| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+101Mircea Condilescu Ryan Anderson tuborgtnp Gaby005 Silver nenuandrei marius_catalin84 get. Lena iuli.hard rizelgeorgel2004 ionutz85 rich1974 Luna C.F.R. razvan - trenuri bostanesku gigel myster2008 paulrapati 040EC100 dany90 andreiutzu Balto IonutCFR2009 traian eurocristi mariuskl Mihay laur 133 RwO DUAL Ionutz popovici AndiCFR didinul sorinucu Cito lovekomotive TonyGFR PrisecaruFlorin romaniaetc ATM TVlad AMX 97-0548-4 Boracik 060-EA078 brandiburu Karl kristi kkk Andrei Norbi Mircea Hirjau cont inactiv Caravelle_Zg Nk11 DPS Amiralul alinx3330 cristyadaX FeroFan97 stefan_br The Legend AlexD buldozer2 tudor_pavelescu ultras florinrazaila vanchorusebulgaria Cobra Marius ravers75 Razvan Tudor alex03bv redeme mureseanu_976 @ndrey COSTACHE MIHAIL MariusM cont dezactivat . membru inactiv bostanescu gigel billy752-istu Vlad 1nt3rp0l_106 SULZERUL 0733 riciu VeV raoul mihaiuc cristi CFR pannonia express Saruman bogdan srl Costin.H ionutz72 Nesebar Vitosa Adrian78 Jhonyla alexandruh decward 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 26 Aug 2011, 16:29 | |
| - mitzaciobanu a scris:
- Practic 531 este trenul "de baza" a carui ruta este Bucuresti - Teius - Cluj - Oradea. Insa acest tren are o grupa de vagoane care se detaseaza in Teius (si deci formeaza trenul 521), si care merg spre Arad prin Alba Iulia. Deci tu daca vrei sa mergi la Alba Iulia, vei primi loc in grupa de vagoane pentru Arad, si deci nu trebuie sa schimbi vagonul nicaieri.
La clasa a 2-a, 346 are vagoane compartimentate, cu 3 scaune pe rand, si este tarifat la pret de rapid, pe cand 531/521 are vagoane salon cu 4 scaune pe rand (deci mai inghesuit), iar pretul este de intercity. Desi mai vechi, si oarecum imbatranite in interior, vagoanele de pe 346 sunt mai confortabile, deci si eu recomand acest tren, cu atat mai mult cu cat biletul este cu 8 lei mai ieftin decat la intercity. Aman2 au + si - .. si eu as alege 346/7 .. IC'ul are fata de R prize masa la fiecare loc,iar dpdv al confortului vor fi ocupate locurile pana la BV maxim.. de acolo deja incepe sa se goleasca si poti sta linistit intins daca ai laptop . Ca sa iti faci o idee click pe serii :21-76 pentru IC(au interior verde) .. si apoi seria 21-90 pentru R |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 27 Aug 2011, 01:50 | |
| Vazand un post referitor la restrictii pe magistrala 800 (ma gandesc ca e vorba de tronsoane deja modernizate), am o intrebare: chiar nu exista vreo solutie tehnica pentru a nu fi necesara limitarea vitezei la temperaturi caniculare ? Nu se poate face nimic la constructia liniei incat sa nu fie afectata de dilatatie ? Recunosc ca sunt afon in domeniu, dar sunt curios, ma indoiesc ca toate trenurile din lume fac intarziere cand e canicula pe motiv ca e cald. |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 27 Aug 2011, 12:58 | |
| Vin si eu cu o intrebare: ce inseamna mai precis "reparatie capitala" a liniei? Ce operatiuni trebuie facute? Se inlocuiesc traversele/sinele/balastul in intregime sau cum? Sau se inlocuieste absolut tot ce e necorespunzator, restul raminind pe loc? |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6665 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 28 Aug 2011, 11:20 | |
| Revin cu solicitarea: "Poate cineva sa-mi explice care e principiul de functionare al inductorilor dispusi pe sinele de cale ferata? Am o idee despre ce fac, dar nu stiu cum."
Multumesc, |
|
| |
cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5393 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 28 Aug 2011, 11:55 | |
| Se zvoneste ca cea mai veche linie de cale ferata din tara-Oravita-Anina va fi inchisa...e adevarat?si daca da stie cineva cam cand?:-? |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6665 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 28 Aug 2011, 12:13 | |
| Asa se zvoneste.
Eu am fost anul asta acolo si cand am intrebat cei de acolo ziceau ca nu se inchide. In perioada cand am fost eu in doua vagoane din alea mici, eram cam 30-35 de persoane, dintre care vreo 20-25 eram turisti. |
|
| |
mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 28 Aug 2011, 23:01 | |
| - tozlovanuvlad a scris:
- Vin si eu cu o intrebare: ce inseamna mai precis "reparatie capitala" a liniei? Ce operatiuni trebuie facute? Se inlocuiesc traversele/sinele/balastul in intregime sau cum? Sau se inlocuieste absolut tot ce e necorespunzator, restul raminind pe loc?
Sunt practic doua forme de RK in 'vigoare' la CFR. Forma traditionala si mai putin costistioare implica: schimbarea sinelor plus traverselor (si prinderilor). Se admite folosirea de material recuperat (de pe alte sectii) in anumite masuri si pe anumite sectii. Se face ciuruirea prismei caii si se completeaza cu piatra sparta, si se curata santurile de drenaj. Se inspecteaza stalpii de catenara, se inlocuieste firul scadent la RK si gata. Forma moderna (folosita pe M800 si M300) implica practic reconstructia totala a liniei. Se darama TOT (exclusiv poduri), si se reconstruieste. Inclusiv fundatia caii. Se refac inclusiv garile, si dispunerea liniilor in statii. |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 29 Aug 2011, 00:55 | |
| Merci pentru raspuns Mai am o intrebare: cum se stabileste termenul de RK? Este un interval stabilit functie de traficul pe acea sectie sau se decide in functie de rezultatele verificarilor in teren (daca am descoperit probleme in mai mult de x% din esantioane, se hotaraste ca e nevoie de RK)? |
|
| |
Marius V.I.P Member
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 30 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5422 Data de inscriere : 04/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 29 Aug 2011, 09:57 | |
| |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 29 Aug 2011, 10:32 | |
| - riciu a scris:
- Revin cu solicitarea: "Poate cineva sa-mi explice care e principiul de functionare al inductorilor dispusi pe sinele de cale ferata? Am o idee despre ce fac, dar nu stiu cum."
Multumesc, Inductorul emite o frecventa in functie de culoarea indicata de semnal iar locomotiva trecand peste el o citeste. Inductorul poate emite una din urmatoarele frecvente: - 0Hz - cand semnalul este pe verde sau verde-galben. Caz in care este inactiv - 1000Hz - cand semnalul este pe galben, galben clipitor sau galben-galben caz in care trenul este franat de urgenta la trecerea peste el daca mecanicul nu apasa butonul de atentie de pe bordul locomotivei; - 2000Hz - cand semnalul este pe rosu, alb(manevra) sau alb clipitor (chemare) si in acest caz trenul este franat de urgenta. Pentru a impiedica franarea, mecanicul apasa butonul "depasire ordonata". In cazul semnalului pe rosu acesta nu are voie sa apese (sau sa depaseasca semnalul) decat daca primeste ordin de circulatie. - 500Hz - acest inductor se amplazeaza inaintea semnalelor cu cateva sute de metri si este activ atunci cand semnalul pe care il deservesc este pe oprire sau indica viteza redusa. Acest inductor verifica viteza trenului. Daca viteza este prea mare trenul este franat (pentru ca nu ar avea timp sa reduca viteza sau sa opreasca la timp pana la semnal) inductorul se mai monteaza uneori si la paleta galbena (cea care se amplaseaza la 1000m de o restrictie de viteza) si la paleta care indica distanta de unde incepe limitarea de viteza (nu in toate cazurile) Explicatia am facut-o cu cuvintele mele sper sa intelegi ceva. |
|
| |
redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6120 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 29 Aug 2011, 12:44 | |
| @Marius:
Mi se pare că trebuie privite din partea opusă (sau rotind imaginea cu 180 grade). Par a fi numere scrise cu litere romane (?!)... 33, 31, 29... Greșesc? |
|
| |
Marius V.I.P Member
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 30 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5422 Data de inscriere : 04/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 29 Aug 2011, 13:19 | |
| Am uitat sa specific si locul unde le-am depistat: Directa spre Tecuci... |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 29 Aug 2011, 14:46 | |
| - redeme a scris:
- @Marius:
Mi se pare că trebuie privite din partea opusă (sau rotind imaginea cu 180 grade). Par a fi numere scrise cu litere romane (?!)... 33, 31, 29... Greșesc? intradevar sunt cifre romane. Asa se numeroteaza traversele pe poduri fiindca e mai usor de scris asa decat cu cifre arabe |
|
| |
cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5393 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 30 Aug 2011, 22:38 | |
| Ma poate ajuta cineva cu compunerea lui A1752,R 754 si A 1656? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 30 Aug 2011, 23:44 | |
| A1656 este format din 3-4 vag etajate, statia de domiciliu buc basarab, banuiesc ca-ti dai seama seria vagoanelor?
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Mier 31 Aug 2011, 18:28, editata de 1 ori |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
|
| |
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|