| Locomotive clasa 60 (Vol II) | |
|
+80Re6/6 daniel_c didinul @ndrey Balto mishu88 Gabry Gabriel Nesebar Alex Avram maus5 Kriszti219 Radu Tudor Vlad ORWO vlad170 buldozer2 electrica912 060-EA078 Teodor mureseanu_976 FeroFan97 Caravelle_Zg R936 M.I.C.I. AndiCFR Mircea Hirjau Hurricane Razvan LascuB_1980 Mihay Gelu Dr2005 Grigor Marius Iulian lovekomotive Desiro256 Karl vilhelm srazvi nokia2010 DPS AlexD nenuandrei AlexCta rich1974 Boracik ionutz85 Marius cristi CFR TonyGFR electrica675 decward cont dezactivat . Norbi AndreiCfr AMX 97-0548-4 IonutChircu Goanga cristyadaX cont inactiv Gaby005 razwy cortexedge bostanescu gigel 040EC100 PrisecaruFlorin Silver Semaca Vitosa Adrian78 DUAL redeme LanceR TVlad Mihai-Aurel George cristi39 COSTACHE MIHAIL The Legend ANDU2100HP 84 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Joi 12 Iul 2012, 17:19 | |
| Degeaba e SUlzerul economic în exploatare la 3000 t, dacă tu ai tren de 2 vagoane (adică 90t)... _________________ :TTT:
|
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10608 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Joi 12 Iul 2012, 17:25 | |
| - Dr2005 a scris:
- Degeaba e SUlzerul economic în exploatare la 3000 t, dacă tu ai tren de 2 vagoane (adică 90t)...
eee pai aicea e problema aia marea ..... dar locomotiva in sine e mai buna decat toate la un loc (cele de mai sus specificate) , ele trebui tinute macar pentru situatii de urgenta cum a fost in iarna grea a lui 2012 cand numai sulzerele au fost la putere !! numai ele neau scos de la necaz si din nametii aia de 4 metri ! Au valorat greutatea lor in aur pentru caile ferate la vremea respectiva cand nimik nu mai facea fata pe linii in viscolu ala cu 100KM/h CFR" - andu2100hp a scris:
Daca e s-o lom asa pana la urma nu mai mergem cu nimic ca orice vehicul are un anumit consum dar care e in functie de sarcina tractiva Iar un 060-DA le bate pe toate la un loc la capitolul putere/raport consum !!! E capabila sa traga 3000T iar un GM daca trage 1000T (asta inseamna un personal cu 15-20 vagoane) gafaie de nu se poate Iar la un atomotor sau la un DHC nai la ce sa te astepti ... (automotoru' e - un tamvai si DHC-ul o locomotiva de manevra care dabia se taraie cu cateva vagoane) |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Joi 12 Iul 2012, 17:46 | |
| - ANDU2100HP a scris:
- cristi CFR a scris:
Grigor, e vorba de consum, un DA arde motorina in cantitate dubla fata de GM pe aceeasi distanta, iar un LDH clasic cam pe jumatate cat un GM. Autototoarele chiar si inainte de modernizare consumau cam un sfert din cat consuma un LDH clasic. Daca e s-o lom asa pana la urma nu mai mergem cu nimic ca orice vehicul are un anumit consum dar care e in functie de sarcina tractiva Iar un 060-DA le bate pe toate la un loc la capitolul putere/raport consum !!! E capabila sa traga 3000T iar un GM daca trage 1000T (asta inseamna un personal cu 15 voagoane) gafaie de nu se poate Iar la un atomotor sau la un DHC nai la ce sa te astepti ... (automotoru' e - un tamvai si DHC-ul o locomotiva de manevra care dabia se taraie cu cateva vagoane) Pai gafaie Andule ca are instalatia IT care ii papa o gramada de cai putere!! |
|
| |
TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6382 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Joi 12 Iul 2012, 20:34 | |
| DA 1106 |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Joi 12 Iul 2012, 22:11 | |
| 60-1534-1 GFR, Botosani, 20 mai 2012 (fosta 060DA-045) Aceasta locomotiva a fost renumerotata la 15xx deoarece dupa forma pare ca a fost fabricata pentru Romania?
Ultima editare efectuata de catre ctln1991 in Joi 12 Iul 2012, 23:19, editata de 1 ori |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Joi 12 Iul 2012, 23:04 | |
| ND2-urile sunt doar 20 buc., de la 1501 la 1520. Restul sunt fie locomotive ex-CFR SA/CFR Călători renumerotate, ori sunt foste industriale (060-DA-0xx). _________________ :TTT:
|
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9707 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Vin 13 Iul 2012, 02:16 | |
| Andule , asta o sa iti placa, noroc cu subventia ca altfel ...
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/306743_438902626150279_484823061_o.jpg
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/333325_438901389483736_732733541_o.jpg
Foto Andrei Irimescu @ Faceboo.com _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5046 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Vin 13 Iul 2012, 03:14 | |
| - adrian78 a scris:
Pai gafaie Andule ca are instalatia IT care ii papa o gramada de cai putere!! pai mintile luminate n-au stiut treaba asta? au comandat cea mai slaba pocnitoare din gama, folosit pe masini de marfa, unde toti calutii merg in roata |
|
| |
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5528 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Vin 13 Iul 2012, 09:53 | |
| - Dr2005 a scris:
- Degeaba e SUlzerul economic în exploatare la 3000 t, dacă tu ai tren de 2 vagoane (adică 90t)...
aberatie...... fiecare sectie de remorcare are un tonaj maxim admis atat la marfa cat si la calatori. 060DA modernizata si dotata cu INDA este capabila de max 8-9 vagoane daca furnizeaza si IT. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Vin 13 Iul 2012, 10:10 | |
| - Re6/6 a scris:
aberatie......
Poti sa explici de ce? O locomotiva fie ea de marfa sau calatori ca sa-si scoata banii trebuie sa traga daca se plimba cu 1-2-3 vagoane de calatori dupa ea si alea goale sau pline de blatisti nu face nimic. Asta e esenta discutiei, din pacate Sulzerele sunt locomotive depasite clar la calatori, pentru trenuri de 8-10-12 vagoane da, sunt bune dar nu pentru 2-3, asta e esenta discutiei. |
|
| |
daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5046 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Vin 13 Iul 2012, 11:26 | |
| - AlexD a scris:
- din pacate Sulzerele sunt locomotive depasite clar la calatori, pentru trenuri de 8-10-12 vagoane da, sunt bune dar nu pentru 2-3
in acest caz corect este sa spunem ca nu este rentabila, depasita este tehnologic |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Vin 13 Iul 2012, 11:38 | |
| Totusi la vremea lor cand au fost construite au fost gandite pentru trenuri grele de marfa pentru manevra grea si pentru trenuri de calatori cu viteze medii 100-120km/h |
|
| |
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5528 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Vin 13 Iul 2012, 12:07 | |
| ...cand se discuta pe forum despre inlocuirea parcului de locomotive cu unele moderne si adaptate noilor cerinte eventual automotoare si rame electrice....erau o gramada de sceptici care sustineau actualul parc de locomotive , ca sa se ajunga ca tot ei sa sara acum ca vezi doamne ........ca plimbam locomotive puternice si depasite tehnologic cu trenuri scurte. Cam asta este esenta...... |
|
| |
daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5046 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Vin 13 Iul 2012, 13:09 | |
| - adrian78 a scris:
- Totusi la vremea lor cand au fost construite au fost gandite pentru trenuri grele de marfa pentru manevra grea si pentru trenuri de calatori cu viteze medii 100-120km/h
acuma si 142xxx a fost construita pentru 110 km/h, in cazul asta la aspectul tehnologic intra mai mult consum, cost, fiabilitate decat viteza cred eu, in tot cazul, daca s-ar fi investit cand a fost vremea pentru asa ceva, cred ca se putea moderniza si motorul 12LDA28, dar pentru asta trebuie sa vrei sa faci ceva, din pacate in Ro asa ceva nu este posibil |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18755 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24333 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Vin 13 Iul 2012, 13:36 | |
| Nu cred ca se putea moderniza decat prin supraalimentare pentru ca la baza este un motor de turatie redusa in 4 timpi din cauza asta a rezultat si fiabilitatea si intretinerea usoara..Sigur au fost ceva motive pentru care nu s-a upgradat acest motor si s-au folosit motoarele ALCO pentru locomotivele de putere mare din ce stiu eu la aceasi greutate si dimensiune un motor in 2 timpi obtine o putere 1.5 1.7 ori mai mare decat un motor in 4 timpi cu deazvantajele aferente!! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) | |
| |
|
| |
| Locomotive clasa 60 (Vol II) | |
|