| Infrastructura | |
|
+124AeroX marius664 Peter Fodor sorinucu g.popovici dragosdimitrescu ciprian71 Amiralul cristi ar AndreiSV mielutu zburator AleXxX johnsmoke Feroviar_18 TonyCFR tcm feroviar dan tm Nycolas Gabriel Polpot basil Petre_IFTE baiazid idm Bobby_TM bogdan2011 Katalin4653 Spartan1948 Simply18 Mihay Arsen22 Sabik criss0571 Sergiu rmn marius.andrei ANDU2100HP DAS 2011 AndreiCFRBucuresti AlexD Raduku09 Balto Teodor EuroNight Dr2005 IonutCFR2009 roseanu Cont dezactivat Adirmvl NicuS Rarau Kriszti219 daniel_c cfr500 electrica912 060-EA078 Andrey_tm Silver AndiCFR M.I.C.I. nenuandrei Cobra Mircea Hirjau cnusi Luna rich1974 Vicentiu cristyadaX AndreiCfr Semafor cristi CFR razvan - trenuri Nesebar redeme SULZERUL 0733 Jhonyla popovici IonutChircu Marius DUAL bostanescu gigel Vitosa decward RazvanCFR cont dezactivat . Andrei Adrian78 DPS mihaiuc ldh80 IceShadow marius_catalin84 jionutz iuli.hard mihai_cfr_bacau 19jimmy84 didinul Axwell21 didi Traveller stegaru stinky knd membru inactiv discoid21 ionutz72 Razvan srazvi TVlad dan ciprian COSTACHE MIHAIL husdelaapus vrabieionut AMX 97-0548-4 alex.alexus.tm Codrut1985 zenox4500 DonVILLy Vlad Ionutz Lde 2100 ionut_te mardaryroby myster2008 cortexedge 128 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 28 Iun 2012, 05:35 | |
| Pentru stinga inteleg ca se vede si in anexa 4, dar in poza practic e un semnal compus din doua blocuri de lumini precum cele clasice la care s-au montat 2 indicatoare de viteza. uite aici un TMV cu indicatie alb lunar de manevra, idem poate fi indicatorul pentru stinga. Nu stiu daca linia pina la Ronat Gr D se considera dubla sau ambele fire sint considerate simple si atunci nu e necesar semnal pentru stinga. ( am vazut mentiune in livret circula pe linia 133 Cenad) Nu vreau sa polemizez la nesfirsit, dar semnalele de la care pornit discutia au indicator de viteza, bloc de 3 lumini, indicator de viteza bloc de doua lumini. (in anexa 4 nu exista un astfel de semnal) Daca nu exista in anexa 4 de ce se monteaza? ce lumini are blocul de 2? una e alb lunar pentru firul din stinga cealalta ce este alb lunar de manevra??? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 28 Iun 2012, 05:42 | |
| - dan tm a scris:
Nu vreau sa polemizez la nesfirsit, dar semnalele de la care pornit discutia au indicator de viteza, bloc de 3 lumini, indicator de viteza bloc de doua lumini. (in anexa 4 nu exista un astfel de semnal) Daca nu exista in anexa 4 de ce se monteaza? ce lumini are blocul de 2? una e alb lunar pentru firul din stinga cealalta ce este alb lunar de manevra??? Da. Unul e pentru manevra si cel de jos pentru circulatie pe firul din stanga. Daca era sa fie ca la anexa 4 atunci trebuia inca un panou langa cel de viteza adica ar fi trebuit sa aibe panou viteza + panou cu 3 lumini + alte 2 panouri ca cel de viteza + albul pentru manevra, dar avand in vedere anexa 4.5 de la pagina 171 care da voie ca indicatorul de circulatie pe stanga sa fie o unitate luminoasa ca la semnalizarea clasica s-a decis montarea asa. Probabil e mai ieftin asa decat daca montau un panou suplimentar (ca cel de viteza) doar pentru o linie in diagonala. Asa sunt majoritatea semnalelor de iesire de pe magistralele 300 si 800. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 28 Iun 2012, 05:42 | |
| Liber pe fir fals la iesirea din Predeal spre Brasov - R 3007 |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 28 Iun 2012, 05:46 | |
| - AndiCFR a scris:
- Liber pe fir fals la iesirea din Predeal spre Brasov - R 3007
O corectare - e liber pe firul din stanga. Nu o sa vezi niciodata liber pe fir fals. Firul fals e atunci cand firul din stanga nu are semnale. Pe sectiile unde exista fir fals se iese pe acesta cu ordin de circulatie si semnal pe oprire. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 28 Iun 2012, 06:08 | |
| - dan tm a scris:
- Pentru stinga inteleg ca se vede si in anexa 4, dar in poza practic e un semnal compus din doua blocuri de lumini precum cele clasice la care s-au montat 2 indicatoare de viteza.
Nu cred ca exista cazuri la ora actuala dar e posibil sa existe semnal TMV fara indicatoare de viteza ci doar cu cele 2 panouri cu 3+2 lumini ca un semnal de iesire obisnuit de la abatuta pe o linie simpla. Ce trebuie sa se indeplineasca: semnalul de iesire sa fie pe linia directa cu firul din stanga, sa nu aibe dupa el macaz atacat pe la varf iar urmatorul semnal sa fie de bloc. In acest caz nu are nevoie de indicatoare de viteza ci doar de panoul cu trei lumini galben-verde-rosu + panoul cu 2 lumini alb manevra+indicator iesire pe linia din stanga. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 28 Iun 2012, 06:40 | |
| - Vlad a scris:
- Nu cred ca exista cazuri la ora actuala dar e posibil sa existe semnal TMV fara indicatoare de viteza ci doar cu cele 2 panouri cu 3+2 lumini ca un semnal de iesire obisnuit de la abatuta pe o linie simpla.
Ce trebuie sa se indeplineasca: semnalul de iesire sa fie pe linia directa cu firul din stanga, sa nu aibe dupa el macaz atacat pe la varf iar urmatorul semnal sa fie de bloc. In acest caz nu are nevoie de indicatoare de viteza ci doar de panoul cu trei lumini galben-verde-rosu + panoul cu 2 lumini alb manevra+indicator iesire pe linia din stanga. Exista la Deva pe linia 2 directa spre Simeria fara indicatoare de viteza si indicator de iesire pe firul din stanga doar ca lumina de manevra!!
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Joi 28 Iun 2012, 06:50, editata de 1 ori |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 28 Iun 2012, 06:43 | |
| Ala e doar pentru manevra, pentru ca de la linia 2 din Deva spre Simeria nu se poate iesi pe firul din stanga, doar pe normala. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 28 Iun 2012, 06:49 | |
| Am precizat ca numai la Deva am intalnit asa ceva despre asta vorbeati!! |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 28 Iun 2012, 07:06 | |
| Am inteles. Acum mi-am amintit si eu de acel semnal de la Deva. Spuneam ca poate sa existe un semnal TMV ca cel de la Deva numai ca in partea de jos sa fie 2 becuri (3 pe panoul de sus si 2 pe panoul de jos) in genul semnalelor de iesire pe abatuta linie simpla. Ceva de genul asta: |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 28 Iun 2012, 07:23 | |
| Da putea sa fie asa la Deva la linia 3 directa spre Simeria doar daca puteai iesi numa pe directa spre Simeria sau aveai macaz atacat pe la calcai!!Sunt curios unde ar putea fi semnale de acest fel!!
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Joi 28 Iun 2012, 07:29, editata de 1 ori |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 28 Iun 2012, 07:29 | |
| Nu stiu. E posibil sa existe. Poate cei care cunosc bine M800 si M300 sa fi intalnit.
Cel din poza mea are indicator de viteza deasupra insa eu l-am decupat pentru a exemplifica la ce fel de semnal ma refer.
P.S. Poza e facuta in Campina, capat X. |
|
| |
Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5043 Data de inscriere : 29/02/2012
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 28 Iun 2012, 10:34 | |
| La semnalele TMV de iesire care au 3+2 al doilea are in compozitie doar alb pt. manevra si sub tot alb care poate arata dunga oblica pt. calea din stanga (firul fals). |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Infrastructura Joi 28 Iun 2012, 10:51 | |
| Da. Asa am zis si eu. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| |
| |
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Infrastructura Dum 05 Aug 2012, 07:09 | |
| Joi 19 Iul. 2012 16:40 511 vizualizari
CFR schimbă peste 100 de bariere de cale ferată O sută de bariere noi vor fi montate la trecerile la nivel cu calea ferată, scopul fiind reducerea numărului de accidente rutiere şi îmbunănăţirea gradului de siguranţă a acestor intersecţii. Potrivit Căilor Ferate Române, programul va fi demarat în 2013 şi va costa 107 milioane lei. La nivelul Regionalei CFR Cluj vor fi înlocuite 13 bariere.
Principalele cauze ce au provocat accidente în zonele de trecere la nivel cu liniile de cale ferată sunt nerespectarea indicatoarelor de avertizare sau semnalizare dar şi neatenţia participanţilor la trafic.
Potrivit datelor statistice, în primele şase luni ale anului s-au înregistrat 47 de accidente rutiere la trecerile la nivel cu calea ferată, cu 20 mai puţine decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, însă numărul persoanelor decedate a crescut de la 7, în primele şase luni ale lui 2011, la 11 în aceeaşi perioadă a acestui an
La nivelul regionalei CFR Cluj vor fi făcute schimbări în 13 locaţii unde se vor înlocui barierele şi sistemele de semnalizare. "Pe raza regionalei Cluj în cadrul acestui program de modernizare a instalatiilor de trecere la nivel sunt incluse 13 bariere situate fie în apropierea staţiilor de cale ferată, cum ar fi Bistriţa, Huedin, Gherla, Salonta sau la treceri situate între staţiile de cale ferată. Ne referim aici la trecerile dintre Cluj şi Baciu, Oradea Vest - episcopia Bihor sau între Someş şi Baia Mare", arată Oana Brânzan, purtător de cuvânt CFR.
Sursa de finanţare a investiţiei este asigurată de Fondul European de Dezvoltare Regională în proporţie de 70% şi bugetul de stat, în proporţie de 30%. Potrivit CFR, în prezent, este în curs de finalizare documentaţia necesară lansării procedurii de licitaţie pentru servicii de supervizare şi execuţie lucrări.
http://cluj.citynews.ro/eveniment/cfr-schimba-peste-100-de-bariere-de-cale-ferata
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Infrastructura | |
| |
|
| |
| Infrastructura | |
|