|
| INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
+101Mircea Condilescu Ryan Anderson tuborgtnp Gaby005 Silver nenuandrei marius_catalin84 get. Lena iuli.hard rizelgeorgel2004 ionutz85 rich1974 Luna C.F.R. razvan - trenuri bostanesku gigel myster2008 paulrapati 040EC100 dany90 andreiutzu Balto IonutCFR2009 traian eurocristi mariuskl Mihay laur 133 RwO DUAL Ionutz popovici AndiCFR didinul sorinucu Cito lovekomotive TonyGFR PrisecaruFlorin romaniaetc ATM TVlad AMX 97-0548-4 Boracik 060-EA078 brandiburu Karl kristi kkk Andrei Norbi Mircea Hirjau cont inactiv Caravelle_Zg Nk11 DPS Amiralul alinx3330 cristyadaX FeroFan97 stefan_br The Legend AlexD buldozer2 tudor_pavelescu ultras florinrazaila vanchorusebulgaria Cobra Marius ravers75 Razvan Tudor alex03bv redeme mureseanu_976 @ndrey COSTACHE MIHAIL MariusM cont dezactivat . membru inactiv bostanescu gigel billy752-istu Vlad 1nt3rp0l_106 SULZERUL 0733 riciu VeV raoul mihaiuc cristi CFR pannonia express Saruman bogdan srl Costin.H ionutz72 Nesebar Vitosa Adrian78 Jhonyla alexandruh decward 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5781 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 07 Mai 2011, 09:59 | |
| Concret, din pretul intreg la clasa a 2-a, trebuie sa scazi 2.8 lei (tichetul de loc), dar adaugi cei 25 lei pentru un loc la cuseta de 6. La fel si pentru cuseta de 4. As recomanda cuseta de 4, jos, pentru ca ai cea mai mare libertate de miscare. La cuseta de 6 cam dai cu capul de cuseta de deasupra - poti sa stai doar intins.
La vagonul de dormit calculul este acelasi: pret intreg fara tichet de loc, plus supliment de pat. Din pacate, trebuie bilet cl. 1 pentru calatoria la vagonul de dormit.
In fine, pe siteul CFR Calatori, daca alegi o ruta si un tren cu vagoane de dormit/cuseta, sistemult calculeaza automat pretul total pe care trebuie sa il platesti.
later edit: preturile de pe site-ul gevaro nu sunt actualizate. Acum, suplimentele costa asa: - cuseta de 6: 27 lei - cuseta de 4: 41 lei - vagon de dormit double: 64 lei - vagon de dormit single: 128 lei |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5463 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 07 Mai 2011, 11:10 | |
| cine are demarajul mai puternic,locomotiva electrica seria 40 sau 41?tinand cont de raportul angrenajului motor tractiune-osie logic ar fi ca seria 40 sa fie mai sprintena.Stie cineva? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 07 Mai 2011, 11:25 | |
| - bostanescu gigel a scris:
- cine are demarajul mai puternic,locomotiva electrica seria 40 sau 41?tinand cont de raportul angrenajului motor tractiune-osie logic ar fi ca seria 40 sa fie mai sprintena.Stie cineva?
seria 40 de tonaj (am omis sa trec ,,forta,, asa ca am editat)), seria 41 de viteza (demaraj) , trage concluzia singur! nu ai remarcat pe forum din discutiile noastre ca , cu cat e trenul mai usor si pe anumite pante (mecanicul poate cere locom dubla la tren daca e cazul) se folosesc EA1 iar cu cat e trenul mai greu se folosesc EA
Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Sam 07 Mai 2011, 13:46, editata de 2 ori |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5463 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 07 Mai 2011, 11:33 | |
| eu vreau informatii clare nu banuieli.Cred ca pana la o viteza de 80km/h seria 40 depaseste 41.Ma gandesc ca este acelasi principiu ca la bicicleta cu mai multe viteze,daca mergi pe foaia mare ai viteza dar pornesti greu din loc,in schimb pe foaia mica pornesti repede dar nu ai viteza |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 07 Mai 2011, 11:34 | |
| - maryus74 a scris:
- bostanescu gigel a scris:
- cine are demarajul mai puternic,locomotiva electrica seria 40 sau 41?tinand cont de raportul angrenajului motor tractiune-osie logic ar fi ca seria 40 sa fie mai sprintena.Stie cineva?
seria 40 de tonaj, seria 41 de viteza (demaraj) , trage concluzia singur
Locomotivele 40 au demarajul mai bun decat 41 datorita angrenajului motor - osie cum zicea bostanescu gigel. E ca la bicicleta: daca esti intr-o treapta de viteza superioara pleci mai greu de pe loc dar ajungi la o viteza mai mare (clasa 41) iar daca esti pe o viteza inferioara pleci mult mai usor dar nu ajungi la o viteza mare si pe deasupra poti urca si un deal (clasa 40). La fel si la masina Parerea mea |
| | | alexandruh
Numarul mesajelor : 132 Varsta : 31 Localizare : Iasi Reputatie : 5260 Data de inscriere : 04/12/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 07 Mai 2011, 11:57 | |
| - biszakabel a scris:
- alexandruh a scris:
- [ ... ]
Platesti asa:
1. Pretul integral la ruta 2. suplimentul de viteza (numai la A,R,IC) 3.Suplimentul de pat/cuseta
Sper ca te-am ajutat - mitzaciobanu a scris:
- Concret, din pretul intreg la clasa a 2-a, trebuie sa scazi 2.8 lei (tichetul de loc), dar adaugi cei 25 lei pentru un loc la cuseta de 6. La fel si pentru cuseta de 4. As recomanda cuseta de 4, jos, pentru ca ai cea mai mare libertate de miscare. La cuseta de 6 cam dai cu capul de cuseta de deasupra - poti sa stai doar intins.
La vagonul de dormit calculul este acelasi: pret intreg fara tichet de loc, plus supliment de pat. Din pacate, trebuie bilet cl. 1 pentru calatoria la vagonul de dormit.
In fine, pe siteul CFR Calatori, daca alegi o ruta si un tren cu vagoane de dormit/cuseta, sistemult calculeaza automat pretul total pe care trebuie sa il platesti.
later edit: preturile de pe site-ul gevaro nu sunt actualizate. Acum, suplimentele costa asa: - cuseta de 6: 27 lei - cuseta de 4: 41 lei - vagon de dormit double: 64 lei - vagon de dormit single: 128 lei Am fost la gara acum, am avut drum pe acolo .. si am intrebat de bilet la cuseta 6 locuri, cica e 89RON, cat am calculat si eu de acasa .. si cum mi-ar coneveni mai mult ? Sa dau 65RON la clasa a 2a la un vagon 21-76/89-87 sau se merita sa mai adaug ~25RON si sa merg la cuseta 6 locuri ? Si inca o intrebare, scuzati ca deranjez, dar nu prea stiu nimic de aceste cusete.. ce contin ele ? Au prize ? Niste poze, ceva, cu interior / exterior ? Scuzati deranjul si va multumesc mult, Alex. |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5781 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Sam 07 Mai 2011, 15:05 | |
| vagoanele 21-76 nu mi se par prea confortabile pentru un drum de noapte. Depinde ce vrei sa faci la destinatie: daca poti sa te odihnesti dupa drum, e in regula, daca in schimb trebuie sa fii in forma in ziua urmatoare, recomand cu cea mai mare caldura vagonul cuseta.
Poze cu vagoane cuseta gasesti si aici pe forum, la sectiunea vagoane, si de exemplu pe railfaneurope. Mai gasesti si la topicul cu Zilele Feroviare 2010. Prize nu stiu daca sunt. |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6159 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Dum 08 Mai 2011, 00:26 | |
| Pe site la AFER apare urmatoarea stire privind inceperea unei investigari:
[10.03.2011] S-a decis inceperea investigatiei pentru defectiuni tehnice ale constituentului de interoperabilitate „sina de cale ferata“, respectiv pentru cele 255 cazuri de rupere a sinelor produse pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Iasi-Sectia L4 Bacau, linia magistrala 500 pe firul I si II.
Stie cineva despre ce este vorba??? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 12 Mai 2011, 13:13 | |
| Domnul MariusD aveti mai multe detalii despre incidentul de la Banita cu 40-791? |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 12 Mai 2011, 22:24 | |
| Am citeva nelamuriri dar sint convins ca explicatiile sint foarte simple si sint multi colegi forumisti care ar putea sa ma lumineze: Cele patru conducte de cauciuc in urmatoarea imagine ce functie indeplinesc mai exact? Banuiesc ca transporta aerul comprimat necesar actionarii frinelor. Ce reprezinta numerele "10" si "5", presiunea? De ce sint in numar de patru? Sint doua circuite independete, fiecare tur/retur? Iata aceeasi locomotiva in 1996, tot in Petrosani: Observ ca in vremea aceea pozitia furtunelor era exact inversa, cele cu "10" spre cupla. Nu ar trebui sa fie respectata o conventie de amplasare, pentru evitarea greselilor la conectare? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 12 Mai 2011, 22:44 | |
| Furtunele de 5 sunt cele cu aer comprimat pentru sistemul de franare iar cele cu 10 pentru instalatiile suplimentare ale vagoanelor care folosesc aerul comprimat :WC-urile cu vacum si usiile automate.. |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5494 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Vin 13 Mai 2011, 06:44 | |
| si sunt cate 2 ca in caz de defectare a unuia sa poata fi folosit cel de al doilea. nu exista tur retur la aer comprimat de 5atm respectiv 10 atm |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6120 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Lun 16 Mai 2011, 21:45 | |
| Cât de mult se lucrează la CFR Marfă și/sau la alți OTF în timpul week-end-ului(sâmbătă, duminică) comparativ cu restul săptămânii? |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Mar 17 Mai 2011, 06:34 | |
| pai de luni-vineri CFR Marfa circula destul de bine (ma refer aici unde stau eu ) aprox 20 trenuri /24 h iar sambata si duminica privatii duc ce ducea MARFA in timpul saptamani (nu chiar tot) |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6159 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI Joi 19 Mai 2011, 11:32 | |
| 2 intrebari: pe BLA 4I, la galben, ce viteza maxima trebuie sa aiba trenul? Pt locomotivele mai noi, care pot merge cu 160km/h (nu stiu cata logica are intrebarea ), diagrama de control a vitezei la galben ramane aceeasi ca la viteze de maxim 120km/h ? De fapt in max 4 sec, viteza trebuie redusa sub 120km/h la galben? Multumesc! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI | |
| |
| | | | INTREBARI SI RASPUNSURI | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |