Forumul pasionatilor de trenuri din România Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania! |
|
| Dublări de linii | |
|
+16MariusM Ionutz Czirjak Arpad FeroFan97 cortexedge DUAL cont dezactivat . Vlad ATM Vitosa mihaiuc Adrian78 razvan - trenuri Mihay lovekomotive ldh80 20 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6557 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Dublări de linii Lun Oct 21, 2013 9:16 pm | |
| da pe schema la Ortisoara chiar am vazut ca urma sa fie montat
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Dublări de linii Mar Oct 22, 2013 12:07 am | |
| - yeu1 a scris:
- Are cineva idee ce anume justifica dublarea aceea pe 202? Am trecut pe acolo si cu IR si cu R, cu R am mers pe firul sudic dinspre Craiova spre Tg. Jiu si stiu ca a facut statie pe firul asta. Cu IR am mers doar pe firul nordic care e direct(i-a dat sa zaca, am simtit curbele de ziceam ca sunt cu avionul ).
Eu cred ca intrebarea se refera la dublarea pe amplasamente diferite si nu alaturate.Practic un fir s-a construit complet separat de celalalt, aproape ai zice ca e alta linie. |
| | | yeu1
Numarul mesajelor : 59 Localizare : Targoviste Reputatie : 4903 Data de inscriere : 22/08/2011
| Subiect: Re: Dublări de linii Mar Oct 22, 2013 1:18 am | |
| Pai din ce am vazut e si o diferenta de nivel ce pare destul de consistenta, firul nordic fiind mai sus ca cel sudic. Avand in vedere distanta mare intre fire, si ca R face statie in localitatea ce desparte cele doua fire, s-a stabilit cumva ca trenurile ce opresc sa vina doar pe firul sudic? E ciudat sa astepti trenul intr-un loc si el sa treaca la un km de tine in partea cealalta a satului. |
| | | Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Dublări de linii Mar Oct 22, 2013 7:51 am | |
| Linia coboară de la Copăcioasa (262m) la Lunca Budieni (215m). Firul 1 (nordic) începe să coboare după ce trece de halta Budieni, pe când firul 2 începe coborârea după ce iese din Copăcioasa, probabil de aceea firul 1 pare mai sus.
Din ce am observat, firul 1 (cel nordic şi direct) este firul nou. Probabil amplasamentul firului vechi (firul 2) şi numărul mare de curbe de pe acesta, au dus la alegerea unui alt traseu pentru firul nou, un traseu pe care să se poată circula cu viteze mai mari. Pe firul 1 aliniamentele sunt mai lungi şi curbele mai puţine.
Nu ştiu dacă era în plan mutarea firului 2 pe acelaşi terasament cu firul 1 (loc este).
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Dublări de linii | |
| |
| | | | Dublări de linii | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |
|