| Locomotive clasa 60 (Vol II) | |
|
+80Re6/6 daniel_c didinul @ndrey Balto mishu88 Gabry Gabriel Nesebar Alex Avram maus5 Kriszti219 Radu Tudor Vlad ORWO vlad170 buldozer2 electrica912 060-EA078 Teodor mureseanu_976 FeroFan97 Caravelle_Zg R936 M.I.C.I. AndiCFR Mircea Hirjau Hurricane Razvan LascuB_1980 Mihay Gelu Dr2005 Grigor Marius Iulian lovekomotive Desiro256 Karl vilhelm srazvi nokia2010 DPS AlexD nenuandrei AlexCta rich1974 Boracik ionutz85 Marius cristi CFR TonyGFR electrica675 decward cont dezactivat . Norbi AndreiCfr AMX 97-0548-4 IonutChircu Goanga cristyadaX cont inactiv Gaby005 razwy cortexedge bostanescu gigel 040EC100 PrisecaruFlorin Silver Semaca Vitosa Adrian78 DUAL redeme LanceR TVlad Mihai-Aurel George cristi39 COSTACHE MIHAIL The Legend ANDU2100HP 84 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
daniel_c
Numarul mesajelor : 476 Reputatie : 5046 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Vin 13 Iul 2012, 14:44 | |
| - adrian78 a scris:
- Nu cred ca se putea moderniza decat prin supraalimentare
pai el este supraalimentat - adrian78 a scris:
- Sigur au fost ceva motive pentru care nu s-a upgradat acest motor si s-au folosit motoarele ALCO pentru locomotivele de putere mare
modernizat/"upgradat", din punctul meu de vedere, nu inseamna sa-l faci mai puternic, ci "sa ai aceiasi cai cu mai putin ovaz", adica economie de carburant, costuri de mentenanta reduse, fiabilitate sporita, adaptabilitate la conducerea simplificata etc ca sa fac o paralela cu auto, daca ai vazut prima generatie de motoare diesel commonrail a fost facuta pe vechea platforma, adica acelasi bloc motor clasic, capacitate cilindrica, chiulasa etc, dupa aia la generatiile viitoare au inceput sa schimbe din mers designul pentru ca consumau ulei, spargeau chiulase, vezi audi/vw - adrian78 a scris:
- din ce stiu eu la aceasi greutate si dimensiune un motor in 2 timpi obtine o putere 1.5 1.7 ori mai mare decat un motor in 4 timpi cu deazvantajele aferente!!
logic pentru ca la fiecare rotatie a arborelui cotit avem timp util, cu toate acestea eu am invatat la scoala ca era mai avantajoasa folosirea motoarelor in 4 timpi la tractiunea feroviara fiind mai fiabile ca cele-n 2 timpi, dar in ziua de astazi, la nivelul atins de tehnologie, totu-i posibil |
|
| |
Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 30 Localizare : Sibiu Reputatie : 6446 Data de inscriere : 19/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Vin 13 Iul 2012, 15:33 | |
| DA 1550 a GFR remizată pe ultima linie a stației Dumbrăveni 12.07.2012 |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10608 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Vin 13 Iul 2012, 17:35 | |
| TFG 60-0460-0 in Bucuresti Nord la linia 14 sa ia avizare 13 februarie 2011 |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10608 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Vin 13 Iul 2012, 20:50 | |
| Fluieratoarea 60-0946-8 de la Constantin grup RO-BEU in Buftea 2 IULIE 2011 |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8444 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Vin 13 Iul 2012, 22:14 | |
| 60 - 1103 - 5 in statia Raureni. 60 - 1375 - 9 garata in Ramnicu Valcea. |
|
| |
Goanga V.I.P Member
Numarul mesajelor : 517 Varsta : 30 Localizare : Alba Iulia Reputatie : 6298 Data de inscriere : 08/02/2009
| |
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10608 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Dum 15 Iul 2012, 19:53 | |
| |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10608 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Lun 16 Iul 2012, 17:12 | |
| Fluieroasa 60-1561-4 in Sabareni 1 iulie 2012 |
|
| |
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8671 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Lun 16 Iul 2012, 19:25 | |
| |
|
| |
Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 30 Localizare : Sibiu Reputatie : 6446 Data de inscriere : 19/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Mar 17 Iul 2012, 08:47 | |
| DA 813 remizată în depoul Sibiu 16.07.2012 |
|
| |
Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 30 Localizare : Sibiu Reputatie : 6446 Data de inscriere : 19/09/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Mar 17 Iul 2012, 18:51 | |
| DA 684 la plecare din Sibiu cu un marfar mixt spre Coșlariu 17.07.2012 |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10608 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Mar 17 Iul 2012, 20:14 | |
| - Norbi a scris:
- Fluieroasa 60-0537-5 in Razboieni
Superba locomotiva - felicitari pentru captura omule !!! Acum prea rar mai vezi o fluieroasa la caltori (au cam devenit istorie) |
|
| |
ANDU2100HP
Numarul mesajelor : 5174 Reputatie : 10608 Data de inscriere : 16/06/2010
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Mar 17 Iul 2012, 20:15 | |
| INDA 60-0679-5 cu R7036 venind de la Urziceni pe 15 iulie 2012 |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Mar 17 Iul 2012, 21:15 | |
| Andu, in partea stanga sus, i-a disparut trompeta sau are fluier? Nu am fost atent cand am vazut-o ultima data live. |
|
| |
AndreiCFRBucuresti V.I.P Member
Numarul mesajelor : 530 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5582 Data de inscriere : 14/02/2011
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) Mar 17 Iul 2012, 22:19 | |
| - AlexD a scris:
- Andu, in partea stanga sus, i-a disparut trompeta sau are fluier? Nu am fost atent cand am vazut-o ultima data live.
I-a disparut trompeta....logic,nu? Nu vad asemanarea intre un fluier si suportul acela |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Locomotive clasa 60 (Vol II) | |
| |
|
| |
| Locomotive clasa 60 (Vol II) | |
|