| 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda | |
|
+38cristi ar Warrington cfr500 alliens Sv Mitza_TSR marius664 DUAL Vitosa mielutu zburator dan tm IonutCFR2009 Razvan Tudor Dr2005 alex.alexus.tm Radu The Legend Theijs gvd gheorghita Lumunita Stana liviulav33 vatmanul cristirimer Norbi cristi CFR Adrian78 Nesebar Andrey_tm Vlad AMX 97-0548-4 ATM iDorin adryan Caravelle_Zg raoul stinky myster2008 42 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda Vin 01 Sept 2017, 23:54 | |
| - Warrington a scris:
- astfel încât ”balastul” să rămână la actuala CFR Călători, care să dea faliment liniștită peste 2-3 ani.
Există deja o astfel de companie, se cheamă SNCFR-RA. Care nu poate muri, pentru că încă e parte în procese în care foştii angajaţi nu pot primi ani de pensie pentru că SNCFR nu le-a plătit contribuţiile. În plus, acest SNCFR are de recuperat datorii istorice de la mai multe omoloage din diverse ţări (gen Serbia), chiar dacă sunt mici şansele să le mai vadă vreodată (ca şi datoriile iraniene către SAAF, de exemplu). _________________ :TTT:
|
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda Sam 02 Sept 2017, 00:34 | |
| - dan tm a scris:
- Chiar daca nu ar trece cu totii, metehnele de la CFR ar fi preluate de noua entitate.
Metehnele ar fi preluate într-o formă mult mai atenuată. Cultura unei organizații nu se poate schimba, dar o organizație nouă își va crea propria cultură. La urma urmei, operatorii privați recrutează și ei uneori angajați de la CFR, fără ca prin asta metehnele de la CFR să fie ”importate” și ele. La baza oricărei organizații se află selecția angajaților: cei care au fost angajați pe bază de șpagă și de ”cotizații” ulterioare n-au cum să se schimbe. Dar măcar vreo 20% dintre angajați sigur muncesc și la CFR (estimativ, ăsta e procentul anagajaților care muncesc efectiv și la căile ferate din Kenya). Ăștia 20% ar deveni majoritari într-o companie nouă, chiar dacă s-ar mai strecura printre ei și alți 10% gunoaie. - Dr2005 a scris:
- Există deja o astfel de companie, se cheamă SNCFR-RA. Care nu poate muri pentru că (...)
Chiar dacă nu poate muri (încă) e totuși evident că orice face SNCFR-RA astăzi nu mai poate afecta modul cum se desfășoară în prezent transportul feroviar de pasageri. Din perspectiva pasagerului, e ca și cum SNCFR-RA ar fi deja moartă și îngropată. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda Sam 02 Sept 2017, 09:57 | |
| - Warrington a scris:
- marius664 a scris:
- Oricum liniile fara profit se inchid singure, indiferent daca operatorul este privat sau de stat...
Nu orice operator are aceleași cheltuieli și aceleași încasări. La operatorul privat nu mergi cu nașul, deci încasările sunt mai mari, iar cheltuielile cu fiecare operațiune sunt de-obicei mai mici și ele.
În opinia subsemnatului, statul ar putea înființa o companie feroviară națională nouă, care să opereze numai rute adevărate, fără povara datoriilor istorice. La acea companie nouă ar putea fi selectați angajații, astfel încât ”balastul” să rămână la actuala CFR Călători, care să dea faliment liniștită peste 2-3 ani. SI mie mi se pare aberant CFR Calatori sa plateasca din urma datorii de sute de milioane de euro facute de niste lipitori si platite unui stat incapabil in loc ca banii aia sa se duce pe investitii |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda Dum 03 Sept 2017, 12:25 | |
| Se putea sterge cu buretele orice datorie ca s-a mai intamplat in timp. Si o companie de stat poate sa fie pe profit daca este ajutata de guvern ca e compania statului respectiv si e normal sa fie sustinuta de stat sa mearga bine, nu sa o omoare si sa nu stie cum sa o jumuleasca mai mult. Au aparut privatii, ok, le dai lor secundarele la pret rezonabil mai ales ca in RO infra nu poate sustine reparatiile pe magistrale si liniile importante dar sa repare ceva pe secundare. Asa le dai la un privat cu o chirie relativ mica si pe termen mai mare pentru ca privatul daca face o investitie pentru marirea vitezei si a confortului pasagerului prin peroane bune si o mica sala se asteptaresa poata sa extraga si el ceva profit si astfel toata lumea e multumita si merge treaba bine. Populatia are mijloc de transport sigur, tu ca infra incasezi ceva chirie si privatul ofera locuri de munca. Iar CFR SA se ocupa de liniile principale/magistrale. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda Dum 03 Sept 2017, 13:19 | |
| Probabil din cauza datoriilor la stat nu are nici posibilitatea sa ia material rulant cu fonduri UE dar majoritatea companiilor au datorii si se imprumuta pentru investitii asa si la noi putea statul sa deao derogare de 5 ani si sa scoata banii din valorificarea activelor gen vgoane si locomotive conservate eu as vinde si o parte din terenurile unde sunt ateliere Grivita si revizia vagoane Brasov si cu banii aia sa ii investitii in material rulant |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda Dum 03 Sept 2017, 15:22 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Se putea sterge cu buretele orice datorie ca s-a mai intamplat in timp. Si o companie de stat poate sa fie pe profit daca este ajutata de guvern ca e compania statului respectiv si e normal sa fie sustinuta de stat sa mearga bine, nu sa o omoare si sa nu stie cum sa o jumuleasca mai mult.
Nu este deloc normal să fie ajutată de stat, pentru că piaţa e liberă. De aia orice ajutor de stat se dă doar cu avizul DG COMP, care nu e chiar uşor de obţinut. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda Dum 03 Sept 2017, 16:13 | |
| - Adrian78 a scris:
- Probabil din cauza datoriilor la stat nu are nici posibilitatea sa ia material rulant cu fonduri UE dar majoritatea companiilor au datorii si se imprumuta pentru investitii asa si la noi putea statul sa deao derogare de 5 ani si sa scoata banii din valorificarea activelor gen vgoane si locomotive conservate eu as vinde si o parte din terenurile unde sunt ateliere Grivita si revizia vagoane Brasov si cu banii aia sa ii investitii in material rulant
Cineva, undeva e interesat sa nu mearga bine treaba. |
|
| |
Warrington
Numarul mesajelor : 787 Reputatie : 3789 Data de inscriere : 03/09/2016
| Subiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda Dum 03 Sept 2017, 16:55 | |
| - Adrian78 a scris:
- as vinde si o parte din terenurile unde sunt ateliere Grivita si revizia vagoane Brasov si cu banii aia sa ii investitii in material rulant
La câte terenuri în zone centrale deține CFR-ul prin toată țara (depouri, triaje, ateliere, linii dezafectate etc.) s-ar putea încasa cel puțin 10-20 de miliarde de euro, dacă nu chiar spre 50. Ar fi bani și pentru material rulant nou și pentru depouri și triaje noi, în afara orașelor. La vremea când au fost construite, nicio gară și niciun depou nu erau în centru, era pe câmp. Da' astea o să le valorifice peste vreo 10 ani DB-ul, doar nu vrei să le valorifice azi România?! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda Mier 27 Mai 2020, 22:16 | |
| Mersul trenurilor in Jimbolia, 2010. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda Lun 07 Sept 2020, 20:58 | |
| Din 07.09.2020 la solicitarea celor din Săcălaz, comuna de lângă Timișoara va fi legată de oraș printr-o nouă linie de Autobuz transport metropolitan, M43, care va circula pe traseul: Timișoara- Săcălaz- Beregsău Mare- Beregsău Mic și retur. Programul exact urmează să fie anunțat de Primăria Săcălaz. Hai sa sabotam transportul feroviar si asa noi asteptam 30 de minute in oras dupa un mijloc de transport ca nu sunt soferi/autobuze destule _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6554 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda Lun 07 Sept 2020, 22:15 | |
| Liniile metropolitane ale Stpt ajung in multe sate cu tren, Satchinez, Carani, Ortisoara, Hodoni. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda Mar 08 Sept 2020, 09:45 | |
| Intr-un fel nu este vina celor de la autobuze ca trenurile au alte reglementari, ca merg incet, ca sint putine si la ore mai nepotrivite.Mai e si dezinteresul fata de infrastructura chiar si acolo unde mai sint ceva calatori.
Acuma cam toti primarii se zbat pentru autobuze, doar nimeni din domeniul feroviar nu discuta cu ei.Nu exista nici o idee ca anumite linii din jurul marilor orase (acolo unde e posibil) sa fie deservite de ceva trenuri de tip S -bahn.
Plus ca autobuzele merg uneori pina in localitati.
|
|
| |
CalinIonMihai
Numarul mesajelor : 421 Reputatie : 1779 Data de inscriere : 25/03/2021
| Subiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda Joi 25 Mar 2021, 18:08 | |
| Buna seara. Imi puteti spune daca pe strada Lorena din Jimbolia a existat vreodata o gara? Aceasta cladire seamana foarte mult cu o statie CFR. Multumesc. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda Joi 25 Mar 2021, 19:41 | |
| Da, a existat. De fapt in zona aceea este si strada Garii ( conform google)
se mai vad si liniile pe google. Acum la intrarea pe sosea dinspre Timisoara s-a construit ceva peste linia care venea aici. Nu-mi dau seama daca inainte de 1990 aici nu era ceva statie de marfa.
Statia este Jimbolia Noua, pe linia Jimbolia-Johanisfeld (Ionel) -Pardani( azi Medja)-Modos (azi Iasa Tomici).
Dupa stabilirea granitelor la Trianon, Jimbolia a cazut la sirbi dar s-au facut niste schimburi de teritorii si ne-a revenit noua. Linia a fost taiat ain mai multe locuri.
Romania a construit o legatura Checea-Carpinis.Linia s-a inchis la Ionel. Intre Pardani si Modos linia a trecut prin Romania. Nu stiu cind s-a inchis circulatia in peaj. Linia s-a demontat tirziu cam dupa 2000.
aici e capatul spre Raduievo si Checea (daca ne rotim)
https://goo.gl/maps/cUE5GDGcbbB2
Gara a deservit si linia ingusta Jimbolia- Zrenjanin(Nagy Becsikerek adica Becicherecul Mare |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda Joi 25 Mar 2021, 20:03 | |
| Linia MAV aici http://www.vasutallomasok.hu/index.php?o=vonkep&num=845
Un tren de cale ingusta, in gara Becicherecul Mare Cheiul Begai
http://www.vasutallomasok.hu/allomas.php?az=nbeg |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda | |
| |
|
| |
| 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda | |
|