AndiCFR Teodor Nk11 AlexD LanceR Luna Marius Cosmin5 Balto DUAL The Legend Horea36 get. cont dezactivat . catalinu' George Adrian78 lovekomotive decward mureseanu_976 ATM ldh80 19jimmy84 Gabry Gabriel VeV Boracik AMX 97-0548-4 stegaru bogdan srl pisti91 mishu88 MariusM srazvi cortexedge cont inactiv Nesebar FeroFan97 didi Norbi KQQ alex.alexus.tm kristi kkk COSTACHE MIHAIL tudor_vl razwy Lde 2100 Stratan-Tttggvv myster2008 88 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
FeroFan97
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 27 Localizare : Sfîntu Gheorghe Reputatie : 5816 Data de inscriere : 06/02/2010
| | | | mishu_edm
Numarul mesajelor : 40 Localizare : Tecuci, Bucuresti Reputatie : 4733 Data de inscriere : 17/01/2012
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Mier 18 Ian 2012, 21:01 | |
| Si practic, care e diferenta dintre acestea si "vagoane-seria-26-26" ? Daca observ eu bine, primul lucru care-mi sare in evidenta este ca acestea au geamul de la etaj - o jumatate este "drept"(si se poate deschide) si cealalta jumatate este "inclinat" iar cele din seria 26-26 au geamul de la etaj format doar din portiunea inclinata(am calatorit si cu asa ceva odata si mi-amintesc ca privitul pe fereastra e foarte incomod, din cauza geamului)... ...si o mica curiozitate: ramele care sunt (sau au fost...anul trecut ) in componenta trenurilor Iasi-Mangalia(culoare alb-albastru) sunt tot rame modernizate? Sau sunt recent construite? |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Mier 18 Ian 2012, 21:24 | |
| - mishu_edm a scris:
- Si practic, care e diferenta dintre acestea si "vagoane-seria-26-26" ? Daca observ eu bine, primul lucru care-mi sare in evidenta este ca acestea au geamul de la etaj - o jumatate este "drept"(si se poate deschide) si cealalta jumatate este "inclinat" iar cele din seria 26-26 au geamul de la etaj format doar din portiunea inclinata(am calatorit si cu asa ceva odata si mi-amintesc ca privitul pe fereastra e foarte incomod, din cauza geamului)...
...si o mica curiozitate: ramele care sunt (sau au fost...anul trecut ) in componenta trenurilor Iasi-Mangalia(culoare alb-albastru) sunt tot rame modernizate? Sau sunt recent construite? Lăsând la o parte dimensiunile diferite, capacitatea ș.a., o deosebire importantă este faptul că 26-26 sunt etajate individuale iar 26-17 circulă doar în cuplu permanent, câte patru, cu sau fără vagon de cls. I. Vagoanele care au circulat pe Iași - Mangalia sunt modernizate, nu recent construite. |
| | | mishu_edm
Numarul mesajelor : 40 Localizare : Tecuci, Bucuresti Reputatie : 4733 Data de inscriere : 17/01/2012
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Mier 18 Ian 2012, 21:37 | |
| - didinul a scris:
Lăsând la o parte dimensiunile diferite, capacitatea ș.a., o deosebire importantă este faptul că 26-26 sunt etajate individuale iar 26-17 circulă doar în cuplu permanent, câte patru, cu sau fără vagon de cls. I.
Vagoanele care au circulat pe Iași - Mangalia sunt modernizate, nu recent construite. Mersi de raspuns sa-nteleg ca odata cu noul mers al trenurilor, Iasi - Mangalia are acum vagoane noi specifice trenurilor IR, la fel ca si Iasi - Bucuresti? P.S. Iasi - Bucuresti inca mai avea parca 1 sau 2 vagoane "vechi" (care au compartimente doar la capete) P.S.2 (scuze pentru off-topic)... de ce Iasi - Bucuresti (si pun pariu ca nu e singurul caz) are acelasi vagon de clasa 1, astfel incat cele de clasa a 2-a ajung sa para mai ok si mai "moderne"(cel putin in opinia mea ) ? |
| | | Stere Serban
Numarul mesajelor : 71 Varsta : 32 Localizare : Ploiesti Reputatie : 4942 Data de inscriere : 29/08/2011
| Subiect: Rame TE din Romania Lun 09 Apr 2012, 22:16 | |
| Rama TE in Ploiesti Sud |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Lun 09 Apr 2012, 22:18 | |
| Relicve ale sistemului comunist care trebuiau casate toate ieri, inclusiv cele "modernizate" la Pascani... |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Sam 14 Apr 2012, 16:45 | |
| Sincer, intre 26-26 si ramele TE nu vad multe elemente comune, in afara faptului ca is ambele etajate. Nu se potrivesc nici la piese, nici la solutiile constructive adoptate, nici la aranjamentul interior, la nimic (vizibil). Poate doar ceva cablaje, regulatoare, piese ascunse sa fie comune, in rest difera al naibii de mult, sunt dealtfel generatii diferite si ca ani. - Citat :
- de ce Iasi - Bucuresti (si pun pariu ca nu e singurul caz) are acelasi vagon de clasa 1, astfel incat cele de clasa a 2-a ajung sa para mai ok si mai "moderne"(cel putin in opinia mea
Pentru ca n-au vagoane de clasa 1 suficiente. Sunt inca ceva trenuri de rang superior care au vagoane 19-54/19-55 in ele, desi ele trebuiau expediate pe regio. Nu sunt de acord cu casarea Acvila, cred ca ar face fata OK la trenurile regio/curse muncitoresti. Perfect de acord cu retragerea din circulatie a ramelor TE clasice, intrucat nu prezinta nici cel mai elementar confort. Din punctul meu de vedere este un afront ca unii calatori de regio sa mearga inca cu asa ceva, iar altii cu 20-31 sau 20-55. A, ca pot fi salvate pentru a fi trenuri de epoca, nu nic nu. Varsta le-ar da dreptul la asa ceva, dupa cum si vagonul 20-57 clasic, cel din anii 60, ar trebui sa fie considerat in acelasi context - bun de salvat, macar in cateva exemplare. |
| | | Stere Serban
Numarul mesajelor : 71 Varsta : 32 Localizare : Ploiesti Reputatie : 4942 Data de inscriere : 29/08/2011
| Subiect: Rame TE din Romania Sam 14 Apr 2012, 16:49 | |
| Din curiozitate, cam cate rame Acvila exista in tara ? |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Sam 14 Apr 2012, 17:34 | |
| Cam 4 sau 5, daca nu ma insel. |
| | | cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7010 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Sam 14 Apr 2012, 17:38 | |
| Acvile sunt 4 care sunt finalizate si circula sau au circulat, 001, 002 de iasi, 003 de timisoara si 004 de craiova, sau invers la 003 si 004. 001 nu mai circula, asteapta revizia pentru care nu sunt bani cica. Ar mai fi 2 la Pascani dar nu stiu in ce stadiu sunt, 006 era carcasa gata, mai avea nevoie de usi si probabil montat interiorul, cablaje, toate cele necesare. TE-uri, ca poate la ele te refereai, nu cred ca mai sunt 3 sferturi sau poate nici jumate din cate au fost, o suta si ceva... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Rame TE Dum 15 Apr 2012, 11:46 | |
| Aceste rame TE ("cuplu etajat"), au fost foarte bune intr-un anumit context economic: pentru transportul muncitorilor navetisti la si de la fabrici. In anii 80' multe trenuri "curse muncitoresti" erau compuse si din doua astfel de rame TE (in care incapeau si 1000 de navetisti!) , tractiunea facandu-se cu LDH. Astfel, din doua motive- consumul mai redus de combustibil al LDH si faptul ca in acele trenuri nu se prea mergea cu "nasul" (de obicei muncitorii navetisti aveau abonamente prin intreprindere) acele trenuri erau rentabile! Mai ales in zona din sudul tarii, pe trenurile C spre Targoviste, Ploiesti, Buzau, Craiova, etc., erau compuse din cate doua astfel de rame TE, care circulau pline! Ca o "pata de culoare", in special la iesirea din schimbul 3, in aceste rame TE se consuma si celebra votca ieftina "Ochii lui Dobrin", iar cand ajungeau la revizie, in aceste vagoane se gaseau sub banchete "din belsug" sticle goale! Insa astazi acel context economic a disparut, o data cu disparitia marilor fabrici au disparut si muncitorii navetisti, astfel ca cererea de transport pentru aceste tipuri de vagoane nu mai exista! |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Dum 15 Apr 2012, 12:14 | |
| Parca o vreme si trenu personal Simeria - Bucuresti Basarab a fost format din rama/rame TE, sau nu ? Oricum imi amintesc ca o vreme buna acel tren a circulat plin, aglomerat, deseori greu prindeai un loc liber din Petrosani. Dar ce a fost a fost doar, asa multa lume in gara Petrosaniului ca la orele cand pleca acel tren, mai ales in perioada vacantelor/concediilor nu am mai vazut de mult timp si nici nu cred ca o sa mai vad curand. |
| | | Stere Serban
Numarul mesajelor : 71 Varsta : 32 Localizare : Ploiesti Reputatie : 4942 Data de inscriere : 29/08/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Dum 15 Apr 2012, 13:02 | |
| Si pe 302,304 si 306 circulau rame TE (in vremurile bune chiar 2 rame sau 1 rame + vagon seria 11) trase fie de un ldh sau sulzer. Acum, doar pe 701 Ploiesti Sud-Urziceni si pe Buzau-Brazi mai vad rame TE. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Dum 15 Apr 2012, 13:04 | |
| Si pe Radna-Timisoara-Radna circulau aceste vagoane, iar in 2008, cand am fost cu ele pe acest traseu, circulau aproape pline. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 Mar 17 Apr 2012, 09:49 | |
| Trenurile personale spre Bucuresti nu erau formate din cupluri etajate ci din etajatele 26-26. Tin minte ca si 1006 era la un moment dat format astfel. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17 | |
| |
| | | | Rame TE din Romania,seria 26-17 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |