Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda

In jos 
+38
cristi ar
Warrington
cfr500
alliens
Sv
Mitza_TSR
marius664
DUAL
Vitosa
mielutu zburator
dan tm
IonutCFR2009
Razvan Tudor
Dr2005
alex.alexus.tm
Radu
The Legend
Theijs
gvd
gheorghita
Lumunita Stana
liviulav33
vatmanul
cristirimer
Norbi
cristi CFR
Adrian78
Nesebar
Andrey_tm
Vlad
AMX 97-0548-4
ATM
iDorin
adryan
Caravelle_Zg
raoul
stinky
myster2008
42 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda   119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda - Pagina 11 Icon_minitimeLun 13 Feb 2023, 16:15

Laurentiu Ciobanu a scris:
Bai, da cate tigari pot incapea intr-un tren ca sa merite sa anulezi trenul ala?

Da-o dracu', de parca nu stim cu totii ca tigarile care nu mai sunt bagate in tren sunt bagate apoi in TIR...

Chiar a fost penibila situatia cu australienii aia doi care au dat 40 de euro localnicului sa-i treaca cu masina de la Stamora Moravita pana la Vrsac pentru ca cei de la CFR si de la JZ sunt niste imbecili care se ghideaza dupa principii sovietice de stricare a bunului mers al trenurilor.

Nu se mai numeste JZ, ala era indicativul pe vremea Yugoslaviei, acum este Serbia aici langa noi si are indicativul feroviar SV (Srbija Voz)

Nu sunt singurii acei straini care au platit auto sa treaca granita, mai sunt si alte filmulete cu straini care vorbesc despre aceasta bataie de joc ca intre doua tari vecine nu exista nici macar o legatura feroviara pe zi! In acelasi timp autoritatile sarbe si romane dorm, ii doare in .... de oameni, sa se descurce fiecare cum vor, si unii invoca scuze de 2 bani! Nu exista scuze, daca vrei se poate circula dar nu intereseaza pe nimeni!

Cat despre acele tigari la fel sunt niste frustrari ale lui x! In realitate nu acesta e motivul pentru care nu circula trenul!

_________________
595423119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda - Pagina 11 Bdeem_8496_a119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda - Pagina 11 Bdeem_8496_a119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda - Pagina 11 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda   119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda - Pagina 11 Icon_minitimeMar 11 Apr 2023, 22:02

Daca se vrea sa nu se demonteze peste tot trenul de catre vama exista solutii bine-mersi cum se aplica la Ungheni - peroane separate, control vamal in cladire/container si aia e, cate tigari poate duce fiecare in chiloti e nesemnificativ/irelevant nu poti numi contrabanda.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7654
Data de inscriere : 25/08/2008

119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda   119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda - Pagina 11 Icon_minitimeLun 30 Oct 2023, 20:20

Laurentiu Ciobanu a scris:
Bai, da cate tigari pot incapea intr-un tren ca sa merite sa anulezi trenul ala?

Da-o dracu', de parca nu stim cu totii ca tigarile care nu mai sunt bagate in tren sunt bagate apoi in TIR...

Chiar a fost penibila situatia cu australienii aia doi care au dat 40 de euro localnicului sa-i treaca cu masina de la Stamora Moravita pana la Vrsac pentru ca cei de la CFR si de la JZ sunt niste imbecili care se ghideaza dupa principii sovietice de stricare a bunului mers al trenurilor.
Au innebunit toti cu tigarile de contrabanda pe frontiera non-UE! In schimb, legal, totul se muta pe Bulgaria ca sunt ieftine si legale! Eu nu am mai cumparat tigari din Romania de mai mult de un an, trec fie la Shvistov, fie la Ruse, imi cumpar 6 cartuse pentru o luna, legal as avea voie doar 4 da' si vamesii inteleg ca le iau pentru consumul propriu, doar nu fac contrabanda cu 2 cartuse! Am ajuns in septembrie la Sighet si am vrut sa imi iau de acolo! Ghinion, la aia erau mai scumpe decat in Bulgaria! Vrajeala cu tigarile! Am facut pe camion cu ruta prin Serbia si nu era nimeni atat de stresat la control! Bine, eu nu am exagerat niciodata cand am trecut prin Serbia, am luat1-2 cartuse iar la vama ziceam direct si le motivam ca mai stau pe cursa 10-15 zile si sunt mai ieftine decat in UE! Cred ca e o vrajeala asta cu traficul de tigari,nu d-asta sunt scoase trenurile!
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda   119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda - Pagina 11 Icon_minitimeLun 30 Oct 2023, 21:34

hei n-ai fost de mult pe forum.

ba, da in marfare nu se pot baga tigari?
ca marfarele circula totusi spre Serbia.
Sus In jos
Laurentiu Ciobanu

Laurentiu Ciobanu


Numarul mesajelor : 1418
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4065
Data de inscriere : 24/08/2017

119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda   119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda - Pagina 11 Icon_minitimeMar 31 Oct 2023, 21:05

kristi kkk a scris:
Am ajuns in septembrie la Sighet si am vrut sa imi iau de acolo! Ghinion, la aia erau mai scumpe decat in Bulgaria! Vrajeala cu tigarile! Am facut pe camion cu ruta prin Serbia si nu era nimeni atat de stresat la control! Bine, eu nu am exagerat niciodata cand am trecut prin Serbia, am luat1-2 cartuse iar la vama ziceam direct si le motivam ca mai stau pe cursa 10-15 zile si sunt mai ieftine decat in UE! Cred ca e o vrajeala asta cu traficul de tigari,nu d-asta sunt scoase trenurile!

Pana acum 13 ani locuiam in Galati si eram receptioner service la reprezentanta Renault; lumea imi zicea "scumpule" cand ii anuntam cat costa o piesa sau o revizie la masina. Salariul era ceva gen 12-13 milioane pe luna, incluzand bonurile de masa, lucrand si 2 sambete pe luna, iarna in frig la -27 de grade impingeam vreo rabla prin zapada din curte pana in hala ca venisera piesele.

Uneori mai ajungeam cu masina pe la Reni, Izmail, (am ajuns de vreo 4 ori la Odesa, dar asta in city-break, nu cu plecat dimineata si intors seara) etc, ca era mai ieftin, mai puneam benzina, mai cumparam de mancare, etc. Nu faceam trafic de frontiera, era prea mare bataia de cap. Tin minte ca eram prin octombrie 2009, ma intorceam de la Izmail, la iesirea din Ucraina, la Reni, in fata mea l-au gasit pe un tip cu masina cu numere de Suedia cu 17 cartuse de tigari Marlboro. Nu mai stiu daca era suedez sau nu, nu conteaza asta, cert e ca, pe atunci, diferenta de pret la cele 17 cartuse de tigari intre Ucraina si Romania era cam cat salariul meu lunar. Si erau aceleasi tigari, nu Plugaru ambalate ca Marlboro, ci tigarile autentice, diferenta de pret o dadea acciza. Pe atunci aveai voie sa treci legal de persoana cu 2 pachete de tigari (nu 2 cartuse), 1 litru de tarie, 2 sticle de vin, restul nu erau supuse limitarii daca erau pentru consum propriu. De exemplu, odata am luat vreo 2-3 sticle de vin in plus, dar pentru ca n-am luat tigari, nu mi-au zis nimic, s-au prins ca sunt pentru consum propriu.
Oricum, stateam si ma uitam la cartusele aluia si ma gandeam cum un mic traficant poate castiga intr-o zi cat castigam eu intr-o luna, ca pe langa el probabil treceau atatia altii care dadeau darul. Nu mai zic de benzina, la 50 de litri de benzina, diferenta era de vreo 40 de lei.

Acum de cand cu razboiul probabil s-au schimbat multe, au crescut preturile, probabil de aceea nu mai renteaza sa iei diverse de la ucrainieni.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda   119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda - Pagina 11 Icon_minitimeJoi 10 Oct 2024, 14:19

🔈Pe raza SRCF Timișoara, în perioada 07.10-15.11.2024, pe Linia 100 Timișoara Nord-Jimbolia, între stațiile Beregsău și Cărpiniș, au loc lucrări de Reparație Periodică cu Mașini Grele de Cale cu Ciuruire Integrală (RPMG+CI), cu rol de menținere în exploatare a unei suprastructuri feroviare a cărei formă și dimensiune a prismei de piatră spartă, să asigure rolul de drenare a apelor, a elasticității căii și a stabilității cadrului șină-traversă.

❓De ce ciuruim prisma de piatră spartă?

• Prisma de piatră spartă se referă la stratul de piatră care susține șinele și traversele unei linii de cale ferată, acest strat oferind drenaj, stabilitate și distribuire a sarcinei generată de trenuri.
• În timp, prisma de piatră spartă poate deveni încărcată cu noroi, praf și alte impurități, ceea ce afectează stabilitatea căii ferate.
• Ciuruirea este procesul de îndepărtare a pietrei uzate sau încărcate cu impurități din prisma de piatră spartă și curățarea acesteia pentru a fi reutilizată, reducând costurile de întreținere și protejând mediul.
• Mașina de ciuruire a balastului este un utilaj specializat, echipat cu site vibrante care separă piatra spartă de impurități, iar apoi repoziționează piatra curată sub șine și traverse.

❗Procesul de ciuruire se realizează cu utilajul RM 080, din cadrul SRLU Timișoara, urmând ca burajul intermediar și burajul I să se execute cu două mașini de burat calea, ce au rol de compactare a pietrei sparte sub traverse, precum și de ajustare a geometriei căii. În continuare, se vor executa burajele tehnologice II, III și General, cu respectarea proceselor tehnologice.

În tandem cu cele mai sus enumerate se mai execută și lucrări de îmbalastare a căii cu două utilaje multifuncționale de tip Colmar, iar uniformizarea prismei se execută cu o mașină de profilat prisma de piatră spartă.

🔝Scopul lucrărilor este de ridicare a restricțiilor de viteză, de la 30km/h la viteza stabilită de circulație.

📷CFR Infrastructură Timișoara
Sus In jos
Continut sponsorizat





119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda - Pagina 11 Empty
MesajSubiect: Re: 119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda   119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda - Pagina 11 Icon_minitime

Sus In jos
 
119 : Timisoara Nord - Jimbolia - Kikinda
Sus 
Pagina 11 din 11Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 Subiecte similare
-
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» 100 : Bucuresti Nord - Rosiori Nord - Craiova - Caransebes - Timisoara
» IR 1696: Timisoara Nord - Craiova - Videle - Bucuresti Nord - Mangalia
» IR 15594 / 15595 Arad - Timisoara Nord - Bucuresti Nord - Constanta
» 126 : Timisoara Nord - Cruceni hcv.

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 100-
Mergi direct la: