Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Rame TE din Romania,seria 26-17

In jos 
+84
Simo1971
dan tm
mielutu zburator
tcm
Katalyn
florin.lifticariu
M.I.C.I.
92Dragos
Cont.dezactivat
Tomi13leu
halmarius
Vitosa
TVlad
KOSTYK
cipi muntean
Sergiu rmn
Hurricane
Dutzu
Katalin4653
Radu.B
lapsanszkitamas
Goanga
rizelgeorgel2004
Adirmvl
marius_catalin84
EuroNight
kuepall
andreiutzu
cardinal
Radu Tudor
cstefan
Andrey_tm
Stere Serban
didinul
mishu_edm
Dr2005
AndiCFR
Teodor
Nk11
AlexD
LanceR
Luna
Marius
Cosmin5
Balto
DUAL
The Legend
Horea36
get.
cont dezactivat .
catalinu'
George
Adrian78
lovekomotive
decward
mureseanu_976
ATM
ldh80
19jimmy84
Gabry Gabriel
VeV
Boracik
AMX 97-0548-4
stegaru
bogdan srl
pisti91
mishu88
MariusM
srazvi
cortexedge
cont inactiv
Nesebar
FeroFan97
didi
Norbi
KQQ
alex.alexus.tm
kristi kkk
COSTACHE MIHAIL
tudor_vl
razwy
Lde 2100
Stratan-Tttggvv
myster2008
88 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 21 ... 33  Urmatorul
AutorMesaj
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8340
Data de inscriere : 27/08/2008

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Icon_minitimeSam 11 Dec 2010, 19:44

ldh80 a scris:
O intrebare: care este raza minima de inscriere in curba pentru aceste "rame TE"? (inainte de 1989- celebrele "trenuri cursa muncitoresti", cu mirosul "specific" de tuica 'Ochii lui Dobrin') Very Happy ...mai ales pe rutele gen Targoviste, Ploiesti, Pitesti, etc.)

100 de metri
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
cortexedge
Administrator
Administrator
cortexedge


Numarul mesajelor : 3087
Reputatie : 9360
Data de inscriere : 20/08/2008

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Icon_minitimeSam 11 Dec 2010, 20:43

Nu stiu pe ce o sa fie puse, dar stiu sigur ca astea-s primele pe care le-am vazut vreodata aici. Laughing
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6201
Data de inscriere : 16/11/2009

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Icon_minitimeSam 11 Dec 2010, 20:48

karpaty a scris:
TE-uri in Mures? probabil vor fi bagate pe Tg Mures-Razboieni , nu inteleg dece nu le topesc odata ca sunt depasite demult. Mad

Ai dreptate ca sunt depasite ...ai grija sa nu sara unii useri, care pentru o asemenea afirmatie mi-au "umplut" camara pe privat de injuraturi...
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6201
Data de inscriere : 16/11/2009

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Icon_minitimeSam 11 Dec 2010, 20:50

cortexedge a scris:
Nu stiu pe ce o sa fie puse, dar stiu sigur ca astea-s primele pe care le-am vazut vreodata aici. Laughing
Si la Brasov au aparut ceva rame "noi" , o sa va spun seria lor in zillele urmatoare sa vedem de unde au fost aduse...
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Icon_minitimeDum 12 Dec 2010, 00:09

bogdan srl a scris:
karpaty a scris:
TE-uri in Mures? probabil vor fi bagate pe Tg Mures-Razboieni , nu inteleg dece nu le topesc odata ca sunt depasite demult. Mad

Ai dreptate ca sunt depasite ...ai grija sa nu sara unii useri, care pentru o asemenea afirmatie mi-au "umplut" camara pe privat de injuraturi...

Pai daca era sa ramana vagonul x din timpul razboiului ca sunt pe placul lui y , la ora actuala vedeam numai cazaturi pe liniile noastre , fiecare vagon are o durata de viata dupa care trebuie retras si inlocuit cu ceva mai modern pentru timpul prezent , sunt convins ca aceste rame in anii 70 erau moderne dar atunci nu si acum . Ori se modernizeaza ori la topit cu ele , totusi suntem in 2011 imediat , lumea evolueaza .

_________________
595423Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Bdeem_8496_aRame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Bdeem_8496_aRame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Bdeem_8496_a


Ultima editare efectuata de catre karpaty in Dum 12 Dec 2010, 02:11, editata de 1 ori
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator
cortexedge


Numarul mesajelor : 3087
Reputatie : 9360
Data de inscriere : 20/08/2008

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Icon_minitimeDum 12 Dec 2010, 00:50

Lumea evolueaza, insa nu in Romania. Laughing
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Icon_minitimeDum 12 Dec 2010, 10:49

Daca-mi permiteti, as dori sa speculez/nuantez un pic pe marginea ultimelor posturi. Pentru ca evolutia in general, si a cailor ferate in special, tine cont si de ce lasam in urma si mai ales de ce facem cu mosteniera asta. Si eu sunt perfect de acord ca ramele TE sunt depasite din toate punctele de vedere (ma rog, hai sa zic ca inca sunt capabile de viteze decente, dar asta doar fiindca infrastructura noastra e mai la pamant decat boghiurile...). Insa din punct de vedere al confortului,incalzirii, INTRETINERII, designului, aspectului, etc etc. cu ramele TE e vai si-amar.

De aceea sustin ca nu sunt potrivite pentru utilizarea de zi cu zi intr-un an 2010 in care totusi vedem vagoane cu Ac, cu scaune de plus, sau DMU private muuult mai confortabile si mai bine intretinute (cu toate ca sunt de aceeasi varsta cu TE). Asta nu inseamna insa ca le ducem dierct la taiat! Putem insa sa le scoatem din serviciu activ si fie sa le modernizam (vezi Acvila care totusi nu e un proiect rau) sau sa le bagam intr-o conservare in adevaratul sens al cuvantului (care pana la urma ...ce inseamna? sa tragi vagoanele pe linie moarta, sa inchizi geamurile si usile, sa decuplezi instalatia electrica, sa le speli exteriorul odata la 6 luni si sa pui paznici care sa isi faca odata treaba! cat de greu poate fi???) pentru cativa ani, pana cand lumea va uita de ele in forma actuala.

Din cate stiu eu, ramele astea au venit la inceputul anilor 60, deci cat de curand vor face 50 de ani...sunt un material bun pentru trenuri istorice in viitor. Similar, daca cineva din conducerea CFR avea atata cap cat sa gandeasca mai departe de un an, pastrau cateva Dimitroave in forma lor originala (sa fim seriosi, au fost in utilizare normala pana acum cativa ani deci nu era un capat de tara...), cateva Hecht (ultimul astfel de vagon cl 1 l-am vazut in 1998 intr-una din cursele Fetesti-Slobozia),pazeau prototipul 4200 de la Dej de furt etc etc si uite asa mai faceai o garnitura de epoca cu eforturi minime...dar pentru asta iti trebuie gandire in perspectiva - insa la noi totul se rezuma ca la stadioanele de fotbal " cine nu-i cu noi e impotriva noastra " (adica daca a iesit din serviciu activ, singura destinatie este - la taiere!). singura exceptie la care ma pot gandi este garnitura istorica din Obor - chiar daca nu au facut ceva cu ea, macar au strans-o la un loc nici nu au distrus componenta ei, vagoanele inca exista, semn ca cineva anume realizeaza ca au o anume importanta, asa scalciate cum sunt!

CFR se confrunta cu o situatie pe care multe alte cai ferate poate ca n-o au. Din cauza investitiilor reduse, si a modernizarilor facute in hopuri rare, are un parc (si de vagoane si de locomotive) asa de invechit incat, cu o buna gestionare, poate scoate in viitor trenuri istorice pe banda rulanta. Ba unele au devenit trenuri istorice fara miscam un deget pentru asta - vezi garnitura de Anina, vezi automotoarele Malaxa. Uitati-va nu mai departe de vecinii unguri- la ei NOHAB e deja un obiect de cult, un " icon' cum zic englejii. Si e de aceeasi varsta cu LDE2100. Si cu ramele TE. Iar vagoanele 20-57 originale , pe care tindem sa le ignoram pentru ca suntem prea obisnuiti cu ele pentru a ne pune intrebari cand vdedem inscriptia AFER : autorizatia expira in 2011" sunt facute din 1967 (sau 1965?) - adica de acum minim 43 de ani. 43 de ani! Am vazut poze care aratau ca au fost trase de locomotive cu abur, si faceau garnitura impreuna cu Dimitroave sau Astre interbelice. Au vazut prima electrificare in serviciu activ. Au existat cand linii mari inca nu existau. Le-am vazut in filme care deja sunt " de epoca ". Poate ca om fi in stare sa facem ceva mai mult cu ele decat sa le taiem.


Ultima editare efectuata de catre ATM in Dum 12 Dec 2010, 14:18, editata de 5 ori
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Icon_minitimeDum 12 Dec 2010, 13:06

La Ploiesti Sud sunt vreo 8 , 9 sau 10 rame Te insa vreo 4-5 stau pe tusa de mult timp. Cine stie ce vremuri le asteapta.

Azi odata cu noul mers s-a schimbat si compunerea trenurilor pe PL.Sud-Targoviste nu se mai fac cu Te + 1 vagon , ci cu 3 vagoane 20-57 un tren si celalalat la fel. O sa verific zilele astea ce numere au ramele Te si care au fost ultimile perioade de circulatie.


Din ce imi aduc eu aminte Ploiestiul trebuie sa aiba : 6, 13 , 16 , 17 , 25 , 93 , 100 , 113 , 117 se poate sa gresesc un pic, ramane sa vedem zilele astea, iar Buzaul are numai 3 rame insa le-am uitat numerele si pe la Brasov mai erau 4-5 din care 44,43 si 46 daca nu ma insel.
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6201
Data de inscriere : 16/11/2009

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Icon_minitimeDum 12 Dec 2010, 14:04

La Brasov nu stiu cate rame sunt, mi ai starnit curiozitatea...va spun sigur ca una este nefunctionala, zace de mai bine de un an in grupa tehnica...
Totusi sunt destule statii de domiciliu care au rame functionale:Teius,Brasov,Ploiesti Sud,Bacau,Iasi,Craiova,Timisoara Nord...asptept completari Smile
Sus In jos
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7010
Data de inscriere : 25/04/2010

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Icon_minitimeDum 12 Dec 2010, 15:24

Bacau are una mare si lata, TE82 functionala, care am prezentat-o acum cateva zile pe paginile precedente.Sunt curios ce compunere are azi 5453/5454 dupa noul mers......
Sus In jos
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7010
Data de inscriere : 25/04/2010

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Icon_minitimeLun 13 Dec 2010, 18:56

TE82 cam pe la sfarsitul lui 2009, chiar cu vreo 2 zile inainte de anu' nou.....in viteza spre Bacau, cu p5454, culoarea asta care a iesit la intuneric si la viteza....ar da bine pe acvile, in schema de TE-uri asa albastru inchis dar modernizate stil acvila.....

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Dsc00186m
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8092
Data de inscriere : 07/02/2009

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Icon_minitimeVin 17 Dec 2010, 20:04

TE 46 cu statia. dom. Teius in Tirgu Mures

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 IMG_2942

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 IMG_2944

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 IMG_2948

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Icon_minitimeDum 19 Dec 2010, 10:58

Ploiestiul are 9 Garnituri TE astfel : 2 in circulatie pe care nu le-am surprins azi , alte 2 aflate in circulatie cu numerele : TE 100 si TE 80 si inca 5 pe tusa ( nefolosite = expirate de vreo cateva luni ) din care am numerele doar a 4 din ele : TE 16 , TE 17 , TE 13 si TE 115. Cele lipsa trebuie sa fie unele din astea : TE 6 , TE 25 , TE 93 sau 95 , TE 113. TE 6 , 13 , 16 , 17 , 25 sunt numai cu clasa a 2-a iar 80 , 93 sau 95 , 100 , 113 si 115 au vagon de clasa 1-a.

Voi revenii cu detalii diseara cu numerle exacte ale tuturor TE-urilor de la Ploiesti, asezarea vagoanelor , felul caroseriei si datele ultimelor revizii sau expirarii ( daca m-am exprimat corect ).
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Icon_minitimeMar 28 Dec 2010, 19:27

Iata lista cu date despre TE de la Ploiesti :

unele au si cls 1 ( adica unul din vag de la capatul garniturii este vag de cls 1 a ) altele au numai cls a 2-a

aflate in circulatie :
cls 1 si cls 2 a = TE 80 ( revizie : 30.03.2010 )
cls 1 si cls 2 a = TE 93 ( revizie : 20.12.2007 , prelungire 20.12.2009 , prelungire 20.06.2010 )
cls 1 si cls 2 a = TE 113 ( revizie : 31.03.2009 , prelungire 31.03.2011 )
cls 1 si cls 2 a = TE 100 ( revizie : 28.05.2009 , prelungire 28.05.2011 )
numai cls 2 a = TE 6 ( revizie : 12.03.2009 , prelungire 12.03.2011 )
numai cls 2 a = TE 25 ( revizie : 28.05.2010 )

Garnituri TE trase pe Tusa : TE 115 ( cls 1 si cls 2 ) si TE 13 , TE 16 , TE 17 ( numai cls a 2 a )

Saptamana trecuta pe tusa erau trase 6 TE-uri , azi din cele 6 mai erau doar 4 iar cele 2 care fusesera scoase sunt acum in circulatie.

TE 67 are si cls 1 si cls a 2 a si este a Buzaului si opereaza dimineata de L-V pe P Buzau-Brazi si Brazi-Buzau alaturi de 4 vag 21-47. in zilele de Sambata si dumninica TE-ul este tinut pe tusa si circula numai cele 4 vag 21-47, sau mai este perioada cand 21-47 sunt tinute pe tusa si circula TE-ul.
Sus In jos
cont inactiv




Numarul mesajelor : 1550
Reputatie : 7010
Data de inscriere : 25/04/2010

Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Icon_minitimeMier 12 Ian 2011, 19:18

TE 82- a disparut azi de pe 509, nu si-a facut aparitia, au schimbat-o vagoane recent aduse de la iasi, cine stie ceva de ea?
Multumesc anticipat!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Empty
MesajSubiect: Re: Rame TE din Romania,seria 26-17   Rame TE din Romania,seria 26-17 - Pagina 9 Icon_minitime

Sus In jos
 
Rame TE din Romania,seria 26-17
Sus 
Pagina 9 din 33Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 21 ... 33  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Vagoane seria 26-05 Rame TE Acvila (etajate portocalii)
» AUTOMOTOARE SERIA 55 ELECTROPUTERE
» Plimbare prin Europa-Romania->Ungaria->Romania
» Întrebări şi răspunsuri
» Rame RIO-RIB Regiotrans

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: VAGOANE-
Mergi direct la: