| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+63ldh80 Razvan Cosmin5 halmarius kristi kkk Balto dan_dinca Razvan Tudor LanceR 060-EA078 buldozer2 didinul Stratan-Tttggvv Vlad Silver Scoop DAS 2011 cont inactiv alliens Nk11 adycfrbucuresti srazvi bostanescu gigel Dr2005 eu nokia2010 traian Marius AndiCFR brutusel iuli.hard redeme ravers75 Mihay nenuandrei COSTACHE MIHAIL RazvanCFR cont dezactivat . mishu88 mihaiuc ATM Teodor razvan - trenuri Alex Avram 040EC100 Luna TVlad Adrian78 tuborgtnp Costin.H Nesebar Vitosa cortexedge DPS sp59 alexmorph3us popovici IonutCFR2009 laur 133 DUAL AlexD Mircea Hirjau bostanesku gigel 67 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Dec 2011, 21:47 | |
| In perioada asta da, asta asa e. Ma gandeam ca decat sa trimiti in extresezon la CT 6 trenuri a cate 3-4 vagoane pe zi mai bine trimiti 3 si alea cu 8-10 vagoane. Ar fi fost mult mai rentabil. Pleca un tren dimineata la 8:00 unul la 13:00 si ultimul la 19:00 si pe retur la fel. |
|
| |
alexmorph3us
Numarul mesajelor : 459 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5718 Data de inscriere : 13/07/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Dec 2011, 21:50 | |
| Mi se pare normal ca la cat e pretul biletului sa fie numai 3 vag mai ales ca trenurile astea IC sunt gandite in asa fel sa plece cu cel putin o ora inaintea unui tren IR si sa aiba opriri doar in orasele mari sau in statiile care au legaturi cu ele. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Dec 2011, 21:51 | |
| Alex dar calatori ptr 8-10 vagoane sunt? Si de unde luam atatea vagoane? Perioada anilor 80-90 s-a dus! Asta-i viitorul CFR-ului, trenuri scurte si dese! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Dec 2011, 21:56 | |
| Ai dreptate Marius dar nu EA+ 3 vagoane eu o consider risipa, macar de ar fi fost un EC seria 46 si era altceva. Apropo pe ruta asta Buc-CT cam cate vagoane/calatori ar trebui sa aiba un tren ca sa nu mearga in pierdere. Oare stie cineva? Orientativ nu date exacte. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Dec 2011, 22:03 | |
| Pai de unde EC-uri? majoritatea sunt la Arad si Timisoara iar aia nu le dau nici morti. BC-ul a avut 10 bucati in anii 70-80 dar le-au dat. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Dec 2011, 22:07 | |
| - adrian78 a scris:
- popovici 5 ore pana Arad dupa terminarea coridorului?Trebuie sa mai visam !!
Da , cam 10 ani (minimum )... Si fara tunelul de la Brasov... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Dec 2011, 22:07 | |
| Decat 3 trenuri pe zi mai bine 6 cu cate 3 vagoane , intervalul inte ele e mai mic |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Dec 2011, 22:16 | |
| - karpaty a scris:
- Decat 3 trenuri pe zi mai bine 6 cu cate 3 vagoane , intervalul inte ele e mai mic
Corect ! Omul trebuie sa stie ca are trenuri din 2 in 2 ore spre o directie cu plecare fix la minut , treaba asta fidelizeaza si oricum nu omul trebuie sa-si faca programul dupa tren ci viceversa daca vorbim de transport civilizat... CFR a incercat ceva de genul la inceputul mersului 2010-2011 pe M800 insa a renuntat inexplicabil . Prin refuzul de a efectua servicii ore intregi (chiar si 7 ore pe M800) CFR nu face altceva decat sa invite clientii la dube desi nici pretul si nici durata de mers a acestora nu poate fi comparabila . |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18763 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24343 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Dec 2011, 22:17 | |
| Alex inmultesti 27RONx225km taxa TUI cat curent consuma si mai pui acolo ceva maruntis mecanicul-nasii ...
Cam astea ne-ar trebui noua in doua configuratii una interior IR si una IC
http://trainspo.com/class/240/
sau IC http://trainspo.com/class/2154/
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Lun 12 Dec 2011, 22:25, editata de 2 ori |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Lun 12 Dec 2011, 22:22 | |
| Pai Adi e 6000lei numai TUI, nu stiu cat consuma o EA dar sa inteleg ca ii trebuie cel putin 300calatori? |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 13 Dec 2011, 08:35 | |
| Dar toate caile ferate care transporta calatori au profit? nu cumva in alte parti e o alta gindire?
Nu aruncati cu pietre, vreau sa intreb: nu cumva incurajind transportul feroviar, alte tari incearca de fapt sa creasca siguranta calatorilor, sa evite ambuteiajele, sa scada ponderea transportului auto, avind linii de viteza electrificate sa reduca transportul aerian unde e posibil, si alte asemenea nu le enumar aici. Cite persoane sint intr-un ICE in Germania unde toata lumea are masina si autostrada in spatele casei? si totusi ofertele de transport cu trenul se succed ca la noi la telefonia mobila iar trenurile sint destul de dese. |
|
| |
Scoop
Numarul mesajelor : 112 Varsta : 35 Localizare : Constanta/Bucuresti Reputatie : 5267 Data de inscriere : 21/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 13 Dec 2011, 09:09 | |
| Nu luati in considerarea doar TUI-ul cand calculati pretul de transport, sunt foarte multe chestii de luat in calcul:
1. TUI 2. Consumul de curentu 3. Costul de salarizare personalului din tren pentru acea cursa 4. Costul de salarizare personalului auxiliar din afara trenurilor pentru acea cursa (impegatii si tot restu lumi care are ceva de facut la trenul acela pe drum) 5. Costul creat prin uzura echipamentelor pentru acea cursa 6. Costuri auxiliare (spalarea si pregatirea inainte de drum, alimentarea cu apa si ce ii mai trebuie)
Lista este de fapt mult mai lunga si detaliata, asta e doar ce imi vine acum in minte in mare |
|
| |
traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5139 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 13 Dec 2011, 09:21 | |
| Sincer, ma intreb ce succes vor avea IC dupa ce in urma cu cativa ani au fost scoase la insistentele calatorilor nemultumiti de jecmaneala si acelasi timp petrecut ca si acceleratul sau rapidul! Oare le vor scoate din nou daca va mai face lumea gura? Eu nu le dau mai mult de 1 an , o sa le scoata singuri cei de la CFR daca vad ca lumea nu mai merge cu ele. Pe de alta parte, trenurile pe Cta-Bucuresti sunt puse ca peisaj, 2 dimineata iar de la 7:20 pana la 14:00 nu mai ai alt tren -ei care ne promiteau de ani de zile trenuri cadentate, macar din 2 in 2 ore! Daca esti la celalalt capat al Constantei sau din afara ei, in localitati gen Eforie, la primul tren de 5:20 nici n-ai cum sa ajungi, ca nu circula nimic la ora aia! Deci, n-o sa ai incotro decat sa iei IC >> automat castiga ei mai multi bani. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 13 Dec 2011, 10:10 | |
| Acum diferenta nu e atat de mare pe aceasta ruta la IR cl2 dai 55lei si la IC cl2 dai 65lei te ingenuncheaza daca vrei sa circuli cu cl1 acolo da, e jecmaneala. Dar cine isi permite, plateste. |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5705 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 13 Dec 2011, 10:18 | |
| - Scoop a scris:
- Nu luati in considerarea doar TUI-ul cand calculati pretul de transport, sunt foarte multe chestii de luat in calcul:
1. TUI 2. Consumul de curentu 3. Costul de salarizare personalului din tren pentru acea cursa 4. Costul de salarizare personalului auxiliar din afara trenurilor pentru acea cursa (impegatii si tot restu lumi care are ceva de facut la trenul acela pe drum) 5. Costul creat prin uzura echipamentelor pentru acea cursa 6. Costuri auxiliare (spalarea si pregatirea inainte de drum, alimentarea cu apa si ce ii mai trebuie)
Lista este de fapt mult mai lunga si detaliata, asta e doar ce imi vine acum in minte in mare Scoop impegatii si tot restul lumii de care zici sunt salariati ai infrastructurii,care incaseaza TUI.Si apropo de consum ,ca tot se vb de Transmontana cum ca nu ar fi locomotiva pt CFR Calatori,ci pt Marfa ,pai Transmontana consuma mai putin decat orice altceva(EC,EA,LDH) datorita motoarelor asincrone dar si franarii recuperative. Pe M900 sunt trenuri cadentate inca de anul trecut,Bucuresti Craiova din ora in ora . |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
|
| |
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|