Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Locomotive clasa 60 (Vol II)

In jos 
+80
Re6/6
daniel_c
didinul
@ndrey
Balto
mishu88
Gabry Gabriel
Nesebar
Alex Avram
maus5
Kriszti219
Radu Tudor
Vlad
ORWO
vlad170
buldozer2
electrica912
060-EA078
Teodor
mureseanu_976
FeroFan97
Caravelle_Zg
R936
M.I.C.I.
AndiCFR
Mircea Hirjau
Hurricane
Razvan
LascuB_1980
Mihay
Gelu
Dr2005
Grigor
Marius Iulian
lovekomotive
Desiro256
Karl
vilhelm
srazvi
nokia2010
DPS
AlexD
nenuandrei
AlexCta
rich1974
Boracik
ionutz85
Marius
cristi CFR
TonyGFR
electrica675
decward
cont dezactivat .
Norbi
AndreiCfr
AMX 97-0548-4
IonutChircu
Goanga
cristyadaX
cont inactiv
Gaby005
razwy
cortexedge
bostanescu gigel
040EC100
PrisecaruFlorin
Silver
Semaca
Vitosa
Adrian78
DUAL
redeme
LanceR
TVlad
Mihai-Aurel
George
cristi39
COSTACHE MIHAIL
The Legend
ANDU2100HP
84 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20495
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25380
Data de inscriere : 17/08/2011

Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Icon_minitimeJoi 12 Iul 2012, 17:19

Degeaba e SUlzerul economic în exploatare la 3000 t, dacă tu ai tren de 2 vagoane (adică 90t)...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
ANDU2100HP

ANDU2100HP


Numarul mesajelor : 5174
Reputatie : 10551
Data de inscriere : 16/06/2010

Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Icon_minitimeJoi 12 Iul 2012, 17:25

Dr2005 a scris:
Degeaba e SUlzerul economic în exploatare la 3000 t, dacă tu ai tren de 2 vagoane (adică 90t)...

eee pai aicea e problema aia marea ..... dar locomotiva in sine e mai buna decat toate la un loc (cele de mai sus specificate) , ele trebui tinute macar pentru situatii de urgenta cum a fost in iarna grea a lui 2012 cand numai sulzerele au fost la putere !! numai ele neau scos de la necaz si din nametii aia de 4 metri ! Au valorat greutatea lor in aur pentru caile ferate la vremea respectiva cand nimik nu mai facea fata pe linii in viscolu ala cu 100KM/h

CFR"
andu2100hp a scris:

Daca e s-o lom asa pana la urma nu mai mergem cu nimic ca orice vehicul are un anumit consum dar care e in functie de sarcina tractiva
Iar un 060-DA le bate pe toate la un loc la capitolul putere/raport consum !!!
E capabila sa traga 3000T iar un GM daca trage 1000T (asta inseamna un personal cu 15-20 vagoane) gafaie de nu se poate
Iar la un atomotor sau la un DHC nai la ce sa te astepti ...
(automotoru' e - un tamvai si DHC-ul o locomotiva de manevra care dabia se taraie cu cateva vagoane)
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/ANDU2100HP
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24111
Data de inscriere : 05/10/2010

Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Icon_minitimeJoi 12 Iul 2012, 17:46

ANDU2100HP a scris:
cristi CFR a scris:

Grigor, e vorba de consum, un DA arde motorina in cantitate dubla fata de GM pe aceeasi distanta, iar un LDH clasic cam pe jumatate cat un GM.
Autototoarele chiar si inainte de modernizare consumau cam un sfert din cat consuma un LDH clasic.

Daca e s-o lom asa pana la urma nu mai mergem cu nimic ca orice vehicul are un anumit consum dar care e in functie de sarcina tractiva
Iar un 060-DA le bate pe toate la un loc la capitolul putere/raport consum !!!
E capabila sa traga 3000T iar un GM daca trage 1000T (asta inseamna un personal cu 15 voagoane) gafaie de nu se poate
Iar la un atomotor sau la un DHC nai la ce sa te astepti ...
(automotoru' e - un tamvai si DHC-ul o locomotiva de manevra care dabia se taraie cu cateva vagoane)

Pai gafaie Andule ca are instalatia IT care ii papa o gramada de cai putere!!
Sus In jos
TonyGFR




Numarul mesajelor : 1198
Varsta : 27
Localizare : Breaza
Reputatie : 6325
Data de inscriere : 24/10/2010

Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Icon_minitimeJoi 12 Iul 2012, 20:34

DA 1106

Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Untitled_2
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2595
Varsta : 24
Reputatie : 7311
Data de inscriere : 18/11/2011

Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Icon_minitimeJoi 12 Iul 2012, 22:11

60-1534-1 GFR, Botosani, 20 mai 2012 (fosta 060DA-045)
Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Dsc07879o
Aceasta locomotiva a fost renumerotata la 15xx deoarece dupa forma pare ca a fost fabricata pentru Romania?


Ultima editare efectuata de catre ctln1991 in Joi 12 Iul 2012, 23:19, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20495
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25380
Data de inscriere : 17/08/2011

Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Icon_minitimeJoi 12 Iul 2012, 23:04

ND2-urile sunt doar 20 buc., de la 1501 la 1520. Restul sunt fie locomotive ex-CFR SA/CFR Călători renumerotate, ori sunt foste industriale (060-DA-0xx).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3659
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9646
Data de inscriere : 02/11/2008

Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 13 Iul 2012, 02:16

Andule , asta o sa iti placa, noroc cu subventia ca altfel ...

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/306743_438902626150279_484823061_o.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/333325_438901389483736_732733541_o.jpg

Foto Andrei Irimescu @ Faceboo.com

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
daniel_c




Numarul mesajelor : 471
Reputatie : 4984
Data de inscriere : 25/05/2012

Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 13 Iul 2012, 03:14

adrian78 a scris:

Pai gafaie Andule ca are instalatia IT care ii papa o gramada de cai putere!!
pai mintile luminate n-au stiut treaba asta? au comandat cea mai slaba pocnitoare din gama, folosit pe masini de marfa, unde toti calutii merg in roata
Sus In jos
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5471
Data de inscriere : 11/02/2011

Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 13 Iul 2012, 09:53

Dr2005 a scris:
Degeaba e SUlzerul economic în exploatare la 3000 t, dacă tu ai tren de 2 vagoane (adică 90t)...

aberatie......

fiecare sectie de remorcare are un tonaj maxim admis atat la marfa cat si la calatori.

060DA modernizata si dotata cu INDA este capabila de max 8-9 vagoane daca furnizeaza si IT.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8634
Data de inscriere : 09/01/2011

Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 13 Iul 2012, 10:10

Re6/6 a scris:

aberatie......

Poti sa explici de ce? O locomotiva fie ea de marfa sau calatori ca sa-si scoata banii trebuie sa traga daca se plimba cu 1-2-3 vagoane de calatori dupa ea si alea goale sau pline de blatisti nu face nimic.
Asta e esenta discutiei, din pacate Sulzerele sunt locomotive depasite clar la calatori, pentru trenuri de 8-10-12 vagoane da, sunt bune dar nu pentru 2-3, asta e esenta discutiei.
Sus In jos
daniel_c




Numarul mesajelor : 471
Reputatie : 4984
Data de inscriere : 25/05/2012

Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 13 Iul 2012, 11:26

AlexD a scris:
din pacate Sulzerele sunt locomotive depasite clar la calatori, pentru trenuri de 8-10-12 vagoane da, sunt bune dar nu pentru 2-3
in acest caz corect este sa spunem ca nu este rentabila, depasita este tehnologic
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24111
Data de inscriere : 05/10/2010

Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 13 Iul 2012, 11:38

Totusi la vremea lor cand au fost construite au fost gandite pentru trenuri grele de marfa pentru manevra grea si pentru trenuri de calatori cu viteze medii 100-120km/h
Sus In jos
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5471
Data de inscriere : 11/02/2011

Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 13 Iul 2012, 12:07




...cand se discuta pe forum despre inlocuirea parcului de locomotive cu unele moderne si adaptate noilor cerinte eventual automotoare si rame electrice....erau o gramada de sceptici care sustineau actualul parc de locomotive , ca sa se ajunga ca tot ei sa sara acum ca vezi doamne ........ca plimbam locomotive puternice si depasite tehnologic cu trenuri scurte.

Cam asta este esenta...... Very Happy
Sus In jos
daniel_c




Numarul mesajelor : 471
Reputatie : 4984
Data de inscriere : 25/05/2012

Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 13 Iul 2012, 13:09

adrian78 a scris:
Totusi la vremea lor cand au fost construite au fost gandite pentru trenuri grele de marfa pentru manevra grea si pentru trenuri de calatori cu viteze medii 100-120km/h
acuma si 142xxx a fost construita pentru 110 km/h, in cazul asta la aspectul tehnologic intra mai mult consum, cost, fiabilitate decat viteza cred eu, in tot cazul, daca s-ar fi investit cand a fost vremea pentru asa ceva, cred ca se putea moderniza si motorul 12LDA28, dar pentru asta trebuie sa vrei sa faci ceva, din pacate in Ro asa ceva nu este posibil
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24111
Data de inscriere : 05/10/2010

Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Icon_minitimeVin 13 Iul 2012, 13:36

Nu cred ca se putea moderniza decat prin supraalimentare pentru ca la baza este un motor de turatie redusa in 4 timpi din cauza asta a rezultat si fiabilitatea si intretinerea usoara..Sigur au fost ceva motive pentru care nu s-a upgradat acest motor si s-au folosit motoarele ALCO pentru locomotivele de putere mare din ce stiu eu la aceasi greutate si dimensiune un motor in 2 timpi obtine o putere 1.5 1.7 ori mai mare decat un motor in 4 timpi cu deazvantajele aferente!!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II)   Locomotive clasa 60 (Vol II) - Pagina 65 Icon_minitime

Sus In jos
 
Locomotive clasa 60 (Vol II)
Sus 
Pagina 65 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66, 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» LOCOMOTIVE CLASA 40 (Vol. I)
» Locomotive clasa 40
» Locomotive clasa 60
» Locomotive clasa 41 (Vol. I)
»  Locomotive clasa 400

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MATERIAL RULANT :: LOCOMOTIVE-
Mergi direct la: