Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Infrastructura

In jos 
+124
AeroX
marius664
Peter Fodor
sorinucu
g.popovici
dragosdimitrescu
ciprian71
Amiralul
cristi ar
AndreiSV
mielutu zburator
AleXxX
johnsmoke
Feroviar_18
TonyCFR
tcm
feroviar
dan tm
Nycolas Gabriel
Polpot
basil
Petre_IFTE
baiazid
idm
Bobby_TM
bogdan2011
Katalin4653
Spartan1948
Simply18
Mihay
Arsen22
Sabik
criss0571
Sergiu rmn
marius.andrei
ANDU2100HP
DAS 2011
AndreiCFRBucuresti
AlexD
Raduku09
Balto
Teodor
EuroNight
Dr2005
IonutCFR2009
roseanu
Cont dezactivat
Adirmvl
NicuS
Rarau
Kriszti219
daniel_c
cfr500
electrica912
060-EA078
Andrey_tm
Silver
AndiCFR
M.I.C.I.
nenuandrei
Cobra
Mircea Hirjau
cnusi
Luna
rich1974
Vicentiu
cristyadaX
AndreiCfr
Semafor
cristi CFR
razvan - trenuri
Nesebar
redeme
SULZERUL 0733
Jhonyla
popovici
IonutChircu
Marius
DUAL
bostanescu gigel
Vitosa
decward
RazvanCFR
cont dezactivat .
Andrei
Adrian78
DPS
mihaiuc
ldh80
IceShadow
marius_catalin84
jionutz
iuli.hard
mihai_cfr_bacau
19jimmy84
didinul
Axwell21
didi
Traveller
stegaru
stinky
knd
membru inactiv
discoid21
ionutz72
Razvan
srazvi
TVlad
dan ciprian
COSTACHE MIHAIL
husdelaapus
vrabieionut
AMX 97-0548-4
alex.alexus.tm
Codrut1985
zenox4500
DonVILLy
Vlad
Ionutz
Lde 2100
ionut_te
mardaryroby
myster2008
cortexedge
128 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 46 ... 57  Urmatorul
AutorMesaj
Vizitato
Vizitator




Infrastructura - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 35 Icon_minitimeMar 26 Feb 2013, 04:52

adrian78 a scris:
Sabot de deraiere in statia Vintu de Jos spre Kronospan Sebes
Infrastructura - Pagina 35 DSC_0037_zps85442ccc
Un sabot din asta care este blocat exista in Craiova cu prima ocazie cand mai ajung pe acolo ti l fotografiez e pe o linie industriala care este istorie sabotul a ramas inca Wink intact Very Happy
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Infrastructura - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 35 Icon_minitimeMar 26 Feb 2013, 10:07

Linia industriala spre Ford?
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Infrastructura - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 35 Icon_minitimeMar 26 Feb 2013, 15:27

Nu este la iesire din gara Craiova catre Filiasi,este la intrarea in fosta Inteprindere Legume Fructe ,in zona aia am copilarit eu si cunosc tot ce e pe acolo de CFR,chiar exista si un tunel pe sub M 900 cam la 1 km dupa ce iesi din gara catre Filiasi trec niste tevi nu stie foarte multa lume de existenta lui.
Sus In jos
ANDU2100HP

ANDU2100HP


Numarul mesajelor : 5174
Reputatie : 10606
Data de inscriere : 16/06/2010

Infrastructura - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 35 Icon_minitimeSam 02 Mar 2013, 19:28

Fostele linii industriale ce mergeau in orasul buftea ... acum parasite totalmente

Infrastructura - Pagina 35 File
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/ANDU2100HP
Vizitato
Vizitator




Infrastructura - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 35 Icon_minitimeVin 22 Mar 2013, 05:27

cristi_tgv a scris:
Nu este la iesire din gara Craiova catre Filiasi,este la intrarea in fosta Inteprindere Legume Fructe ,in zona aia am copilarit eu si cunosc tot ce e pe acolo de CFR,chiar exista si un tunel pe sub M 900 cam la 1 km dupa ce iesi din gara catre Filiasi trec niste tevi nu stie foarte multa lume de existenta lui.
Din pacate am fost acolo si l au scos Sad
Poza este din statia Varciorova HM pe defileul Dunarii M 900 sens de mers catre Craiova
[img]Infrastructura - Pagina 35 Imag0057xj[/img]
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Infrastructura - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 35 Icon_minitimeLun 25 Mar 2013, 14:15

As avea cateva intrebari:

-sinele noi de tip 60 sau 65 kg/ml de cale ferata folosite la liniile reabilitate sunt importate ? In Romania din cate stiu combinatul de Resita nu a produs niciodata sine mai grele de 49 kg/ml, si din cate stiu astazi nici nu mai exista! Cand a fost produs ultimul cupon de sina la Resita ?
La Calarasi stiu ca urmau sa fie produse sine de cale ferata de tip greu, insa nu a apucat sa intre in productie acel combinat sau daca a produs sine de cale ferata a produs pentru o perioada scurta!
Din cate stiu, si inainte de 1990 s-a importat sina de cale ferata de tip greu (54, 60 si 65 kg/ml) din Austria, Polonia sau URSS!
Care este durata normala de exploadare a unei sine noi tip 60 sau 65, in conditiile unei exploadari corecte (cu respectarea tonajelor si a vitezelor maxim admise, in functie de panta caracteristica si razele in curba a liniei), pe o linie cu trafic mediu spre intens ? Estimez sa fie in jur la maxim 25-30 de ani de la data montarii in cale!

-Din cate stiu durata normala de exploadare a unei traverse din lemn, de esenta tare (stejar sau fag), daca este intretinuta corespunzator (creuzotarea si ierbicidarea efectuate la timp) este de maxim 7 ani ? Cele doua centre de impregnare a traverselor din lemn, de la Ploiesti si Suceava, mai functioneaza astazi ? Sunt anumite puncte- in curbe stranse si pe poduri si podete, unde este necesara (chiar si cu utilizarea prinderii flexibile "PANDROL"), folosirea traverselor din lemn, datorita elasticitatii mai bune a acestora!

-Traversele din beton folosite la linii reabilitate par a fi de alt model decat cele "clasice"" T-13! Par a fi mai late, iar prinderea placii de reazem pe ele din ce am vazut in poze se face cu cate 4 tirfoane si nu cu cate doua! Aceste noi traverse din beton sunt produse tot la Pitesti sau Aiud sau sunt importate ? Care este denumirea lor tehnica ?
Care este durata maxima de utilizare a lor ?

-In privinta sistemelor de prindere flexibila aparute dupa 1990, acestea ar fi:

-"Pandrol"" cu placa de reazem. Introdus prima data in 1994 pe M800 (de aici si acei timpi foarte buni de 2 h si 10 minute fara oprire pe care le facea IC-urile din 1996/1997 intre Bucuresti si Constanta! Oare a sa mai vedem asemenea timpi de mers pe M800 vreodata ?! Ma intreb atunci cum de nu furau tiganii din Straulesti cabluri ?!). Acest sistem de prindere ""Pandrol cu placa de reazem"" are avantajul ca poate fi folosit si la traversele din lemn, asa cum am vazut ca s-a introdus si la metroul bucurestean!

-""Pandrol E-clip"" si ""Pandrol fast clip""". In Romania nu stiu daca se foloseste. Are dezavantajul ca poate fi folosit numai la traverse din beton.

-"""voslohh"". Consta practic in inlocuirea clestelui K cu o clema flexibila tip ""fluturas"". Se mentine bulonul vertical, care asigura prinderea clemei flexibile de placa de reazem.

- Ar mai exista un sistem (nu stiu cum se numeste) folosit pe poligonul de la Faurei! In zona prinderii sinei, traversa de beton prezinta niste "santuri""!
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Infrastructura - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 35 Icon_minitimeLun 25 Mar 2013, 14:23

Pandrol cu placa de reazem te referi la Pandrol FD 1301(Pandrol fast clip)... Daca nu scrii seriile nu imi dau seama la care dintre ele te referi.
Pandrol FD 1301 ,este folosit in Romania in momentul de fata pe zona Campina.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Infrastructura - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 35 Icon_minitimeLun 25 Mar 2013, 14:34

Nu, ma refeream la cel folosit pe M800, nu stiu exact seria! Cum era intr-o poza postata pe acest topic cu un macaz din statia Bucuresti-Baneasa (are accea clema elastica de culoare verde)
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Infrastructura - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 35 Icon_minitimeLun 25 Mar 2013, 14:59

Pe m800 se foloseste sistem prindere Vossloh,gaseste poza cu macazul si posteaz-o aici,si vedem daca e Pandrol
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Infrastructura - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 35 Icon_minitimeLun 25 Mar 2013, 15:24

Razvan Tudor a scris:
M 800, km 7+300 (Baneasa-Herastrau)

Infrastructura - Pagina 35 PICT1050_zpsb02fc44b

Infrastructura - Pagina 35 PICT1051_zpsd91acff7


De prinderea asta ziceam
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Infrastructura - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 35 Icon_minitimeLun 25 Mar 2013, 15:49

Acesta e un Pandrol E clip cu placa prindere tip L.P.
http://www.progressiverailroading.com/railproducts/type/Tie-Plates--818
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Infrastructura - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 35 Icon_minitimeLun 25 Mar 2013, 15:53

multumesc de raspunsuri! Acest tip are avantajul ca poate fi folosit si la traversele din lemn!

Traversele din beton din imagine de ce tip sunt ? Par a fi mai late decat cele obisnuite! Sunt produse la noi in tara (Pitesti, Aiud) sau importate ?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Infrastructura - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 35 Icon_minitimeLun 25 Mar 2013, 15:56

Banuiesc ca tot Pandrol .. Traversele din imagine suport si alte tipuri de incarcari,de asta arata asa.Nimeni nu se mai leaga la cap cu traversele din lemn .. mai ales la CFR unde mententanta proasta face ca acestea sa putrezeasca repede,si sa apara restrictii atat in abatere cat si pe directa la ele..
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Infrastructura - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 35 Icon_minitimeLun 25 Mar 2013, 15:59

DUAL a scris:
Nimeni nu se mai leaga la cap cu traversele din lemn ..
Pe M800 în Bucureşti s-au folosit traverse de lemn la macazuri. Aşa că e ditamai limitarea de 15 km/h în abatere pentru că traversele au putrezit.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Infrastructura - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 35 Icon_minitimeLun 25 Mar 2013, 16:08

Acum ne obliga UE sa nu le mai folosim... Pentru M800 planurile erau facute inainte de legea asta.. de altfel si Sinaia are pe cap Y astfel de macaze.. tot din acelasi motiv.
Referitor la M800 ,aceasta magistrala imi provoaca o scarba deosebit de acuta.Acolo e o gropa fara fund efectiv.. Doar sa se scurga bani firmelor partidului.. Asta e M800... e ca si Bucuresti-Pitesti ,care a supt la bani de ne putem face inca 6 casi ale poporului cu cati bani s-au investit in ea.
De acum se folosesc traverse de lemn doar pe abatutele care oricum au VS mic,dar niciodata pe directe.Gen cazul unei statii in care IV si V sunt directe,iar 1 se ramifica din 2 intr-o curba stransa,2 care are un macaz cu traverse din beton la ramificatia cu IV.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Infrastructura - Pagina 35 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 35 Icon_minitime

Sus In jos
 
Infrastructura
Sus 
Pagina 35 din 57Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 46 ... 57  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 306 : Ploiesti Sud - Slanic
» Utilaje CFR
» Infrastructura
» Parti componente
» Discutii generale despre infrastructura feroviara ..

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-
Mergi direct la: