Subiect: Re: Infrastructura Mar 14 Ian 2014, 21:26
http://www.spiactgalati.ro/Interstitiu.html
Parca asta e.
basil
Numarul mesajelor : 73 Reputatie : 4961 Data de inscriere : 13/07/2011
Subiect: Re: Infrastructura Joi 16 Ian 2014, 10:02
E destul de asemanatoare, poate fac ambele aceeasi treaba. Deci am aflat cum se numeste dar ce face propriu zis? Ced are inauntru si cum functioneaza?
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6453 Data de inscriere : 30/03/2010
Subiect: Re: Infrastructura Joi 16 Ian 2014, 11:54
E format din doua corpuri izolate electric intre ele de un strat de mica. In cazul ruperii firului de contact (de exemplu) si caderea lui peste instalatia protejata de acel interstitiu,acesta se strapunge si cei 27kv se scurg pe acolo la pamant,nu prin instalatia respectiva unde se pot distruge componente (relee,fire,etc)
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Infrastructura Sam 25 Ian 2014, 22:26
Un pic de infrastructura din Cehia
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Infrastructura Vin 14 Feb 2014, 19:26
Inductor pe linia 310
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Infrastructura Sam 15 Feb 2014, 19:27
Electrificare la intrarea în Timișoara Est dinspre Timișoara Nord, magistrala 900
cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9361 Data de inscriere : 20/08/2008
Subiect: Re: Infrastructura Lun 17 Feb 2014, 21:34
M300 si linia catre raposata UPSOM
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Infrastructura Sam 22 Feb 2014, 17:00
Electrificare în stația Timișoara Est
Raduku09
Numarul mesajelor : 169 Varsta : 33 Localizare : Brasov Reputatie : 5270 Data de inscriere : 08/12/2010
Subiect: Re: Infrastructura Mier 02 Apr 2014, 15:10
ceva dubios la o linie in gara Brasov la iesirea spre Darste linia 4
***
si inca ceva....la iesirea spre Stupini..macazul din linia 4 spre capatul mic de manevra
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13807 Data de inscriere : 08/04/2009
Subiect: Re: Infrastructura Mier 02 Apr 2014, 17:38
Raduku09 a scris:
ceva dubios la o linie in gara Brasov la iesirea spre Darste linia 4
Nu e nimic dubios. Acolo se întâlnesc 2 şine de tipuri diferite.
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Infrastructura Mier 02 Apr 2014, 20:19
Mai dubios e cu traversele acelea crapate.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
O intrebare: pentru sectiile secundare inchiriate catre operatorii privati, nu s-ar putea adopta urmatoarea solutie:
-Eu stat iti inchiriez tie operator privat o anumita sectie, pe o perioada mai lunga- de 10, 20 sau 30 de ani, si facem un contract cu obligatii reciproce:
-Tu operator privat ai obligatia sa: faci toate lucrarile de RK la linie si apoi de intretinere, pentru a aduce linia respectiva cel putin in parametri de exploadare existenti in 1990, atat in privinta infrastructurii si suprastructurii cai, a instalatiilor SCB si TTR, si a cladirilor tehnice, administrative si de exploadare; sa aduca material rulant feroviar nou, produs in tara sau in strainatate; sa plateasca toate contributiile legale la bugetul statului si a asigurarilor sociale; sa foloseasca numai personal calificat, instruit si cu varsta legala (sa nu mai existe situatii cand este folosit personal de exploadare iesit deja la pensie).
-Eu stat iti ofer: inlesniri sau scutiri de anumite taxe, motorina folosita in transportul feroviar scutita de accize si alte taxe, scolarizarea gratuita a personalului operativ (cu conditia ca apoi operatorul privat sa angajeze acest personal operativ si sa-l mentina in servici pana la implinirea varstei legale de pensionare la termen) si daca este posibil si nu contravine cu vreo dispozitie UE, sa nu mai acord licente de transport auto de calatori pe traseele paralele cu liniile ferate inchiriate catre un operator privat.
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
Ultima parte cu licentele pentru cei auto mi se pare o discriminare. Eu imi doresc ca trenul sa castige teren fata de transportul auto, dar cu siguranta daca s-ar intampla acest lucru vor sari cei cu firmele de transport iar in cazul asta nu le-as putea da decat dreptate. Concurenta e concurenta, atata timp ca e loiala nu prea ai ce-i face.
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
De unde bani sa o aduca in parametrii din anii 90? Eu as face altceva as inchiria sectia pe 10 ani operatorul sa plateasca o taxa x/km/tren nu ca acuma pe unele sectii isi ia Regiotransu TUI in fiecare zi si el plateste o suma fixa pe an subventiile sa se returneze in functie de bilete vandute Fiecare operator sa isi cumpere automotoare sa nu fie mai vechi de 10 ani sa nu mai circule cu diesel pe mai mult de 30-50km pe linie electrificata Aici as mai adauga reduceriile 50% pentru elevi studenti la trenurile IR si 35% pentru trenurile regio sa fie nelimitate