Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Infrastructura

In jos 
+124
AeroX
marius664
Peter Fodor
sorinucu
g.popovici
dragosdimitrescu
ciprian71
Amiralul
cristi ar
AndreiSV
mielutu zburator
AleXxX
johnsmoke
Feroviar_18
TonyCFR
tcm
feroviar
dan tm
Nycolas Gabriel
Polpot
basil
Petre_IFTE
baiazid
idm
Bobby_TM
bogdan2011
Katalin4653
Spartan1948
Simply18
Mihay
Arsen22
Sabik
criss0571
Sergiu rmn
marius.andrei
ANDU2100HP
DAS 2011
AndreiCFRBucuresti
AlexD
Raduku09
Balto
Teodor
EuroNight
Dr2005
IonutCFR2009
roseanu
Cont dezactivat
Adirmvl
NicuS
Rarau
Kriszti219
daniel_c
cfr500
electrica912
060-EA078
Andrey_tm
Silver
AndiCFR
M.I.C.I.
nenuandrei
Cobra
Mircea Hirjau
cnusi
Luna
rich1974
Vicentiu
cristyadaX
AndreiCfr
Semafor
cristi CFR
razvan - trenuri
Nesebar
redeme
SULZERUL 0733
Jhonyla
popovici
IonutChircu
Marius
DUAL
bostanescu gigel
Vitosa
decward
RazvanCFR
cont dezactivat .
Andrei
Adrian78
DPS
mihaiuc
ldh80
IceShadow
marius_catalin84
jionutz
iuli.hard
mihai_cfr_bacau
19jimmy84
didinul
Axwell21
didi
Traveller
stegaru
stinky
knd
membru inactiv
discoid21
ionutz72
Razvan
srazvi
TVlad
dan ciprian
COSTACHE MIHAIL
husdelaapus
vrabieionut
AMX 97-0548-4
alex.alexus.tm
Codrut1985
zenox4500
DonVILLy
Vlad
Ionutz
Lde 2100
ionut_te
mardaryroby
myster2008
cortexedge
128 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 43 ... 57  Urmatorul
AutorMesaj
Cont dezactivat




Numarul mesajelor : 580
Varsta : 58
Reputatie : 5376
Data de inscriere : 05/11/2011

Infrastructura - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 30 Icon_minitimeSam 22 Sept 2012, 21:50

Indicator hectometric aflat pe magistrala 200, aproape de intrarea in statia CFR Radna, dinspre Arad

Infrastructura - Pagina 30 596700_zps87295da5
Sus In jos
cfr500




Numarul mesajelor : 2599
Varsta : 24
Reputatie : 7370
Data de inscriere : 18/11/2011

Infrastructura - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 30 Icon_minitimeSam 22 Sept 2012, 22:05

A apartinut de MAV a21 .
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Infrastructura - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 30 Icon_minitimeSam 22 Sept 2012, 22:11

Pai ei au construit linia. Borna a ramas probabil din acea vreme.

P.S. Nu mai dati "quote" la ultimul mesaj ca apare poza (pozele) de 2 ori.
Sus In jos
Cont dezactivat




Numarul mesajelor : 580
Varsta : 58
Reputatie : 5376
Data de inscriere : 05/11/2011

Infrastructura - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 30 Icon_minitimeSam 22 Sept 2012, 23:21

Galati, probabil transformatorii din imagine sunt folositi la statia de preincalzire a vagoanelor de calatori, poate Onofrei Sergiu Gabriel'76 sa confirme sau sa infirme

Infrastructura - Pagina 30 Galati25KVpreincalzire_zpsc827cbca
Sus In jos
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 898
Varsta : 48
Reputatie : 6551
Data de inscriere : 10/10/2009

Infrastructura - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 30 Icon_minitimeDum 23 Sept 2012, 11:47

In orice caz...nu vad bine catre ce consumatori pleaca acei conductori de alimentare. Insa daca se afla in cadrul Reviziei de Vagoane sunt folositi de aceasta in diferite scopuri: spalatorie, preincalzire, ateliere, hala de reparatii, etc.!
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Infrastructura - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 30 Icon_minitimeSam 29 Sept 2012, 17:03

Pe plan international, sistemul de prindere flexibila "Pandrol" a fost inventat in anul 1957 de inginerul norvegian Per Pande Rolfsen, fiind apoi produs de firma britanica "Pandrol". in anul 2000 apare sistemul imbunatatit "Pandrol Fastclip", aplicat direct pe traversa de beton.
Sistemul de prindere "Vossloh" apare in 1966, fiind inventat de Hermann Meier, pe atunci director al cailor ferate din RF Germana.

In Romania din cate stiu (corectati-ma daca gresesc) experimente cu sisteme de prindere flexibila s-au facut si inainte de 1990, dar - cel putin din cate stiu- primele sisteme de prindere flexibila sunt introduse la CFR in 2004 (cu ocazia reabilitarii liniei Bucuresti-Ploiesti-Campina- sistemul "Vossloh") si respectiv 2006 (cu ocazia inceperii reabilitarii M800- sistemul "Pandrol").
La metroul bucurestean in ce an au fost introduse primele sisteme de prindere flexibila ? Acceiasi intrebare si pentru retelele de tramvai din tara!
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Infrastructura - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 30 Icon_minitimeSam 29 Sept 2012, 19:52

Pandrol prima data a fost pus pe Comarnic-Valea Larga.
La Metrou este o alta mancare de peste,traversele respectiva au alte standarde pentru ca ele se proicteaza cu o alta descarcare.La metrou eu am vazut ca au inceput sa schimbe la ele din 2004,dar cu metroul e putin complicata treaba,ca nu vezi lucrarile propriu zise si nici nu te primeste careva in cabina sa vezi starea sinei ... Deci nu stiu date concrete,iar pe metrorex nu gasesti ceva concret..
Ok ca tot vorbim de sistem cu prindere flexibila,defapt este si sistem K cu prindere flexibila si daca stii ce e prinderea flexibila stii ca a fost folosita inainte de 1990.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Infrastructura - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 30 Icon_minitimeSam 29 Sept 2012, 20:05

Aici la "prindere flexibila tip K" am ramas cam in ceata! Din ce am vazut prinderea indirecta tip K e compusa din: placa de reazem, tirfoane, clestele K, inele-resort si buloane verticale! Mai exact, cum ar fi aceea prindere flexibila tip K si cam din ce an a inceput sa fie utilizata in Romania ? Multumesc pentru raspunsuri!
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Infrastructura - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 30 Icon_minitimeSam 29 Sept 2012, 20:11

Anul exact nu-l stiu , flexibil se refera la faptul ca in prindere ea poate glisa lateral,astfel permitand sudarea sinelor in continuitate pentru ca dilatarea sinelor nu se mai face neaparat longitudinal... Avem in Hunedoara pe m207 sine sudate in curba la Pestis.. Acele sine sunt asa de cand eram eu micut,ca mi aduc aminte ca nu bat joantele..Si cred ca RK a avut in 1986,desi nu stiu sigur.Astfel de sisteme se gasesc si pe M200,M400,si M900.
K e de mai multe feluri K32,K5....
Poftim ceva explicatii,dar materialul e incomplet si sunt si multe chestii pe care le omite
http://www.scribd.com/doc/59355536/Evolutia-Sistemelor-de-Prindere
Dupa putem discuta despre sistemul Pandrol vs Vossloh vs K vs Nabla vs alte sisteme experimentale

Care e diferenta intre aceste traverse si traversele de la tramvai si metrou din statii?Cea care se observa cu ochiul liber?
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

Infrastructura - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 30 Icon_minitimeSam 29 Sept 2012, 21:16


De la min. 2.25 ce fel de prindere e?
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Infrastructura - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 30 Icon_minitimeSam 29 Sept 2012, 21:31

Avem si noi d-aia..
Sus In jos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

Infrastructura - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 30 Icon_minitimeSam 29 Sept 2012, 21:35

Infrastructura - Pagina 30 15-9d7b6b34ef
eu numai de asta am vazut la noi,fara tirfoane.
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Infrastructura - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 30 Icon_minitimeSam 29 Sept 2012, 21:37

Alea din videoclip sunt montate la macazurile de pe linia noua Campina-Predeal ( si posibil pe Bucuresti-Campina) Very Happy
Sus In jos
roseanu
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 151
Varsta : 51
Localizare : Podul Grant
Reputatie : 4631
Data de inscriere : 15/08/2012

Infrastructura - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 30 Icon_minitimeSam 29 Sept 2012, 22:16

Din ce am inteles ca se vorbeste pe la Infrastructura, nu se doreste folosirea sistemului Pandrol pe tronsoanele de viteza . Plus de asta nu constructorul este cel care propune sistemul de prindere ci ii este cerut expres in urma lucrarilor de proiectare .
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Infrastructura - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 30 Icon_minitimeSam 29 Sept 2012, 22:31

Tot Wossloh cred ca este.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Infrastructura - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Infrastructura   Infrastructura - Pagina 30 Icon_minitime

Sus In jos
 
Infrastructura
Sus 
Pagina 30 din 57Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 43 ... 57  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 306 : Ploiesti Sud - Slanic
» Utilaje CFR
» Infrastructura
» Parti componente
» Discutii generale despre infrastructura feroviara ..

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFRASTRUCTURA FEROVIARA :: INFRASTRUCTURA-
Mergi direct la: