|
| ZILELE FEROVIARE 2010 | |
|
+24Razvan decward raoul Gabry Gabriel membru inactiv PrisecaruFlorin Nesebar VeV didinul Cobra mureseanu_976 vrabieionut alex.alexus.tm SULZERUL 0733 IonutChircu halmarius cortexedge lovekomotive mardaryroby bogdan srl AMX 97-0548-4 Gelu cont inactiv COSTACHE MIHAIL 28 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: ZILELE FEROVIARE 2010 Mar 05 Oct 2010, 21:55 | |
| |
| | | halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5552 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: ZILELE FEROVIARE 2010 Mar 05 Oct 2010, 22:34 | |
| |
| | | IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6221 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: ZILELE FEROVIARE 2010 Mar 05 Oct 2010, 23:01 | |
| |
| | | Gelu
Numarul mesajelor : 106 Varsta : 36 Localizare : Bistrita Reputatie : 5394 Data de inscriere : 24/06/2010
| Subiect: Re: ZILELE FEROVIARE 2010 Mier 06 Oct 2010, 00:56 | |
| Imi place tare mult TransMontana. Atat ca performante tehnice cat si ca aspect fizic din punct de vedere al schemei de culoare. In ceea ce priveste farurile ar fi trebuit sa pastreze modelul existent pe Phoenix. Ce e drept sunt curios daca schema de vopsire de pe TransMontana va avea aceeasi soarta ca cea de pe primul Phoenix. Pe de alta parte imi pare tare rau ca nu am reusit sa ajung la Zilele Feroviare . Ar fi fost un prilej sa cunosc cativa membrii ai acestui forum. Oricum, vreau sa le multumesc celor care au fost la Zilele Feroviare si au facut ceva poze. Indiferent de calitatea acestora, ma bucur ca reusesc sa vad si eu ce au vazut si ei. |
| | | SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5657 Data de inscriere : 02/07/2010
| Subiect: Re: ZILELE FEROVIARE 2010 Mier 06 Oct 2010, 10:29 | |
| - cortexedge a scris:
- Pentru ca ar fi prea scumpe... ma gandesc.
Montana chiar e nasoala, dar imi place schema de culoare. Si nu inteleg de ce au adus la expozitie ceea cea mai fost prezentat anii trecuti. Fata de ce a fost la Berlin, suntem pana la dracu' si cu o treapta mai jos. Insa, imi place ca se modernizeaza vagoane. Sa speram ca vor fi modernizate cat mai multe si incetul cu incetul, sa dispara infectiile astea care circula in zilele de azi pe personale. 100% adevarat. "Hannah Montana" asta nu e chiar asa cum ma asteptam, momentan e limitata la 120 km/h, iar viteza max e de 160 km/h. Carpathia 2300 DE e intr-adevar draguta ca dotari, e foarte simplist construita plus ca e spatioasa atat la PC cat si in sala masinilor. Fiind pentru marfa, 2300 DE nu are incalzire tren, dar, in cazul in care va fi cumparata si de OTF de calatori, aceasta va fi usor montata. Viteza maxima e de 100 km/h, dezvolta o putere de 2300 CP si acum e incadrata in clasa 60. Ce strica la aceasta locomotiva e designul prea patratos, care ii da aspect de cutie de conserve In rest, ce pot sa mai spun? Cortexedge are dreptate, chiar nu stiu de ce au mai adus celelalte vagoane pe care le stim deja, pus ca unele fac deja serviciu pe trenuri personale(carutele). In fine, a fost o zi frumoasa, in ciuda vremii mohorate de afara, aceasta expozitie fiind un prilej excelent de a ne cunoaste mai bine intre noi si de a trece peste toate certurile dintre noi. Numai ca pentru mine ziua de ieri a inceput foarte bine, s-a desfasurat la fel de bine dar s-a terminat prost in momentul cand am parasit Gara de Nord si am pasit in Gara Obor, de unde am luat trenul spre casa. De la locomotive si vagoane moderne si luminoase am facut, parca prea brusc, contact cu REALITATEA crunta de zi cu zi. Trenul de Oltenita cu vagoane 21-47 prost iluminate, urat mirositoare plus dus incorporat(din 6 vagoane, in 3 ploua mai tare ca afara, si, contrar a ceea ce credeam initial, apa se scurgea de pe acoperisul vagonului in interior prin zona neoanelor, geamurile fiind inchise. Trenul asta,cu un aspect fantomatic si sinistru prin pustietatea lui, tras de clasica 1353 a Ploiestiului, m-a facut sa realizez inca o data, ca, pana sa ajungem la nivelul unor tari civilizate, o sa dureze al naibii de mult Cam atat de la aceasta expozitie. Momentan |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7106 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: ZILELE FEROVIARE 2010 Mier 06 Oct 2010, 10:33 | |
| Au adus vagoane care au fost si in anii trecuti pentru simplu motiv ca la aceste manifestari nu au venit doar pasionati feroviari. Probabil erau si oameni simpli care vedeau pentru prima data acele vagoane . :roll: |
| | | IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6221 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: ZILELE FEROVIARE 2010 Mier 06 Oct 2010, 10:48 | |
| - alex.alexus.tm a scris:
- Au adus vagoane care au fost si in anii trecuti pentru simplu motiv ca la aceste manifestari nu au venit doar pasionati feroviari. Probabil erau si oameni simpli care vedeau pentru prima data acele vagoane . :roll:
Eu cred ca explicatia este mult mai simpla....ca la orice expozitie, se incearca si castigarea de clienti si vinderea unor produse care nu trebuie sa fie intotdeauna "ultimul racnet". Poate ca printre "oficialii" din alte state participanti la expozitie erau si din vreo tara care isi aratase intentia de a cumpara vagoane etajate Iar expozitiile de genul asta nu se fac in primul rand pentru pasionati, ci in primul rand pentru potentialii clienti Parerea mea... |
| | | SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5657 Data de inscriere : 02/07/2010
| Subiect: Re: ZILELE FEROVIARE 2010 Mier 06 Oct 2010, 10:49 | |
| - alex.alexus.tm a scris:
- Au adus vagoane care au fost si in anii trecuti pentru simplu motiv ca la aceste manifestari nu au venit doar pasionati feroviari. Probabil erau si oameni simpli care vedeau pentru prima data acele vagoane . :roll:
In cazul TE Acvila s-ar putea sa ai dreptate, dar in cazul carutei aleia, nu prea cred, din moment ce, de pe linia alaturata a plecat, la un moment dat, P3005 format numai din carute identice cu cea de la expo. Singurele lucruri schimbate la caruta din expozitie au fost scaunele, care sunt tapitate si mai confortabile decat la restul carutelor. In rest.... numai de bine, dar nu despre carute |
| | | SULZERUL 0733
Numarul mesajelor : 318 Varsta : 37 Localizare : Hm. Frunzanesti, linia 801 Reputatie : 5657 Data de inscriere : 02/07/2010
| Subiect: Re: ZILELE FEROVIARE 2010 Mier 06 Oct 2010, 10:53 | |
| |
| | | vrabieionut V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1172 Varsta : 35 Localizare : Bucuresti Reputatie : 7061 Data de inscriere : 06/10/2009
| Subiect: Re: ZILELE FEROVIARE 2010 Mier 06 Oct 2010, 11:23 | |
| ZILELE FEROVIARE 2010 TRANSMONTANA 91-53 0480 001-3 XXX XXX XXX XXX XXX XXX XXX XXX XXX ARENAWAYS 22-90 952-3 XXX XXX XXX XXX XXX SIEMENS SOFTRONIC 700-8 XXX XXX XXX XXX XXX BOMBARDIER XXX XXX XXX 92 53 0 84 1024 8 XXXX XXX XXX XXX XXX XXX 84-90 001-0 VAGON RESTAURANT XXX XXX XXX AUTOMOTOR TFG XXX XXX XXX XXX XXX XXX |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: ZILELE FEROVIARE 2010 Mier 06 Oct 2010, 12:59 | |
| Per total expozitia a fost una reusita, nu la fel si unele exponate. Ori din cauza design-ului grosolan, ori din cauza acelorasi exponate prezentate si anii anteriori. Ma asteptam de la Siemens sa aduca un model Vectron, ca tot au conceput unul pentru retele de 25 kV (de care avem si noi, de altfel). Dar in schimb a venit Bombardier cu o locomotiva TRAXX, care insa nu-i asa "smechera" precum E 189 A meritat drumul pana la expozitie (chiar si pentru 4 ore de stat in Bucuresti), macar acolo nu te plictisesti ca-n gara din Tirgu Mures, cand trenurile vin o data la 1h 30' sau mai mult _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5442 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: ZILELE FEROVIARE 2010 Mier 06 Oct 2010, 13:05 | |
| |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6468 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: ZILELE FEROVIARE 2010 Mier 06 Oct 2010, 20:46 | |
| Foarte interesante pozele, mulţumesc tuturor celor care au postat imagini de la expoziţie. Am unele uimiri pe care aş vrea să le împărtăşesc:
1. Intr-o poza postată de Mihai Costache se observă reclama unui vagon "metropolitan" în concepţia celor de la Remar Paşcani. Nu ştiu dacă am vazut bine, dar vagoanele alea au cele mai penale scaune pentru călători vazute vreodată la calea ferată, o combinaţie nocivă între dureri la coloană şi hemoroizi. Dimitroavele, ultimele, sunt superioare la capitolul confort poate doar malexele 900 sunt comparabile. Sper ca SNTFC-ului să nu-i treacă vreodată prin cap să cumpere aşa ceva pentru că atunci călătorii sunt îndreptăţiţi să ceară reînfiinţarea clasei a III-a.
2. În altă poză cu un panou publicitar al vagonului construit de Astra pentru italienii de la Arena remarc o organizare a spaţiului interior de dorit şi pentru trenurile româneşti. Aşa era şi interiorul vagonului prezentat la expoziţie? |
| | | VeV
Numarul mesajelor : 150 Varsta : 26 Localizare : Bacau Reputatie : 5462 Data de inscriere : 05/06/2010
| Subiect: Re: ZILELE FEROVIARE 2010 Mier 06 Oct 2010, 21:07 | |
| Se pare ca a lipsit 060-DA |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15505 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: ZILELE FEROVIARE 2010 Mier 06 Oct 2010, 21:29 | |
| Dupa cum ati observat, in nici un reportaj care face referire la Zilele Feroviare, pe nici un forum, nu se gasesc fotografii cu interiorul vagoanelor. Eu am plecat mai devreme insa cei care au asteptat sa pozeze si interiorul vagoanelor, nu au avut vreo sansa. Am inteles ca o parte din membri ar fi fost lasati sa intre dar le-a fost interzis sa pozeze, poate cei care au fost prezenti astazi la expozitie, s-au bucurat de acest aspect. Insa uitandu-ma pe geam la vagonul construit pentru Italia, semana intocmai cu pozele de pe panoul publicitar, cu acele spatii la care face referire didinul. Si ca sa ii raspund si la cealalta intrebare, acel vagon metropolitan cu scaune din plastic, vagon modificat putin prin faptul ca usile au fost vopsite cu rosu, eu unul sper sa nu apara niciodata pe piata, sau in cel mai rau caz sa circula pe Oltenita, pentru ca este posibuil ca acel 21-47 care a devenit metropolitan peste noapte, sa fi circulat candva pe 801. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: ZILELE FEROVIARE 2010 | |
| |
| | | | ZILELE FEROVIARE 2010 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |