|
| Accidente feroviare | |
|
+13AndiCFR TVlad IonutChircu cont dezactivat . Adrian78 cristi CFR Vlad Dr2005 ionutz72 nico2001 Adisoft1991s FeroFan97 ldh80 17 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ionutz72 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1030 Varsta : 52 Localizare : Prin zona... Reputatie : 6452 Data de inscriere : 30/03/2010
| Subiect: Re: Accidente feroviare Lun 19 Dec 2011, 15:03 | |
| Si ce treaba are ala? Din poze pare ca venea,nu se ducea, dupa poza aia. Cauze pot fi multe... |
| | | nico2001
Numarul mesajelor : 12 Reputatie : 4739 Data de inscriere : 14/12/2011
| Subiect: Re: Accidente feroviare Lun 19 Dec 2011, 16:41 | |
| Un indiciu ------ s-a lasat numai cu sanctionarea ..... cu 5% pe una luna. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Accidente feroviare Joi 22 Dec 2011, 14:26 | |
| Caz asemanator, IDM a gresit, mecanicul nu a oprit la indicatia semnalului.
http://www.afer.ro/rom/OIFR/documents/Incident%20Orsova%2017%2010%202011.pdf
|
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Accidente feroviare Mier 28 Dec 2011, 08:51 | |
| Cautand pe net am dat de asta: http://www.feroviarii.ro/2011/05/radu-bellu-catastrofe-si-sabotaje-feroviare-in-romania-1/ |
| | | IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6220 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: Accidente feroviare Lun 02 Ian 2012, 23:44 | |
| - MariusD a scris:
- Cautand pe net am dat de asta: http://www.feroviarii.ro/2011/05/radu-bellu-catastrofe-si-sabotaje-feroviare-in-romania-1/
Si uite si partea a doua http://www.feroviarii.ro/2011/06/radu-bellu-catastrofe-si-sabotaje-feroviare-in-romania-2/ http://www.scribd.com/doc/56798375/Catastrofe-feroviare-2 Din pacate nu am gasit si partea a 3-a |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Accidente feroviare Mar 03 Ian 2012, 07:35 | |
| mersi pentru partea a II-a nu am mai cautat-o Am sa caut sa vad daca gasesc partea a III-a |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Accidente feroviare Joi 05 Ian 2012, 16:35 | |
| Iata unde s-au produs cele doua accidente dintre Valea Larga si Posada: 19 septembrie 1922: Astazi punctul e in zona km 115+5; acelasi portal al tunelului din prima fotografie se vede in plan indepartat, in centrul imaginii: Poza din 1922 e facuta din acest punct: 45°17'21.84"N/ 25°36'25.78"E. 13 iulie 1922: Acum este la km 116+1: Podul prabusit a fost banuiesc inlocuit cu cel din beton, vizibil in dreapta. Acum pe el sint instalate niste conducte. Coordonatele punctului din care a fost facuta poza originara: 45°17'32.24"N/ 25°36'1.02"E * Sursa pozelor alb negru sint documentele de mai sus.
Ultima editare efectuata de catre tozlovanuvlad in Vin 06 Ian 2012, 10:22, editata de 1 ori |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Accidente feroviare Joi 05 Ian 2012, 18:56 | |
| Frumoase poze ,felicitari. Sunt interesante pozele vechi.Din ce cauza s-a prabusit podul din prima poza? |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Accidente feroviare Vin 06 Ian 2012, 10:31 | |
| Merci:) In documentele puse de okhiu si MariusD scrie ca nu s-a putut stabili cu precizie cauza. Probabil, fiind construite in regim "de razboi", unele operatiuni nu au putut fi executate la calitatea normala. |
| | | Cont dezactivat
Numarul mesajelor : 580 Varsta : 58 Reputatie : 5376 Data de inscriere : 05/11/2011
| Subiect: Re: Accidente feroviare Lun 17 Sept 2012, 23:45 | |
| Un accident de acum aproape 5 ani in urma: http://www.gandul.info/news/tir-cu-mere-spulberat-de-trenul-intercity-budapesta-bucuresti-2308455 Locomotiva si primul vagon, la mai putin de 24 ore, dupa impactul cu TIR-ul incarcat cu mere, in statia Arad: |
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8340 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Accidente feroviare Mar 18 Sept 2012, 01:56 | |
| - tozlovanuvlad a scris:
- Iata unde s-au produs cele doua accidente dintre Valea Larga si Posada:
19 septembrie 1922:
Astazi punctul e in zona km 115+5; acelasi portal al tunelului din prima fotografie se vede in plan indepartat, in centrul imaginii:
Poza din 1922 e facuta din acest punct: 45°17'21.84"N/ 25°36'25.78"E.
13 iulie 1922:
Acum este la km 116+1:
Podul prabusit a fost banuiesc inlocuit cu cel din beton, vizibil in dreapta. Acum pe el sint instalate niste conducte.
Coordonatele punctului din care a fost facuta poza originara:
45°17'32.24"N/ 25°36'1.02"E
* Sursa pozelor alb negru sint documentele de mai sus.
"Înlocuirea podurilor provizorii cu poduri definitive a fost o lucrare de lungă durată, ce a necesitat importante eforturi și nu s-a putut duce la bun sfârșit decât datorită importurilor de tabliere primite în contul datoriilor de război, precum și din comenzile ulterioare făcute pe baza împrumutului din anul 1929. Întârzierea înlocuirii unora dintre poduri a provocat multe neplăceri Administrației CFR între care și două catastrofe feroviare. Acestea s-au produs în vara anului 1922 pe linia Ploiești-Predeal, între stațiile Posada și Valea Largă, unde trupele germane introduseseră în cale două poduri militare de tip Lubbeck, din elemente bulonate și de aceeași deschidere(46 m), în locul podurilor peste Prahova de la km 55+900 și 56+550, distruse în timpul războiului. La 13 iunie 1922, în timp ce trenul accelerat 15 cu dublă tracțiune urca spre Predeal, podul de la km 56+550 a cedat sub a doua locomotivă, iar trenul s-a prăbușit, provocând numeroși morți și răniți. După două luni, a căzut și cel de-al doilea pod, fără a produce însă victime omenești, tot la trecerea unui tren de călători. Erau primele poduri din țară căzute sub circulație. Cele două accidente au dat semnalul intensificării lucrărilor de desființare a provizoratelor la poduri și de trecere la soluții definitive. Cu teoate acestea, acțiunea s-a desfășurat de-a lungul unei perioade foarte lungi."(D. Iordănescu, C. Georgescu - Construcții pentru Transporturi în România) |
| | | spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4860 Data de inscriere : 12/10/2012
| Subiect: Re: Accidente feroviare Mar 04 Dec 2012, 21:23 | |
| Am gasit prin calculator niste imagini mai vechi, nu mai stiu de cand, cu un tren care lovise un camion:
Isi aduce aminte cineva mai multe detalii? :roll: |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Accidente feroviare Mar 04 Dec 2012, 21:34 | |
| E accidentul din februarie 2009 din halta Budai de pe 606. Trenul implicat este Acc 1765 Iaşi - Timişoara, tras de EA 086 (şi azi se văd urmele accidentului la postul 1). Primul vagon a fost serios avariat şi răsturnal lângă linie unde a stat luni bune. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Accidente feroviare Mier 05 Dec 2012, 09:50 | |
| Erau poze cu el cum incepuse sa fie demontat. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Accidente feroviare Mier 19 Dec 2012, 08:00 | |
| Despre accidentul de la Frunzeasca din 1972 nu prea am gasit date mai precise! Din ce am reusit sa aflu, situatia ar fi fost urmatoarea (corectati-ma daca gresesc!): atunci, statia Frunzeasca mai era inca echipata cu semnalizare mecanica. Trenul accelerat Iasi- Bucuresti (tractat de o locomotiva cu aburi) trebuia in mod normal sa treaca prin statie fara oprire, pe linia directa. Insa, datorita faptului ca linia directa era ocupata cu un tren de marfa, parcursul pentru accelerat a fost facut pe o linie abatuta. Insa, pe vremea accea, semnalele mecanice prevestitoare erau echipate numai cu o singura paleta, putand da doar indicatia de oprire sau liber! In plus, echiparea cu statii RTF a locomotivelor era de-abia la inceput. Astfel, mecanicul de locomotiva nu a mai putut fi avizat de aceasta schimbare neasteptata a liniei pe care urma sa tranziteze statia. In consecinta, convins ca va tranzita statia pe linie irecta, intra cu viteza stabilita, iar apoi, la angajarea pe linie abatuta, si din cauza vitezei si din cauza ca aceea linie abatuta prezenta unele deficiente, trenul deraiaza si se rastoarna, inregistrandu-se morti si raniti. Dupa acest accident, toate semnalele mecanice prevestitoare vor fi echipate si cu cea de-a doua paleta , pentru a putea da si indicatia de "liber cu viteza stabilita"sau "liber cu viteza redusa"". |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Accidente feroviare | |
| |
| | | | Accidente feroviare | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |