| VAGOANE SERIA 20-47 / 20-57 | |
|
+51dan tm KOSTYK ALEXCFR boldalexandru Trole Tomi13leu kristi kkk ako.ans Adirmvl Razvan Tudor Sergiu rmn Dutzu cfr500 Norbi andreiutzu Luna Shinkasen Dr2005 Teodor Kriszti219 Nesebar Hurricane 060-EA078 Andrey_tm FeroFan97 didinul R936 AndiCFR Horea36 Vitosa alex.alexus.tm DUAL decward ATM cont inactiv Adrian78 19jimmy84 Axwell21 COSTACHE MIHAIL bogdan srl Codrut1985 Ionutz cortexedge mureseanu_976 Vlad MariusM tudor_vl pisti91 razwy Lde 2100 myster2008 55 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
FeroFan97
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 27 Localizare : Sfîntu Gheorghe Reputatie : 5821 Data de inscriere : 06/02/2010
| |
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11660 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 20-47 / 20-57 Mar 10 Ian 2012, 22:22 | |
| Interiorul unui 20-57
Ultima editare efectuata de catre andrey_tm in Mier 11 Ian 2012, 11:40, editata de 1 ori |
|
| |
FeroFan97
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 27 Localizare : Sfîntu Gheorghe Reputatie : 5821 Data de inscriere : 06/02/2010
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 20-47 / 20-57 Mier 11 Ian 2012, 11:07 | |
| Poate 20-57 sau 20-59 , 20-47 are loc intre spatar si unde pui capul ( a fost demostrat de colegii nostri chiar in acest topic mai inainte ) . |
|
| |
R936
Numarul mesajelor : 214 Reputatie : 4937 Data de inscriere : 24/12/2011
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 20-47 / 20-57 Mier 11 Ian 2012, 11:30 | |
| Vad ca i-au schimbat imitatia de lemn de pe pereti cu una ca la WLABmee-uri. Arata foarte bine, ii da un aspect de nou. Sper sa-l pastreze cat mai mult, pentru ca vagoanele IVA/MEVA de clasa a doua sunt tot mai rare |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 20-47 / 20-57 Sam 21 Ian 2012, 16:49 | |
| |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6643 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 20-47 / 20-57 Mier 01 Feb 2012, 02:33 | |
| E mult mai simplu sa dea cu chit decat sa schimbe tabla. Pentru tabla trebe ceva indemanare, basca niscaiva tratament antirugina - pentru chit trebe doar un spaclu si...cam atat.
Vagonul de mai sus, cu melamina maro, mie-mi pare a fi un 20-47 MEVA, dupa rama geamurilor, , usile de lemn, grilele de aerisire deasupra tetierelor si incalzitoarele de culoar. Ori tipul asta de vagoane aveau spatar dintr-o bucata din fabrica, plus posibilitatea rabatarii sezutului. |
|
| |
060-EA078
Numarul mesajelor : 326 Reputatie : 5660 Data de inscriere : 04/05/2010
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 20-47 / 20-57 Mier 01 Feb 2012, 02:41 | |
| Nu e nevoie sa schimbe tabla. E nevoie doar sa o degreseze cum trebuie, lucru care in Romania nu s-a intamplat niciodata, cu atat mai putin pe vreun vehicul feroviar. Cu ceva ani in urma tin minte ca am vazut un vagon de acest fel atat de distrus incat avea niste saci de rafie impregnati cu chit poliesteric pe post de petec peste tabla roasa de rugina, iar peste dadusera cu vopsea. Au consumat cred cam doua lopeti de chit ca sa umple acea gaura imensa care era pe laterala vagonului....si totusi circula ! Cred ca intre timp s-a transformat in Logan |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13281 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 20-47 / 20-57 Mier 01 Feb 2012, 03:17 | |
| Da e un meva..poate mureseanu ne o confirmaca el e un fel de guru al vagoanelor astea .. pacat ca am uitat setat aparatu pe zapada si e nu se vede cum trebe culoarea adevarata a vagonului de sub chit un albastru marin de o intensitate extraordinara .. iar albastru cu care au vopsit peste e o spalaceala de vopsea de nici un Dumnezeu ... Banchetele erau foarte confortabile pe vagoanele astea .. dormeai mai ceva ca in pat pe ele... sunt cateva si la Simeria in revizie ,trase pe o linie moarta ,si cred ca au ceva planuri de modernizare ca altfel putrezeau cu restul vagoanelor la intrarea in gara dinspre teius si asteptau taiarea.. Referitor la chit ... e mult mai usor sa intinzi chitu decat sa iei frumos flexu si peria de sarma sa dai vopseaua jos sa petecesti sa netezesti din nou cu flacara sau flex sudura,sa degresezi de praf ,sa redai grund sa dai vopsea .. asa chit la boloboc vopsea si gata treaba .. te rezemi de "opera de arta" si iti trece palma prin chit si tabla dezcompusa de rugina
PS Rectific priviti albastru la constrast petele de sub chit din prima poza. |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6643 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 20-47 / 20-57 Mier 01 Feb 2012, 07:35 | |
| Banchete confortabile pe vagoanele Meva sa fiu sincer, nu prea am vazut...dimpotriva, mie mi se pareau tari ca naiba, nu aveau arcuri propriu-zise ci doar o retea de funii pe dedesubt, iar buretele era sutire. Era bun de dormit pe el, nefiind foarte moale nu te zgaltaia, insa , cl putin din punctul meu de vedere, mai confortabile erau banchetele clasice de IVA. |
|
| |
Hurricane V.I.P Member
Numarul mesajelor : 509 Localizare : Iasi Reputatie : 6264 Data de inscriere : 27/04/2009
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 20-47 / 20-57 Mier 01 Feb 2012, 10:36 | |
| Vagoanele constructie MEVA Drobeta Turnu Severin sunt cele intre 50 53 20-47 126 ÷ 155. Cel din imagine este construit la IVA Arad, din seria 50 53 20-47 156 ÷ 391 din 1983.
Un vagon"celebru" apropiat de 20-47 322-4 de mai sus este 50 53 20-47 331-5 produs de IVA in 1983 prezentat la TIB’83 intr-o schema de vopsire deosebita, albastru deschis cu doua linii longitudinale albe si acoperisul gri si logo CFR roata inaripata. |
|
| |
Hurricane V.I.P Member
Numarul mesajelor : 509 Localizare : Iasi Reputatie : 6264 Data de inscriere : 27/04/2009
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 20-47 / 20-57 Sam 04 Feb 2012, 12:57 | |
| Cu legatura la subiectul cu 21-70, huse pe banchete intr-un vagon 20-57 pe relatia Bucuresti - Constanta in anul 1999. Asa erau si vagoanele de IC din anii 90. cadru din video Rail Away Travel The World By Train (1999) - Europe Germany & Easthern Europe. |
|
| |
Hurricane V.I.P Member
Numarul mesajelor : 509 Localizare : Iasi Reputatie : 6264 Data de inscriere : 27/04/2009
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 20-47 / 20-57 Lun 23 Apr 2012, 19:21 | |
| Daca cumva nu a fost taiat, mai e pe undeva vagonul 20-57 053? |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 20-47 / 20-57 Mar 01 Mai 2012, 14:56 | |
| |
|
| |
Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5048 Data de inscriere : 29/02/2012
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 20-47 / 20-57 Mar 01 Mai 2012, 20:05 | |
| Trist |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8097 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 20-47 / 20-57 Mar 01 Mai 2012, 22:04 | |
| Da, frumos ! Casam vagoane de 30 ani vechime (ma refer la cele produse prin 1980-...) dar tinem cosciugele de Malaxe functionale (si alea au deja 80 ani) _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: VAGOANE SERIA 20-47 / 20-57 | |
| |
|
| |
| VAGOANE SERIA 20-47 / 20-57 | |
|