Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 INTREBARI SI RASPUNSURI

In jos 
+101
Mircea Condilescu
Ryan Anderson
tuborgtnp
Gaby005
Silver
nenuandrei
marius_catalin84
get.
Lena
iuli.hard
rizelgeorgel2004
ionutz85
rich1974
Luna
C.F.R.
razvan - trenuri
bostanesku gigel
myster2008
paulrapati
040EC100
dany90
andreiutzu
Balto
IonutCFR2009
traian
eurocristi
mariuskl
Mihay
laur 133
RwO
DUAL
Ionutz
popovici
AndiCFR
didinul
sorinucu
Cito
lovekomotive
TonyGFR
PrisecaruFlorin
romaniaetc
ATM
TVlad
AMX 97-0548-4
Boracik
060-EA078
brandiburu
Karl
kristi kkk
Andrei
Norbi
Mircea Hirjau
cont inactiv
Caravelle_Zg
Nk11
DPS
Amiralul
alinx3330
cristyadaX
FeroFan97
stefan_br
The Legend
AlexD
buldozer2
tudor_pavelescu
ultras
florinrazaila
vanchorusebulgaria
Cobra
Marius
ravers75
Razvan Tudor
alex03bv
redeme
mureseanu_976
@ndrey
COSTACHE MIHAIL
MariusM
cont dezactivat .
membru inactiv
bostanescu gigel
billy752-istu
Vlad
1nt3rp0l_106
SULZERUL 0733
riciu
VeV
raoul
mihaiuc
cristi CFR
pannonia express
Saruman
bogdan srl
Costin.H
ionutz72
Nesebar
Vitosa
Adrian78
Jhonyla
alexandruh
decward
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 44 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member
pannonia express


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 40
Localizare : Brasov
Reputatie : 5781
Data de inscriere : 25/02/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Icon_minitimeSam 07 Mai 2011, 09:59

Concret, din pretul intreg la clasa a 2-a, trebuie sa scazi 2.8 lei (tichetul de loc), dar adaugi cei 25 lei pentru un loc la cuseta de 6. La fel si pentru cuseta de 4. As recomanda cuseta de 4, jos, pentru ca ai cea mai mare libertate de miscare. La cuseta de 6 cam dai cu capul de cuseta de deasupra - poti sa stai doar intins.

La vagonul de dormit calculul este acelasi: pret intreg fara tichet de loc, plus supliment de pat. Din pacate, trebuie bilet cl. 1 pentru calatoria la vagonul de dormit.

In fine, pe siteul CFR Calatori, daca alegi o ruta si un tren cu vagoane de dormit/cuseta, sistemult calculeaza automat pretul total pe care trebuie sa il platesti.

later edit: preturile de pe site-ul gevaro nu sunt actualizate. Acum, suplimentele costa asa:
- cuseta de 6: 27 lei
- cuseta de 4: 41 lei
- vagon de dormit double: 64 lei
- vagon de dormit single: 128 lei
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5463
Data de inscriere : 20/02/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Icon_minitimeSam 07 Mai 2011, 11:10

cine are demarajul mai puternic,locomotiva electrica seria 40 sau 41?tinand cont de raportul angrenajului motor tractiune-osie logic ar fi ca seria 40 sa fie mai sprintena.Stie cineva?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14504
Data de inscriere : 08/01/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Icon_minitimeSam 07 Mai 2011, 11:25

bostanescu gigel a scris:
cine are demarajul mai puternic,locomotiva electrica seria 40 sau 41?tinand cont de raportul angrenajului motor tractiune-osie logic ar fi ca seria 40 sa fie mai sprintena.Stie cineva?
seria 40 de tonaj (am omis sa trec ,,forta,, asa ca am editat)), seria 41 de viteza (demaraj) , trage concluzia singur! nu ai remarcat pe forum din discutiile noastre ca , cu cat e trenul mai usor si pe anumite pante (mecanicul poate cere locom dubla la tren daca e cazul) se folosesc EA1 iar cu cat e trenul mai greu se folosesc EA


Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Sam 07 Mai 2011, 13:46, editata de 2 ori
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5463
Data de inscriere : 20/02/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Icon_minitimeSam 07 Mai 2011, 11:33

eu vreau informatii clare nu banuieli.Cred ca pana la o viteza de 80km/h seria 40 depaseste 41.Ma gandesc ca este acelasi principiu ca la bicicleta cu mai multe viteze,daca mergi pe foaia mare ai viteza dar pornesti greu din loc,in schimb pe foaia mica pornesti repede dar nu ai viteza
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13808
Data de inscriere : 08/04/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Icon_minitimeSam 07 Mai 2011, 11:34

maryus74 a scris:
bostanescu gigel a scris:
cine are demarajul mai puternic,locomotiva electrica seria 40 sau 41?tinand cont de raportul angrenajului motor tractiune-osie logic ar fi ca seria 40 sa fie mai sprintena.Stie cineva?
seria 40 de tonaj, seria 41 de viteza (demaraj) , trage concluzia singur

Locomotivele 40 au demarajul mai bun decat 41 datorita angrenajului motor - osie cum zicea bostanescu gigel.
E ca la bicicleta: daca esti intr-o treapta de viteza superioara pleci mai greu de pe loc dar ajungi la o viteza mai mare (clasa 41) iar daca esti pe o viteza inferioara pleci mult mai usor dar nu ajungi la o viteza mare si pe deasupra poti urca si un deal (clasa 40). La fel si la masina
Parerea mea
Sus In jos
alexandruh

alexandruh


Numarul mesajelor : 132
Varsta : 31
Localizare : Iasi
Reputatie : 5260
Data de inscriere : 04/12/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Icon_minitimeSam 07 Mai 2011, 11:57

biszakabel a scris:
alexandruh a scris:
[ ... ]


Platesti asa:

1. Pretul integral la ruta
2. suplimentul de viteza (numai la A,R,IC)
3.Suplimentul de pat/cuseta

Sper ca te-am ajutat Smile

mitzaciobanu a scris:
Concret, din pretul intreg la clasa a 2-a, trebuie sa scazi 2.8 lei (tichetul de loc), dar adaugi cei 25 lei pentru un loc la cuseta de 6. La fel si pentru cuseta de 4. As recomanda cuseta de 4, jos, pentru ca ai cea mai mare libertate de miscare. La cuseta de 6 cam dai cu capul de cuseta de deasupra - poti sa stai doar intins.

La vagonul de dormit calculul este acelasi: pret intreg fara tichet de loc, plus supliment de pat. Din pacate, trebuie bilet cl. 1 pentru calatoria la vagonul de dormit.

In fine, pe siteul CFR Calatori, daca alegi o ruta si un tren cu vagoane de dormit/cuseta, sistemult calculeaza automat pretul total pe care trebuie sa il platesti.

later edit: preturile de pe site-ul gevaro nu sunt actualizate. Acum, suplimentele costa asa:
- cuseta de 6: 27 lei
- cuseta de 4: 41 lei
- vagon de dormit double: 64 lei
- vagon de dormit single: 128 lei

Am fost la gara acum, am avut drum pe acolo .. si am intrebat de bilet la cuseta 6 locuri, cica e 89RON, cat am calculat si eu de acasa .. si cum mi-ar coneveni mai mult ? Sa dau 65RON la clasa a 2a la un vagon 21-76/89-87 sau se merita sa mai adaug ~25RON si sa merg la cuseta 6 locuri ?

Si inca o intrebare, scuzati ca deranjez, dar nu prea stiu nimic de aceste cusete.. ce contin ele ? Au prize ? Niste poze, ceva, cu interior / exterior ?

Scuzati deranjul si va multumesc mult,
Alex.
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member
pannonia express


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 40
Localizare : Brasov
Reputatie : 5781
Data de inscriere : 25/02/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Icon_minitimeSam 07 Mai 2011, 15:05

vagoanele 21-76 nu mi se par prea confortabile pentru un drum de noapte. Depinde ce vrei sa faci la destinatie: daca poti sa te odihnesti dupa drum, e in regula, daca in schimb trebuie sa fii in forma in ziua urmatoare, recomand cu cea mai mare caldura vagonul cuseta.

Poze cu vagoane cuseta gasesti si aici pe forum, la sectiunea vagoane, si de exemplu pe railfaneurope. Mai gasesti si la topicul cu Zilele Feroviare 2010.
Prize nu stiu daca sunt.
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6159
Data de inscriere : 15/12/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Icon_minitimeDum 08 Mai 2011, 00:26

Pe site la AFER apare urmatoarea stire privind inceperea unei investigari:

[10.03.2011]

S-a decis inceperea investigatiei pentru defectiuni tehnice ale constituentului de interoperabilitate „sina de cale ferata“, respectiv pentru cele 255 cazuri de rupere a sinelor produse pe raza de activitate a Sucursalei Regionale CF Iasi-Sectia L4 Bacau, linia magistrala 500 pe firul I si II.


Stie cineva despre ce este vorba???
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24331
Data de inscriere : 05/10/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Icon_minitimeJoi 12 Mai 2011, 13:13

Domnul MariusD aveti mai multe detalii despre incidentul de la Banita cu 40-791?
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8415
Data de inscriere : 16/01/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Icon_minitimeJoi 12 Mai 2011, 22:24

Am citeva nelamuriri dar sint convins ca explicatiile sint foarte simple si sint multi colegi forumisti care ar putea sa ma lumineze:

Cele patru conducte de cauciuc in urmatoarea imagine ce functie indeplinesc mai exact?
Banuiesc ca transporta aerul comprimat necesar actionarii frinelor.
Ce reprezinta numerele "10" si "5", presiunea?

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 40-0921-3D_AOM1

De ce sint in numar de patru? Sint doua circuite independete, fiecare tur/retur?

Iata aceeasi locomotiva in 1996, tot in Petrosani: Smile

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Bscap0001

Observ ca in vremea aceea pozitia furtunelor era exact inversa, cele cu "10" spre cupla.
Nu ar trebui sa fie respectata o conventie de amplasare, pentru evitarea greselilor la conectare?

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18753
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24331
Data de inscriere : 05/10/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Icon_minitimeJoi 12 Mai 2011, 22:44

Furtunele de 5 sunt cele cu aer comprimat pentru sistemul de franare iar cele cu 10 pentru instalatiile suplimentare ale vagoanelor care folosesc aerul comprimat :WC-urile cu vacum si usiile automate..
Sus In jos
alinx3330




Numarul mesajelor : 342
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 5494
Data de inscriere : 23/10/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Icon_minitimeVin 13 Mai 2011, 06:44

si sunt cate 2 ca in caz de defectare a unuia sa poata fi folosit cel de al doilea. nu exista tur retur la aer comprimat de 5atm respectiv 10 atm
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6120
Data de inscriere : 06/03/2011

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Icon_minitimeLun 16 Mai 2011, 21:45

Cât de mult se lucrează la CFR Marfă și/sau la alți OTF în timpul week-end-ului(sâmbătă, duminică) comparativ cu restul săptămânii?
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8388
Data de inscriere : 03/09/2010

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Icon_minitimeMar 17 Mai 2011, 06:34

pai de luni-vineri CFR Marfa circula destul de bine (ma refer aici unde stau eu ) aprox 20 trenuri /24 h
iar sambata si duminica privatii duc ce ducea MARFA in timpul saptamani (nu chiar tot)
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6159
Data de inscriere : 15/12/2009

INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Icon_minitimeJoi 19 Mai 2011, 11:32

2 intrebari:

pe BLA 4I, la galben, ce viteza maxima trebuie sa aiba trenul?

Pt locomotivele mai noi, care pot merge cu 160km/h (nu stiu cata logica are intrebarea Smile), diagrama de control a vitezei la galben ramane aceeasi ca la viteze de maxim 120km/h ? De fapt in max 4 sec, viteza trebuie redusa sub 120km/h la galben?

Multumesc!
Sus In jos
Continut sponsorizat





INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Empty
MesajSubiect: Re: INTREBARI SI RASPUNSURI   INTREBARI SI RASPUNSURI - Pagina 22 Icon_minitime

Sus In jos
 
INTREBARI SI RASPUNSURI
Sus 
Pagina 22 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 44 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: