|
| Informaţii generale | |
|
+105Laur kristi kkk Dr2005 nenuandrei 040EC100 tuborgtnp alex03bv DAS 2011 romaniaetc rich1974 FeroFan97 RwO traian razvan - trenuri vanchorusebulgaria TonyGFR user dezactivat... AndiCFR rizelgeorgel2004 halmarius Luna cristyadaX biokosmy George33 Nk11 popovici Marius redeme brandiburu DPS Cobra ravers75 AlexD alexandruh DUAL mi.tudor Vitosa bostanescu gigel raoul riciu mihaiuc Jhonyla decward sorinucu The Legend IonutChircu RazvanCFR VeV SULZERUL 0733 Adrian78 pannonia express iuli.hard Scoop alinx3330 jionutz cont dezactivat . razwy Bobses cont inactiv bogdan srl didi didinul Norbi Axwell21 Marius Iulian Ioni ionutz72 ionutzzz eu Costin.H CIM Razvan mureseanu_976 radu_nb1 marius_catalin84 Caravelle_Zg stinky silviubad srazvi gica38 mtk Nesebar Codrut1985 arianul PrisecaruFlorin AMX 97-0548-4 MariusM lovekomotive cortexedge membru inactiv stegaru IonutCFR2009 avram Ionutz Vlad Hurricane cristi CFR Horea alex.alexus.tm cristi ar mardaryroby orestte COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 109 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 03 Noi 2010, 23:08 | |
| - mastan121212 a scris:
- Raman urmatoarele regionale Constanta Cluj Craiova Iasi
Cum adica? Se desfiinteaza regionala Bucuresti? :shock: :shock: :shock: |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Mier 03 Noi 2010, 23:12 | |
| (din cele opt existente au mai rămas doar patru: Cluj-Napoca, Craiova, Iaşi şi Constanţa).
dupa cum pare cam da |
| | | iuli.hard
Numarul mesajelor : 251 Varsta : 30 Localizare : Onesti Reputatie : 5534 Data de inscriere : 31/08/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 04 Noi 2010, 00:46 | |
| Stati stati stati ! eu nu mai inteleg nimic :shock: de unde aceasta informatie ? si cine preia conducerea la celelalte regionale ? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 04 Noi 2010, 01:11 | |
| Practic se desfinteaza unele regionale si zonele aferente vor intra in componenta altor regionale , se desfinteaza regionala x asta inseamna ca zona va intra sub administratia regionalei y inloc de 8 vor fi 4 mai mari asta e tot , asta in cazul in care e sigur ca vor ramane doar cele 4 . |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7107 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 04 Noi 2010, 11:28 | |
| Poate ai vrut sa zici Bucuresti, Cluj, Craiova si Iasi. |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 04 Noi 2010, 14:28 | |
| BUCURESTIUL se desfinteaza si la noi la simeria a fost o veste soc va fi dobrogea muntenia |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Joi 04 Noi 2010, 14:29 | |
| pentru iul hardi pe FML la sectiune privata de acolo e luata
|
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8342 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 05 Noi 2010, 09:53 | |
| - karpaty a scris:
- Practic se desfinteaza unele regionale si zonele aferente vor intra in componenta altor regionale , se desfinteaza regionala x asta inseamna ca zona va intra sub administratia regionalei y inloc de 8 vor fi 4 mai mari asta e tot , asta in cazul in care e sigur ca vor ramane doar cele 4 .
Păi, din câte am auzit, de exemplu, regionala Timișoara se va uni cu regionala Craiova, de exemplu. |
| | | ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6454 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Informaţii generale Vin 05 Noi 2010, 09:59 | |
| |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Mier 10 Noi 2010, 18:05 | |
| S-au furat aproximativ 4 m de cablu de la instalaţia de alimentare cu energie electrică
Vor fi întârzieri între staţiile Grădinari şi Chiajna s-au furat aproximativ 4 m de cablu de la instalaţia de alimentare cu energie electrică.
Echipele de intervenţie se află la faţa locului pentru a înlocui cablul furat, astfel încât circulaţia trenurilor să fie reluată în condiţii normale de trafic.
Trenuri cu întârzieri:
Trenul Rapid 361/2, care circulă pe relaţia Stamora Moraviţa - Bucureşti Nord a ajuns la destinaţie cu 176 de minute întârziere, Acceleratul 1822 Arad - Bucureşti Nord - Constanţa a ajuns în Gara de Nord cu 169 de minute întârziere, Acceleratul 1698 Roşiori Nord - Bucureşti Nord - Constanţa a avut 141 de minute întârziere şi Rapidul 696 Timişoara Nord - Bucureşti Nord a ajuns mai târziu decât ora programată cu 96 de minute.
De asemenea, alte şase trenuri vor ajunge la destinaţii cu întârziere, respectiv Personalul 9342 Giurgiu - Bucureşti Nord, Rapidul 794 Craiova - Bucureşti Nord, Personalul 9302 Caracal - Bucureşti Nord, Personalul 9001 Bucureşti Nord - Craiova, Rapidul 591 Bucureşti Nord - Timişoara şi Rapidul 791 Bucureşti Nord - Drobeta Turnu Severin.
(08.11.2010) |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Mier 10 Noi 2010, 18:12 | |
| Firma Remarul 16 februarie a achiziţionat o licenţă Bombardier pentru fabricarea de automotoare. Trenurile ar urma să ruleze cu 160 de km/oră Contractul a fost încheiat între Remarul 16 Februarie SA şi Bombardier Transport France S.A.S. Firma a cumpărat o “licenţă de fabricare automotoare de mare capacitate destinate traficului de călători”. Primul tren ar urma să iasă pe uşa fabricii clujene cel mai devreme în 2012.
“Contractul se va derula în mai multe etape succesive. Obligaţia de plată a SC Remarul 16 februarie pentru derularea primei etape este de un milion de euro” spun cei de la firma clujeană.
Automotorul de mare capacitate va funcţiona pe un sistem hibrid diesel - electric şi este destinat transportului pe cale ferată urban şi intercity. Capacitatea de transport a acestor trenuri este de 160-220 de locuri, iar viteza maximă de rulare de 160 km pe oră. "Avem exclusivitate pe şase ţări România, Bulgaria, Serbia, Croaţia, Ungaria şi Grecia. Aici vrem să ne vindem trenurile. 60% din componentele unui tren vor fi de fabricaţie românească în timp ce 40% provin din import", a spus, Pentru Money.ro, Adrian Timar, preşedinte şi director general al Remarul.
sursa money.ro (10.11.2010) |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Informaţii generale Mier 10 Noi 2010, 18:24 | |
| La viteza la care se spune ca ar circula si la capacitatea numarului de locuri nu ar putea circula in RO decat pe Bucuresti-Constanta si retur si Bucuresti-Brasov si retur. |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Mier 10 Noi 2010, 18:27 | |
| Trenul cu abur a circulat In Brasov 68 de ani În martie 1892, Braşovul consemna o premieră naţională - s-a inaugurat prima cale ferată suburbană din România: Bartolomeu-Satulung (Săcele). Linia trenului cu abur avea o lungime de aproape 17 km. A fost construită cu capital privat, în numai doi ani, de către Societatea Căilor Ferate Vicinale Braşov-Trei Scaune. În 1891, poarta Vămii, situată la intrarea pe strada Vămii ( Mureşenilor, de azi ) a fost dărâmată, pentru că nu intra pe sub ea locomotiva. Pornind din gara Bartolomeu, unde exista şi o mică remiză aflată vizavi de clădirea de călători, linia urca pe strada Lungă, până în Piaţa Sfatului, de unde cobora apoi pe strada Mureşenilor, cotea la dreapta în dreptul Hotelului Aro de astăzi şi, prin actualul parc, ajungea în faţa Primăriei, unde se afla staţia Promenadă. Din acest punct, linia cobora pe actualul Bulevard 15 noiembrie, până la staţia Schiel (denumită ulterior Ramificaţie, apoi Strungul), în Piaţa Hidromecanica, de unde se făcea legătura cu vechea gară CFR de pe Hărman, iar o altă linie se continua pe sub Dealul Melcilor, prin Poiana Honterus şi Noua, trecea prin Dârste, unde traversa la nivel calea ferată Predeal – Braşov şi, trecând prin marginea satelor Baciu, Turcheş şi Cernatu, ajungea la staţia Satulung. Linia a avut o importanţă economică deosebită pentru că din ea au fost racordate feroviar majoritatea fabricilor din zona industrială de est a oraşului. Trenurile circulau numai ziua, cu 10 km/h în oraş si 20 km/h în afară, iar în zilele de târg trenul circula în oraş numai după ora 15. De asemenea, mecanicul putea să utilizeze fluierul locomotivei numai în cazuri extreme, în rest avertizarea sonoră fiind făcută cu clopoţelul de către şeful de tren. Înainte de inugurare, Primaria Brasov a lansat apeluri către populaţie să stăpânească animalele şi să le ferească dintre linii. Existenţa căii ferate braşovene nu a fost lipsită de evenimente, consemnate de presa vremii. Astfel, la scurtă vreme după inaugurarea liniei, în dimineaţa zilei de 5 mai 1892, zugravul Elias Berko a sărit din mers pe strada Lunga, "lovindu-se grav la cap şi la şold". În toamna anului 1908, o fetiţă de 4 ani, ieşită la joacă, a fost surprinsă de tren şi omorâtă pe loc. Tramvaiul cu abur a luat mulţi din clienţii birjarilor, aşa că, în 1895, trăsurile de Landau au dispărut. Trenul avea doar 2 sau 3 vagoane, de clasa a III-a, construite din lemn decorat cu basoreliefuri interioare şi pe dinafară. Locomotiva pe bază de aburi, avea putere mică, şi se alimenta cu lemne. Din 1947, a trecut pe cărbuni. A rămas în amintirea celor în vârstă legenda "Trenul galben", numit astfel de localnici după culoarea primelor vagoane de călători. După Primul Război Mondial, linia fiind amplasată pe străzile centrale ale oraşului, a început să încurce circulaţia. Micile locomotive cu aburi poluau cu fum, funingine şi cu mult zgomot. În anul 1927, autorităţile au renunţat din acest motiv la o porţiune de aproape 700 metri, situată între staţiile Promenadă şi Piaţa Sfatului. În anul 1933, s-au demontat 3,2 km de linie din staţia Bartolomeu, până la Promenadă. 5 ani mai târziu, fără consimţământul proprietarului şi fără nicio altă aprobare, Primăria oraşului Braşov a trecut la demontarea şinelor de la staţia Promenadă la staţia Ramificaţie (Hidromecanica). În sfârşit, în anul 1960, Regionala C.F. Braşov ( proprietarul reţelei, după naţionalizarea din 1948) a desfiinţat 2 kilometri de linie de la staţia Strungul (Ramificaţie) până la intrarea în staţia Temelia – Fabrica de ciment, legătura cu Gara veche Braşov, toate liniile industriale de pe acest tronson, precum şi 8 km cuprinşi între Uzina de autocamioane şi Satulung. În 1987, se introduce la Braşov tramvaiul electric. Traseul tramvaiului 101 făcea legătura între cartierele Tractorul şi Rulmentul şi Astra. În noiembrie, 2006, tramvaiul braşovean a fost desfiinţat.
sursa BRASOVUL TAU (10.11.2010) |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Mier 10 Noi 2010, 18:32 | |
| Mai multe persoane, care au călătorit astăzi, cu trenul pe ruta Arad-Brad au fost abandonate, pe câmp, în zona localităţii Mâsca. Acest lucru s-a întâmplat, deoarece trenul s-a defectat şi nu a mai putut fi reparat. Pentru a ajunge la destinaţie, unii dintre călători au fost nevoiţi să meargă mai mulţi kilometri pe jos.
Călătorii s-au revoltat şi au spus că vor da în judecată operatorul feroviar privat care administrează linia ferată pe ruta Arad-Ineu, pentru că nu a găsit soluţii ca ei să poată să-şi continue călătoria în condiţii civilizate.
Oamenii care au fost în tren spun că mecanicii de locomotivă în loc să apeleze al un microbuz pentru transportul călătorilor până la Ineu, de unde se putea lua trenul de legătură pentru continuarea călătoriei, i-au abandonat pe câmp.
,,Nu mi se pare normal ce s-a întâmplat. Am avut o călătorie de coşmar. Am călătorit de la Mâsca cu o maşină de ocazie până la Ineu, de acolo cu altă maşină de ocazie până la intersecţia cu drumul Răpsigului, de unde am mers pe jos 5 kilometri, până la destinaţie. Am plătit 10 lei biletul de tren, am mai dat 10 lei la ocazie”, spune unul dintre călătorii abandonaţi.
Reprezentanţii SC Regiotrans, care administrează linia de cale ferată pe traseul Arad-Ineu, au susţinut că a avut loc o defecţiune tehnică şi nu a mai putut fi remediată.
„Trenul 103, care circula pe ruta Arad-Ineu, s-a defectat şi nu am putut face nimic pentru remedierea defecţiunii. Din păcate, în zonă există o singură linie de cale ferată şi nu am putut pune în mişcare un alt automotor pentru preluarea călătorilor”, spune Ioan Bold, directorul Regiotrans, sucursala Timişoara.
sursa Adevarul Arad (03.11.2010) |
| | | jionutz
Numarul mesajelor : 614 Varsta : 42 Localizare : Sat Calacea judetul Timis Reputatie : 5994 Data de inscriere : 28/04/2010
| Subiect: informatii generale Mar 16 Noi 2010, 14:10 | |
| situatia unor sectii cu trafic de calatori sau marfa
IL CARAGIALE - DIŢEŞTI - MORENI Transport marfă ; Linie inchisa DIŢEŞTI - MORENI R1 – R2 DIŢEŞTI Linie inchisa MINTIA-BRAD- VAŢA-GURAHONŢ-INEU Mintia – Paulis Lunca Gr T transport marfa ; Păulis Lunca- Brad=29km linie inchisa apartine SAAF; Brad- Ineu transport mixt. DOBREŞTI - ROGOZ Se circula pana la km 1+552 ULMENI SĂLAJ - CEHU SILVANIEI Fara activitate feroviara din 2001 BAIA MARE SUD - BAIA SPRIE Fara activitate feroviara din 2008 SEBEŞ ALBA - PETREŞTII DE PĂDURE Sebes – Petresti transport marfa de la km 0+242 la km 4+887 DORNEŞTI - SIRET Fara activitate feroviara GURA PUTNEI - NISIPITU Fara activitate feroviara datorita calamitatilor naturale DÎNGENI - SĂVENI Fara activitate feroviara datorita calamitatilor naturale SALIGNY EST - CERNAVODĂ Se circula intre km 0+303 si 3+600 transport marfa R 1 LUMINA - LUMINA Fara activitate feroviara |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Informaţii generale | |
| |
| | | | Informaţii generale | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |