| Infrastructura | |
|
+124AeroX marius664 Peter Fodor sorinucu g.popovici dragosdimitrescu ciprian71 Amiralul cristi ar AndreiSV mielutu zburator AleXxX johnsmoke Feroviar_18 TonyCFR tcm feroviar dan tm Nycolas Gabriel Polpot basil Petre_IFTE baiazid idm Bobby_TM bogdan2011 Katalin4653 Spartan1948 Simply18 Mihay Arsen22 Sabik criss0571 Sergiu rmn marius.andrei ANDU2100HP DAS 2011 AndreiCFRBucuresti AlexD Raduku09 Balto Teodor EuroNight Dr2005 IonutCFR2009 roseanu Cont dezactivat Adirmvl NicuS Rarau Kriszti219 daniel_c cfr500 electrica912 060-EA078 Andrey_tm Silver AndiCFR M.I.C.I. nenuandrei Cobra Mircea Hirjau cnusi Luna rich1974 Vicentiu cristyadaX AndreiCfr Semafor cristi CFR razvan - trenuri Nesebar redeme SULZERUL 0733 Jhonyla popovici IonutChircu Marius DUAL bostanescu gigel Vitosa decward RazvanCFR cont dezactivat . Andrei Adrian78 DPS mihaiuc ldh80 IceShadow marius_catalin84 jionutz iuli.hard mihai_cfr_bacau 19jimmy84 didinul Axwell21 didi Traveller stegaru stinky knd membru inactiv discoid21 ionutz72 Razvan srazvi TVlad dan ciprian COSTACHE MIHAIL husdelaapus vrabieionut AMX 97-0548-4 alex.alexus.tm Codrut1985 zenox4500 DonVILLy Vlad Ionutz Lde 2100 ionut_te mardaryroby myster2008 cortexedge 128 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Cont dezactivat
Numarul mesajelor : 580 Varsta : 58 Reputatie : 5376 Data de inscriere : 05/11/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 22 Sept 2012, 21:50 | |
| Indicator hectometric aflat pe magistrala 200, aproape de intrarea in statia CFR Radna, dinspre Arad |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 22 Sept 2012, 22:05 | |
| A apartinut de MAV . |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 22 Sept 2012, 22:11 | |
| Pai ei au construit linia. Borna a ramas probabil din acea vreme.
P.S. Nu mai dati "quote" la ultimul mesaj ca apare poza (pozele) de 2 ori. |
|
| |
Cont dezactivat
Numarul mesajelor : 580 Varsta : 58 Reputatie : 5376 Data de inscriere : 05/11/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 22 Sept 2012, 23:21 | |
| Galati, probabil transformatorii din imagine sunt folositi la statia de preincalzire a vagoanelor de calatori, poate Onofrei Sergiu Gabriel'76 sa confirme sau sa infirme |
|
| |
membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 23 Sept 2012, 11:47 | |
| In orice caz...nu vad bine catre ce consumatori pleaca acei conductori de alimentare. Insa daca se afla in cadrul Reviziei de Vagoane sunt folositi de aceasta in diferite scopuri: spalatorie, preincalzire, ateliere, hala de reparatii, etc.! |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Infrastructura Sam 29 Sept 2012, 17:03 | |
| Pe plan international, sistemul de prindere flexibila "Pandrol" a fost inventat in anul 1957 de inginerul norvegian Per Pande Rolfsen, fiind apoi produs de firma britanica "Pandrol". in anul 2000 apare sistemul imbunatatit "Pandrol Fastclip", aplicat direct pe traversa de beton. Sistemul de prindere "Vossloh" apare in 1966, fiind inventat de Hermann Meier, pe atunci director al cailor ferate din RF Germana.
In Romania din cate stiu (corectati-ma daca gresesc) experimente cu sisteme de prindere flexibila s-au facut si inainte de 1990, dar - cel putin din cate stiu- primele sisteme de prindere flexibila sunt introduse la CFR in 2004 (cu ocazia reabilitarii liniei Bucuresti-Ploiesti-Campina- sistemul "Vossloh") si respectiv 2006 (cu ocazia inceperii reabilitarii M800- sistemul "Pandrol"). La metroul bucurestean in ce an au fost introduse primele sisteme de prindere flexibila ? Acceiasi intrebare si pentru retelele de tramvai din tara! |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 29 Sept 2012, 19:52 | |
| Pandrol prima data a fost pus pe Comarnic-Valea Larga. La Metrou este o alta mancare de peste,traversele respectiva au alte standarde pentru ca ele se proicteaza cu o alta descarcare.La metrou eu am vazut ca au inceput sa schimbe la ele din 2004,dar cu metroul e putin complicata treaba,ca nu vezi lucrarile propriu zise si nici nu te primeste careva in cabina sa vezi starea sinei ... Deci nu stiu date concrete,iar pe metrorex nu gasesti ceva concret.. Ok ca tot vorbim de sistem cu prindere flexibila,defapt este si sistem K cu prindere flexibila si daca stii ce e prinderea flexibila stii ca a fost folosita inainte de 1990. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Infrastructura Sam 29 Sept 2012, 20:05 | |
| Aici la "prindere flexibila tip K" am ramas cam in ceata! Din ce am vazut prinderea indirecta tip K e compusa din: placa de reazem, tirfoane, clestele K, inele-resort si buloane verticale! Mai exact, cum ar fi aceea prindere flexibila tip K si cam din ce an a inceput sa fie utilizata in Romania ? Multumesc pentru raspunsuri! |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 29 Sept 2012, 20:11 | |
| Anul exact nu-l stiu , flexibil se refera la faptul ca in prindere ea poate glisa lateral,astfel permitand sudarea sinelor in continuitate pentru ca dilatarea sinelor nu se mai face neaparat longitudinal... Avem in Hunedoara pe m207 sine sudate in curba la Pestis.. Acele sine sunt asa de cand eram eu micut,ca mi aduc aminte ca nu bat joantele..Si cred ca RK a avut in 1986,desi nu stiu sigur.Astfel de sisteme se gasesc si pe M200,M400,si M900. K e de mai multe feluri K32,K5.... Poftim ceva explicatii,dar materialul e incomplet si sunt si multe chestii pe care le omite http://www.scribd.com/doc/59355536/Evolutia-Sistemelor-de-Prindere Dupa putem discuta despre sistemul Pandrol vs Vossloh vs K vs Nabla vs alte sisteme experimentale
Care e diferenta intre aceste traverse si traversele de la tramvai si metrou din statii?Cea care se observa cu ochiul liber? |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 29 Sept 2012, 21:16 | |
| |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 29 Sept 2012, 21:31 | |
| |
|
| |
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 29 Sept 2012, 21:35 | |
| eu numai de asta am vazut la noi,fara tirfoane. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 29 Sept 2012, 21:37 | |
| Alea din videoclip sunt montate la macazurile de pe linia noua Campina-Predeal ( si posibil pe Bucuresti-Campina) |
|
| |
roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4631 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 29 Sept 2012, 22:16 | |
| Din ce am inteles ca se vorbeste pe la Infrastructura, nu se doreste folosirea sistemului Pandrol pe tronsoanele de viteza . Plus de asta nu constructorul este cel care propune sistemul de prindere ci ii este cerut expres in urma lucrarilor de proiectare . |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Sam 29 Sept 2012, 22:31 | |
| Tot Wossloh cred ca este. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Infrastructura | |
| |
|
| |
| Infrastructura | |
|