Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Rame TE din Romania,seria 26-17

In jos 
+84
Simo1971
dan tm
mielutu zburator
tcm
Katalyn
florin.lifticariu
M.I.C.I.
92Dragos
Cont.dezactivat
Tomi13leu
halmarius
Vitosa
TVlad
KOSTYK
cipi muntean
Sergiu rmn
Hurricane
Dutzu
Katalin4653
Radu.B
lapsanszkitamas
Goanga
rizelgeorgel2004
Adirmvl
marius_catalin84
EuroNight
kuepall
andreiutzu
cardinal
Radu Tudor
cstefan
Andrey_tm
Stere Serban
didinul
mishu_edm
Dr2005
AndiCFR
Teodor
Nk11
AlexD
LanceR
Luna
Marius
Cosmin5
Balto
DUAL
The Legend
Horea36
get.
cont dezactivat .
catalinu'
George
Adrian78
lovekomotive
decward
mureseanu_976
ATM
ldh80
19jimmy84
Gabry Gabriel
VeV
Boracik
AMX 97-0548-4
stegaru
bogdan srl
pisti91
mishu88
MariusM
srazvi
cortexedge
cont inactiv
Nesebar
FeroFan97
didi
Norbi
KQQ
alex.alexus.tm
kristi kkk
COSTACHE MIHAIL
tudor_vl
razwy
Lde 2100
Stratan-Tttggvv
myster2008
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 24 ... 33  Urmatorul
AutorMesaj
FeroFan97

FeroFan97


Numarul mesajelor : 390
Varsta : 27
Localizare : Sfîntu Gheorghe
Reputatie : 5816
Data de inscriere : 06/02/2010

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Icon_minitimeVin 13 Ian 2012, 11:39

R 4510, 12.01.12.
Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 402362_307864432589343_100000973666602_823652_617785304_n
Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 402680_307864502589336_100000973666602_823653_198907420_n
Sus In jos
mishu_edm

mishu_edm


Numarul mesajelor : 40
Localizare : Tecuci, Bucuresti
Reputatie : 4733
Data de inscriere : 17/01/2012

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Icon_minitimeMier 18 Ian 2012, 21:01

Si practic, care e diferenta dintre acestea si "vagoane-seria-26-26" ? Daca observ eu bine, primul lucru care-mi sare in evidenta este ca acestea au geamul de la etaj - o jumatate este "drept"(si se poate deschide) si cealalta jumatate este "inclinat" iar cele din seria 26-26 au geamul de la etaj format doar din portiunea inclinata(am calatorit si cu asa ceva odata si mi-amintesc ca privitul pe fereastra e foarte incomod, din cauza geamului)...

...si o mica curiozitate: ramele care sunt (sau au fost...anul trecut Very Happy ) in componenta trenurilor Iasi-Mangalia(culoare alb-albastru) sunt tot rame modernizate? Sau sunt recent construite?
Sus In jos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6467
Data de inscriere : 31/08/2009

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Icon_minitimeMier 18 Ian 2012, 21:24

mishu_edm a scris:
Si practic, care e diferenta dintre acestea si "vagoane-seria-26-26" ? Daca observ eu bine, primul lucru care-mi sare in evidenta este ca acestea au geamul de la etaj - o jumatate este "drept"(si se poate deschide) si cealalta jumatate este "inclinat" iar cele din seria 26-26 au geamul de la etaj format doar din portiunea inclinata(am calatorit si cu asa ceva odata si mi-amintesc ca privitul pe fereastra e foarte incomod, din cauza geamului)...

...si o mica curiozitate: ramele care sunt (sau au fost...anul trecut Very Happy ) in componenta trenurilor Iasi-Mangalia(culoare alb-albastru) sunt tot rame modernizate? Sau sunt recent construite?

Lăsând la o parte dimensiunile diferite, capacitatea ș.a., o deosebire importantă este faptul că 26-26 sunt etajate individuale iar 26-17 circulă doar în cuplu permanent, câte patru, cu sau fără vagon de cls. I.

Vagoanele care au circulat pe Iași - Mangalia sunt modernizate, nu recent construite.
Sus In jos
mishu_edm

mishu_edm


Numarul mesajelor : 40
Localizare : Tecuci, Bucuresti
Reputatie : 4733
Data de inscriere : 17/01/2012

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Icon_minitimeMier 18 Ian 2012, 21:37

didinul a scris:


Lăsând la o parte dimensiunile diferite, capacitatea ș.a., o deosebire importantă este faptul că 26-26 sunt etajate individuale iar 26-17 circulă doar în cuplu permanent, câte patru, cu sau fără vagon de cls. I.

Vagoanele care au circulat pe Iași - Mangalia sunt modernizate, nu recent construite.

Mersi de raspuns Smile sa-nteleg ca odata cu noul mers al trenurilor, Iasi - Mangalia are acum vagoane noi specifice trenurilor IR, la fel ca si Iasi - Bucuresti? Smile

P.S. Iasi - Bucuresti inca mai avea parca 1 sau 2 vagoane "vechi" (care au compartimente doar la capete)
P.S.2 (scuze pentru off-topic)... de ce Iasi - Bucuresti (si pun pariu ca nu e singurul caz) are acelasi vagon de clasa 1, astfel incat cele de clasa a 2-a ajung sa para mai ok si mai "moderne"(cel putin in opinia mea Very Happy ) ?
Sus In jos
Stere Serban

Stere Serban


Numarul mesajelor : 71
Varsta : 32
Localizare : Ploiesti
Reputatie : 4942
Data de inscriere : 29/08/2011

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Rame TE din Romania   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Icon_minitimeLun 09 Apr 2012, 22:16

Rama TE in Ploiesti Sud
Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 P100412_07320003
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Icon_minitimeLun 09 Apr 2012, 22:18

Relicve ale sistemului comunist care trebuiau casate toate ieri, inclusiv cele "modernizate" la Pascani...
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Icon_minitimeSam 14 Apr 2012, 16:45

Sincer, intre 26-26 si ramele TE nu vad multe elemente comune, in afara faptului ca is ambele etajate. Nu se potrivesc nici la piese, nici la solutiile constructive adoptate, nici la aranjamentul interior, la nimic (vizibil). Poate doar ceva cablaje, regulatoare, piese ascunse sa fie comune, in rest difera al naibii de mult, sunt dealtfel generatii diferite si ca ani.
Citat :
de ce Iasi - Bucuresti (si pun pariu ca nu e singurul caz) are acelasi vagon de clasa 1, astfel incat cele de clasa a 2-a ajung sa para mai ok si mai "moderne"(cel putin in opinia mea
Pentru ca n-au vagoane de clasa 1 suficiente. Sunt inca ceva trenuri de rang superior care au vagoane 19-54/19-55 in ele, desi ele trebuiau expediate pe regio.
Nu sunt de acord cu casarea Acvila, cred ca ar face fata OK la trenurile regio/curse muncitoresti.
Perfect de acord cu retragerea din circulatie a ramelor TE clasice, intrucat nu prezinta nici cel mai elementar confort. Din punctul meu de vedere este un afront ca unii calatori de regio sa mearga inca cu asa ceva, iar altii cu 20-31 sau 20-55.
A, ca pot fi salvate pentru a fi trenuri de epoca, nu nic nu. Varsta le-ar da dreptul la asa ceva, dupa cum si vagonul 20-57 clasic, cel din anii 60, ar trebui sa fie considerat in acelasi context - bun de salvat, macar in cateva exemplare.
Sus In jos
Stere Serban

Stere Serban


Numarul mesajelor : 71
Varsta : 32
Localizare : Ploiesti
Reputatie : 4942
Data de inscriere : 29/08/2011

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Rame TE din Romania   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Icon_minitimeSam 14 Apr 2012, 16:49

Din curiozitate, cam cate rame Acvila exista in tara ?
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Icon_minitimeSam 14 Apr 2012, 17:34

Cam 4 sau 5, daca nu ma insel.
Sus In jos
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7010
Data de inscriere : 25/04/2010

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Icon_minitimeSam 14 Apr 2012, 17:38

Acvile sunt 4 care sunt finalizate si circula sau au circulat, 001, 002 de iasi, 003 de timisoara si 004 de craiova, sau invers la 003 si 004. 001 nu mai circula, asteapta revizia pentru care nu sunt bani cica.
Ar mai fi 2 la Pascani dar nu stiu in ce stadiu sunt, 006 era carcasa gata, mai avea nevoie de usi si probabil montat interiorul, cablaje, toate cele necesare.
TE-uri, ca poate la ele te refereai, nu cred ca mai sunt 3 sferturi sau poate nici jumate din cate au fost, o suta si ceva...
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Rame TE   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Icon_minitimeDum 15 Apr 2012, 11:46

Aceste rame TE ("cuplu etajat"), au fost foarte bune intr-un anumit context economic: pentru transportul muncitorilor navetisti la si de la fabrici. In anii 80' multe trenuri "curse muncitoresti" erau compuse si din doua astfel de rame TE (in care incapeau si 1000 de navetisti!) , tractiunea facandu-se cu LDH. Astfel, din doua motive- consumul mai redus de combustibil al LDH si faptul ca in acele trenuri nu se prea mergea cu "nasul" (de obicei muncitorii navetisti aveau abonamente prin intreprindere) acele trenuri erau rentabile!
Mai ales in zona din sudul tarii, pe trenurile C spre Targoviste, Ploiesti, Buzau, Craiova, etc., erau compuse din cate doua astfel de rame TE, care circulau pline! Ca o "pata de culoare", in special la iesirea din schimbul 3, in aceste rame TE se consuma si celebra votca ieftina "Ochii lui Dobrin", iar cand ajungeau la revizie, in aceste vagoane se gaseau sub banchete "din belsug" sticle goale!
Insa astazi acel context economic a disparut, o data cu disparitia marilor fabrici au disparut si muncitorii navetisti, astfel ca cererea de transport pentru aceste tipuri de vagoane nu mai exista!
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Icon_minitimeDum 15 Apr 2012, 12:14

Parca o vreme si trenu personal Simeria - Bucuresti Basarab a fost format din rama/rame TE, sau nu ? Oricum imi amintesc ca o vreme buna acel tren a circulat plin, aglomerat, deseori greu prindeai un loc liber din Petrosani. Dar ce a fost a fost doar, asa multa lume in gara Petrosaniului ca la orele cand pleca acel tren, mai ales in perioada vacantelor/concediilor nu am mai vazut de mult timp si nici nu cred ca o sa mai vad curand.
Sus In jos
Stere Serban

Stere Serban


Numarul mesajelor : 71
Varsta : 32
Localizare : Ploiesti
Reputatie : 4942
Data de inscriere : 29/08/2011

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Icon_minitimeDum 15 Apr 2012, 13:02

Si pe 302,304 si 306 circulau rame TE (in vremurile bune chiar 2 rame sau 1 rame + vagon seria 11) Sad trase fie de un ldh sau sulzer. Acum, doar pe 701 Ploiesti Sud-Urziceni si pe Buzau-Brazi mai vad rame TE.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11655
Data de inscriere : 08/09/2011

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Icon_minitimeDum 15 Apr 2012, 13:04

Si pe Radna-Timisoara-Radna circulau aceste vagoane, iar in 2008, cand am fost cu ele pe acest traseu, circulau aproape pline.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Icon_minitimeMar 17 Apr 2012, 09:49

Trenurile personale spre Bucuresti nu erau formate din cupluri etajate ci din etajatele 26-26. Tin minte ca si 1006 era la un moment dat format astfel.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 15 Icon_minitime

Sus In jos
 
Rame TE din Romania,seria 26-17
Sus 
Pagina 15 din 33Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 24 ... 33  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)
» AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE
» Plimbare prin Europa-Romania->Ungaria->Romania
» Întrebări şi răspunsuri
» Rame RIO-RIB Regiotrans

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: VAGOANE-
Mergi direct la: