Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+63
ldh80
Razvan
Cosmin5
halmarius
kristi kkk
Balto
dan_dinca
Razvan Tudor
LanceR
060-EA078
buldozer2
didinul
Stratan-Tttggvv
Vlad
Silver
Scoop
DAS 2011
cont inactiv
alliens
Nk11
adycfrbucuresti
srazvi
bostanescu gigel
Dr2005
eu
nokia2010
traian
Marius
AndiCFR
brutusel
iuli.hard
redeme
ravers75
Mihay
nenuandrei
COSTACHE MIHAIL
RazvanCFR
cont dezactivat .
mishu88
mihaiuc
ATM
Teodor
razvan - trenuri
Alex Avram
040EC100
Luna
TVlad
Adrian78
tuborgtnp
Costin.H
Nesebar
Vitosa
cortexedge
DPS
sp59
alexmorph3us
popovici
IonutCFR2009
laur 133
DUAL
AlexD
Mircea Hirjau
bostanesku gigel
67 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 21:47

In perioada asta da, asta asa e. Ma gandeam ca decat sa trimiti in extresezon la CT 6 trenuri a cate 3-4 vagoane pe zi mai bine trimiti 3 si alea cu 8-10 vagoane. Ar fi fost mult mai rentabil. Pleca un tren dimineata la 8:00 unul la 13:00 si ultimul la 19:00 si pe retur la fel.
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5718
Data de inscriere : 13/07/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 21:50

Mi se pare normal ca la cat e pretul biletului sa fie numai 3 vag mai ales ca trenurile astea IC sunt gandite in asa fel sa plece cu cel putin o ora inaintea unui tren IR si sa aiba opriri doar in orasele mari sau in statiile care au legaturi cu ele.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 21:51

Alex dar calatori ptr 8-10 vagoane sunt? Si de unde luam atatea vagoane? Perioada anilor 80-90 s-a dus! Asta-i viitorul CFR-ului, trenuri scurte si dese!
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 21:56

Ai dreptate Marius dar nu EA+ 3 vagoane eu o consider risipa, macar de ar fi fost un EC seria 46 si era altceva. Apropo pe ruta asta Buc-CT cam cate vagoane/calatori ar trebui sa aiba un tren ca sa nu mearga in pierdere. Oare stie cineva? Orientativ nu date exacte.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14506
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 22:03

Pai de unde EC-uri? majoritatea sunt la Arad si Timisoara iar aia nu le dau nici morti. BC-ul a avut 10 bucati in anii 70-80 dar le-au dat.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 22:07

adrian78 a scris:
popovici 5 ore pana Arad dupa terminarea coridorului?Trebuie sa mai visam !!

Da , cam 10 ani (minimum Sad )...
Si fara tunelul de la Brasov...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 22:07

Decat 3 trenuri pe zi mai bine 6 cu cate 3 vagoane , intervalul inte ele e mai mic Wink

_________________
595423M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Bdeem_8496_aM 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Bdeem_8496_aM 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Bdeem_8496_a
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 22:16

karpaty a scris:
Decat 3 trenuri pe zi mai bine 6 cu cate 3 vagoane , intervalul inte ele e mai mic Wink

Corect ! Omul trebuie sa stie ca are trenuri din 2 in 2 ore spre o directie cu plecare fix la minut , treaba asta fidelizeaza si oricum nu omul trebuie sa-si faca programul dupa tren ci viceversa daca vorbim de transport civilizat...

CFR a incercat ceva de genul la inceputul mersului 2010-2011 pe M800 insa a renuntat inexplicabil . Prin refuzul de a efectua servicii ore intregi (chiar si 7 ore pe M800) CFR nu face altceva decat sa invite clientii la dube desi nici pretul si nici durata de mers a acestora nu poate fi comparabila .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18763
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24343
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 22:17

Alex inmultesti 27RONx225km taxa TUI cat curent consuma si mai pui acolo ceva maruntis mecanicul-nasii ...

Cam astea ne-ar trebui noua in doua configuratii una interior IR si una IC

http://trainspo.com/class/240/

sau IC http://trainspo.com/class/2154/


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Lun 12 Dec 2011, 22:25, editata de 2 ori
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Icon_minitimeLun 12 Dec 2011, 22:22

Pai Adi e 6000lei numai TUI, nu stiu cat consuma o EA dar sa inteleg ca ii trebuie cel putin 300calatori?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Icon_minitimeMar 13 Dec 2011, 08:35

Dar toate caile ferate care transporta calatori au profit? nu cumva in alte parti e o alta gindire?

Nu aruncati cu pietre, vreau sa intreb: nu cumva incurajind transportul feroviar, alte tari incearca de fapt sa creasca siguranta calatorilor, sa evite ambuteiajele, sa scada ponderea transportului auto, avind linii de viteza electrificate sa reduca transportul aerian unde e posibil, si alte asemenea nu le enumar aici. Cite persoane sint intr-un ICE in Germania unde toata lumea are masina si autostrada in spatele casei? si totusi ofertele de transport cu trenul se succed ca la noi la telefonia mobila iar trenurile sint destul de dese.
Sus In jos
Scoop

Scoop


Numarul mesajelor : 112
Varsta : 35
Localizare : Constanta/Bucuresti
Reputatie : 5267
Data de inscriere : 21/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Icon_minitimeMar 13 Dec 2011, 09:09

Nu luati in considerarea doar TUI-ul cand calculati pretul de transport, sunt foarte multe chestii de luat in calcul:

1. TUI
2. Consumul de curentu
3. Costul de salarizare personalului din tren pentru acea cursa
4. Costul de salarizare personalului auxiliar din afara trenurilor pentru acea cursa (impegatii si tot restu lumi care are ceva de facut la trenul acela pe drum)
5. Costul creat prin uzura echipamentelor pentru acea cursa
6. Costuri auxiliare (spalarea si pregatirea inainte de drum, alimentarea cu apa si ce ii mai trebuie)

Lista este de fapt mult mai lunga si detaliata, asta e doar ce imi vine acum in minte in mare
Sus In jos
traian

traian


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 40
Localizare : Eforie Sud
Reputatie : 5139
Data de inscriere : 23/06/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Icon_minitimeMar 13 Dec 2011, 09:21

Sincer, ma intreb ce succes vor avea IC dupa ce in urma cu cativa ani au fost scoase la insistentele calatorilor nemultumiti de jecmaneala si acelasi timp petrecut ca si acceleratul sau rapidul! Oare le vor scoate din nou daca va mai face lumea gura? Eu nu le dau mai mult de 1 an Very Happy , o sa le scoata singuri cei de la CFR daca vad ca lumea nu mai merge cu ele.
Pe de alta parte, trenurile pe Cta-Bucuresti sunt puse ca peisaj, 2 dimineata iar de la 7:20 pana la 14:00 nu mai ai alt tren -ei care ne promiteau de ani de zile trenuri cadentate, macar din 2 in 2 ore! Daca esti la celalalt capat al Constantei sau din afara ei, in localitati gen Eforie, la primul tren de 5:20 nici n-ai cum sa ajungi, ca nu circula nimic la ora aia! Deci, n-o sa ai incotro decat sa iei IC >> automat castiga ei mai multi bani.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Icon_minitimeMar 13 Dec 2011, 10:10

Acum diferenta nu e atat de mare pe aceasta ruta la IR cl2 dai 55lei si la IC cl2 dai 65lei te ingenuncheaza daca vrei sa circuli cu cl1 acolo da, e jecmaneala. Dar cine isi permite, plateste.
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5705
Data de inscriere : 01/06/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Icon_minitimeMar 13 Dec 2011, 10:18

Scoop a scris:
Nu luati in considerarea doar TUI-ul cand calculati pretul de transport, sunt foarte multe chestii de luat in calcul:

1. TUI
2. Consumul de curentu
3. Costul de salarizare personalului din tren pentru acea cursa
4. Costul de salarizare personalului auxiliar din afara trenurilor pentru acea cursa (impegatii si tot restu lumi care are ceva de facut la trenul acela pe drum)
5. Costul creat prin uzura echipamentelor pentru acea cursa
6. Costuri auxiliare (spalarea si pregatirea inainte de drum, alimentarea cu apa si ce ii mai trebuie)

Lista este de fapt mult mai lunga si detaliata, asta e doar ce imi vine acum in minte in mare
Scoop impegatii si tot restul lumii de care zici sunt salariati ai infrastructurii,care incaseaza TUI.Si apropo de consum ,ca tot se vb de Transmontana cum ca nu ar fi locomotiva pt CFR Calatori,ci pt Marfa ,pai Transmontana consuma mai putin decat orice altceva(EC,EA,LDH) datorita motoarelor asincrone dar si franarii recuperative.
Pe M900 sunt trenuri cadentate inca de anul trecut,Bucuresti Craiova din ora in ora .
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia - Pagina 34 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 34 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: