Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Accidente feroviare

In jos 
+13
AndiCFR
TVlad
IonutChircu
cont dezactivat .
Adrian78
cristi CFR
Vlad
Dr2005
ionutz72
nico2001
Adisoft1991s
FeroFan97
ldh80
17 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul
AutorMesaj
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

Accidente feroviare - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Accidente feroviare - Pagina 2 Icon_minitimeLun 19 Dec 2011, 15:03

Si ce treaba are ala? Din poze pare ca venea,nu se ducea, dupa poza aia.
Cauze pot fi multe...
Sus In jos
nico2001




Numarul mesajelor : 12
Reputatie : 4739
Data de inscriere : 14/12/2011

Accidente feroviare - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Accidente feroviare - Pagina 2 Icon_minitimeLun 19 Dec 2011, 16:41

Un indiciu ------ s-a lasat numai cu sanctionarea ..... cu 5% pe una luna.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Accidente feroviare - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Accidente feroviare - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 22 Dec 2011, 14:26

Caz asemanator, IDM a gresit, mecanicul nu a oprit la indicatia semnalului.

http://www.afer.ro/rom/OIFR/documents/Incident%20Orsova%2017%2010%202011.pdf

Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8386
Data de inscriere : 03/09/2010

Accidente feroviare - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Accidente feroviare - Pagina 2 Icon_minitimeMier 28 Dec 2011, 08:51

Cautand pe net am dat de asta: http://www.feroviarii.ro/2011/05/radu-bellu-catastrofe-si-sabotaje-feroviare-in-romania-1/
Sus In jos
IonutChircu

IonutChircu


Numarul mesajelor : 813
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6220
Data de inscriere : 05/05/2010

Accidente feroviare - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Accidente feroviare - Pagina 2 Icon_minitimeLun 02 Ian 2012, 23:44

MariusD a scris:
Cautand pe net am dat de asta: http://www.feroviarii.ro/2011/05/radu-bellu-catastrofe-si-sabotaje-feroviare-in-romania-1/

Si uite si partea a doua Smile

http://www.feroviarii.ro/2011/06/radu-bellu-catastrofe-si-sabotaje-feroviare-in-romania-2/

http://www.scribd.com/doc/56798375/Catastrofe-feroviare-2

Din pacate nu am gasit si partea a 3-a
Sus In jos
http://trainzpremiumroutes.weebly.com
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8386
Data de inscriere : 03/09/2010

Accidente feroviare - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Accidente feroviare - Pagina 2 Icon_minitimeMar 03 Ian 2012, 07:35

mersi pentru partea a II-a nu am mai cautat-o
Am sa caut sa vad daca gasesc partea a III-a
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8413
Data de inscriere : 16/01/2010

Accidente feroviare - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Accidente feroviare - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 05 Ian 2012, 16:35

Iata unde s-au produs cele doua accidente dintre Valea Larga si Posada:

19 septembrie 1922:

Accidente feroviare - Pagina 2 Conciu

Astazi punctul e in zona km 115+5; acelasi portal al tunelului din prima fotografie se vede in plan indepartat, in centrul imaginii:

Accidente feroviare - Pagina 2 DSC08129

Poza din 1922 e facuta din acest punct: 45°17'21.84"N/ 25°36'25.78"E.

13 iulie 1922:

Accidente feroviare - Pagina 2 Iulie1922

Acum este la km 116+1:

Accidente feroviare - Pagina 2 DSC08131

Podul prabusit a fost banuiesc inlocuit cu cel din beton, vizibil in dreapta. Acum pe el sint instalate niste conducte.

Coordonatele punctului din care a fost facuta poza originara:

45°17'32.24"N/ 25°36'1.02"E

* Sursa pozelor alb negru sint documentele de mai sus.


Ultima editare efectuata de catre tozlovanuvlad in Vin 06 Ian 2012, 10:22, editata de 1 ori
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8756
Data de inscriere : 10/06/2011

Accidente feroviare - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Accidente feroviare - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 05 Ian 2012, 18:56

Frumoase poze ,felicitari. Sunt interesante pozele vechi.Din ce cauza s-a prabusit podul din prima poza?
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8413
Data de inscriere : 16/01/2010

Accidente feroviare - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Accidente feroviare - Pagina 2 Icon_minitimeVin 06 Ian 2012, 10:31

Merci:) In documentele puse de okhiu si MariusD scrie ca nu s-a putut stabili cu precizie cauza. Probabil, fiind construite in regim "de razboi", unele operatiuni nu au putut fi executate la calitatea normala.
Sus In jos
Cont dezactivat




Numarul mesajelor : 580
Varsta : 58
Reputatie : 5376
Data de inscriere : 05/11/2011

Accidente feroviare - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Accidente feroviare - Pagina 2 Icon_minitimeLun 17 Sept 2012, 23:45

Un accident de acum aproape 5 ani in urma:

http://www.gandul.info/news/tir-cu-mere-spulberat-de-trenul-intercity-budapesta-bucuresti-2308455

Locomotiva si primul vagon, la mai putin de 24 ore, dupa impactul cu TIR-ul incarcat cu mere, in statia Arad:
Accidente feroviare - Pagina 2 34d3a701

Accidente feroviare - Pagina 2 7ba6f6c3

Accidente feroviare - Pagina 2 77bfe303

Accidente feroviare - Pagina 2 Ef0e6953
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8340
Data de inscriere : 27/08/2008

Accidente feroviare - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Accidente feroviare - Pagina 2 Icon_minitimeMar 18 Sept 2012, 01:56

tozlovanuvlad a scris:
Iata unde s-au produs cele doua accidente dintre Valea Larga si Posada:

19 septembrie 1922:

Accidente feroviare - Pagina 2 Conciu

Astazi punctul e in zona km 115+5; acelasi portal al tunelului din prima fotografie se vede in plan indepartat, in centrul imaginii:

Accidente feroviare - Pagina 2 DSC08129

Poza din 1922 e facuta din acest punct: 45°17'21.84"N/ 25°36'25.78"E.

13 iulie 1922:

Accidente feroviare - Pagina 2 Iulie1922

Acum este la km 116+1:

Accidente feroviare - Pagina 2 DSC08131

Podul prabusit a fost banuiesc inlocuit cu cel din beton, vizibil in dreapta. Acum pe el sint instalate niste conducte.

Coordonatele punctului din care a fost facuta poza originara:

45°17'32.24"N/ 25°36'1.02"E

* Sursa pozelor alb negru sint documentele de mai sus.

"Înlocuirea podurilor provizorii cu poduri definitive a fost o lucrare de lungă durată, ce a necesitat importante eforturi și nu s-a putut duce la bun sfârșit decât datorită importurilor de tabliere primite în contul datoriilor de război, precum și din comenzile ulterioare făcute pe baza împrumutului din anul 1929. Întârzierea înlocuirii unora dintre poduri a provocat multe neplăceri Administrației CFR între care și două catastrofe feroviare. Acestea s-au produs în vara anului 1922 pe linia Ploiești-Predeal, între stațiile Posada și Valea Largă, unde trupele germane introduseseră în cale două poduri militare de tip Lubbeck, din elemente bulonate și de aceeași deschidere(46 m), în locul podurilor peste Prahova de la km 55+900 și 56+550, distruse în timpul războiului. La 13 iunie 1922, în timp ce trenul accelerat 15 cu dublă tracțiune urca spre Predeal, podul de la km 56+550 a cedat sub a doua locomotivă, iar trenul s-a prăbușit, provocând numeroși morți și răniți. După două luni, a căzut și cel de-al doilea pod, fără a produce însă victime omenești, tot la trecerea unui tren de călători. Erau primele poduri din țară căzute sub circulație. Cele două accidente au dat semnalul intensificării lucrărilor de desființare a provizoratelor la poduri și de trecere la soluții definitive. Cu teoate acestea, acțiunea s-a desfășurat de-a lungul unei perioade foarte lungi."(D. Iordănescu, C. Georgescu - Construcții pentru Transporturi în România)
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
spiderpc

spiderpc


Numarul mesajelor : 421
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4860
Data de inscriere : 12/10/2012

Accidente feroviare - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Accidente feroviare - Pagina 2 Icon_minitimeMar 04 Dec 2012, 21:23

Am gasit prin calculator niste imagini mai vechi, nu mai stiu de cand, cu un tren care lovise un camion:



Isi aduce aminte cineva mai multe detalii? :roll:
Sus In jos
http://2wireless.blogspot.ro
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13806
Data de inscriere : 08/04/2009

Accidente feroviare - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Accidente feroviare - Pagina 2 Icon_minitimeMar 04 Dec 2012, 21:34

E accidentul din februarie 2009 din halta Budai de pe 606. Trenul implicat este Acc 1765 Iaşi - Timişoara, tras de EA 086 (şi azi se văd urmele accidentului la postul 1). Primul vagon a fost serios avariat şi răsturnal lângă linie unde a stat luni bune.
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Accidente feroviare - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Accidente feroviare - Pagina 2 Icon_minitimeMier 05 Dec 2012, 09:50

Erau poze cu el cum incepuse sa fie demontat.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

Accidente feroviare - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Accidente feroviare   Accidente feroviare - Pagina 2 Icon_minitimeMier 19 Dec 2012, 08:00

Despre accidentul de la Frunzeasca din 1972 nu prea am gasit date mai precise! Din ce am reusit sa aflu, situatia ar fi fost urmatoarea (corectati-ma daca gresesc!): atunci, statia Frunzeasca mai era inca echipata cu semnalizare mecanica. Trenul accelerat Iasi- Bucuresti (tractat de o locomotiva cu aburi) trebuia in mod normal sa treaca prin statie fara oprire, pe linia directa. Insa, datorita faptului ca linia directa era ocupata cu un tren de marfa, parcursul pentru accelerat a fost facut pe o linie abatuta.
Insa, pe vremea accea, semnalele mecanice prevestitoare erau echipate numai cu o singura paleta, putand da doar indicatia de oprire sau liber! In plus, echiparea cu statii RTF a locomotivelor era de-abia la inceput. Astfel, mecanicul de locomotiva nu a mai putut fi avizat de aceasta schimbare neasteptata a liniei pe care urma sa tranziteze statia. In consecinta, convins ca va tranzita statia pe linie irecta, intra cu viteza stabilita, iar apoi, la angajarea pe linie abatuta, si din cauza vitezei si din cauza ca aceea linie abatuta prezenta unele deficiente, trenul deraiaza si se rastoarna, inregistrandu-se morti si raniti.
Dupa acest accident, toate semnalele mecanice prevestitoare vor fi echipate si cu cea de-a doua paleta , pentru a putea da si indicatia de "liber cu viteza stabilita"sau "liber cu viteza redusa"".
Sus In jos
Continut sponsorizat





Accidente feroviare - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Accidente feroviare   Accidente feroviare - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
Accidente feroviare
Sus 
Pagina 2 din 3Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Accidente si Incidente la CFR si in lume
» Accidente si Incidente INTERNATIONAL
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente si Incidente CFR
» Accidente si Incidente la CFR si in lume

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: